Σελίδες

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Ποιά εἶναι ἡ διαφορά μεταξύ Ὀρθοδόξων καί αἱρετικῶν Πρωτοπρ. Ἰωάννης Ρωμανίδης ἀπό τό βιβλίο "Πατερική Θεολογία"



Ποιά εἶναι ἡ διαφορά
μεταξύ Ὀρθοδόξων καί αἱρετικῶν
Πρωτοπρ. Ἰωάννης Ρωμανίδης
ἀπό τό βιβλίο "Πατερική Θεολογία"


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEVV-Tnuh07h0p944o3HgxmWQigVnjKtCsPPGwyhuHWn-5pRi4LzfiZ5dJbH3uCxzZLc2KL2QeJ2rM325nmxhi_nbB3NaZl85saAPXWwdjYEvGaR9kQ-9Qsnr8RmchOyroz7GtOjYZ5-s/s1600/11_01.jpg




Νομίζω τήν βασική διαφορά μποροῦμε νά τήν κατανοήσωμε, ἄν πάρωμε γιά παράδειγμα τήν Ἰατρική ἐπιστήμη. Ἐκεῖ ἔχομε τούς γιατρούς πού ἀνήκουν στόν Ἰατρικό Σύλλογο. Ἄν δέν εἶναι κάποιος γιατρός, μέλος τοῦ Ἰατρικοῦ Συλλόγου, δέν μπορεῖ νά ἐξασκήσῃ τό ἐπάγγελμα τοῦ γιατροῦ. Γιά νά εἶναι ἕνας γιατρός νόμιμος, πρέπει ὄχι μόνο νά εἶναι ἀπόφοιτος μιᾶς ἀναγνωρισμένης Ἰατρικῆς Σχολῆς, ἀλλά καί μέλος τοῦ Ἰατρικοῦ Συλλόγου. Τά ἴδια ἰσχύουν καί γιά τούς δικηγόρους. Στίς ἐπιστῆμες αὐτές ὑπάρχει μία συνεχής δοκιμασία, διότι, ἄν παρεκτραπῆ κάποιος, ὡς πρός τήν ὀρθή ἐξάσκησι τοῦ ἐπαγγέλματός του, τότε δικάζεται ἀπό τό ἀρμόδιο ὄργανο τοῦ ἐπαγγελματικοῦ Συλλόγου στόν ὁποῖο ἀνήκει καί ἀποβάλλεται τοῦ ἐπαγγελμαιτικοῦ Σώματος.



Εἶναι μεγάλη ὑπόθεση ὁ σωστός δάσκαλος


Εἶναι μεγάλη ὑπόθεση ὁ σωστός δάσκαλος
Γέρων Παΐσιος 
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2jdYon3iXBeoK_jxY1fkEYda06GHLjkUKZ6JThP6of1eDiq16d5GRAurJr3nzQQw1PhnXa2cA38rJPhi4DgPYh-ljvNWDGJHoh4SAetLVe_Yo1qMGagTcUzk7Gj-RkDqdwt4pcs_yfQg_/s400/%CE%B3%CE%AD%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82+%CF%80%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%8244.jpg



Είναι μεγάλη υπόθεση ο σωστός δάσκαλος, ιδίως στις μέρες μας! Τα παιδιά είναι άγραφες κασέτες ή θα γεμίσουν βρώμικα τραγούδια ή βυζαντινή μουσική. Το έργο του δασκάλου είναι ιερό.Έχει μεγάλη ευθύνη και, αν προσέξη, μπορεί να πάρη μεγάλο μισθό από τον Θεό. 

Να φροντίζη να διδάσκη στα παιδιά τον φόβο του Θεού. Πρέπει να βρουν τρόπο οι εκπαιδευτικοί να περνάνε κάποια μηνύματα στα παιδιά για τον Θεό και για την Πατρίδα. Ας σπείρουν αυτοί τον σπόρο, και ας μην τον δουν να βλαστάνη. Τίποτε δεν πάει χαμένο κάποια στιγμή θα πιάση τόπο. 

"Το κακό θα σας έρθει από τους διαβασμένους." Δημήτρης Νατσιός , δάσκαλος.

 

"Το κακό θα σας έρθει από τους διαβασμένους." 
 Δημήτρης Νατσιός , δάσκαλος.
http://pefip.gr/wp-content/uploads/2013/06/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%82-%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%822.jpg



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjh_z4dE1D7DWYsl0HNoVC4L2c4hbBXjV3FQ-1dlFA0ZHjQmWslVa5y7uHMQE6FBKY-ecx8v77F9JouTvi-TY36_sJAMUgV9upK2Krx5tAoM7z9KkaDjefrpdGX_5mF9GBPZxGMcePnTiI/s1600/image.jpgΊσως ο λόγος μου, σήμερα, να είναι επιτάφιος, επικήδειος επάνω στο άταφο σώμα της Παιδείας μας, της πάλαι ποτέ Εθνικής και νυν νεοταξικής και καλύτερα δαιμονικής. "Το κακό θα έρθει από τους διαβασμένους" έλεγε ο Πατροκοσμάς... και το κακό ήρθε!

Η παιδεία... "Παιδεία, εστί ου την υδρίαν πληρώσαι, αλλά ανάψαι αυτήν." (Πλάτωνας.) Η Παιδεία είναι, όχι το γέμισμα του άδειου δοχείου (ο εγκέφαλος του παιδιού) , αλλά άναμμα ψυχής, είναι φώς. Η παιδεία με αξίες, η σπουδαιότητα της αγωγής που πρέπει να λαμβάνει ο άνθρωπος στη παιδική ηλικία. Ο λόγος του Πατροκοσμά είναι αδυσώπητος: "Είναι μια μηλιά και κάνει ξινά μήλα. Εμείς τώρα τι πρέπει να κατηγορήσουμε, τα μήλα ή τη μηλιά; Φυσικά τη μηλιά. Λοιπόν κάνετε καλά εσείς οι γονείς, οι δάσκαλοι συμπληρώνω, όπου είστενε η μηλιά, να γίνονται και τα μήλα γλυκά. 'Εκ γαρ του...καρπού το δένδρον γινώσκεται' ".
Τώρα είμαστε σε κρίση, δηλαδή σε σάπισμα...


Ἡ μάνα, ὁ γιός, τό καλάθι καί ἡ Παναγία-ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ σοφίζει!


Ἡ μάνα, ὁ γιός, τό καλάθι καί ἡ Παναγία-
ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ σοφίζει!
http://www.istologio.org/images/country_life.jpg
http://www.lakoniaportal.gr/sites/default/files/field/image/giatros2-thumb-large.jpgΖούσε κάποτε, σ’ ένα χωριό μία χήρα πολύ φτωχιά με το μοναχογιό της. Για να μεγαλώσει το παιδί της ξενοδούλευε κι επειδή έβαλε σ’ αυτό όλο το μεράκι της,άπ’ τον καημό της αποφάσισε να το σπουδάσει. Πήγε λοιπόν κι έπεσε στα γόνατα μπροστά στην Παναγία κι έλεγε: «Παναγία μου αξίωσέ με εμένα την αμαρτωλή να σπουδάσω το μοναχογιό μου». Έτσι με χίλιες στερήσεις και προσευχές κατάφερε η φτωχή χήρα να σπουδάσει το γιό της γιατρό.

Ἔχε τήν κατά Θεόν λύπη πού δέν ἀπελπίζει (τό μήνυμα τῆς ἡμέρας)



ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Ἔχε τήν κατά Θεόν λύπη
πού δέν ἀπελπίζει 
Ἅγιος Ἰσαάκ ὁ Σύρος

http://www.diakonima.gr/wp-content/uploads/2012/02/dyei-ilios1.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjISQ9TapeEGtscOpJj5WBW_pZ__6dme6YBy9iE7QC9VG-zHlEqWSAkCQvuxDcUZ4s8sYdQQ_OKXNxlw_V2JQCsH56RQMv-evC71SgGoIQQM7rn7Zun68YouZA3JIqb_pJgt8VjYQlt-uM/s640/Eikona+7.jpg

Πῶς ἔκλεισαν 400 Μοναστήρια μετά τήν ἐπανάσταση τοῦ 1821 Πρωτοπρ. Ἰωάννης Ρωμανίδης ἀπό τό βιβλίο "Πατερική Θεολογία"


Πῶς ἔκλεισαν 400 Μοναστήρια 
μετά τήν ἐπανάσταση τοῦ 1821

Πρωτοπρ. Ἰωάννης Ρωμανίδης

ἀπό τό βιβλίο "Πατερική Θεολογία"
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEVV-Tnuh07h0p944o3HgxmWQigVnjKtCsPPGwyhuHWn-5pRi4LzfiZ5dJbH3uCxzZLc2KL2QeJ2rM325nmxhi_nbB3NaZl85saAPXWwdjYEvGaR9kQ-9Qsnr8RmchOyroz7GtOjYZ5-s/s1600/11_01.jpg

 (Ἀφιερωρμένο στούς λατινόφρονες-οἰκουμενιστές)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEizB3ClnpVf6RsuKsY_ECyuE660-_ncl2_eFgnuPKQNsyOmFEDblmjV7wElQXXqvKtZNY0oWaATcF01zGvfgG00LFIlzYXoU5gzSRRefZHXgJhNl4SEwAu5iF6bA5Gz7hyPqiyMf3TZM4yj/s1600/46.jpgἈφοῦ λοιπόν ἀνιχνεύσανε οἱ Φράγκοι τήν δύναμι αὐτή τῆς Ὀρθοδοξίας,
(βλέπε: http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2014/02/blog-post_2.html 
καί 
τί ἔκαναν γιά νά τήν ἐξαφανίσουν; Ἔθεσαν ὡς στόχο τους τήν διάλυσι τοῦ Ἡσυχασμοῦ μετά τήν ἵδρυσι τῆς Νέας Ἑλλάδας, δηλαδή μετά τήν Ἐπανάστασι τοῦ 1821, καί τό ἔργο αὐτό ἀνέλαβε ὁ Ἀδαμάντιος Κοραῆς. (σχόλιο δικό μας: τόν ὁποῖον, στά Ἑλληνικά Σχολεῖα, τόν διδάσκονται οἱ μαθητές σάν μέγα εὐεργέτη τῶν γραμμάτων καί τοῦ πολιτισμοῦ).

Μακρυά ἀπό Ἱερεῖς πού ὑποτάχθηκαν στόν Πάπα.


Μακρυά ἀπό Ἱερεῖς πού ὑποτάχθηκαν στόν Πάπα.
Ἄγιος Γερμανός Β' Κωνσταντινουπόλεως

http://www.agioskosmas.gr/images/125_AgiosGermanos.jpg


Picture


Πηγή:  http://orthodoxiskepsi.weebly.com/