Σελίδες

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Τό εὔθραυστον τοῦ ἐγωϊσμοῦ (μέ μία μόνο εἰκόνα!)


Τό εὔθραυστον τοῦ ἐγωϊσμοῦ
(μέ μία μόνο εἰκόνα!)


Ὅπως ἕνα μπαλόνι γεμάτο ἀέρα
σκάει πολύ εὔκολα μέ τό τσίμπημα μίας βελόνας,
ἔτσι καί τό γεμάτο ἀέρα "ἐγώ" τοῦ ἐγωϊστῆ,
θίγεται καί σκάει πολύ εὔκολα 
μέ τό τσίμπημα ἑνός καί μόνο λόγου!

Ποῦ ὀφείλονται καί πῶς προλαμβάνονται οἱ παρεξηγήσεις (9ο μέρος) Πρωτοπρεσβύτερος Παρασκευᾶς Ἀναστ. Ζωγράφος

Ποῦ ὀφείλονται 
καί πῶς προλαμβάνονται οἱ παρεξηγήσεις
(9ο μέρος)
Πρωτοπρεσβύτερος Παρασκευᾶς Ἀναστ. Ζωγράφος 

Αποτέλεσμα εικόνας για Παρασκευάς Ζωγράφος

   
Τό 2ο μέρος  
Τό 3ο μέρος
Τό 4ο μέρος 
Τό 5ο μέρος  

Τό 6ο μέρος
Τό 7ο μέρος

Τό 8ο μέρος 

9) Ὅμως ἡ κυρία αἰτία τῶν παρεξηγήσεων εἶναι ὁ ἐγωϊσμός. Τά εἴδη, τό εὖρος καί ἡ ἔκτασι τῶν ἐγωϊσμῶν εἶνια ἀδύνατο νά προσδιορισθοῦν. Γι' αὐτό, ὅσο καί νά προσέξη κανείς, εἶναι δύσκολο ν' ἀποφύγη τέτοιες παρεξηγήσεις.


Αποτέλεσμα εικόνας για ο εγωιστής
Τό παράλογον εἶναι πώς ὁ ἐγωιστής, βλέπει γιά ἐγωιστές τούς ἄλλους.

Στά παθήματά νά χαιρώμαστε γιατί μᾶς καθαρίζουν κι ἁγιάζουν (τό μήνυμα τῆς ἡμέρας)


ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Στά παθήματά νά χαιρώμαστε
γιατί μᾶς καθαρίζουν κι ἁγιάζουν
Κολ. α΄ 24

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8wIJbNp9hM5FTnx7Do0rRQ6Dc-h4WjyRb0Ypxx23ofhKpiyeSEIlAJwdbdHs5RgSGXWGkRgKv1HE36CHRP10igTlEG2mtB-GJBTG9y0wzwd2-OepIJdhZKn9CfK80oKNFV5vQTIJFPb6a/s1600/20-106.jpg

Χαίρω
γιά τά παθήματα
πού ὑποφέρω.

http://static.pblogs.gr/f/470623-Hope_by_Dreamer_Moongeisha%27.jpg

Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΜΕΤAΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΣΕ «ΜΥΡΟΦΟΡΟΝ» Εὐαγγελικό ανάγνωσμα Κυριακής των Μυροφόρων (Μαρκ. ΙΕ' 43-ΙΣΤ' 8) Αρχιμ. Ιωήλ Κωνστάνταρος



Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΜΕΤAΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΣΕ «ΜΥΡΟΦΟΡΟΝ»
Εὐαγγελικό ανάγνωσμα
Κυριακής των Μυροφόρων

(Μαρκ. ΙΕ' 43-ΙΣΤ' 8)
Αρχιμ. Ιωήλ  Κωνστάνταρος
http://niksothropoulos.files.wordpress.com/2012/06/25ce259525ce25a525ce259125ce259325ce259325ce259525ce259b25ce259925ce259f2.png

http://www.saint.gr/photos/easter/KyriakiMyroforon03.jpg
Μοναδική θέση στην Εκκλησία μας και στις καρδιές των πιστών, κατέχουν τα πρόσωπα των Μυροφόρων. Των υπάρξεων εκείνων που αγάπησαν τον Κύριο Ιησού με όλο τους το είναι και έφθασαν να ξεπεράσουν στην τόλμη και αυτούς ακόμα τους μαθητές.
Ακριβώς δε για την σφοδρή τους αγάπη και την αποφασιστική τους τόλμη, η Αγία μας Εκκλησίας τις τιμά και τις προβάλλει ως παράδειγμα προς μίμησιν, μαζί με τον Ιωσήφ και το Νικόδημο, αμέσως μετά την Κυριακή του Θωμά.
Και όπως βλέπουμε, αυτή την τόλμη που ανθίζει στο έδαφος της αγάπης του Χριστού, καταγράφει τόσο παραστατικά ο Ευαγγελιστής Μάρκος στο Ανάγνωσμα της Κυριακής.
Όλο το ιερό κείμενο είναι διαποτισμένο με τα ιερά αυτά συναισθήματα.
Τόσο ο Ιωσήφ ο από Αριμαθαίας, ο ευσχήμων βουλευτής, «τολμήσας εισήλθεν προς Πιλάτον και ητήσατο το σώμα του Ιησού», όσο και ο όμιλος των αγίων εκείνων γυναικών, κατανικούν τον ορθολογισμό που υψώνεται ως κάστρο, προβάλλοντας την σωματική αδυναμία.

Ἐκδήλωση μνήμης γιά τόν Γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο (1884-1980)


Ἐκδήλωση μνήμης
γιά τόν Γέροντα
Φιλόθεο Ζερβάκο
(1884-1980)
http://www.impantokratoros.gr/dat/9C930D51/image1.png?634098194024735936 

Στήν Θεσσαλονίκη στίς 11-05-2014

Ἐδῶ θά βρεῖτε ὅλες τίς πληροφορίες καί τό πλῆρες πρόγραμμα τῆς ἐκδήλωσης:

http://images2.layoutsparks.com/1/176938/awesome-flowers-animated-violet.gif

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΜΑΣ


ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ
 ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΜΑΣ

Παρακαλοῦμε, ὅταν χρησιμοποιεῖτε ἄρθρα 
ἀπό τό Ἱστολόγιό μας 
νά ἀναφέρετε τήν πηγή.
Ἡ συντριπτική πλειοψηφία τῶν ἄρθρων τοῦ ἱστολογίου μας
δέν ὑπάρχει στό διαδίκτυο, 
ἀλλά ἐπιλέγεται καί πληκτρολογεῖται ἀπό ἐμᾶς.
Ἐνημερώνουμε 
πώς ἄν τυχόν κάποιο δικό μας κείμενο χωρίς ἀναφορά πηγῆς σέ ἄλλο site
ὑπάρχει καί ἀλλοῦ, 
εἶναι τυχαῖο. 
Θεωροῦμε ὅτι τό σωστό εἶναι νά ἀναφερόμαστε πάντα στήν πηγή ἁλίευσης ἑνός ἄρθρου
ἐάν καί ἐφόσον ἀντιγράφεται καί ἀναδημοσιεύεται καί δέν εἶναι δικό μας.
Κάνουμε αὐτήν τήν ἀναφορά,
διότι παρατηρήσαμε, εὐτυχῶς ἐλάχιστες φορές,
ὁπότε θεωροῦμε ὅτι συνέβη κατά λάθος,
νά χρησιμποιοῦνται κυρίως
προσωπικά κείμενα ὐπογεγραμμένα (ἔστω καί μέ ἀρχικά τοῦ συγγραφέα)
καί νά μήν ἀναγράφονται οὔτε αὐτά στίς ἀναδημοσιεύσεις,
οὔτε ἡ πηγή τοῦ ἱστολογίου μας στό ὁποῖο πρωτοδημοσιεύθηκαν
(αὐτό τό τελευταῖο, σέ περίπτωση πού δέν ἀναφέρεται καμία πηγή, 
δηλαδή οὔτε ἀπό ἄλλο site πού ἀναδημοσίευσε ἄρθρο μας).
Ἀντίθετα, τά προσωπικά κείμενα ἐμφανίζονται ἀνυπόγραφα,
ἤ χωρίς πηγή,
μέ ἀποτέλεσμα νά τά χρησιμοποιήσει ὁ ὁποιοσδήποτε ὡς δικά του,
πρᾶγμα ἀπαράδεκτο, 
ἐνῶ εἶναι ἰδιωτικά!

Εὐχαριστοῦμε γιά τήν κατανόηση καί ἐλπίζουμε σέ συμμόρφωση.
Δέν ἐπιθυμοῦμε νά προβοῦμε σέ δημόσια ἔκθεση προσώπων.