Σελίδες

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ - ΘΕΟΥ ΑΠΟΧΗ Ἀρχιμανδρίτης Ἀρσένιος Κατερέλος




ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ - ΘΕΟΥ ΑΠΟΧΗ

ρχιμανδρίτης ρσένιος Κατερέλος
γούμενος . Μονς γ. Νικολάου Δίβρης Φθιώτιδος
( σπερινή μιλία στήν ερά Μονή γ. Νικολάου Δίβρης Φθιώτιδος 1-12-2013)

http://www.egolpion.com/img/newage/newage-68.jpg
Δέν πάρχει νθρωπος πού τά τελευταα τη νά μήν χη κούσει περί τς «Νέας ποχς», δηλ.  γιά  μία  νέα ποχή («Ν.Ε.»), τήν ποία, σοι τήν προβάλλουν, παγγέλλονται ς τήν λύσι λων δθεν τν προβλημάτων, πού χουν συσσωρευθ στόν κόσμο. Πρόκειται δηλ. γιά μία νέα κατάστασι πού ο σχυροί τς γς θέλουν νά πιβάλλουν, πού γιά νά πικρατήση καί γιά νά πιφέρη τίς λύσεις καί τά νέα δεδομένα πού πιθυμον, καί μάλιστα σέ παγκόσμια κλίμακα, θά πρέπη ,τιδήποτε παλαιό, λλά καί ,τιδήποτε ναδεικνύει τίς τοπικές παραδόσεις  τν λαν καί πηγάζει πό ατές, νά καταργηθ.  Καί εδικά τήν λληνική Παράδοσι (γλσσα, στορία, πολιτισμό κλπ.) καί κυρίως τήν ρθόδοξη Χριστιανική Παράδοσι.
λλά, ποιά εναι ατά τά «δείγματα» γραφς, τά ποα τελικς ποδεικνύονται «δήγματα» τς νέας ατς «μεσσιανικς ποχς» (ντιχρίστου ποχς), πού κατά κόρον προβάλλεται πό τά Μ.Μ.Ε. καί ταυτοχρόνως κηρύσσεται πό τά κόμματα λων τν πολιτικν ποχρώσεων μά καί πό νθρώπους πού δθεν χουν μελετήσει τίς κοινωνιολογικές ξελίξεις καί τίς νθρώπινες νάγκες καί συμπεριφορές; Ποιά εναι τά στάνταρ τς «Ν.Ε.» πού προβάλλονται κόμη καί πό νθρώπους πού φαίνονται, ξωτερικς τολάχιστον, τι νήκουν στήν κκλησία;
Καί γιά νά μνησθομε το λόγου το Κυρίου μας ησο Χριστο, ποιοί εναι ατοί τελικς ο νθρωποι πού μφορονται πό τίς δθεν «νέες δέες»; Κύριός μας επε «πό τν καρπν ατν πιγνώσεσθε ατούς» (Ματθ. Ζ΄ 16). Καί ποιοί εναι ο καρποί, δηλ. τά «φροτα»  το δένδρου τς «Ν.Ε.»;
Δέν χρειάζεται νά κουρασθομε πολύ γιά νά βρομε τά πρόσωπα καί νά νακαλύψωμε καί νά προβλέψωμε τίς καταστάσεις πού θά πέλθουν, άν πως σχυρίζωνται πικρατήσουν, φο, ντελς διάντροπα, «Θεόν μή φοβούμενοι καί νθρωπον μή ντρεπόμενοι», ποκαλύπτουν ο διοι τά πραγματικά τους πρόσωπα καί «urbi et orbi»,  δηλ. σέ λη τήν οκουμένη, διαφημίζουν τά «φροτα» καί τήν «πραμάτειά»  τους  στά «παζάρια» τν λαν.
http://www.impantokratoros.gr/dat/67F6C124/%5Bel%5Dimage1.png?635225387196375000
Πάντες οἱ θεοί τῶν ἐθνῶν δαιμόνια (Ψαλμ.95,5)

Καί, πρτα π λα, «Ν.Ε.» στό καίριο καί καυτό θέμα το πανανθρωπίνου θρησκευτικο πιστεύω, παρουσιάζει μία ξόφθαλμη νακολουθία, σον φορ στήν σχέσι τν λλων θρησκειν μέ τόν Χριστιανισμό καί δή μέ τήν ρθόδοξη πίστη - κκλησία μας. πό τήν μία μέν «Ν.Ε.» διακηρύσσει τήν νοχή στό νά πιστεύη κανείς ,τι θέλει καί νά κφράζη λεύθερα καί μέ τόν τρόπο πού θέλει τήν πίστη του, πό τήν λλη δέ, πιχειρε νά θέτη περιορισμούς στήν ρθοδοξία, σον φορ στό καθαρς ποιμαντικό καί εραποστολικό Της ργο καί μάχεται τήν κκλησία.
 πό τήν μία δηλ. παρέχεται δυνατότητα στόν κάθε να νά διαδίδη, κόμη καί
μέ θράσος «χιλίων πιθήκων», τά θρησκευτικά του πιστεύω, κόμη καί ατά πού ρχονται σέ ντίθεσι μέ τά χρηστά θη τς κοινωνίας μας, καί πό τήν λλη καταδικάζει τήν κκλησία γιά «στερο φανατισμό», γιά φονταμενταλισμό καί γιά νελευθερία κφράσεως, ταν Ατή προστατεύη τό  Ποιμνιό Της, ποκαλύπτοντας τά προσωπεα τν ποικίλων αρέσεων, τν καταστροφικν λατρειν, κλπ. Συνάμα, κατηγορε τήν ποιμαντική μέριμνα τς κκλησίας, λλά καί τήν προσπάθεια μεταδόσεως το αθεντικο κηρύγματος, ς δθεν «προσηλυτισμό».

πίσης, ψηφίζουν νόμους τούς ποίους βαπτίζουν μέ ραες  νομασίες, πως π.χ. πικείμενος «ντιρατσιστικός νόμος» κλπ. μως βάσει το νόμου ατο, δέν θ πιτρέπεται Χριστιανός νά κφράζεται ληθς καί λευθέρως. Δηλ., νόμος ατός θά  παγορεύει  τήν διακήρυξι τς ληθείας ποία καί θά τιμωρται.  κουσον, κουσον...! Ποιοί; Ο ψετες θά  δικάζουν καί θά  τιμωρον τούς κφράζοντες τήν λήθεια.  

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUjGawM3Kn7sJtOD4Un1VGRh4BSK5Z5sWAm8oFMmSQ3F0RGfOlxhgTq7JFBtRqh0Pid1ka5zV7pF1lHjQgAlSKomGipzy1WADX3Saspe6th7I_YEPSV1ZzFNEJLbwCAa3jj5Y73FqzWsk/s1600/H+N%CE%AD%CE%B1+%CE%A0%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%B1+%CE%98%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%B1.png
"Ἐγώ εἰμί ἡ Ἀλήθεια" (Ἰωάν. ιδ´ 6), λέγει ὁ Χριστός. Ἡ Ἀλήθεια εἶναι τό Πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ.  Ὁποιαδήποτε ἄλλη "ἀλήθεια" εἶναι ψέμα... "Πᾶς ἄνθρωπος ψεύστης" (Ψαλμ. 115,2)
Χρειάζονται, ρα, διαίτερες γνώσεις γιά νά ννοήση κανείς τι, τελικς, «Ν.Ε.» ατό πού φοβται δέν εναι τά νθρώπινα θρησκευτικά κατασκευάσματα, πού, ς λλα σαπιοκάραβα ναυαγον καί θττον βράδιον θά ναυαγήσουν λα ατανδρα στόν κεανό το πανδαμάτορος χρόνου, λλά εναι ρθοδοξία; τι «Ν.Ε.» μισε καί μέ φανατισμό πιζητε καί πιδιώκει τόν φανισμό τς Κιβωτο τς Σωτηρίας, πού εναι καί νομάζεται ρθοδοξία;  Καί εναι νάγκη νά διαθέτη κανείς εδικές θεολογικές γνώσεις, γιά νά διαπιστώση τι λεγόμενος Οκουμενισμός, πού νοήτως καί ξοργιστικς τοποθετε λήθεια καί πλάνη στό διο βάθρο, ποτελε μέρος το σχεδίου τς «Ν.Ε.» στό θέμα τς Πίστεως καί το γενικο θρησκευτικο πιστεύω;   
ρκε καί μόνο μιά ματιά νά ρίξη κανείς στίς  διαθρησκειακές συναντήσεις, στά συνέδρια, στίς συμπροσευχές μετά συμποσίων καί κροκοδειλίων ναγκαλισμν καί νταλλαγς πνευματικν souvenir (σουβενίρ) - νέα «μόδα» (κοράνια κλπ. ντί γλυκισμάτων) - καί  στά παγκόσμια  συμβούλια τν κκλησιν κλπ. ρκε  λοιπόν μόνο μιά ματιά νά ρίξη γιά νά καταλάβη τί σχεδιάζεται… 
Διαφαίνεται πολύ καθαρά ατό, ρκε κανείς νά μήν χη ποστ «πνευματική μβλυωπία». Φαίνεται δηλ., τι ο θρησκευτικές συνισταμένες τς «Ν.Ε.», δηγον σέ μία παγκόσμια θρησκεία, ποία βεβαίως δέν πραγματώνει τόν λόγο το Χριστο: «Καί γενήσεται μία ποίμνη, ες Ποιμήν» (ωαν. Ι' 16), λλά μία παγκόσμια θρησκεία μέ στόχο τό σοπέδωμα, τό ξερρίζωμα τν πάντων καί τήν λατρεία νθρωπίνων προσώπων. περ καί γενήσεται να συμβιβασμένο ντίχριστο κοπάδι μετά πό διδασκαλίες,  πλύσεις γκεφάλου καί ξαναγκασμούς, κατόπιν μεθοδευμένων ντιξοοτήτων σέ λους τούς τομες πό τούς κάστοτε μπροστάρηδες πρό, πό καί παρά- ντιχρίστους, ως το τοιμασμένου γιά σφράγισμα κοπαδιο πό  τόν κυρίως  ντίχριστο. συμβιβασμός εναι προδοσία τς διας τς ψυχς το νθρώπου, εναι  χωρισμός πό τόν Θεό, εναι αώνιος λέθριος θάνατος. Ο τέτοιου εδους συμβιβασμοί σέ θέματα Πίστεως, Πατρίδος,  Θεσμν, κλπ., εναι προσωπικές πογραφές το καθενός μας πού θά δηγήσουν καί θά καταλήξουν στήν  τελική πογραφή, ποία θά φέρει καί τήν σφραγίδα το ντιχρίστου.
Δέν φίσταται πίσης μφιβολία, τι στό πλαίσιο ατό τς παγκοσμίας θρησκευτικο-πολιτικο-κοινωνικς χοάνης ντάσσεται, τόσο δρομολογημένη καί πιδιωκομένη κατάργησις τν βασικν χριστιανικν ορτν καί, ν μεθοδεύεται, στήν θέσι τους, νάδειξις λλων, χρώμων καί γεύστων ορτν σο καί ποστήριξις τν ορτν λλων θρησκειν, καί μάλιστα κραίων καί φανατικν, πού στήν κορυφή τς κλίμακας χουν θέσει τήν φαίρεσι καί ατο το δώρου τς ζως (βλέπε σλάμ κλπ.).
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj_C0nFRkDjlcbaDXuFjwExZYBA5EnHrWDsEACSu4br0MNnPHH_YqXEB9JaSK2WmziaUd0SccFPzUrG340cy6FLCtYBlwutJ-vu5jiui7Aukivb4phlNWkhT9gKvAkEflZ0LZqa7EezjV_3/s1600/%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%82.gifς χαρακτηριστικό δεγμα τς πορείας τν πραγμάτων, πό τά πολλά πού πάρχουν, ναφέρομε καί τήν λοένα καί περισσότερο αξανομένη τάσι, λλά καί τό σχέδιο καί τήν μεθόδευσι στό νά καταργηθον ο χριστιανικές ργίες, πως ατή τς Κυριακς , λλά καί νά σιωπήσουν ο κώδωνες τν κκλησιν, διότι δθεν ο κωδωνοκρουσίες δημιουργον «χορύπανσι»! Ταυτοχρόνως δέ, βλέπομε, δυστυχς, τήν ποστήριξι στήν νέγερσι τζαμιν, πού πό τούς μιναρέδες τν ποίων, «πτάκις τς μέρας» διά μεγαφώνων σχυρν, θά κούγεται θέλοντας καί μή κραυγή καί λαλαγμός το μάμη.  δ δέν τίθεται κν θέμα σλαμορύπανσης…
Καί ν νέκαθεν στίς κοινωνίες φίστατο διάκρισις πολιτικς καί θρησκευτικς ξουσίας, τό καλούπι τς «Ν.Ε.» παράγει καί ποκαλύπτει κάποιο νέο φορέα, ποος θά κατέχη συγχρόνως καί τούς δύο πυλνες τν ξουσιν ατν. Γιά τήν «Ν.Ε.», πλέον, δέν σχύει πόδειξις το Χριστο: «πόδοτε τοίνυν τά Καίσαρος Καίσαρι καί τά το Θεο τ Θε» (Λουκ Κ΄ 25), ποία κατέστησε σαφ τήν διάκρισι τν ξουσιν, μά καί τίς ποχρεώσεις τν νθρώπων, λλά σχύει τό «ποτάξου καί λάτρευε νευ ντιρρήσεων τήν Ν.Ε. ξ λης τς καρδίας σου καί ξ λης τς ψυχς σου καί ξ λης τς σχύος σου καί ξ λης τς διανοίας σου». Καί γιά νά εμαστε κριβοδίκαιοι, θά πρέπη νά πισημάνωμε, τι πρτος διδάξας τήν συγχώνευσι τν δύο παραπάνω ναφερομένων διακριτν ξουσιν, δέν εναι λλος πό τόν «ρχοντα» το Βατικανο, τόν Πάπα καί προκαθήμενο τς «γίας δρας», τόν «δολο τν δούλων το Θεο», πως ρέσκεται νά ατοαποκαλται, καί πού γιά νά φθάνη «ελογία»  του - λογία του -  στά πέρατα τς οκουμένης, εναι νάγκη νά διαθέτη τίς πρεσβεες καί τούς πρέσβεις το κοσμικοθρησκευτικο κράτους του Βατικανο σέ λα τά κράτη τς γς...
Τώρα, σως ρωτήση κανείς μέ δίκαιη  πορία: «Τί εναι λα ατά; Κωμικά, τραγικά; Σοβαρά γελοα;» Θά λέγαμε, τι παγκόσμια κοινωνία μέ τά θέατρα ατά περν πό τήν κωμωδία στό δρμα, μλλον δηγεται πρός κατάντημα κωμικοτραγικό.
πόμενο τώρα, πως λοι βλέπωμε, ταν, νά μή διαφύγουν πό τό στόχαστρο τς «Ν.Ε.» τά θνη καί τά κράτη. Μέ τόν βαρύγδουπο ρο «παγκοσμιοποίησις», ο  «δογματολόγοι» το νεόκοπου ατο πολιτικο καί κοινωνικο «δόγματος» πιχειρον τόν φανισμό τν πί μέρους κρατν μέσα στήν δίνη τς συγχωνεύσεως καί μαζοποιήσεως τν λαν.
http://2.bp.blogspot.com/-0MmBWqEs4eg/TryGyQe1AGI/AAAAAAAAEyI/crsQ_rwjy0o/s400/illuminati-haende-gr.jpg δοστρωτήρας τς δθεν σότητας καί τν κοινν εκαιριν, πού δέν εναι τίποτε λλο παρά σοπέδωμα καί ρνησις τς λευθερίας καί το ατοπροσδιορισμο το νθρώπου, πιχειρε τόν φανισμό τν θνικν διαιτεροτήτων καί τν πί μέρους θνικν χαρακτηριστικν τν λαν. λλά, γιά τήν τάξι καί τήν σφάλεια τς παγκόσμιας κοινότητας, πως ο θύνοντες τς «Ν.Ε.» ποφαίνωνται, θά χρειασθ, βεβαίως – βεβαίως, να θνος «κανό» (ποιό ραγε; -"Φς φανάρι"…)  στε, νά ερίσκεται στήν κορυφή τς πυραμίδας γιά νά λέγχη τήν πρόσκοπτη λειτουργία τς μηχανς το «νθρωποκιμ» καθώς καί να λεκτρονικό σύστημα καταγραφς καί παρακολουθήσεως τν πάντων, πως γίνεται σήμερον, τ καιρ τούτ καί ,τι λλο σως δη χουν φεύρει καί δέν τό χουν κοινοποιήσει κόμη , θά φεύρουν στό μέλλον  τ καιρ κείν (καί ο νοοντες νοείτωσαν).
Μία παρένθεση, θυμήθηκα πού μο λεγε Γέροντας Παϊσιος: «Τί κάνει Διάβολος, ν στά περίπτερα πάρχουν τά πατατάκια τσίπς - πού καί ατά δέν εναι καλά γιά τήν γεία τν παιδιν -, Διάβολος νακάλυψε τά λεκτρονικά πατατάκια, πού ατά θά κάνουν πολύ μεγάλο  κακό στό καιρό τους»   Καί τόν ρώτησα τί ννοοσε καί μο επε τά «λεκτρονικά τσίπς»
ς πανέλθωμε στό θέμα μας. Φυσικά, λα ατά, σοι διδάσκόμεθα πό τήν στορία καί διαθέτομε τήν ζωντανή πίστι στόν Χριστό, δέν πτοούμεθα, δέν δειλιομε, δέν συγκατατιθέμεθα στίς καλπάζουσες καί μεθοδευόμενες νέργειές τους, τν ποίων νοσηρός καί δαιμονικός στόχος  εναι σοπέδωσις τν πάντων καί ποταγή μας στήν παγκόσμια ξουσία τους.
   Ο δέ λλοπρόσαλλες πειλές πού πευθύνονται σέ σους ρνονται θά ρνηθον τήν νταξί τους στό πρόγραμμα τς παγκοσμιοποιήσεως, δέν εναι παρά «βέλος νηπίων» (Ψαλμ. ΞΓ΄11), φο ξεκάθαρα Γραφή ποκαλύπτη τι Θεός «στησεν ρια θνν κατά ριθμόν γγέλων Θεο» (Δευτερον. ΛΒ΄ 8).
Εναι στό χέρι το καθενός μας στόχευσις, ετε τς Ζως, ετε το θανάτου. Καί μάλιστα το θανάτου μέ τήν σύγχρονη «νεοεποχήτικη» διαδικασία το γκεφαλικο «θανάτου», ποος σήμερα χει θεσμοθετηθ μέ νευροβιολογικά κλπ. κριτήρια καί τόν ποο χουν ταυτίσει  μέ τόν βιολογικό θάνατο,  πού κάτι τέτοιο δέν φίσταται. , το θανάτου μέσ τς εθανασίας, (πού εναι χριστιανικς, θικς κλπ. παράδεκτη), ποία μέλει καί ατή νά θεσμοθετηθ.
λλά, ς περάσωμε τώρα στούς καρπούς καί στά «κοινωνικά  φροτα» τς «Ν.Ε.». δ, χι πλς ασθανόμαστε τήν δυσοσμία τς σαπίλας, λλά ηδία χει κατακλύσει τήν λη τμόσφαιρα, φο να πό τά «κοινωνικά πιτεύγματα» πού παγγέλλονται ο θιαστες της εναι καί σεξουαλική πελευθέρωσις μέ ,τι ατό συνεπάγεται στό νομα οασδήποτε διαιτερότητας καί νερυθρίαστη κφρασις τς διεστραμμένης σαρκικότητας. Τί ποτελέσματα θά πιφέρη τώρα καί τοτο τό τσουνάμι τς διαστροφς;  
δη, τά ποτελέσματα εναι ρατά στά τομα, στίς οκογένειες, στήν κπαίδευσι καί στήν λη κοινωνία, πού νέχεται - συμβιβάζεται – νομοθετε καί τέλος ποστηρίζει τά «πάθη τς τιμίας» (Ρωμ. Α΄ 26) ς δθεν κάτι τό φυσιολογικό. Καί http://blog.blaudirekt.de/wp-content/uploads/2012/01/Unisex_Tarife_in_der_privaten_Krankenversicherung.jpgμόνο τυχαο δέν εναι τό γεγονός τι «Ν.Ε.», στό πλαίσιο τς παγκοσμιοποιήσεως καί το νδιαφέροντός της γιά τήν δθεν πλότητα στήν νθρωπίνη κφρασι, θε τήν κοινωνία, καί δίως τούς νέους, πρός τό τρίτο φύλο (unisex). Σέ μία κοινωνία δηλ. φύσικη, πού κατορθώνει νά λλοιώνη καί νά ποχαρακτηρίζη τά φύλα το νδρός καί τς Γυναικός, ξεκινντας πό τήν νδυμασία πού λανσάρεται μέσ τς «θεότητας» τς μόδας, καί πού, σύν τος λλοις καταλήγει σέ να τρίτο φύλο ς πρότυπο νθρωπίνης συμπεριφορς. τσι, μφανίζεται καί πιβάλλεται στίς κοινωνίες να ν, πού δέν εναι, οτε νδρας, οτε γυνακα, μλλον εναι καί τά δύο μαζί.  Δηλ., να λλόκοτο καί ποκρουστικό τέρας.
Λησμονον, φαίνεται, ο παγιδευμένοι στά δόγματα τς «Ν.Ε.», χι μόνο τό τί κριβς διδάσκει θεόπνευστος λόγος το Θεο περί το σοδομισμο καί ποιά εναι τά ποτελέσματα τς τριτοφυλικς κοινωνίας, μέ τήν ζοφερ περίπτωσι τν Σοδόμων καί τς Γομόρας, λλά τούς διαφεύγει καί τό γεγονός τι δια φύσις πορρίπτει, μέ τούς δικούς της μηχανισμούς, τό φύσικο καί καταστρέφει τό διεστραμμένο καί μή παραγωγικό. Φαίνεται, πώς χάνουν, τά θικά ατά τέρατα, πό τήν θόνη τς συνειδήσεώς τους τήν πραγματικότητα, τι δηλ. τά «βιολογικά τέρατα» δέν πάρχει περίπτωσις νά πιβιώσουν καί νά πολλαπλασιασθον (βλέπε κλωνοποίησι κλπ.).
Προφανς,   γι   ατόν   τόν   λόγο,  ο  διεστραμμένοι  των          νόες -  «παρέδωκεν ατούς Θεός ες δόκιμον νον, ποιεν τά μή καθήκοντα» (Ρωμ. Α28)  -  πιζητον νομικς καί τήν υοθεσία νηπίων μετά τήν  εσήγησι τς νομοθετήσεως γάμων μεταξύ μοφυλοφίλων, πως καί σέ κάποιες περιπτώσεις αμομικτν, κλπ.) Λοιπόν, ατοί δέν κάνουν τίποτε λλο παρά νά διακηρύσσουν καί νά πογράφουν μέ τήν «βούλα» τς «Ν.Ε.» τό φύσικο τς πιλογς τους καί τήν νοικτή τους κόντρα μέ τούς νόμους τς διας τς φύσεως, πού σχυρίζονται τι δθεν τούς καθοδηγε. φύσις μως, πως λοι γνωρίζομε, κδικεται καί, μάλιστα, πολύ σχημα ( aids κ.λ.π.)
λλά  καρικατούρα  τς  «Ν.Ε.»  καί  τς     «παγκοσμιοποιήσεως» - πανθρωποποιήσεως - νδύεται καί λλα τραγικά προσωπεα γιά νά καλύψη τήν φρικτή της ψι. Ατά, χουν νά κάνουν  μέ τούς τομες τς κπαιδεύσεως, τς φηρμοσμένης πιστήμης (βλέπε «γκεφαλικός θάνατος, μπόριο ργάνων κλπ.»), μέ τίς ρχές πού διέπουν τίς κοινωνίες, τά κράτη καί τούς λαούς καί μέ  πλείστους σους λλους τομες, πού, άν κανείς μελετήση, διαπιστώνει, παρά τίς λευθεροστομίες τν κφραστν της, τι σκοπός το  σχεδιασμο τς  <<Ν.Ε>> εναι διπλός. Πρτα, νά κτυπηθ ,τιδήποτε ληθινό καί φυσιολογικό, καί τοτο γιά νά καμφθον ο ντιδράσεις καί νά πέλθη συμβιβασμός, καί στήν συνέχεια νά ναδειχθ μία παγκόσμια διοίκησις – κυβέρνησις μαζί μέ μία παγκόσμια πίστι – θρησκεία - κκλησία, πού θά λατρεύη, χι φυσικά τόν Θεάνθρωπο Κύριο μας ησο Χριστό, λλά ναν «σχυρό» καί πάνθρωπο νθρωπο - νον νοείτω -, πού θά παγγέλλεται δθεν εδαιμονία στό νομά του καί θά παιτ πακοή. Φυσικά, τέτοιου εδους  σχέδια  καί  παρανοϊκές  καταστάσεις δέν δηγον τίς διψασμένες ψυχές  πού  λαχταρον  τήν  Ζωή  καί  τήν  λήθεια  στό  «δωρ  τό  ζν» καί  στήν  «πηγή  δατος  λλομένου  ες  ζωήν αώνιον» (ωάννου Δ΄14), λλά στό «φρέαρ τό συντετριμμένον» (ερεμ. 2,13 – ανοι  Μ.  Πέμπτης σπέρας)
μως, ο ναθυμιάσεις  το βόθρου τς «Ν.Ε.», δη προεξένησαν τήν ποστροφή τν σων διαθέτουν ζωντανή τήν ασθησι τς πνευματικς σφρήσεως καί δέν παυσαν νά συνειδητοποιον τι εναι νθρωποι μέ προορισμό τήν γιότητα. ς σφυκτιον, λοιπόν, σοι θέλουν νά πιλέγουν τά σαπισμένα καί σκουληκιασμένα «φροτα» τς «Ν.Ε.» μέ τήν «σμή το θανάτου» καί ς τρέφωνται πό τήν «κομποστοποίησι» τς κάθε εδους «πελευθέρωσης».
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgWGFBrQssEbBcnIK8LNTEH9IMVEzshL6NzGToIRvB_1MWdlRRXzbR20ogDn_Ij_prhAKTB9gDXgHFjt18na1m7ExdIErjNgI1aqEkoJHwWnLrsY7DFdJj4u_YaLsOyupmfU_c6-1STnbdB/s320/70622.jpg
σοι μως συγκροτον καί καταρτίζουν «νον Χριστο», σοι γαπον τήν Πατρίδα, τιμον τήν Οκογένεια καί τίς αθεντικές μας παραδόσεις, ς χαίρωνται καί ς χαιρώμαστε τήν ν Χριστ πελευθέρωσι καί τήν Χάρι πού μς δηγε καί μς καταξιώνει, ς νθρώπους, καί συνάμα μς καταρτίζει στόν γνα τς καθάρσεως, το φωτισμο καί τς θεώσεως, στήν πραγματική Διαχρονική Νέα ποχή. Διαχρονική  Νέα ποχή  χει ξεκινήσει δ καί δύο χιλιάδες χρόνια καί εναι μόνο Μία γία ρθόδοξος Καθολική  καί  ποστολική  κκλησία το Χριστο μας, ποία διά πρεσβειν τς Κυρίας Θεοτόκου, τν Ορανίων Ταγμάτων καί τν γίων το Θεο, δηγε τόν κάθε νθρωπο στήν κτιστη  Παγκοσμιοποιήσι – τήν νυπόστατο ν Χριστ καινή κτίσιν.  «στε ε τις ν Χριστ, καινή κτίσις˙ τά ρχαα παρλθεν, δο γέγονε καινά τ πάντα» (Β πρός Κορινθ. Ε17).  

μήν.
Γένοιτο.
http://3.bp.blogspot.com/-Zj-4S9H0Q7U/UXS-g6_KOQI/AAAAAAAAHfM/21ZgjMEcO5s/s400/374706_139543909484308_121973554574677_164876_1124430571_n.jpg

ρχιμανδρίτης ρσένιος Κατερέλος
γούμενος . Μονς γ. Νικολάου Δίβρης Φθιώτιδος
( σπερινή μιλία στήν ερά Μονή γ. Νικολάου Δίβρης Φθιώτιδος 1-12-2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου