Σελίδες

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

«ΝΥΝ ΑΠΟΛΥΕΙΣ ΤΟΝ ΔΟΥΛΟΝ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΤΑ» ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΥΠΑΠΑΝΤΗΣ ΑΡΧΙΜ. ΙΩΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΟΣ



«ΝΥΝ ΑΠΟΛΥΕΙΣ ΤΟΝ ΔΟΥΛΟΝ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΤΑ» 
ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΥΠΑΠΑΝΤΗΣ 
 ΑΡΧΙΜ. ΙΩΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΟΣ 

http://www.floga.gr/50/04/2005-6/00/04_2005112504.jpg
Οι τα πάντα καλώς διαταξάμενοι πνευματοκίνητοι άγιοι Πατέρες μας, όρισαν, μέσα στον λειτουργικό της κύκλο, η Εκκλησία μας να εορτάζει την 2α Φεβρουαρίου την εορτή της Υπαπαντής του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.
Αυτό συμβαίνει διότι η ευλογημένη αυτή ημέρα είναι η τεσσαρακοστή από την 25η Δεκεμβρίου, που εορτάζεται η κατά σάρκα Γέννηση του Κυρίου. Και όπως ο Ιησούς εκπλήρωσε στη ζωή του όλα τα του Νόμου της Παλαιάς Διαθήκης, έτσι και τώρα, σαράντα μέρες από την Γέννησή Του, προσφέρθηκε στο Ναό, σύμφωνα με τα καθιερωμένα, βάσει των διατάξεων του Λευιτικού (ΙΒ' κεφ.).
Επειδή στον Ναό τού έγινε υποδοχή από ανθρώπους του Θεού, και μάλιστα λόγω του ότι ο Συμεών τον πήρε στην γεροντική του αγκαλιά, γι' αυτό και η εορτή αυτή ονομάζεται Υπαπαντή.
Η λέξη προέρχεται από το ρήμα «υπαντάω», το οποίο σημαίνει ότι έρχομαι σε συνάντηση κάποιου.
Το περιστατικό αυτό της προσφοράς του Χριστού στον Ναό, μας το περιγράφει κατά τρόπο συγκινητικό ο Ιερός Ευαγγελιστής Λουκάς στο Β' κεφ. του Ιερού του Ευαγγελίου.
Η μεγάλη αυτή εορτή είναι Δεσποτικοθεομητορική δηλ. τα τα κύρια πρόσωπα που προβάλλονται και εορτάζουν, είναι ο Κύριος και η Πανάχραντος Μητέρα Του, η Κυρία Θεοτόκος.

Διάνοια χωρίς Θεό=διάβολος!



Διάνοια χωρίς Θεό=διάβολος!
Ὅσιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς

http://fdathanasiou.files.wordpress.com/2011/04/justin_popovic-cebfcebcceb9cebbceafceb1-cf83cf84ceb7cebd-ceb5ce84cebdceb7cf83cf84ceb5ceb9cf8ecebd.jpg 

Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ:
Τό παρακάτω ρηθέν, ἀφιερώνεται σέ ὅλους μας, εἰδικότερα δε σέ ὅλους τούς "φωστῆρες", ἐπιστήμονες καί διανοούμενους τῆς ἐποχῆς μας, πού ὅμως ἀπέχουν μακράν τοῦ Θεοῦ


Tree in the dark forest Wallpaper
"Ἡ διάνοια πού ζεῖ καί ἐκφράζεται μέσα ἀπό τήν ἁμαρτία, τό κακό καί τόν θάνατο, εἶναι κατάρα Θεοῦ.
Μέ μιά διάνοια δίχως καλοσύνη καί εὐγένεια, ὁ ἄνθρωπος εἶναι σωστός διάβολος, γιατί ὁ διάβολος εἶναι μεγάλη διάνοια, δίχως ἴχνος καλοσύνης καί ἀγάπης. 

"Περί πασῶν τῶν ἀρετῶν καί τῶν παθῶν". Λόγος ψυχωφελής καί θαυμάσιος (θ΄ μέρος: ἡ σημασία τοῦ "κατ' εἰκόνα καί καθ' ὁμοίωσιν", τελευταῖο) Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός


"Περί πασῶν τῶν ἀρετῶν καί τῶν παθῶν".

Λόγος  ψυχωφελής καί θαυμάσιος 

  (θ΄ μέρος: ἡ σημασία τοῦ "κατ' εἰκόνα καί καθ' ὁμοίωσιν", τελευταῖο)



Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj60CcJI1uFVhp8u9lSJ0B4eq4eMBtV38q2wAAV-HRZbMq_5F1lha48tgkOSo23be8XW70llhsca4D1UX0irb0kAdmO-71FKrVLQaqkp_vbBg86YKrcYl8rOWRcavaV3LKwFDzZp7fOvrf8/s1600/Ag-Ioannis-Damascinos-strog-nef-2010.png

"Πάντα σκιᾶς ἀσθνενέστερα



καί ὀνείρων ἁπατηλότερα.



  Ματαιότης τά ἀνθρώπινα"


Τό α΄ μέρος τοῦ λόγου (οἱ ψυχικές ἀρετές), θά βρεῖτε ἐδῶ: http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_9044.html 
Τό β΄ μέρος τοῦ λόγου (οἱ σωματικές ἀρετές), θά βρεῖτε ἐδῶ: http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_3957.html  Τό γ' μέρος τοῦ λόγου {τά ψυχικά πάθη (κακίες)}, θά βρεῖτε ἐδῶ: http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_5608.html
Τό δ΄ μέρος τοῦ λόγου (τά σωματικά πάθη), θά βρεῖτε ἐδῶ:
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_2090.html 
Τό ε΄ μέρος τοῦ λόγου (ἡ φιληδονία), θά βρεῖτε ἐδῶ:
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_9116.html 
Τό στ' μέρος τοῦ λόγου (τριμερής διαίρεση τῆς ψυχῆς καί πάθη), θά βρεῖτε ἐδῶ:
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_4965.html
Τό ζ' μέρος τοῦ λόγου (οἱ ἐμπαθεῖς λογισμοί καί ἠ θεραπεία τους), θά βρεῖτε ἐδῶ:
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_265.html 

Τό η' μέρος καί προτελευταῖο τοῦ λόγου (ἡ ἀπόκτηση τῶν ἀρετῶν), θά βρεῖτε ἐδῶ:
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2014/02/blog-post_1.html


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjB2rzJh1vY5oKVacaW_ZpCWRkXS4GlzCMofeuPHIvaqFg30UpXQhkrcywI7PrqlbfPcjbSs3Eu3tnD911f7UNAHZgCyrjhMyzjQISVTmp6Y-t_uKJLq_oEQO93Y7JCTHb6htnq_IGc3Xc/s1600/BC81D6CA741AC9E362B3E458904CD552.jpgἌν θέλεις, ἄς προσθέσουμε σ' αὐτόν τόν μικρό λόγο, σάν χρυσή σφραγίδα καί λίγα λόγια γιά τή σημασία τοῦ "κατ' εἰκόνα καί καθ' ὀμοίωσιν", μέ τό ὁποῖο πλάστηκε τό τιμιότερο ἀπ' ὅλα τά κτίσματα τοῦ Θεοῦ, ὁ ἄνθρωπος. Καί πράγματι, τό νοερό κάι λογικό ζῶο, ὁ ἄνθρωπος, εἶναι τό μόνο ἀπό ὅλα τά κτίσματα πού φέρει τό "κατ' εἰκόνα καί καθ' ὁμοίωσιν" Θεοῦ (Γέν. α΄26) γνώρισμα. Κάθε ἄνθρωπος λέγεται "κατ' εἰκόνα" (εἰκόνα τοῦ Θοεῦ), διότι φέρει τό ἀόρατο, τό ἀθάνατο, τό αὐτεξούσιο. Καί ἀκόμη τό ἀξίωμα νά ἔρχει, νά τεκνοποιεῖ καί νά οἰκοδομεῖ. "Καθ' ὁμοίωσιν" λέγεται ὁ ἄνθρωπος, διότι μέ τήν ἄσκηση τῆς ἀρετῆς καί τίς θεόνυμες καί θεομίμητες πράξεις του, ὁμοιάζει πρός τόν ἀγαθό Θεό. 

Τό ταπεινό φρόνημα, εἶναι ἡ μόνη ἀσφαλής ὁδός σωτηρίας! (τό μήνυμα τῆς ἡμέρας)



ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Τό ταπεινό φρόνημα, εἶναι ἡ μόνη ἀσφαλής ὁδός σωτηρίας!
Ἅγιος Σιλουανός ὁ Ἀθωνίτης


http://agathan.files.wordpress.com/2014/01/0a156-logismoi.jpg
https://static3.depositphotos.com/1006124/219/i/950/depositphotos_2191535-stock-photo-hibiscus-peach-flowers-white-background.jpg

ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΡΑΣΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΙΦΑΣΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ! (καί βίντεο) Πέστα χρυσόστομε!


 ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΡΑΣΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΙΦΑΣΙΚΟ ΡΕΥΜΑ !
(καί βίντεο)
Πέστα χρυσόστομε! 
 



Σχόλιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ:

Πέστα χρυσόστομε Ἐπίσκοπε, νά ἁγιάσει τό στόμα σου!

Κανένας ἄπιστος, ἄχριστος (χωρίς Χριστό), ἀντίχριστος, ἄθεος, ἀντίθεος στήν πολιτική ἡγεσία τῆς πολυπαθούσης Ἑλλάδας μας! Καί κανένας κι ἀπό ἐμᾶς τέτοιος!

Τούς εἴδαμε ὅλους αὐτούς, τούς ζήσαμε χρόνια ὁλόκληρα καί εἴδαμε τά χαΐρια τους καί ποῦ μᾶς κατήντησαν! 

Τώρα θά δείξουμε ἄν ἔχουμε βάλει μυαλό κι ἄν ἔχουμε βάλει καί στήν ψυχή καί στήν ζωή μας Ἰησοῦ Χριστό Θεό!

 
Να «μαυρίσουν» τους πολιτικούς που δηλώνουν άπιστοι κάλεσε εμμέσως πλην σαφώς ο μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας ζητώντας από τους συμπολίτες του πριν ψηφίζουν να κάνουν τον Σταυρό τους και να επιλέγουν άρχοντες που να πιστεύουν !

Ἄρνηση συμπροσευχῆς δέν σημαίνει μῖσος καί ἀντιπάθεια. Πρεσβύτερος Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος



Ἄρνηση συμπροσευχῆς δέν σημαίνει μῖσος καί ἀντιπάθεια.
Πρεσβύτερος Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhajhyRBxcGu-pfCm9xBD-40muAj5yyM0TYGuzuL30EjO9EUhIynurRXF_ZtrGzr_0EKBbYR-ckvdNVzlA0KwvBilE9LTzRIH_q7yaaVGCbT1QQEM_GzAIGjmOe_jW4fK729WKQ2bOvoRs/s1600/%CF%80+%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82+%CE%93%CE%BA%CE%BF%CF%84%CF%83%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82.JPG 
Ἀπό ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, ἀφιερωμένο στούς οἰκουμενιστές, στά φερέφωνά τους, στίς βλάσφημες συμπροσευχές τους καί στά βλάσφημα συλλείτουργά τους!


«πᾶς ὁ παραβαίνων
 καί μή μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ    Θεόν οὐκ ἔχει»  (Β΄ Ἰωάν. 9)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/Delicate_Flower_Border.jpg 
Ἐπέλεξα νά ὁλοκληρώσω τήν ἐνδεικτική παράθεση τῶν ἀναφορῶν καί ἑρμηνειῶν στόυς Ἱ. Κανόνες μέ τήν ἄποψη ἑνός ἐκ τῶν πρωτοπόρων τοῦ Οἰκουμενικοῦ Κινήματος, τοῦ Πατριάρχου Ἀθηναγόρα, ὁ ὁποῖος κάθε ἄλλα παρά φανατικός ἤ ζηλωτής θά μποροῦσε νά χαρακτηριστεῖ, γιά νά γίνει ἔτι πλέον σαφές, καί δι' αὐτῆς τῆς μαρτυρίας, ὅτι ἡ ἐφαρμογή τῆς ἀκρίβειας, ἡ ἄρνηση δηλαδή συμπορσευχῆς μέ αἱρετικούς: