Σελίδες

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Η ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗ ΤΟΥ ‘’ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΑΤΙΜΙΑΣ’’ ΥΙΟΘΕΣΙΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΘΥΜΑ, Β. Χαραλάμπους, Θεολόγου

Η ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗ 
ΤΟΥ ‘’ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΑΤΙΜΙΑΣ’’ ΥΙΟΘΕΣΙΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙ 
ΜΟΝΟ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΘΥΜΑ, 
Β. Χαραλάμπους, Θεολόγου

https://alethinksthiss.files.wordpress.com/2011/03/gay_adoption.jpg

(Θα γίνει  προσπάθεια ‘’αγωγής’’ στα σχολεία για να αποδεχθούν δήθεν τα υπόλοιπα παιδιά το υιοθετημένο θύμα)

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου.
___________________
Χωρίς κανένα ηθικό  προβληματισμό προχωρούν στη θεσμοθέτηση του ‘’συμφώνου συμβίωσης’’ ή μάλλον  ‘’συμφώνου ατιμίας’’ μεταξύ  ομοφυλοφίλων. Επακόλουθη θεσμοθέτηση θα είναι η απάνθρωπη υιοθεσία από μέρους του ‘’ζεύγους  ατιμίας’’.  Με τέτοιες ανήθικες παραδοξότητες, καθίσταται η ευθύνη των κρατούντων τεράστια

Όπως διακηρύσσουν όσοι προωθούν το ‘’σύμφωνο ατιμίας’’ και την επακόλουθη  ‘’παιδοκτόνο υιοθεσία’’, εκζητούν παράλληλη αγωγή στα άλλα  παιδιά τέτοια που να ανεχθούν τούτη τη ‘’διαφορετικότητα’’.    Φυσικά δεν επιζητούν απλά την αγάπη των άλλων παιδιών προς  τα ομο-θύματα, αλλά την επαίσχυντη ανοχή απέναντι στα πάθη ατιμίας.  Ξεκάθαρα ομιλούν για απενοχοποίηση των παθών ατιμίας, ωσάν απλά να ήταν ένα θέμα διαφορετικότητας.

Ήδη αυτό άρχισε να καλλιεργείται στην Ευρώπη και όχι μόνο.  Ήδη στην Ευρώπη άρχισαν να ομιλούν για οικογένειες με δύο μαμμάδες και δύο μπαμπάδες.   Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια ανέντιμη προσπάθεια, για αλλότροπη ανοχή των «παθών ατιμίας» στην Εκπαίδευση και μάλιστα από την Προδημοτική Εκπαίδευση, ιδιαιτέρως στην Ευρώπη αλλά και στις ΗΠΑ.  Τέτοιο θλιβερό εκπαιδευτικό γεγονός έγινε στο Birmigham της M. Bρεττανίας και μάλιστα σε επίπεδο προδημοτικής εκπαίδευσης.

Χαρακτηριστική επίσης περίπτωση με  απαράδεκτο ομο-γλωσσάριο, ήταν το έγγραφο που είχε σταλεί στους εκπαιδευτικούς Μέσης Εκπαίδευσης, σε μια Σχολική Περιφέρεια στη Νebraska των ΗΠΑ, το οποίο ‘’συμβούλευε’’ να χρησιμοποιούνται εκφράσεις όπως «μωβ πιγκουίνοι» αντί αγόρι και κορίτσι.

Όλα τα παιδιά θα διδάσκονται τα κακοτεχνήματα της ανηθικότητας και οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να τα διδάσκουν. Ποιά ηθική αγωγή θα δοθεί στα παιδιά, με τα κείμενα που ετοιμάζονται;  Μήπως η αναφορά στους μωβ πιγκουίνους  ή στα παραμυθο-διδάγματα των «δύο μαμμάδων» και των «δύο μπαμπάδων»;   

Λυπηρό ήταν και το γεγονός που δημοσιεύτηκε στην Γαλλική εφημερίδα «Le Monde»,  για την αποδοχή από μέρους της Ακαδημίας της Νάντης στη Δυτική Γαλλία, στις 16/5/2014 να ορισθεί η «ημέρα της φούστας» (La journée de la jupe), δήθεν κατά του σεξισμού.    Το λυπηρό τούτο γεγονός, πραγματοποιήθηκε σε 27 Λύκεια της Νάντης, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας της Γαλλίας ξεσκεπάζοντας απαράδεκτες σκοπιμότητες και για τούτο έγινε αντικείμενο γενικής κατακραυγής.

Να αναφέρομε ότι  ακόμα και η ίδια η Εθνική Υπηρεσία Υγείας – NHS (National Health Service), της Μ. Βρεττανίας, χορήγησε (ενέσιμα) φάρμακα σε παιδιά ηλικίας 9 ετών, για ενδεχόμενη μελλοντική εγχείρηση αλλαγής φύλου, επεμβαίνοντας στην ορμονική διεργασία του εφήβου.  Η έκφραση ‘’playing God’’, στην σχετική ανακοίνωση της «Daily mail» με ημερομηνία 20/5/2014, θα μπορούσε ελεύθερα να αποδοθεί ‘’παίρνουν τον ρόλο του Θεού’’, καταδεικνύει το μέγεθος του ηθικού εγκλήματος, καθώς και το γεγονός ότι οι αποτρόπαιη τούτη ενέργεια εμπαίζει, τον ίδιο τον Δημιουργό Θεό. 

Ποιά ηθικά ερείσματα θα δοθούν στο παιδί με την επαίσχυντη αυτή παιδαγωγική;  Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει «Παιδεία μετάληψις αγιότητος εστί» (Εις την Προς Εβραίους Ομιλία ΚΘ) και ο Απόστολος Παύλος λέγει «…πόρνοις, αρσενοκοίταις …και ει τι έτερον  τη υγιαινούση διδασκαλία αντίκειται…» (Α΄Τιμ.1,10).  Δυστυχώς η  ορθή τοποθέτηση στο θέμα τούτο, καλείται «ομοφοβική ρητορική».  Με τις παιδαγωγικές ανοχής που ετοιμάζουν, σίγουρα θα καταστήσουν την αγωγή οδό απωλείας.