Σελίδες

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Oἱ "ἀντιοικουμενιστικές ἐπιτυχίες", ὁ "ἐξορκισμός τῆς ἀποτείχισης" καί τά σχόλια τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ πού δέν δημοσιεύθηκαν


Oἱ "ἀντιοικουμενιστικές ἐπιτυχίες", 
ὁ "ἐξορκισμός τῆς ἀποτείχισης"
καί τά σχόλια 
τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ 
πού δέν δημοσιεύθηκαν

 
Μήν κόψουμε τό μνημόσυνο...
καί τί θ' ἀπογίνουμε...Συμφορά πού θά μᾶς βρεῖ...
Ἄς μείνουμε λοιπόν στήν χαρτούρα καί στά λόγια
πρός ἐκτόνωσιν... 

Σέ συνέχεια τῶν ἑξῆς ἄρθρων μας:
1ο ἄρθρο:
Πρός τούς σεβαστούς κληρικούς τῆς Συντακτικῆς Ἐπιτροπῆς τοῦ κειμένου ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ κατά τοῦ οικουμενισμοῦ. Ἐπιστολή τοῦ Ὁμότιμου Καθηγητῆ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Ἡλία Κορναράκη γιά τόν "χαρτοπόλεμο" πού δέν ὁδηγεῖ ποτέ στό διά ταῦτα!!! (Καί ἡ θέση τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ)
2ο ἄρθρο:
Τό ἄρθρο τοῦ κ. Τελεβάντου πού βλέπει "ἀντιοικουμενιστικές ἐπιτυχίες" καί ξορκίζει τήν ἀποτείχιση! Καί τό μεγάλο σχόλιο ἀπό τό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ (ὑπάρχουν κι ἄλλα πρός δημοσίευσιν).

Συνεχίζουμε καί δημοσιεύουμε στό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ κι ἄλλες ἀπαντήσεις μας στόν ἀξιότιμο κ. Παναγιώτη Τελεβάντο, μιά πού τά τρία ἐπιπλέον σχόλιά μας δέν δημοσιεύθηκαν (2ο ἄρθρο), γιά λόγους πού γνωρίζει ὁ ἴδιος. (Ἄν τά δημοσιεύσει ποτέ, θά ἐνημερώσουμε).
Κατ' ἀρχήν νά ποῦμε ὅτι ἡ μοναδική ἀπάντηση πού δόθηκε στίς 8 ἐρωτήσεις μας (1ο ἄρθρο), ἦταν αὐτή:

Reply
  1. Αλλο συντεταγμένη αποτείχιση που κάνουν επίσκοποι ή το Αγιον Ορος όπως έγινε επί Αθηναγόρου και άλλο ασύνταχτη αποτείχιση όπως αυτή που έκανε ο π. Τρικαμηνάς. Η πρώτη είναι ευλογημένη αν και δυνητική η δεύτερη του πειρασμού επειδή καταλήγει σε σχίσμα.
Ἀπαντοῦμε, λοιπόν, στόν δικό μας ἱστοχῶρο-μιά πού ἔχουμε τήν πολυτέλεια αὐτή, γιά νά σᾶς ἐνημερώσουμε ποιές ἀπόψεις μας ἀποκλείστηκαν-καί καταθέτουμε ἐλαφρῶς διανθισμένα τά σχόλιά μας πού δέν δημοσιεύθηκαν:
Ἐν καιρῷ ἀμετανοησίας, ἀποστασίας, χλιαρότητος καί δειλίας τῆς πλειοψηφίας τῶν Χριστιανῶν Ὀρθοδόξων, ἀλλά καί παρατηρώντας τήν Ἱστορία τῆς Πίστεώς μας, εἶναι οὐτοπία νά ὁμιλοῦμε γιά "συντεταγμένη ἀποτείχιση". Πρέπει νά εἴμαστε σοβαροί καί ρεαλιστές. Ἡ ἀποτείχιση θά γίνει ἄν ἡ μαγιά τῶν ἀντιοικουμενιστῶν (ρασοφόρων, θεολόγων καί λαϊκῶν) διακόψει τό μνημόσυνο καί μετά θά ἀκολουθήσουν καί ἄλλοι γνήσιοι χριστιανοί. Δέν ἐξαπλώνεται μόνο τό κακό, ἀλλά καί τό καλό. "Μή φοβοῦ τό μικρόν ποίμνιον" μᾶς λέγει ἡ Ἁγία Γραφή, ὡς διαπιστευτήριο. Δέν γίνεται νά κρυβόμαστε ὁ ἕνας πίσω ἀπό τόν ἄλλον διαπαντός καί νά ἀποζητοῦμε πλειοψηφίες καί πολυκοσμίες γιά νά νταντεύουμε τήν δειλία μας. Ἄν σκέπτονταν κι ἐνεργοῦσαν ἔτσι ὅλοι οἱ πιστοί, δέν θά ὑπῆρχαν οὔτε Ὁμολογητές οὔτε Μάρτυρες καί κατ' ἐπέκτασιν θά εἶχε σβήσει ἡ Ὀρθοδοξία. Ἀντιθέτως, σχεδόν σέ ὅλες τίς ἱστορικές περιόδους τῆς Πίστεώς μας, ὄχι μόνο οἱ λίγοι-ὡς ἐπί τό πλεῖστον-ἀλλά ἀκόμη καί μονάδες! ὄρθωναν τό ἀνάστημά τους καί σήκωναν στούς ὤμους τους τήν Ὀρθοδοξία (π.χ. Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός). Γιά φαντασθεῖτε ὅλοι αὐτοί νά ἀποζητοῦσαν "συντεταγμένη ἀποτείχιση" γιά νά πράξουν τό καθῆκον τους καί "πνευματικά συνδικάτα" ὑποστήριξης...
Καί ἐμπάσει περιπτώσει, οἱ τρεῖς τέσσερις Ἐπίσκοποι, πολλοί ἱερεῖς, ἱερομόναχοι, μοναχοί καί κάτι χιλιάδες λαϊκῶν πού ὑπογράψαμε κάθε ἀντιοικουμενιστική ὁμολογία, γιατί δέν κόβουμε τό μνημόσυνο γιά νά ἀναχαιτισθεῖ καί ἡ ὕποπτος Πανορθόδοξος (καί ὄχι Οἰκουμενική...) Σύνοδος πρίν γίνει; Θά μοιράσει ἀφορισμούς καί καθαιρέσεις ὁ Πατριάρχης σέ ὅλους ἐμᾶς; Ἄς τό κάνει ἄν τοῦ βαστάει! Αὐτή εἶναι ἡ "συντεταγμένη ἀποτείχιση" πού ἐπικαλεῖσθε, τήν ὁποία κάποιοι τήν κρατᾶνε σέ καταστολή κι ἐσεῖς συνδράμετε!!! Γιατί;..................................

Γράφετε πώς ὅσοι διακόψουν τό μνημόσυνο θά ἀποδυναμωθοῦν καί θά ἐκτοπισθοῦν ἀπό κάθε ἀγῶνα, διότι θά ὑποστοῦν καθαιρέσεις καί ἀφορισμούς. Μήπως φρονεῖτε τά τοῦ κόσμου;
Ἡ δίωξη, ἡ καθαίρεση καί ὁ ἀφορισμός ὑπέρ Πίστεως, τοποθετοῦν τόν Χριστιανό σέ μία ἀπό τίς κατηγορίες τῶν μακαρίων! Χάρη μᾶς κάνουν. Εἶναι πανήγυρις καί προνόμια αὐτά γιά ἕναν ἀληθινό Χριστιανό! Νά ψαχνόμαστε ἄν δέν μᾶς συμβαίνουν...Ὁ μακαριστός Ν. Σωτηρόπουλος πού ἦταν καί λαϊκός, ὅταν ἀφορίσθηκε ἀπό τόν Πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο, ὄχι μόνο δέν ἀποδυναμώθηκαν οἱ ἀγῶνες του ὑπέρ Πίστεως, ἀλλά ἔγιναν δριμύτεροι καί ἡ εἰκόνα τοῦ ἰδίου ἔγινε ἀκόμη πιό δυνατή στά μάτια καί στήν συνείδηση ὅλου τοῦ Ἑλληνικοῦ χριστιανικοῦ λαοῦ. Εἶναι ἕνα σύγχρονο παράδειγμα πρός μίμησιν. Στήν κοίμησή του δέ, εὐωδίαζε κατά γενική ὁμολογία πολλῶν παρισταμένων. Ἐξάλλου, ποιός σᾶς εἶπε ὅτι ὁ καθαιρεμένος καί ὁ ἀφορισμένος δέν μποροῦν νά μιλοῦν, νά γράφουν καί νά ἀγωνίζονται; Ἄν φρονοῦν ὀρθά, θά τούς ἐγκαταλείψει ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ καί θά μείνουν ἀνενεργοί; Πιό πολύ χάρη θά λάβουν.

Τέλος, σᾶς λέμε τό ἑξῆς:
Ἀποτείχιση δέν σημαίνει σχίσμα, ὅπως θέλετε νά περάσετε στήν συνείδηση τοῦ κόσμου, ἀλλά διακόπτω τήν κοινωνία μου μέ ἕνα σάπιο μέλος, τό ὁποῖο αὐτό ἀποσχίστηκε ἀπό τήν Ἀληθινή Ἄμπελο τοῦ Κυρίου, τήν Μία καί Μόνη Ἐκκλησία Του, ἐπειδή δογματίζει καί πράττει ἀνορθόδοξα! Μήπως, λοιπόν, καί ὅσοι συνεχίζουν νά διαιωνίζουν τήν ὑπερχειλίζουσα καί ἀναβαλλόμενη ἐπ' ἀορίστῳ χρόνῳ...ἀνοχή τους καί τήν κοινωνία μέ τούς ἀποσχισμένους ἀπό τά ὀρθά δόγματα κι ἑπομένως ἀπό τήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ αἱρετικούς-αἱρετίζοντες, εἶναι σέ ἀποκοπή καί οἱ ἴδιοι; Γιά ἀναρωτηθεῖτε...