Σελίδες

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ "ΕΚΣΤΑΣΗ") ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ. Γιατί οἱ νέοι αὐτοκτονοῦν. 2ο

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
(ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ "ΕΚΣΤΑΣΗ")
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ.
Γιατί οἱ νέοι αὐτοκτονοῦν. 
2ο





ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ. Γιατί οἱ νέοι αὐτοκτονοῦν.
http://www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=Fit&f=Ly8xMC4yMDEuMTAuMjMwL3Byd2ViZGF0YS9maWxlcy8xLzIwMTUvMDIvMDMvYXV0b2t0b25pYTYwMF8zMTAzMTQuanBn&t=0&w=1000&h=1000
Ποτέ οἱ νέοι δέν ἦσαν τόσο χορτασμένοι, ὅσο τήν σημερινή ἐποχή: σέ φαγητά; σέ γλυκά; σέ σέξ; σέ χρήματα; σέ ἀγαθά; σέ γλέντι. Γιατί αὐτοκτονοῦν; Τί θέλουν νά ἀποφύγουν; Τί τούς φταίει;
Ἡ ἀπάντηση εἶναι μίας: Ὁ ἑαυτός τους τούς φταίει! Καί ἀπό τόν ἑαυτό τους θέλουν νά φύγουν! Ἀπό τόν ἑαυτό τους! Ναί, ἀπό τόν ἑαυτό τους!  
Ζοῦν χωρίς στόχο, χωρίς σκοπό, χωρίς ἐσωτερικό κόσμο, χωρίς Θεό! Προσπαθοῦν νά χορτάσουν μέ πράξεις βιολογικές. Καί διαπιστώνουν ὅτι αὐτές δέν χορταίνουν τόν ἄνθρωπο. Ἀντίθετα τόν κάνουν νά συνειδητοποιεῖ ὅτι τόν ἀφήνουν κενό!

ΥΠΕΡΕΠΕΙΓΟΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ Συμβίωση καί ζωή ξενοδοχειακή 4ο Ἀρχ. Ἰωαννίκιος Κοτσώνης


ΥΠΕΡΕΠΕΙΓΟΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ
Συμβίωση καί ζωή ξενοδοχειακή
4ο
Ἀρχ. Ἰωαννίκιος Κοτσώνης

Διαβάστε τό:



ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ΖΩΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ
http://pefip.gr/wp-content/uploads/2013/02/diazygio-paisios1.jpg
Μέσα στή χαώδη κατάσταση τῶν "συναινετικῶν" διαζυγίων, πού κατερράκωσαν τήν ἑλληνορθόδοξη οἰκογένεια, τά τελευταῖα χρόνια γεννήθηκε μία νέα μόδα. Σάν σίφουνας καί σάν σεισμός, γκρεμίζει τό περίτεχνο ἀνάκτορο τοῦ εὐλογημένου γάμου. Εἶναι ἡ συνήθεια νά εἶναι μαζί καί νά μήν εἶναι μαζί. Δηλαδή ἕνας ἀπό τούς δύο συζύγους φεύγει καί λείπει καί ἐμφανίζεται σάν κομήτης, ὅποτε θέλει καί ὅσες ἡμέρες θέλει. Χωρίς διαζύγιο. Αὐτή ἡ τραγελαφική, ξενοδοχειακή συμβίωση σημαίνει τίς περισσότερες φορές ὅτι μπορεῖ ὁ ἄνδρας νά ἔχει δύο γυναῖκες (ἤ καί τρεῖς, ποιός ξέρει;).

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙΣ; Καί τώρα ἡ ἀπόφασις Μητροπολίτου Δημητριάδος Ἡλία Τσακογιάννη 14ο

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙΣ;
Καί τώρα ἡ ἀπόφασις
Μητροπολίτου Δημητριάδος Ἡλία Τσακογιάννη
14ο 
 

Διαβάστε τό:





ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΑΠΟΦΑΣΙΣ
Σοῦ ἀνέφερα ὡρισμένα ἁμαρτήματα. Ἠθέλησα νά σέ βοηθήσω νά ἐξετάσης καλύτερα ποιά ἔκτασι ἔχει λάβει εἰς τήν ψυχή σου η νόσος τῆς ἁμαρτίας. Εἶσαι εἰς τήν θέσιν τώρα να γνωρίζης ποιά πάθη καί ποιά ἐλαττώματα ἔχουν ἐκθρέψει εἰς τόν ψυχικόν σου ὀργανισμόν τά μικρόβια τῆς ἁμαρτίας.

Πάντα ἀλήθεια, ποτέ ψέμα! (τό μήνυμα τῆς ἡμέρας)


ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Πάντα ἀλήθεια, ποτέ ψέμα!
Παλαιά Διαθήκη
 http://angpaper.gr/greek/images/2aggraph.jpg
"Μάρτυς ψευδής ἀπολεῖται"
(Ὁ ψευδομάρτυρας θά ἐξολοθρευθεῖ)
(Παρ. κα΄ 28)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgXtaG7dIkKq8I2LFxESzxh4eKXTIExHNBkUHOGBxD4r1gtqiXS-0wAxKI2u0qb2iWObr5eSlgZvfd_gR8DIvlwdHViWk28qtHBAvGMmd32hFBxyVTxC2iz6NnJbhu9fa0BBSkLSp6_yoQ/s1600/ontheos.jpg

Ἡ νέα ἐκκλησιολογία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου (Συλλογή ὑπογραφῶν!)

Ἡ νέα ἐκκλησιολογία 
τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου 
κ. Βαρθολομαίου 
(Συλλογή ὑπογραφῶν!)



Πατριάρχα Βαρθολομαῖε καί ὅλοι οἱ Οἰκουμενιστές...
κοιτάξτε πῶς χαιρετᾶ ὁ "ἀγαπημένος" σας Πάπας!

Ἡ νέα ἐκκλησιολογία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου
κ. Βαρθολομαίου

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τό κείμενο πού ἀκολουθεῖ, ὑπογράφουν ἤδη ἕξι Μητροπολίτες, πολλοί Ἡγούμενοι, κληρικοί, μοναχοί καί λαϊκοί.
Ἄν συμφωνεῖτε μέ τό κείμενο ἐναντίον τῆς «Νέας Ἐκκλησιολογίας τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου», παρακαλοῦμε πατῆστε ἐδῶ, καί συμπληρῶστε τή φόρμα ἐπικοινωνίας (τά πεδία μέ ἀστερίσκο εἶναι ἀπαραίτητα).

Μέ θλίψη γίναμε ὅλοι μάρτυρες τῶν διαδραματισθέντων πρό ὀλίγων μηνῶν στήν Ἁγία Γῆ. Μεταξύ τῶν ἄλλων, ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος διατύπωσε στό πλαίσιο τῆς συναντήσεώς του μέ τόν Πάπα Φραγκῖσκο στά Ἱεροσόλυμα στίς 25 Μαΐου τρ.ἔ. μία καινοφανῆ καί ἐντελῶς ξένη πρός τήν Ὀρθοδοξία



ἐκκλησιολογία· ὡς ἡ χειρότερη ἔκφανση καί τό ἀποκορύφωμα μιᾶς παρεκκλίνουσας ἐκκλησιολογικῆς πορείας πού ἔχει ἐκκινήσει ἤδη ἀπό πολλοῦ, ἡ νέα αὐτή ἐκκλησιολογία, ἀπορρίπτει τό ἀκατάλυτον καί ἄφθαρτον τῆς Ἐκκλησίας, ἄν καί Αὐτή, κατά τούς ἁγίους Πατέρες, εἶναι «ὁ Θεάνθρωπος Χριστός παρατεινόμενος εἰς ὅλους τούς αἰῶνας καί εἰς ὅλην τήν αἰωνιότητα. Διά τοῦτο ἡ Ἐκκλησία δέν ἔχει “σπίλον ἤ ρυτίδα ἤ τι τῶν τοιούτων”»[1].