Σελίδες

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Η ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΝΑΡΙΟΥ!



Η ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ 
ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ 
ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ 
ΜΕΤΑΞΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΝΑΡΙΟΥ!

Περιοδικό: Ὁ Ἀστήρ τῆς Ἐφέσσου
1392-1444
Περιοδικὴ Ἔκδοσις
Φεβρουάριος 2016. Ἀριθμὸς 50
Νο 50.
February 2016
ISSN 1106-2843

P.O. 160, 105C
Είναι γνωστά τα εξής δύο γεγονότα:

1) Επί παρουσία του παπικού «αρχιεπισκόπου» της Σμύρνης κ. Λαυρεντίου, παρέστη στην ορθόδοξη θεία λειτουργία, το Σάββατο 6-2-2016, στην οποία προεξήρχε ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίος, βατοπαιδινή αντιπροσωπεία αποτελούμενη από τον ιερομόναχο π. Ευδόκιμο και τον μοναχό π. Βαρνάβα,  η οποία είχε μεταφέρει αντίγραφο της Παναγίας της Παραμυθίας από τη Μονή Βατοπαιδίου ως δώρο στον Ορθόδοξο Ναό του Αγίου Βουκόλου Σμύρνης, όπου ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίος την υποδέχθηκε πριν τον εσπερινό της εορτής του Αγίου, την Παρασκευή 5-2-2016.

2) Με τη συγχοροστασία του παπικού «αρχιεπισκόπου» της Σμύρνης κ. Λαυρεντίου, τελέστηκε ορθόδοξος εσπερινός, το Σάββατο 6-2-2016, στον παπικό καθεδρικό ναό της Σμύρνης επ’ ονόματι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου, στον οποίο χοροστάτησε ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίος, που απάντησε σε προσφώνηση του παπικού «αρχιεπισκόπου», και στον οποίο παρέστη η ίδια βατοπαιδινή αντιπροσωπεία αποτελούμενη από τον ιερομόναχο π. Ευδόκιμο και τον μοναχό π. Βαρνάβα. Μάλιστα ο ιερομόναχος π. Ευδόκιμος, ο οποίος στεκόταν σε στασίδι κοντά στον Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, μετά την απόλυση και ενώ ο Πατριάρχης μοίραζε εικονίδια στους παρισταμένους, έψαλλε μαζί με έναν παπικό «ιερέα» το «Αγνή Παρθένε Δέσποινα», όπως φαίνεται σαφέστατα στο σχετικό βίντεο που αναρτήθηκε σε πολλούς ιστότοπους. 

                Παρακαλείται η Μονή Βατοπαιδίου να μην κωφεύσει και να απαντήσει στα ακόλουθα εύλογα ερωτήματα των πιστών:

Πρώτον ερώτημα

1 – Αναγνωρίζει εμπράκτως ή όχι η Μονή Βατοπαιδίου ότι η Παπική «Εκκλησία» δεν είναι Εκκλησία του Χριστού, παρά το γεγονός ότι, όπως οι Πατέρες της Εκκλησίας (Άγιος Φώτιος, Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, Άγιος Νείλος ο Καβάσιλας, Άγιος Ιωσήφ ο Βρυέννιος, Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, Άγιος Γεννάδιος ο Σχολάριος, Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης) και οι Η΄ (επί Μεγάλου Φωτίου) και Θ΄ (επί Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά)  Οικουμενικές Σύνοδοι (και γι’ αυτό το λόγο δεν αποδέχονται οι Παπικοί αυτούς τους Αγίους Πατέρες και αυτές τις Οικουμενικές Συνόδους) αναγνωρίζουν, οι Παπικοί είναι σαφέστατα αιρετικοί και μάλιστα
1ον) Αρειανοί : Διότι έχουν αντικαταστήσει στην Κεφαλή της Εκκλησίας ως Σώματος του Χριστού τον Θεάνθρωπο Κύριο Ιησού Χριστό με τον άνθρωπο ρωμαιοκαθολικό πάπα, τον οποίο θεωρούν πώς είναι ο ανώτατος διδάσκαλος που αποφαίνεται και αλάνθαστα επί δογματικών θεμάτων, ο ανώτατος νομοθέτης, ο ανώτατος διοικητής και ο ανώτατος αρχιερέας της Παπικής «Εκκλησίας», στην οποία θεωρούν βλάσφημα πώς ενυπάρχει η Εκκλησία του Χριστού, ενώ την Ορθόδοξη Εκκλησία την θεωρούν πώς είναι ελλειμματική (Β΄ Βατικανή Σύνοδος) ή άρρωστη (Ρωμαιοκαθολικός Πάπας Φραγκίσκος), επειδή δεν δέχεται μέχρι στιγμής τον Ρωμαιοκαθολικό Πάπα ως Κεφαλή της, και
2ον) Πνευματομάχοι : Διότι α) υποβαθμίζουν το Άγιο Πνεύμα έναντι των άλλων δύο Υποστάσεων της Αγίας Τριάδος, δηλαδή του Θεού Πατέρα και του Θεού Λόγου, δεδομένου ότι δέχονται στη θεολογία ότι το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται από τον Πατέρα και, βλασφήμως, από τον Υιό, και β) πιστεύουν βλασφήμως ότι το Άγιο Πνεύμα έχει διπλή αιτία εκπόρευσης, τον Πατέρα και βλασφήμως τον Υιό, παρά την περί του αντιθέτου ρήση του σαρκωθέντος Θεού Λόγου, Κυρίου Ιησού Χριστού, «όταν δε έλθη ο Παράκλητος, ον εγώ πέμψω υμίν παρά του Πατρός, το Πνεύμα της αληθείας, ό παρά του Πατρός εκπορεύεται, Εκείνος μαρτυρήσει περί εμού» (Ιωαν. 15, 26), κατά την οποία το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται θεολογικά από μόνον τον Πατέρα, αλλά πέμπεται οικονομικά από τον Πατέρα ή τον Υιό ή αυτοπέμπεται, δηλαδή αλλοιώνουν βλάσφημα τα ιδιώματα των τριών Υποστάσεων της Αγίας και Αδιαιρέτου Τριάδος, δηλαδή το αγέννητο του Πατέρα, το γεννητό του Υιού από τον Πατέρα και το εκπορευτό του Αγίου Πνεύματος και πάλι από τον Πατέρα ;

Δεύτερον ερώτημα

Αναγνωρίζει εμπράκτως ή όχι η Μονή Βατοπαιδίου ο Ρωμαιοκαθολικός Πάπας δεν έχει έγκυρες χειροτονίες, όπως εκείνη του παπικού «αρχιεπισκόπου» Σμύρνης κ. Λαυρεντίου, με τον οποίο μετείχαν στην ορθόδοξη θεία λειτουργία στον Ορθόδοξο Ναό του Αγίου Βουκόλου Σμύρνης και με τον οποίο συμπροσευχήθηκαν και συνέψαλλαν μάλιστα το «Αγνή Παρθένε Δ»σποινα» στον Παπικό Καθεδρικό Ναό Σμύρνης επ’ ονόματι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου στον ορθόδοξο εσπερινό στον οποίο χοροστάτησε ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος και συγχοροστάτησε ο Παπικός «Αρχιεπίσκοπος» Σμύρνης κ. Λαυρέντιος, παρά το γεγονός ότι περί του αντιθέτου αποφαίνονται εκτός των ανωτέρω αναφερόμενων Πατέρων της Εκκλησίας  (Άγιος Φώτιος, Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, Άγιος Νείλος ο Καβάσιλας, Άγιος Ιωσήφ ο Βρυέννιος, Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, Άγιος Γεννάδιος ο Σχολάριος, Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης), ρητά και ο Βατοπαιδινός Άγιος Μάξιμος ο Γραικός στον Β΄ τόμο των Απάντων του, τα οποία εξέδωσε πρόσφατα η Μονή Βατοπαιδίου, ότι δηλαδή ο Πάπας δεν έχει έγκυρες χειροτονίες, επειδή αποσπάστηκε από τη χορεία των ορθοδόξων αρχιερέων ;

Τρίτο ερώτημα

Αποδέχεται ή όχι η Μονή Βατοπαιδίου ότι η προγραμματιζόμενη ένωση μεταξύ παπικών και ορθοδόξων θα γίνει συγκρητιστικά και όχι με βάση την πλήρη ομολογία της πίστεως της αδιαίρετης Εκκλησίας της πρώτης χιλιετίας, όπως το έχει διακηρύξει το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως δια στόματος του τότε Πατριάρχη Αθηναγόρα, ο οποίος, στην προσφώνησή του στον Ρωμαιοκαθολικό Πάπα Παύλο 6ο στη Ρώμη στις 26-10-1967, τόνισε ότι σε όλα δόγματα συμφωνούμε θα τα έχουμε κοινά, ενώ σε όσα διαφωνούμε, καθεμία πλευρά θα έχει τα δικά της δόγματα τα οποία θα μετονομαστούν σε ιδιαίτερα έθιμά τους (Τόμος Αγάπης μεταξύ Βατικανού και Φαναρίου, 1958-1970), δηλαδή ότι δεν θα γίνουν δεκτές η Η΄ και η Θ΄ Οικουμενικές Σύνοδοι της Ορθόδοξης Εκκλησίας από τους Παπικούς, οι οποίοι, και μετά την ένωσή τους με τους ορθοδόξους, θα εξακολουθήσουν να διατηρούν τις γνωστές αιρετικές πλάνες τους της 2ης χιλιετίας ;

Τέταρτο ερώτημα

Αναγνωρίζει ή όχι η Μονή Βατοπαιδίου ότι έχουν υποχρεωτική ισχύ οι ιεροί κανόνες οι οποίοι απαγορεύουν τις συμπροσευχές των ορθοδόξων με τους αιρετικούς, παρά το γεγονός ότι ορίζουν τα εξής ενδεικτικά:

Κανόνας 10ος Αγίων Αποστόλων: «Ει τις ακοινωνήτω, καν εν οίκω συνεύξηται, ούτος αφοριζέσθω».

Κανόνας 45ος Αγίων Αποστόλων: «Επίσκοπος, Πρεσβύτερος ή Διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος μόνον, αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως Κληρικοίς ενεργήσαί τι, καθαιρείσθω».

Κανόνας 64ος Αγίων Αποστόλων: «Ει τις Κληρικός ή Λαϊκός εισέλθοι εις συναγωγήν Ιουδαίων, ή αιρετικών προσεύξασθαι, και καθαιρείσθω και αφοριζέσθω».

Κανόνας 71ος Αγίων Αποστόλων: «Ει τις Χριστιανός έλαιον απενέγκοι εις ιερόν εθνών, ή εις συναγωγήν ιουδαίων εν ταις εορταίς αυτών, η λύχνους άπτοι, αφοριζέσθω».

Κανόνας 6ος της Συνόδου της Λαοδικείας: «Περί του μη συγχωρείν τοις αιρετικοίς εισιέναι εις τον οίκον του Θεού, επιμένοντας τη αιρέσει».

Κανόνας 32ος της Συνόδου της Λαοδικείας: «Ότι ου δει αιρετικών ευλογίας λαμβάνειν, αίτινες εισιν αλογίαι μάλλον, ή ευλογίαι».

Κανόνας 33ος της Συνόδου της Λαοδικείας: «Ότι ου δει αιρετικοίς ή σχισματικοίς συνεύχεσθαι».

Κανόνας 34ος της Συνόδου της Λαοδικείας: «ότι ου δει πάντα χριστιανόν εγκαταλείπειν μάρτυρας Χριστού και απιέναι προς τους ψευδομάρτυρας, τουτέστιν αιρετικών, ή αυτούς προς τους προειρημένους αιρετικούς γενομένους. Ούτοι γαρ αλλότριοι Θεού τυγχάνουσιν. Έστωσαν ουν ανάθεμα οι απερχόμενοι προς αυτούς».

Κανόνας 37ος της Συνόδου της Λαοδικείας: «Ότι ου δει παρά των Ιουδαίων ή αιρετικών τα πεμπόμενα εορταστικά λαμβάνειν, μηδέ συνεορτάζειν αυτοίς».

                Αναμένουμε απάντηση στον βάσιμο θεολογικά σκανδαλισμό των πιστών από την συγκρητιστική οικουμενιστική συμπεριφορά της αντιπροσωπείας της στη Σμύρνη για τη γιορτή του Αγίου Βουκόλου. Άλλως η σιωπή της θα εκληφθεί ως  αδικαιολόγητη ενοχή της ενώπιον του Αγίου Τριαδικού Θεού και των αδίκως σκανδαλισθέντων από αυτήν εν Χριστώ αδελφών. 

Υπεύθυνος ύλης: Μάριος Ι. Πηλαβάκης.
Τόπος εκδόσεως: Θεσσαλονίκη