Ἄς γνωρίζουμε τήν θέση
τοῦ Ἐπισκόπου Φλωρίνης κ.κ. Θεόκλητου
γιά τό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν,
καί γιά τήν Ἠλεκτρονική Ταυτότητα
μέ τό τσιπάκι 666!
γιά τό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν,
καί γιά τήν Ἠλεκτρονική Ταυτότητα
μέ τό τσιπάκι 666!
(βίντεο)
Στή Συνέντευξη πού ἔδωσε ὁ Ἐπίσκοπος Φλωρίνης κ.κ. Θεόκλητος (καί μέλος τῆς Δ.Ι.Σ.) στήν ἐκπομπή "ΑΥΤΟΨΙΕΣ" στόν δημοσιογράφο κ. Κώστα Μαυρίδη, ὅπου θίγονται θέματα ἐφ' ὅλης τῆς ὕλης, θυμίζουμε:
Ὁ Ἐπίσκοπος Φλωρίνης κ.κ. Θεόκλητος, καί συλλειτούργησε μέ τόν οἰκουμενιστή κ.κ. Ἐλπιδοφόρο Προύσης, καί "τά γυρίζει" κατά τῆς ἐπερχομένης ψευδοσυνόδου! Μακάρι νά εἶναι κατά! (βίντεο)
...ἀνάμεσα στά ἄλλα, ὁ Σεβασμιώτατος Φλωρίνης κ.κ. Θεόκλητος ἐξέφρασε τήν ἄποψή του γιά τό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν στά Σχολεῖα καί γιά τήν Ἠλεκτρονική Ταυτότητα καί τό τσίπ 666.
Ἀξίζει νά γνωστοποιήσουμε τίς θέσεις του, πρός διαφώτισιν τῶν πιστῶν.
Σχετικά μέ τό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν εἶπε:
"...τό Μάθημα πρέπει νά εἶναι καθαρῶς ὀρθόδοξο, παρόλα ταῦτα ὅμως ἡ Ἐκκλησία ἀποδέχθηκε νά εἶναι καί κατηχητικό καί δογματικό καί ἱστορικό. Νά' ναι ποικίλο. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: ὅταν οἱ Ἐπίσκοποι καί Διοικοῦσα Κεφαλή τῆς Ἐκκλησίας ἀποδέχονται τό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν νά εἶναι "ἱστορικό" καί "ποικίλο", δηλαδή "παγκόσμιο παραμυθάκι" καί "παρδαλό μέ αἱρέσεις"...τί ἐλπίδα νά ἔχουν τά τέκνα στούς Πατέρες τους πιά;).
Λοιπόν, ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος ὅταν ἀνέκυψε τό θέμα τώρα ἀνέθεσε σ' ἕναν Ἀρχιερέα (τόν Ναυπάκτου κ.κ. Ἱερόθεο) νά ἐρευνήσει ὅλα τά βιβλία τά ὁποῖα κυκλοφοροῦν ἀπ' τό Δημοτικό μέχρι τό Λύκειο, ὅλων τῶν Τάξεων, νά τά μελετήσει, καί νά μᾶς φέρει τή γνώμη του. Καί ἀπέδειξε ὅτι ἔχουν καλῶς ὅλα. Μόνον νά προστεθοῦν, λόγῳ τοῦ ὅτι εἶναι λίγο παλαιά, νά προστεθοῦν μερικά θρησκειολογικά περισσότερα...διότι ἔ, ἔχουμε καί στά σχολεῖα μας καί παιδιά τά ὁποῖα δέν εἶναι στήν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία μας. Ἦλθαν ἀπό ἀλλοῦ, εἴτε ἀπ' τήν Ἀλβανία, εἴτε ἀπό ἄλλα μέρη.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Τώρα πῶς συνάδει ὁ Ἐπίσκοπος Ναυπάκτου κ.κ. Ἱερόθεος ἀπό τήν μία πλευρά νά εἰσηγεῖται θρησκειολογία καί μάλιστα περισσότερα θρησκειολογικά κεφάλαια, ἀπό τά ἤδη ὑπάρχοντα, εἰς βάρος τοῦ ὁμολογιακοῦ χαρακτῆρος τῶν Θρησκευτικῶν, καί ἀπό τήν ἄλλη πλευρά νά τρέχει στήν Ἡμερίδα Πειραιῶς κατά τῆς Παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἕνας Θεός ξέρει! Ὑπάρχει κάποιος Ἄγιος πού θά ἔκανε ποτέ τέτοια εἰσήγηση; Ἐπίσης νά θυμίσουμε πώς τυγχάνει ἀνάμεσα στούς 24 "ἱκανούς" Ἐπισκόπους πού ἐπιλέχθηκαν νά συμμετέχουν στήν "πανορθόδοξο" ἀντορθόδοξο ἐπερχόμενη Σύνοδο.
Ἐπιπλέον, νά θυμίσουμε ὅτι ἔβαλε ὡς Μέλος τῆς Δ.Ι.Σ. τήν ὑπογραφή του στήν ἔλευση τοῦ Πάπα, μέ ὅλα τά κακά στραβά κι ἀνάποδα συμπροσευχητικά-καί ὄχι μόνο-ἐπακόλουθα! Πολλαί αἱ ἀντιφάσεις...).
Κατά τ' ἄλλα εἶναι πλήρη!
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἔ φυσικά! Τώρα πού προστέθηκαν καί "τά δαιμόνια τῶν ἐθνῶν", τά βιβλία τῶν Θρησκευτικῶν "ἐπληρώθησαν" καί "τελειοποιήθησαν". Αὐτό θά ἐννοοῦσε καί ὁ Κύριος ὅταν ἔλεγε στούς Ἀποστόλους (Ἐπισκόπους μέ τήν νῦν ὁρολογία): "Ἔστε λοιπόν σεῖς τέλειοι, καθώς ὁ Πατήρ σας ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς εἶναι τέλειος" (Ματθ. ε΄ 48)!).
Αὐτό ἐμεῖς τό συζητήσαμε σ' ἄλλη Συνεδρίαση τούς Κοσμήτορες τῶν Θεολογικῶν Σχολῶν τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κι Ἀθηνῶν,
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Τώρα δέσαμε. Καλεῖς αὐτούς πού αἱρετίζουν καί οἰκουμενίζουν κατά τήν συντριπτική πλειοψηφία τους μέσα στίς Θεολογικές Σχολές, μπρός καί πίσω ἀπό τούς φοιτητές τους, καί πού ψηφίζουν τήν ἵδρυση Τμημάτων Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν καί ἀποκαθηλώνουν Προσκυνητάρια τοῦ Χριστοῦ, γιά νά διαφυλάξουν τά Θρησκευτικά στίς μικρότερες ἡλικίες; Ἔχασες ἀπό χέρι!),
καλέσαμε τούς Συνδικαλιστικούς Συλλόγους τῶν Θεολόγων (κ. Μαυρίδης: οἱ ὁποῖοι παρεμπιπτόντως διαμαρτύρονται), ἕναν στήν Ἀθήνα ἡ Πανελλήνιος Ἕνωσις Θεολόγων (Π.Ε.Θ.) οἱ ὁποῖοι εἶναι οἱ περισσότεροι κι ἕναν νεότερο Συνδικαλιστικό Σύλλογο πού ἑδρεύει στή Θεσσαλονίκη καί λέγεται ΚΑΙΡΟΣ. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἄς βάλουμε κι ἕνα ΚΑΚΟΣ πρίν ἀπ' τό ΚΑΙΡΟΣ ἐνθυμούμενοι τί στάση ἐτήρησαν...).
Τούς καλέσαμε κι αὐτούς νά ποῦν τίς ἀπόψεις καί μάλιστα τούς εἴπαμε αὐτά πού εἴπαμε στήν Διαρκή Σύνοδο, αὐτά τά ὁποῖα μᾶς εἶπε καί μᾶς ἐνημέρωσε ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου ὁ Ἱερόθεος, πολύ μορφωμένος...
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: "τούς μορφωμένους νά φοβᾶσθε. Ἀπ' αὐτούς θά ἔλθει τό κακό", ἔλεγε ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός!) κι εὐχαριστήθηκαν κι αὐτοί.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Εὐχαριστημένοι ὅλοι αὐτοί, λοιπόν, μέ τά ἐπιπλέον κεφάλαια τῆς θρησκειολογίας! Συγχαρητήρια.).
Φύγανε. Ἐμεῖς τό φέραμε αὐτό τό θέμα, δέν θέλουμε νά πάρουμε ἐμεῖς τήν εὐθύνη ἡ Διαρκής Σύνοδος, οἱ 12, τώρα γίναμε 13,
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Δέν πιστεύουμε ὡς Ὀρθόδοξοι σέ προλήψεις, ἀλλά μέ αὐτά πού εἰσηγεῖσθε, λέτε καί πράττετε οἱ Ἐπίσκοποι, θά ἀρχίσουμε νά μιλᾶμε γιά δεκατριάρια καί γιά γουρσουζιές...) καί τό φέραμε στήν Ἱεραρχία. Ἡ Ἱεραρχία, ἔγινε πάλι εἰσήγηση ἐκεῖ, καί ἐνέκρινε παμψηφεί αὐτά πού ἐνέκρινε ἡ Διαρκής Σύνοδος.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Καμμιά ἐλπίδα!)
Λοιπόν, κάναμε ἕνα Ὑπόμνημα στόν Ὑπουργό Παιδείας, τόν νῦν Ὑπουργό, καί τό πῆγαν ἐπισήμως τρεῖς Ἀρχιερεῖς τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου. Πῆγαν, τό ἐπέδωσαν καί εἶπαν: "καλῶς ἤλθατε, ἀφῆστε το. Ἐμεῖς ἔχουμε τά δικά μας." Ὅ ἐστί μεθερμηνευόμενον δέν ἔγινε διάλογος. "Καλά κάνατε, ἀλλά ἐμεῖς ἔχουμε τά δικά μας"....".
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Μά, Σεβασμιώτατε, τί διάλογος νά γίνει; Νά συζητήσετε νά μήν γίνει ἐξ' ὁλοκλήρου τό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν ὁμολογιακό, θεωρώντας ὅτι ὀρθῶς εἰσηγεῖσθε ἐνισχυμένα θρησκειολογικά κεφάλαια, ἐπικαλούμενοι τήν μειοψηφία τῶν μεταναστῶν; Ὅταν οἱ ἡγέτες τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μας τηροῦν μία τέτοια μαλθακή ἀνομολογιακή στάση στήν πνευματική νουθεσία τῶν ἀνηλίκων Ὀρθοδόξων παιδιῶν καί μαθητῶν, τή στιγμή πού μποροῦν νά ἀπαλλαχθοῦν ἀπό τά Θρησκευτικά οἱ ἀλλόδοξοι μαθητές, τί νά περιμένει κανείς; Δηλαδή ἡ πλειοψηφία τῶν Ὀρθοδόξων μαθητῶν θά καταπιέζεται ἀντισυνταγματικά νά διδάσκεται ξένες δοξασίες ἔναντι τῆς μειοψηφίας τῶν μεταναστῶν καί μάλιστα μέ κίνδυνο νά ξεστρατίσουν ἀπό τήν Ὀρθοδοξία μέσα ἀπό τήν "γνωριμία" τους μέ τά "δαιμόνια τῶν ἐθνῶν"; Αὐτό εἰσηγηθήκατε Σεβασμιώτατε ὅλοι Ὑμεῖς. Συμπέρασμα, γιά νά ποῦμε τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους, ἐργάζεσθε γιά τόν Οἱκουμενισμό!!!).
Σχετικά μέ τήν Ἠλεκτρονική Ταυτότητα καί τό τσιπάκι 666 εἶπε:
"Πρῶτα πρῶτα
τό θέμα ταυτοτήτων καί καρτῶν κ.λ.π. δέν
εἶναι θρησκευτικό θέμα!
(Σχόλιο
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Πρωτάκουστο! Τό θέμα τοῦ χαράγματος εἶναι κατ' ἐξοχήν θρησκευτικό
θέμα καί μάλιστα τό πιό καθοριστικό γιά τήν σωτηρία τῶν ἀνθρώπων, εἰδικά ἐν
ἐσχάτοις καιροῖς!
Παραθέτουμε:
Παραθέτουμε:
Ἅγιος
Γαβριήλ ὁ Γεωργιανός: «Τά προϊόντα πού ἔχουν τό 666, αὐτά δέν θά σ’
ἐπηρρεάζουν. Δέν εἶναι τό χάραγμα αὐτό. Ἄλλο τό προϊόν πού ἔχει τό 666 πάνω κι
ἄλλο νά τό πάρεις πάνω σου μέ τήν ταυτότητα, πού χωρίς αὐτήν δέν μπορεῖς νά
πουλᾶς καί ν’ ἀγοράζεις».
Γιά
τό τελικό στάδιο τοῦ χαράγματος πού θά εἶναι τό σφράγισμα στό σῶμα μας,
παραπέμπουμε: "15 καὶ ἐδόθη αὐτῷ πνεῦμα δοῦναι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου,
ἵνα καὶ λαλήσῃ ἡ εἰκὼν τοῦ θηρίου καὶ ποιήσῃ, ὅσοι ἐὰν μὴ προσκυνήσωσι τῇ
εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα ἀποκτανθῶσι. 16 καὶ ποιεῖ πάντας τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς
μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς
δούλους, ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν
μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ
χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 18 Ὧδε ἡ σοφία
ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί·
καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξϛ'" (Ἀποκ. 13, 15-18). Ἄν τά παραπάνω δέν
εἶναι θρησκευτικά, τότε τί εἶναι;) (κ. Μαυρίδης: ξέρετε λένε ὅτι θά μᾶς βάλουν τόν Ἀντίχριστο...).
Ποιόν θά βάλουν τόν Ἀντίχριστο; Τόν
Ἀντίχριστο ἤ τόν ἔχουμε μέσα μας ἤ τόν δεχόμεθα ἤ τόν ἀπορρίπτουμε. Δέν εἶναι
τό χαρτί πού θά μᾶς δώσουν δηλαδή.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ:
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ:
Ἅγιος Ἀρέθας: "τό χάραγμα θά δοθεῖ σάν ψῆφος
(πλακίδιο, δηλαδή κάρτα) ἐντριβή καί ἐγνωσμένη ἀνθρώποις"!
Ἅγιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος: "οἱ ἄνθρωποι θά βαστάζουσιν τό σημάδι του πρό τῆς ἐλεύσεως τοῦ ἀνόμου"!).
Ἅγιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος: "οἱ ἄνθρωποι θά βαστάζουσιν τό σημάδι του πρό τῆς ἐλεύσεως τοῦ ἀνόμου"!).
Τό ἴδιο ἔκαναν καί
μέ τίς ταυτότητες τίς νῦν κυκλοφοροῦσες ταυτότητες. Τότε, ἤμουν πάλι Συνοδικός (κ.
Μαυρίδης: νά ἀναγράφετε τό θρήσκευμα ἤ ὄχι). Δέν χάσαμε τίποτα ἐμεῖς.
(Σχόλιο
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἔφυγε ἀπό τήν ταυτότητα τῶν προσωπικῶν μας στοιχείων ἠ ὑψίστη
ἰδιότητα τοῦ νά λεγόμαστε Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί καί δέν χάσαμε τίποτα; Καλύτερα
νά ἔφευγε τό ὄνομά μας. Ἐπίσης μέ κάθε συγκατάθεση πού κάνουμε στήν Παγκόσμια
Νέα Τάξη Πραγμάτων, ἔστω κι ἄν φαίνεται μικρή, δέν χάνουμε δύναμη ἀπό τό νεῦρο
τῆς ψυχῆς μας; Στούς μεγαλύτερους ἀγῶνες πῶς θά ἔχουμε δυνάμεις καί σθένος νά
ἀντισταθοῦμε καί νά πολεμήσουμε;).
Αὐτοί τώρα
ἀρχίζουν νά τό σκέπτονται ὅτι τό βγάλανε. Γιατί τώρα πού ὑπάρχουν Μωαμεθανοί
πού ἔρχονται καί σκοτώνουν κ.λ.π., σοῦ λέει "μήπως κι αὐτό (τό θρήσκευμα)
μᾶς ὑποβοηθοῦσε;". Κατάλαβες; Τώρα τό σκέπτονται. Ἐμεῖς εἴπαμε τή γνώμη
μας, διαμαρτυρηθήκαμε καί ὑποταχθήκαμε.
(Σχόλιο
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Εὐχόμαστε νά μήν ὑποταχθεῖτε κι ἐσεῖς (καί ὅλοι μας) καί στήν
τσιπαρισμένη ἠλεκτρονική ταυτότητα! Εἴπαμε ὑπακοή, ἀλλά ὄχι καί στόν Ἀντίχριστο!).
Λένε μερικοί
"(κάτι) νά κάνετε". Τί νά κάνουμε. Βγήκανε μερικοί μέ τά τρακτέρ,
ἔκλεισαν τούς δρόμους. Πᾶνε 15, 20 μέρες. Τί βγῆκε; (κ. Μαυρίδης: ἀπ' τήν ἄλλη ὅμως
κανένας ἀγώνας δέν πάει χαμένος ἄν δέν δοθεῖ.). Ὁ ἀγώνας εἶναι ἄλλος. Ὁ ἀγώνας
τῆς Ἐκκλησίας ὑπάρχει. Δέν λέω νά μήν κάνουμε ἀγώνα. Ὁ ἀγώνας εἶναι ὅπως
γίνεται: μέ προτάσεις, μέ ἀποφάσεις, μέ ὑπομονή. Διαφορετικά τώρα τί θά
κάνουμε; Βγῆκες (στόν δρόμο) ἔ καί; Δέν σ' ἀκούει (τό Κράτος). Ἐνῶ τό Ὑπόμνημα μένει. Ἡ ἱστορία τό καταγράφει.
Καταλάβατε; Λοιπόν, αὐτά δέν εἶναι θέματα θρησκευτικά! ....
(Σχόλιο
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἄν γράφουμε Ὑπομνήματα γιά ζωτικά σωτηριολογικά καί δογματικά
θέματα καί δέν κάνουμε τίποτε μετά ἤ πράττουμε τά ἀντίθετα, ὄντως τά Ὑπομνήματα
μένουν, ἀλλά γιά νά μᾶς ρεζιλέψουν ἱστορικῶς μέχρι συντελείας τοῦ αἰῶνος, ἄν
ἄλλα εἴπαμε κι ἄλλα πράξαμε ἤ καθεύδαμε καί ἀδρανούσαμε ἀμαχητί. Ἑπομένως,
scripta manent, ἀλλά ἐνίοτε λειτουργοῦν καί γιά τήν κακή ὑστεροφημία! Ἡ ἐπιλογή
δική μας.).
Ἡ Ἱερά Σύνοδος
ἔχει μιά μεγάλη Ἐπιτροπή στό θέμα αὐτό καί σ' ἄλλα θέματα ξεχωριστές Ἐπιτροπές,
ἡ ὁποία ἀποτελεῖται ἀπό ἀρκετούς, ἀπό πάνω ἀπό 15 ἀνθρώπους, ἐπιστήμονες ὅλων
τῶν εἰδικοτήτων. Ἔχει ἐκείνους πού ξέρουν τά κομπιοῦτερ κι ἀσχολοῦνται,
ἐπιστήμονες, ἔχει ἐκείνους πού ἀσχολοῦνται μέ τ' ἀστέρια, ἀστρολόγους,
(Σχόλιο
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: ἀστρολόγους;...).
ἔχει θεολόγους
δογματικούς, τῆς δογματικῆς, θεολόγους τῆς χριστιανικῆς ἠθικῆς, θεολόγους ἀπ'
ὅλα. Αὐτοί συνεδριάζουν κατ' ἐπανάληψη, μελετοῦν τό θέμα καί τό φέρνουν στήν
Σύνοδο καί ἡ Σύνοδος ἀποφασίζει. Δέν ἀποφασίζει ἡ Σύνοδος, οἱ 12. Ἐμεῖς τί
μποροῦμε νά ποῦμε; Κάνουν ἀπογνωμοδότηση...Ἡ Σύνοδος δίνει τό οκ. Κι ὅταν αὐτοί
λένε: "δέν εἶναι ἐπικίνδυνο ἀπό θρησκευτικῆς πλευρᾶς, δέν ἀντίκειται πρός
τήν πίστη μας καί τήν Ὀρθοδοξία μας", ποιός εἶναι ἐκεῖνος πού λέει
"ὅποιος πάρει τόν ἀριθμό..." (κ. Μαυρίδης: ...ὅμως ὑπάρχουν ὁμάδες
πού κάνουν συγκεντρώσεις, ἀκόμη καί δημόσιες παραστάσεις...). Δυστυχῶς
εἶναι μερικοί πού κάνουν δημόσιες παραστάσεις...Ἄμα σοῦ πῶ ἕνας ἀπό αὐτούς
πρωτοστατεῖ, λέει, ὅταν βγῆκε τό Α.Μ.Κ.Α., "δέν θά τό πάρω"
κ.λ.π., κ.λ.π.. Μόλις πῆγε νά κοπεῖ ὁ μισθός του, πρῶτος τό πῆρε.
(Σχόλιο
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Κι ἐπειδή ἕνας ἄνθρωπος ἤ καί περισσότεροι ἔκαναν πίσω ἀπό
ἀδυναμία στόν ἀγώνα τους κι ἔχασαν κάποιες μάχες στόν πόλεμο, δέν θά κάνουμε
ἀγώνα μήπως χάσουμε κι ἐμεῖς; Τί λογική ἡττοπάθειας εἶναι αὐτή;).
... Ἀφοῦ
ἀποφαίνεται ἡ Ἐκκλησία, ὄχι προχείρως, κατόπιν μεγάλης μελέτης, ἀπό εἰδικούς
ἐπιστήμονας, γιατί φέρνουν τήν ἀντίρρηση αὐτοί; ... Τήν ἀνησυχία ὁλονῶν μας τήν ἔλυσαν οἱ εἰδικοί καί τήν ἐπικύρωσε ἡ
Ἐκκλησία.
(Σχόλιο
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἀπ' ὅσο γνωρίζουμε, δέν ἀπεφάνθη κάτι συγκεκριμένο περί
Ἠλεκτρονικῆς Ταυτότητος ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Μᾶλλον σιωπᾶ.).
(κ. Μαυρίδης:
ἄρα νά μήν ἀνησυχοῦμε γιά τήν κάρτα τοῦ πολίτη;). Ὄχι, ἕνας ἀπ' αὐτούς πού κάνει τούς παλιούς ἀγῶνας,
ἔρχεται στή Σύνοδο αὐτές τίς μέρες καί τό συζητήσαμε, τί θά γίνει μέ τήν Κάρτα
τοῦ Πολίτη. Τώρα (ἔτσι) τήν λένε. Ταυτότητα εἶναι (μέ) ἄλλο ὄνομα. Κι ἐμεῖς
λέμε ὅτι δέν ξέρουμε τώρα τίποτε, οὔτε τί θά λέει τό διάταγμα, οὔτε ἡ Κυβέρνηση
μᾶς εἶπε τίποτα κ.λ.π. Θά περιμένουμε τί
σκέπτονται, τί θά ἀποφασίσουν νά κάνουν καί μετά νά βάλουμε τήν Ἐπιτροπή νά τό
μελετήσει καί νά ἀποφασίσει ἡ Σύνοδος.
(Σχόλιο
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἀφοῦ δέν ξέρετε τίποτε, τότε πῶς ἀπαντᾶτε "ὄχι" νά μήν
ἀνησυχοῦμε; Παγκοσμίως, μέ ἀδιάσειστα στοιχεῖα, χιλιάδες ἄνθρωποι ἤδη
σφραγίζονται στό σῶμα τους κι ἐσεῖς λέτε νά μήν ἀνησυχοῦμε; Οἱ Ἅγιοι πού
σᾶς ἀναφέραμε ὀνομάζουν "χάραγμα" τήν ἐπερχόμενη ἠλεκτρονική
ταυτότητα καί ὁ Ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης ἔλεγε νά μήν τήν παραλάβουμε
κι ἐσεῖς λέτε νά μήν ἀνησυχοῦμε;
Ἅγιος
Παΐσιος: «Δυστυχῶς καί πάλι ὁρισμένοι «γνωστικοί» φασκιώνουν τά
πνευματικά τους τέκνα σάν τά μωρά, δῆθεν γιά νά μή στενοχωριοῦνται. «Δέν
πειράζει αὐτό· δέν εἶναι τίποτε.
Ἀρκεῖ
ἐσωτερικά νά πιστεύετε».Ἤ λένε: «Μή μιλᾶτε γι’ αὐτό τό θέμα-γιά τίς ταυτότητες,
τό σφράγισμα-γιά νά μή στενοχωριοῦνται οἱ ἄνθρωποι».
Ἐπίκαιρο
ὅσο ποτέ!).
Συντάκτης τοῦ ἄρθρου-Ἀπομαγνητοφώνηση:
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ http://kaiomenivatos.blogspot.gr/