Σελίδες

Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

ΩΣ ΜΗ ΩΦΕΙΛΕ Ο κ. Κ. ΝΟΥΣΗΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ, B. Χαραλάμπους, Θεολόγου

ΩΣ ΜΗ ΩΦΕΙΛΕ Ο κ. Κ. ΝΟΥΣΗΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ  ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ, 
B. Χαραλάμπους, Θεολόγου

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwcrwEQKBNBA9rW8GKwsSpFtZMeO0BMazNUysHDwnsB2N1wIfcp3AXQ3hjV2P3BzAHrXHaIGaSzlotMCFpxpDJOd1AuOIF_LUjhLyLhUXwXLnpClQOYZvyX7KudUqWNGMQD_qq2UAf5ls2/s1600/Elder-Porfyrios.jpg
 Ἅγιε μου Πορφύριε, ἄρχισαν τώρα νά διαστρεβλώνουν 
κι ἐσένα.
Δέν τούς ἔφθασε ὁ Ἅγιος Παΐσιος!


(Μη ανεχόμενος την Ορθόδοξη κριτική στη θεματολογία της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου)

Του   Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
__________________
Σε κείμενο που δημοσιεύτηκε στην Πύλη Εκκλησιαστικών ειδήσεων www.amen.gr, που τιτλοφορείται ‘’Η Πανορθόδοξη Σύνοδος και η εμπιστοσύνη στους Επισκόπους’’ του θεολόγου – φιλόλογου Κωνσταντίνου Νούση (31/5/2016), αναφέρονται τα εξής :  «Δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω τον βαρυσήμαντο λόγο του Οσίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου, αναφορικά με το θέμα του αντιχρίστου και του χαράγματος : να δείξουμε εμπιστοσύνη στους Επισκόπους της εποχής εκείνης.  Αν αυτό ισχύει για εκείνη την εποχή, πόσο μάλλον σήμερα που δεν τίθεται κάποιο δογματικό ή ιδιαίτερο ζήτημα». (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Γιά τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐσεῖς κ. Νούση δέν ἔχετε ἀκουστά ἀκόμη, ἄν καί θεολόγος;...).


Θα πρέπει να πούμε ότι  ανάλογη στάση  για το θέμα του αντιχρίστου και του χαράγματος είχε και ο Όσιος Παΐσιος, αναφέροντας στο τέλος ότι σημασία έχει τι θα πει η Εκκλησία. Με αυτό το σκεπτικό πιστεύω ανέφερε ο  Όσιος Πορφύριος, ότι πρέπει ‘’να δείξουμε εμπιστοσύνη στους Επισκόπους της εποχής εκείνης’’, εννοώντας την εμπιστοσύνη στην Ποιμαίνουσα Εκκλησία.  Παρατηρούμε μια ταύτιση του εκκλησιολογικού ήθους των δύο αυτών Οσίων.  (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: κ. Νούση, Ἐκκλησία μπορεῖ νά εἶναι καί μόνο ἕνας Ἐπίσκοπος καί μόνο ἕνας Χριστιανός Ὀρθόδοξος πού δέν θά ὑποκύψει στήν αἵρεση καί στήν πλάνη! Στήν Κιβωτό τοῦ Νῶε εἰσῆλθαν 8 πρόσωπα καί ἡ ὑπόλοιπη ἀνθρωπότητα πνίγηκε γιά τίς "θεωρίες" της! Ἡ Κιβωτός τοῦ Νῶε εἶναι καί προτύπωσις τῆς Ἐκκλησίας μας. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πώς ὀλίγοι εἶναι οἱ σωζόμενοι ("τί στενὴ ἡ πύλη καὶ τεθλιμμένη ὁδὸς ἀπάγουσα εἰς τὴν ζωήν, καὶ ὀλίγοι εἰσὶν οἱ εὑρίσκοντες αὐτήν" (Ματθ. 7, 14), καί οἱ ὀρθοτομοῦντες Ἐπίσκοποι μπορεῖ νά εἶναι "ἕνας Νῶε" καί μόνο!  Αὐτά καί ἔτσι τά ἐννοοῦσε ὁ Ἅγιος Πορφύριος! Σταματῆστε νά βλασφημεῖτε τόν Ἅγιο ἐδῶ καί τώρα!!! Τό καταλάβατε;).

Η  μονομέρεια όμως είλκυσε τα λόγια τούτα του Οσίου Πορφυρίου, που αφορούσαν τις έσχατες ημέρες και για το συγκεκριμένο θέμα του αντιχρίστου και του χαράγματος, στις μέρες τούτες που οι στηρίζοντες ολοκληρωτικά τη δημοσιευθείσα απόφαση της Συνάξεως των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, που πραγματοποιήθηκε στο Ορθόδοξο Κέντρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Σαμπεζύ Γενεύης, δεν ανέχονται καμιά αμφισβήτηση. 

Πήρε τα λόγια του Οσίου Πορφυρίου ο κ. Κ. Νούσης αναφορικά με το θέμα του αντιχρίστου και του χαράγματος, με τα οποία ο Όσιος παρηγόρησε τους αγωνιούντες χριστιανούς, λέγοντάς τους ‘’να δείξουν εμπιστοσύνη στους Επισκόπους της εποχής εκείνης’’ και τον χρησιμοποίησε κατά το δοκούν μεταφέροντας τον ως αρμόζοντα και στην περίπτωση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου.  Τη διαφορετικότητα του θέματος αυτού που αφορά το θέμα του αντιχρίστου και του χαράγματος, ουδείς την αμφιβάλλει.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Μέχρι τώρα, ἔχουν χρησιμοποιήσει τά λόγια τοῦ Ἁγίου Παϊσίου πολλάκις, διεστραμμένα καί θρασύτατα, καί ἐν τῇ ζωῇ του καί μετά θάνατόν του. Μέ αὐτό τό παράπονο ζοῦσε ὁ Ἅγιος, διότι φοβόταν ἀπό ἀγάπη γιά τό ποίμνιο τίς πλάνες πού προσπαθοῦσαν κάποιοι νά περνᾶνε μέσα ἀπό τά λόγια του. Τώρα πού ἁγιοποιήθηκε ὁ Ἅγιος Πορφύριος καί ἐν Χριστῷ ἀδελφός του τόν ὁποῖον σεβόταν πολύ καί τόν θεωροῦσε ἀνώτερό του ὡς ἔχοντα "ἔγχρωμη (διορατική) τηλεόραση", σέ σχέση μέ τήν δική του "ἀσπρόμαυρη", καθόλου τυχαῖο πού ἄρχισαν τά ἴδια καί μέ αὐτόν, "καλή" ὥρα!... Θυμηθεῖτε καί μία ἄλλη πρόσφατη καί κρίσιμη, λόγῳ Συνόδου Κρήτης, διαστρέβλωση τῶν λεγομένων τοῦ Ἁγίου Πορφυρίου ἐδῶ: "Σᾶς ἀποκαλύπτουμε πῶς ἡ Ἱερά Μονή Χρυσοπηγῆς Χανίων Κρήτης προπαγανδίζει τόν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ!!! Ἡ συμμετοχή τῆς Ἡγουμένης Θεοξένης Μοναχῆς δέν εἶναι τυχαία στήν Σύνοδο! (Φωτό)"! Βέβαια, ὅλα αὐτά εἶναι ἀπεγνωσμένα "ἐπικοινωνιακά τρύκς" τῆς τελευταίας στιγμῆς πρό Συνόδου τῶν οἰκουμενιστῶν, προκειμένου νά σφραγίσουν τίς κακοδοξίες τους μέ τό τρανταχτό ὄνομα ἑνός πολύ γνωστοῦ καί ἀγαπητοῦ Ἁγίου σέ ὅλους, ὥστε νά πλανήσουν ὀπίσω τους κόσμο καί κοσμάκη!).

Ως μη ώφειλε επιστρατεύει κατά το δοκούν την αναφορά αυτή του Οσίου Πορφυρίου, για να αντιπαλέσει αλλοτρόπως  τις θεολογικές ενστάσεις, όσων με Ορθόδοξη σοβαρότητα εκφράζουν την άποψή τους για συγκεκριμένα θέματα της δημοσιευθείσας απόφασης της Συνάξεως των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών. 

Ομιλεί στο κείμενό του που τιτλοφορείται ‘’Η Πανορθόδοξη Σύνοδος και η εμπιστοσύνη στους Επισκόπους’’ ο κ. Κ. Νούσης, για φονταμενταλιστικές φωνές, για ζηλωτισμό ως αρρώστια ψυχική κλπ.   Αντί τούτων έπρεπε να απαντήσει  με Ορθόδοξη σοβαρότητα σε όσους εκφράζουν την άποψή τους για συγκεκριμένα θέματα της δημοσιευθείσας απόφασης της Συνάξεως των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, επί της ουσίας των εγειρομένων ενστάσεων.  (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἀπουσίᾳ θεολογικῶν ἐπιχειρημάτων, πάντα παρουσιάζεται ἡ γνωστή "λάσπη"!).

Αντί άλλης όμως απάντησης στην επιταγή του κ. Κ. Νούση για τέτοιας μορφής εμπιστοσύνης στους Επισκόπους, στην περίπτωση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου, όπου έχουν  εγερθεί τόσες θεολογικές ενστάσεις στη θεματολογία της, θα σημειώσουμε τα λόγια του ιδίου που αναφέρει σε άλλο σημείο του κειμένου και τα οποία είναι εξής :  «Επίσης δεν πρέπει να ξεχνούμε και κάτι άλλο. Οποιαδήποτε απόφαση λαμβάνεται από μια Σύνοδο, ελέγχεται από το Σώμα.  Και έτσι ακυρώνεται στην πράξη αν δεν είναι συμβατή με την εκκλησιαστική συνείδηση όπως π.χ. η ψευτοένωση της Φερράρας - Φλωρεντίας».