Σελίδες

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Η ΘΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΛΑϊΚΩΝ ΕΝ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ! «ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ…» «Σημείον αντιλεγόμενον» η Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού! ΜΕΡΟΣ B΄: ΤΑ ΕΘΝΗ,ΟΙ ΛΑΟΙ, ΟΙ ΓΛΩΣΣΕΣ, ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ. ΚΙΝΔΥΝΟΣ!

Η ΘΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ
 ΤΩΝ ΛΑϊΚΩΝ ΕΝ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ!
«ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ…»
«Σημείον αντιλεγόμενον» 
η Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού!

ΜΕΡΟΣ B΄: ΤΑ ΕΘΝΗ,ΟΙ ΛΑΟΙ, ΟΙ ΓΛΩΣΣΕΣ, ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ. ΚΙΝΔΥΝΟΣ!

.
Πάπυρος ἀπό τό Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ http://kaiomenivatos.blogspot.gr/
Διαβάστε τό Α΄ Μέρος ἐδῶ:
Η ΘΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΛΑϊΚΩΝ ΕΝ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ! «ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ…» «Σημείον αντιλεγόμενον», η Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού! ΜΕΡΟΣ Α΄: ΟΧΙ! ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΘΥΜΟ.
 
<<Η ανταλλαγή των δώρων.>>
Κυριακή της Πεντηκοστής σήμερα και γιορτάζουμε την συμφιλίωση του ανθρώπου με τον Θεό. Ο Ιερός Χρυσόστομος λέγει: <<Δύο εχθροί όταν συμφιλιώνονται στέλνουν δώρα ο ένας στον άλλο. Η ανταλλαγή των δώρων είναι βεβαίωση της συμφιλιώσεώς τους>> .Με το παράδειγμα αυτό ο ιερός Πατήρ εκφράζει την βεβαιότητα της Εκκλησίας μας για το «ότι σβήστηκε η αμαρτία μας και συμφιλιώθηκε ο Θεός μαζί μας». Ο Αρχ. Ιερεμίας Φούντας τονίζει: <<Εμείς  οι άνθρωποι με την Ανάληψη του Χριστού στείλαμε δώρο στον ουρανό, στον ουράνιο Πατέρα, την ανθρώπινη φύση μας΄ γιατί ο Χριστός αναλήφθηκε στους ουρανούς με το ανθρώπινο σώμα, το σώμα που έλαβε από ‘μας τους ανθρώπους, από «τα καθαρώτατα αίματα της αγίας Θεοτόκου», όπως λέγει ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός>>.


Θα συνεχίσουμε να επιμένουμε στον καθαρό αγώνα που θα πρέπει εμείς οι πιστοί (ο πιστός λαός του Θεού, κληρικοί και λαϊκοί), να κάνουμε στις έσχατες αυτές ημέρες, όπου οι ανταλλαγές «Δώρων» και μόνο( και μόνο από το περιτύλιγμα τους), μας θυμίζουν το «Σύρμα» του αγίου Κοσμά του Αιτωλού με το οποίο πρόκειται να δεθεί όλος ο ανθρώπινος Πολιτισμός! Και επειδή σύρμα΄ σημαίνει «μεταλλικό νήμα με μικρή συνήθως διάμετρο», ας δούμε ξανά - μέσα από τα μάτια ενός παιδιού – το ‘’εξαιρετικό’’ έργο υψηλής τέχνης που βρίσκεται εδώ και 33 χρόνια στην «Ορθόδοξη» Ακαδημία Κρήτης, για να δούμε το μικρό αυτό σύρμα που ενώνει (στο «μεσαίο» ύψος, εκεί που χτυπούν όλες οι φλογερές φλόγες) τους τρεις «αντιπροσώπους» των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών! Αλλά από εδώ και πέρα προσευχή!
 Ο αγαπημένος μαθητής του Χριστού, που θα σταθεί πολύ κοντά, (κάτω από τον Τίμιο Σταυρό μαζί με την Θεοτόκο), ο μαθητής της Αγάπης μαζί και της Αλήθειας, ο μικρότερος αλλά και ο μέγας, αυτός που κοιμόταν μαζί με τους άλλους δύο μαθητές λίγο πριν την Παράδοση (του Ιησού σε χέρια αμαρτωλών), αυτός λοιπόν, ο άγιος Ιωάννης φωνάζει (μέσα από το ιερό και μικρό βιβλίο  της ‘’Αποκάλυψης’’)  προς όλους εμάς του Ορθοδόξους Χριστιανούς: «Δει σε πάλιν προφητεύσαι επί λαοίς και έθνεσι και γλώσσες και βασιλεύσι πολλοίς» (Κεφ. 10,11), «Και μου είπαν τότε ο ισχυρός άγγελος και οι άλλοι επτά΄ ‘’τώρα που κατανόησες πλέον την προφητείαν, πρέπει να την αναγγείλης πάλιν εις τους λαούς και εις τα έθνη και εις τας γλώσσας της οικουμένης και εις πολλούς βασιλείς’’». (Τον κίνδυνο της Πανθρησκείας!!!)
Ο Ιωάννης στο θ΄ κεφάλαιο αναφέρει  για τον «πέμπτο» άγγελο του Θεού που σάλπισε, όταν είδε «ένα αστέρι να έχη πέσει από τον ουρανόν εις την γην, τον σατανάν τον επαναστάτην εναντίων του Θεού, και εδόθη εις αυτόν το κλειδί( του φρέατος της αβύσσου), και του παρεχωρήθη η άδεια να ανοίξη το πηγάδι της αβύσσου»…….
Ο απόστολος των Εθνών λέει ότι γίναμε, εμείς οι πιστοί, θέατρο μπροστά στα μάτια αγγέλων και ανθρώπων, και νιώθοντας αυτή τη στιγμή ως ένας μικρός γελωτοποιός, παρουσιάζω ξανά το θέατρο του παραλόγου, που παίχτηκε λίγες μέρες πριν, στην τελετή έναρξης της μεγάλης σήραγγας (πηγαδιού), και που ίσως με τον ποίο φανερό τρόπο έγινε, η εγκαινίαση μιας νέας εποχής!
<<Ένας αναγνώστης του βιβλίου «Η Ορθοδοξία και η θρησκεία του μέλλοντος» έχει ορθά παρατηρήσει: «Μερικά χρόνια πριν, όταν διάβαζα αυτό το βιβλίο, μου φαινόταν πολύ ακραίο. Σκεφτόμουν: Αυτά που περιγράφει ο π. Σεραφείμ (Ρόουζ,1975) είναι απλώς περιθωριακά κινήματα – κάτι τέτοιο δεν μπορεί πραγματικά να καταλάβει τον κόσμο. Τώρα πάντως το βλέπω διαφορετικά. Ό,τι έλεγε ο π. Σεραφείμ είναι αλήθεια>> (Ιερομ. Δαμασκηνός, Επίλογος στην Πέμπτη έκδοση. Σελ. 243).
Πράγματι, «κάτι τέτοιο δεν μπορεί πραγματικά να καταλάβει τον κόσμο», αλλά εξ αιτίας της αμετανοησίας μας και της ανοησίας πολλών ποιμένων μας ,μπορεί να γίνει και με ακόμη ποιο επίσημο τρόπο…!  Σίγουρα  είναι αδύνατον από την εποχή της  ‘‘Καινής Διαθήκης’’ να περάσουμε σε άλλη νέα εποχή, όμως ο κίνδυνος,  να ζήσουμε και στις μέρες μας έναν ακόμη αντίχριστο, είναι πολύ πιθανός. Βέβαια ο Περαστής στην εποχή αυτή του αντίχριστου  σίγουρα δεν θα είναι κάποια μεγάλη τελετή εγκαινίων (σήραγγας), γιατί όπως πολύ ορθά τονίζει ο Γέροντας Εφραίμ’ χωρίς την γέννηση του ανθρώπου αυτού (ως πρόσωπο) δεν γίνεται να μιλάμε για Αντίχριστο! (Γ. Εφραίμ. Σκήτη  Αγίου Ανδρέα ,Αγίου Όρους).
Τι μπορεί όμως μπορεί να ανοίξει το πηγάδι της αβύσσου, και τι είναι άβυσσος; Σίγουρα άβυσσος για εμάς τους Ορθοδόξους θα είναι ένα νέο ‘’σχίσμα’’ στην Εκκλησία του Χριστού, εξ αιτίας πρώτα των αμαρτιών μας( οι αντιοικουμενιστές κινδυνεύουμε να γίνουμε ‘’όχλος’’), και έπειτα της Συνόδου αυτής που στις μέρες μας πραγματοποιείται!
Φωνάζει λοιπόν ο μαθητής της Αληθείας  και λέγει προς όλους: «Τη εσχάτη ημέρα τη μεγάλη της εορτής, ειστήκει ο Ιησούς και έκραξε λέγων΄ Εάν τις διψά, ερχέσθω προς με και πινέτω. Ο πιστεύων εις εμέ, καθώς είπεν η γραφή, ποταμοί εκ της κοιλίας αυτού ρεύσουσιν ύδατος ζώντος. Τούτο δε είπε περί του Πνεύματος, ου έμελλον λαμβάνειν οι πιστεύοντες εις αυτόν΄ ούπω γαρ ην Πνεύμα Άγιον, ότι ο Ιησούς ουδέπω εδοξάσθη». Και ενώ άλλοι  έλεγαν «Ούτος εστίν αληθώς ο προφήτης. Άλλοι έλεγον΄ Ούτος εστίν ο Χριστός..»… και άλλοι πάλι, άλλα έλεγαν…. και τελικά… «Σχίσμα ουν εν τω όχλω εγένετο δι΄ αυτόν» (Πραξ. 2, 1-11. Ιωαν. 7,37-52. 8,12).
ΕΠΙΜΕΤΡΟ
 «Πολλά υπομονή» ( Αγία Σοφία, Κλεισούρα Καστοριάς )
«Τα βάσανα είναι ακόμα πολλά. Θυμηθήτε τα λόγια μου’ Προσεύχεσθε, ενεργείτε και υπομένετε στερεά…»  ( Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός ).
 
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΙΕΡΟΨΑΛΤΗΣ. ΠΤΟΛΕΜΑϊΔΑ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ (ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ 2016 )