Σελίδες

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Γιατί δέν ἀνεβαίνουν τά σχόλια πού παραπέμπουν στό ἄρθρο τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ γιά τά γραφόμενα Ἐπισκόπου Ναυπάκτου περί τῆς Συνόδου Κρήτης; (Καί κατά καιρούς καί σέ ἄλλες περιπτώσεις δέν ἀνέβηκαν...)


Γιατί δέν ἀνεβαίνουν τά σχόλια
πού παραπέμπουν στό ἄρθρο
τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
γιά τά γραφόμενα Ἐπισκόπου Ναυπάκτου
περί τῆς Συνόδου Κρήτης;
(Καί κατά καιρούς καί σέ ἄλλες περιπτώσεις
δέν ἀνέβηκαν...)

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjywInmyjekZADR7yeqKBfvQV-FbSbfHFbIog55zVdna5IYHTS3F-4kObAK28hpnWSKXLtqLmfqroGmmws4GkV1IGF0dR2ohKiSl1CluljDvYUNd6xMuphTraEP2krGEgKWhiXNUP1LhfI/s1600/Panagia-Vatos-k-Fil.png
Χθές 12-6-2016 ἐστάλησαν δύο σχόλια στό Ἱστολογίο "ΑΚΤΙΝΕΣ", σέ ἀνάρτηση πού ἀφορᾶ τό κείμενο τοῦ Ἐπισκόπου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ.κ. Ἱεροθέου, μέ τίτλο: "Λίγο πρίν τήν Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο". Τό πρῶτο σχόλιο ἐστάλη ὅταν ὑπῆρχε δημοσιευμένο μόνο ἕνα σχόλιο, τό πρῶτο πού φαίνεται στήν ἀνάρτηση:

Τό πρῶτο σχόλιο πού ἁπλῶς παρέπεμπε στό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ δέν ἀναρτήθηκε. Ἡ παραπομπή ἀφορᾶ σέ ἄρθρο μέ κριτικό σχολιασμό στίς τελευταῖες παραγράφους ἐπί τοῦ κειμένου πού συνέταξε ὁ Ἐπίσκοπος Ναυπάκτου. 

Θά δεῖτε τό ἄρθρο τοῦ ὁποίου ἡ παραπομπή ΕΝΟΧΛΕΙ, ἐδῶ:

Λόγῳ τοῦ ὅτι δέν δημοσιεύθηκε τό σχόλιο πού παραπέμπει στό ἄρθρο τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, ἐστάλη καί δεύτερο σχόλιο. Εἶναι αὐτό πού γράφεται ἐκεῖ πού λέει "ἀφῆστε τό σχόλιό σας" στήν screen shot φωτό παρακάτω.
Σᾶς τό γράφουμε γιά νά τό διαβάσετε εὐκολώτερα:

"Παρακαλώ να αναρτήσετε το σχόλιό μου. Κατανοώ την ελευθερία σας ως ιστολόγιο να προωθείτε τις ιδέες  και τα πρόσωπα που θέλετε. Αλλά από την στιγμή που δίνετε δυνατότητα σχολίων, έχετε υποχρέωση να τα δημοσιεύσετε, εφόσον είναι αξιοπρεπή, όπως το παρόν και το προηγούμενο που σας έστειλα, πολύ πριν από αυτόν που φαίνεται ως δεύτερος σχολιαστής (εγώ ήμουν το δεύτερο σχόλιο. Το ανύπαρκτο δημόσια).

Αγαπητοί αναγνώστες, ενημερωθείτε και από εδώ:

Γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές, αὐτή εἶναι ἡ screen shot φωτό, τοῦ δεύτερου σχολίου πού ἐστάλη καί δέν δημοσιεύθηκε, ὅπως καί τό πρῶτο.

Μετά ἀπό ὧρες δημοσιεύθηκαν ἄλλα τρία σχόλια, σύνολον πέντε (μέχρι χθές), ἀλλά τά δύο σχόλια (τό ἄνωθεν δεύτερο τῆς φωτό καί τό πρῶτο πού δέν φωτογραφήθηκε) ΟΧΙ!

  • Προφανῶς, κάποιοι δέν θέλουν νά ἀκούγονται βάσιμες κριτικές καί σημαντικοί σχολιασμοί ἐπί τῶν οἰκουμενιστικῶν δρώμενων!
  • Ἤ ἐπιδεικνύεται συμπάθεια καί προστασία σέ συγκεκριμένα πρόσωπα γιά λόγους πού δέν γνωρίζουμε. 
  • Ἐπίσης, προφανῶς ἀποφεύγονται ἱστολόγια, ὅπως τό παρόν Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, ὅπως ὁ διάολος τό λιβάνι. (Ὑπάρχει προηγούμενο μέ ἀδημοσίευτα σχόλια καί σέ ἄλλες ἀναρτήσεις, στό παρελθόν...).
Ἡ ἀλήθεια καί ἡ Πίστη δέν εἶναι πάνω ἀπ' ὅλα;  
Τό Πρόσωπο τοῦ ΧΡιστοῦ δέν εἶναι πάνω ἀπό ὅλα τά πρόσωπα;

Οὔτε αἱρετικοί καί σχισματικοί νά εἴμασταν. Εἴμαστε τοῦ νέου ἡμερολογίου, ὅπως καί τό ἀκτίνες, καί κατά τοῦ οἰκουμενισμοῦ.
Ἐπίσης δέν ἔχουμε κάτι μέ τούς διαχειριστές τοῦ "ΑΚΤΙΝΕΣ". Δέν τούς ξέρουμε τούς ἀνθρώπους καί τούς εὐχόμαστε καλούς ἀγῶνες σύν Θεῷ καί καλή φώτιση γιά αὐτήν τήν συμπεριφορά "ἀποκλεισμοῦ" στίς παραπομπές σχολιαστῶν. Μπορεῖτε ἐξάλλου νά διαβάσετε τό ἄρθρο μας πού ΕΝΟΧΛΗΣΕ (Λίγες ἀλλά οὐσιαστικές παρεμβάσεις σέ πρόσφατο κείμενο τοῦ Ἐπισκόπου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ.κ. Ἱεροθέου, ἐκ τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ) καί ἀποφασίστε ὡς νοήμονες γιατί φιμώνεται...

Τέλος, ἀναφέρουμε πώς κι ἐμεῖς ἀγαπᾶμε τά πρόσωπα (ἀναφερόμαστε στόν Ἐπίσκοπο Ναυπάκτου καί σέ ὅλους τούς Πατέρες). Δέν θίγουμε κανέναν ἐπί προσωπικοῦ κι οὔτε μᾶς πέφτει λόγος, ἀλλά σχολιάζουμε τά δημόσια καί κοινά θέματα Πίστεως, λόγῳ ἤ ἔργῳ. Δέν εἴμαστε οὔτε κουφοί, οὔτε τυφλοί, οὔτε ἄλαλοι. Ἔχουμε καί πρέπει νά ἔχουμε λόγο ὡς μέλη τῆς ἴδιας Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, καί εἰδικά σέ περιόδους καί περιπτώσεις ὑψίστων κινδύνων! 

Βγάλτε μόνοι σας τά συμπεράσματά σας...


Συντάκτης τοῦ ἄρθρου, τό: