Σελίδες

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετικά μέ τίς πηγές!

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

σχετικά μέ τίς πηγές!

Updated

https://eugenikos.blogspot.com/ 

 

(Ἐνημέρωση πρός κάποιους πού ἔβγαλαν εὔκολα λάθος συμπεράσματα: ἀναζητήσαμε ἰδιωτικά τόν ἱστολόγο
γιατί ἔτσι θέλαμε νά λυθεῖ τό θέμα,
ἀλλά δέν βρήκαμε οὔτε στοιχεῖα ἐπικοινωνίας,
οὔτε ὑπῆρχε δυνατότητα ἀποστολῆς σχολιασμοῦ)  
Ἐσεῖς δηλώνετε ἀπό παλιά 
τήν ἀποτείχισή σας ἀπό τήν Κανονική Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ὄχι ἐμεῖς κι αὐτό δέν εἶναι κρίση.
Δέν ἔχουμε τέτοιο σκοπό, μᾶς φθάνουν οἱ ἁμαρτίες μας.
Ἡ ἐσκεμμένη ἀφαίρεση 
τῆς ὑπογραφῆς τοῦ συντάκτη ὅπως τήν ἀναγράφει
στό ἄρθρο του δέν δικαιολογεῖται 
ἀπό ὅποιον τό παίρνει γιά ἀναδημοσίευση,
ἐνῶ σέβεσθε τούς συντάκτες ἄλλων ἄρθρων σας
μέ τήν ἀναγραφή τους.
Δηλαδή ἀπομακρύνει κάποιος τόν συντάκτη
ἀλλά σέβεται τό κείμενό του;
Ἐσεῖς τό κάνετε αὐτό ὄχι ἐμεῖς.
Οὔτε οἱ ἀχνές πηγές, δηλαδή μή ὁρατές,
παρά μόνο ἄν κανείς μυρίσει τά δάχτυλά του
καί σκεφθεῖ νά ψάξει μέ τόν κέρσορα στά κενά 
πάνω καί κάτω ἀπό ἕνα ἄρθρο
ὥστε νά βρεθεῖ τό σημεῖο πού βρίσκεται 
καί τήν ἐνεργοποιεῖ, δηλαδή τήν ἐμφανίζει
μόνο ἄν περάσει ἀπό κεῖ ὁ κέρσορας, εἰδάλλως ὄχι.
Ἄν εἶναι τόσο παράλογα αὐτά πού λέμε
καί συμβαίνουν καί στά δύο μας ἄρθρα,
ἄς τό κρίνει ὁ κόσμος, ἡ στοιχειώδης λογική
καί ὁ νόμος περί δεοντολογίας ἀρθρογράφησης
καί ἀναδημοσίευσης.
Ἐμεῖς σταματᾶμε ἐδῶ.
Eὐχαριστοῦμε πού μᾶς βγάλατε καί συκοφάντες.

 

Σημείωση:
Δώσαμε ὁριστικό τέλος καί μέ τήν πρώτη ἀνάρτηση:
https://kaiomenivatos.blogspot.com/2021/01/blog-post_87.html
καί δίνουμε καί μέ αὐτή!
Μέ τό χέρι στήν καρδιά ὅλοι ξέρουμε ὡς Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί καί ὡς διαχειριστές μπλόγκ, ποιό εἶναι τό σωστό, ποιοί εἶναι οἱ κανόνες δεοντολογίας καί σεβασμοῦ!  Ὅσοι θέλουν ἄς τό κάνουν καί νά' ναι εὐλογημένοι, ὅσοι δέν θέλουν ἄς τά βροῦνε μέ τήν συνείδησή τους κι ἄς μήν ἀγγομαχοῦν μέ τήν στηλίτευση πού ἀκολουθεῖ μέ κάθε νόμιμο μέσο!


 

13 σχόλια:

  1. Επίσης το αξιόλογο κανάλι Βίντεο Ορθοδοξίας που τον προτείνει μαζί με άλλες ιστοσελίδες, να προσέξει, αλλά και όλοι σας,

    πως στις προτεινόμενες ιστοσελίδες, η συγκεκριμένη ιστοσελίδα που δεν τηρεί την δεοντολογία εις βάρος του ιστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, καθώς και δύο άλλες,

    ανήκουν σε αποτειχισμένους εκτός κανονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας που δεν ξέρουμε πού ανήκουν!

    Μην παρασυρθεί ο κόσμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο χέρι του είναι να μην τα βάζει αχνά , αλλά να βάζει την πηγή απ΄όπου παίρνει το δημοσίευμα καθαρά-ξάστερα να φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχνά ίσον αόρατα για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.
      Σήμερα έμαθα εγώ πώς βάζεις πηγή χωρίς να φαίνεται.
      Έλεος
      Κι ο αρθρογράφος άφαντος, ούτε αχνά..

      Διαγραφή
  3. Η πρώτη και βασική πηγή ενός άρθρου είναι ο συντάκτης του.
    Είναι ηλίου φαεινότερον πως όταν αυτός αφαιρείται, βάλε όσες πηγές αχνές αχνιστές, ορατές κι αόρατες θέλεις.
    Έχεις βεβηλώσει το άρθρο και την δεοντολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι και κάποιος μπλόγκερ που τον υποστηρίζει κι από πάνω.
    Εμ βάζει αόρατη πηγή,
    εμ αποκρύπτει τον συγγραφέα των κειμένων που πήρε, πράγμα αντιϊδεολογικότατον,
    του ρίχνει και ουαί για συκοφαντία μαζί και μ' ἄλλους εξάψαλμους γιατί έπρεπε να μαντέψει εδώ πηγή εκεί πηγή πού 'ναι η πηγή.

    Στηλιτεύει την νύξη για νομιμότητα που έκανε η καιόμενη βάτος προς γνώσιν και συμμόρφωσιν, αλλά τις κατάρες και τα ουαί στον πραγματικά αδικούμενο τα περιθάλπει και τα κάνει γαργάρα.
    Αυτά είναι χριστιανικά και ειδικά τα ουαί που είναι κατάρα σ' αυτόν που εμπαίζεται με "αχνές πηγές" κι άφαντη υπογραφή, και δεν είναι φρικτά και μόνο ακουόμενα.
    Κάνουν μάθημα στους άλλους.

    Υποστήριξη στην αποτείχιση. Τα καλά και συμφέροντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανε κι αυτός παρόμοια τερτίπια μέχρι πρότινος και να τον δούμε κι από δω και πέρα.
      Τελικά τους χρειάζεται ο νόμος .
      Καταγγελία και να κάτσουν φρόνιμα.

      Διαγραφή
    2. 8:46μμ
      Δεν είναι κατάρα το "ουαί".
      Καμιά σχέση με τις κατάρες δεν έχει το "ουαί".
      Αλλά από την άλλη πρέπει να βάζει πιο έντονα την πηγή απ΄όπου τα παίρνει.

      Διαγραφή
    3. 10:37 μ.μ.
      Έχεις δίκιο. Ετυμολογικά σημαίνει αλλοίμονο.
      Επειδή όμως ο Χριστός είπε σε υψηλούς τόνους τα γνωστά ουαί στους Φαρισαίους, και τα ουαί της Αποκάλυψης πέφτουν με τα οδυνηρότερα επακόλουθα στην ανθρωπότητα, έχει μείνει η λέξηι στην συνείδηση των χριστιανών σαν κάτι πολύ βαρύ από το οποίο θα επακολουθήσει βαριά τιμωρία.
      Κατάρα λοιπόν δεν είναι άμεσα, αλλά υποδηλώνει εμμέσως πλην σαφώς την βαριά ποινή σε αυτόν που τα εισπράττει.
      Επομένως, η ουσία είναι ίδια.

      Διαγραφή
    4. 10:51 μ.μ. Κάνεις μεγάλο λάθος.
      Καμία σχέση το ένα με το άλλο.
      Η κατάρα σημαίνει εύχεσαι στον κάλο να πάθει κακό.
      Με το ουαί απλά του δηλώνεις ότι τον περιμένει κακό.
      Προσπάθησε να τα ξεμπερδέψεις στο μυαλό σου.
      Τα έχεις πολύ μπερδεμένα.

      Διαγραφή
    5. Mάθε να διαβάζεις 17 Ιανουαρίου 2021 - 10:25 μ.μ.

      Έγραψα "ἔχεις δίκιο" όσον αφορά την ετυμολογία της λέξης, επίσης κι αυτό:
      "Κατάρα λοιπόν δεν είναι άμεσα, αλλά υποδηλώνει εμμέσως πλην σαφώς την βαριά ποινή σε αυτόν που τα εισπράττει".
      Δηλαδή αυτό που λες πάλι τώρα, ότι περιμένει κάποιον κακό.
      Και το έγραψα έτσι γιατί ενώ όντως δεν είναι κατάρα, ὄμως γίνεται γιατί λέγεται εμπαθώς και μάλιστα σε αυτόν που αδικήθηκε στην προκειμένη περίπτωση.

      Σε παρακαλώ πολύ, ξεμπέρδεψε εσύ στο δικό σου μυαλό κι όποιος άλλος έχει εμμονή με το να πάθει κάποιος κακό, και μάλιστα ο αδικημένος.

      Εσύ που είσαι ανώνυμος θέλεις να σου δημοσιεύουν το σχόλιο.
      Το παρόν ιστολόγιο που είναι συντάκτης σε άρθρα στα οποία διαγράφθηκε εσκεμμένα η επωνυμία σύνταξης που το ίδιο αναγράφει στα δικά του κείμενα και με πηγή που δεν φαινόταν, θέλετε κάποιοι να πάθει και κακό κι από πάνω;

      Πήγαινε εκεί που πρέπει να κάνεις κηρύγματα και μαθήματα, να συμμορφώσεις αυτόν που έριξε ουαί ενώ έφταιξε.

      Το έχετε παραξηλώσει κάποιοι.
      Εκεί που μας χρωστούσανε, μας παίρνουν και το βόδι.

      Διαγραφή
  5. Από την μια οι νεοημερολογίτες όταν δεν τηρούν την δεοντολογία αναγραφής του συντάκτη και της πηγής χτυπάνε στο συναίσθημα, "δεν έχεις ταπείνωση", "έτσι σου είπε ο πνευματικός σου να το χειριστείς;" κλπ κι από την άλλη οι παλαιοημερολογίτες και οι αποτειχισμένοι που ούτε με τους γοχ δεν τα βρίσκουν χτυπάνε με φωνές, τσιρίδες, ύβρεις, "συκοφαντίες", αλλά τα δυνατά τα κείμενα τα βάζουν στα σάιτ τους για να ανεβαίνει το πρεστίζ... Να σταματήσουν και οι μεν και οι δε να κάνουν κηρύγματα στους άλλους, χωρίς οι ίδιοι να τηρούν τα νόμιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ἄν παρατηρήσαστε, στα άλλα άρθρα που δηλώνουν όνομα και όχι ταυτότητα ιστολογίου βάζει με μεγάλα γράμματα τον αθρογράφο τους.
    Είναι φανερό πως δεν θέλει να μπει κάποιος εύκολα ή καθόλου στο ιστολόγιο-συγγραφέα.

    Το Σύνταξη: Ιστολόγιο https://kaiomenivatos.blogspot.com/ που βλέπουμε στα προσωπικά άρθρα αυτού του σάιτ, στα δύο άρθρα που πήρε από δω το αφαιρεί κι αυτό είναι μία διαδικασία σκόπιμη.
    Δηλαδή αντιγράφοντας ένα άρθρο από τον τίτλο μέχρι τό τέλος μέσα είναι και ο συντάκτης όπως ο ίδιος επιθυμεί να εμφανίζεται, όπως κάνουν ΟΛΟΙ, κάτω από τον τίτλο και την εικόνα και πάνω από το κείμενο.
    Κατόπιν το copy (αντιγραφή) κάνει paste (επικόλληση) στο μπλογκ του και μετά κάνει delete (διαγραφή) την αναγραφή του συντάκτη!

    Βάζοντας και την πηγή αφανή, πολλοί αναγνώστες αν όχι όλοι δεν καταλαβαίνουν τον συντάκτη ιστολόγιο, ούτε θα μπουν σ' αυτό να δούνε τι εστί για να οφεληθούν περαιτέρω.
    Κάποιοι άλλοι θα θεωρήσουν ότι το έγραψε αυτός που το αναδημοσίευσε
    και κάποιοι άλλοι θα το κάνουν αντιγραφή για το δικό τους μπλόγκ βάζοντας πηγή αυτόν που δεν έκανε την σωστή αναφορά.


    Και μετά ουρλιάζει κι αναθεματίζει κι από πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τό ἱστολόγιο τό ὀποῖο δημιούργησε τό θέμα, ἐλπίζουμε πώς θά τηρήσει τήν δεοντολογία ἀπό δῶ καί πέρα σέ σχέση μέ ἐμᾶς, βλέποντας πώς σήμερα πῆρε κάποιο ἄρθρο μας καί δημοσίευσε κανονικά στοιχεῖα σύνταξης καί πηγῆς.

    Λάθη ὅλοι κάνουμε.
    Ἀπό τήν στιγμή πού ὁ ἄνθρωπος συμμορφώθηκε, δέν ἐπιθυμοῦμε νά δώσουμε συνέχεια οὔτε μέ σχόλια στήν παροῦσα ἀνάρτηση.

    Γι' αὐτό, δέν θά δημοσιεύσουμε ἄλλα σχόλια στό παρόν θέμα. Δέν χρειάζεται νά ρίχνουμε λάδι στήν φωτιά, ἀπό τήν στιγμή πού ἀποκαταστάθηκε ἡ τάξη ἀπό τόν συνάνθρωπο.

    Εὐχαριστοῦμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή