Ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός
Ἀναίρεση ἐπιχειρημάτων γιά τά ἐμβόλια
Αγαπητοί αδελφοί χαίρετε ἐν Κυρίῳ˙
Παρακολουθώντας τα δραματικά γεγονότα των ημερών μας και τις αντιδράσεις σε αυτά των αγωνιστών χριστιανών, αισθάνθηκα την ανάγκη να εκφράσω δημοσίως κάποιους σοβαρούς προβληματισμούς. Συγκεκριμένα σε όλη αυτή την αυξανόμενη αναμπουμπούλα και σύγχυση που επικρατεί, διακρίνω τόσες διαφορετικές απόψεις και πίστεις, τόση πολυφωνία, που το μόνο αποτέλεσμα που έχει είναι να επιδεινώνει ακόμα περισσότερο την ήδη φρικώδη κατάσταση. Και δεν αναφέρομαι στην κυβερνητική προπαγάνδα των ΜΜΕ, που έτσι κι αλλιώς αυτό τον σκοπό έχει, ούτε στις πολυλογίες των διαφόρων αντίχριστων, άθεων ή αδιάφορων ανθρώπων, αλλά ούτε και στα λεγόμενα των ψυχρών, κατ’ όνομα μόνο Χριστιανών, που ακολουθούν το αφήγημα της «πανδημίας» και υποκύπτουν ελεύθερα στις όποιες θελήσεις των κυβερνόντων. Όλες οι παραπάνω κατηγορίες ανθρώπων φαίνεται να έχουν κοσκινιστεί και διαλέξει στρατόπεδο, έχοντας και την ευθύνη των επιλογών τους. Διότι όλοι οι σύγχρονοι άγιοι γέροντες μάς προειδοποίησαν επαρκώς και εγκαίρως για τον επερχόμενο «μεγάλο πειρασμό», για το «λεπτό κόσκινο» και για τις «εξετάσεις» που θα περνούσαμε όλοι μας. Να λοιπόν που όλα αυτά ήρθαν και τα ζούμε στο πετσί μας καθημερινά, φαντάζομαι δεν αμφιβάλει κανείς γι’ αυτό!...
Αναφέρομαι λοιπόν στους συνειδητοποιημένους χριστιανούς που κατανοούν έστω και μερικώς τη σημερινή δαιμονική πραγματικότητα, θλίβονται και μάχονται για να σωθεί ό,τι σώζεται... Φαίνεται ότι αυτές οι ψυχές τώρα άρχισαν να κοσκινίζονται πραγματικά, διότι αφού μέχρι τώρα έδειξαν ότι δεν είναι ψυχροί, τώρα καλούνται να αποδείξουν το σημαντικότερο, ότι δηλαδή δεν ανήκουν ούτε στους χλιαρούς (Αποκ. Γ’ 15-16). Διότι κατά τα αδιάψευστα λόγια του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, καλύτερα να ήταν κάποιος τελείως αδιάφορος πνευματικά, παρά να νομίζει ότι είναι εντάξει απέναντι στο Θεό, ενώ δεν είναι, και έχει γεμίσει τέτοιους συμβιβασμούς, ώστε να δυσφημείται η Εκκλησία και η ΑΛΗΘΕΙΑ! Και πιο ειδικώς αναφέρομαι στις αντιστασιακές χριστιανικές (δημόσιες) φωνές, που ασκούν τη μέγιστη επιρροή στους υπόλοιπους χριστιανούς και που περιλαμβάνουν ιερωμένους, πνευματικούς, μοναχούς και λαϊκούς της πρώτης γραμμής του αντιοικουμενιστικού και αντιεμβολιαστικού αγώνα, εν πολλοίς μορφωμένους, με σοβαρό πνευματικό υπόβαθρο, που γνωρίζουν τα δόγματα και τους Πατέρες της Εκκλησίας, έχουν ευφράδεια λόγου, γράφουν συχνά αφυπνιστικά κείμενα, μπορεί μάλιστα να κατέχουν και δικό τους ιστολόγιο, αλληλοϋποστηρίζονται σε ομάδες, ενημερώνονται ανελλιπώς για τα εκκλησιαστικά δρώμενα, αποκαλύπτουν πλάνες και ασέβειες εκκλησιαστικών προσώπων, κλπ. Φυσικά όλα αυτά καλά και άγια και επαινετά. Δίχως αυτούς δεν θα είχαμε επαρκή ενημέρωση, ο Θεός να τους ευλογεί. Τον τελευταίο καιρό όμως παρατηρώ περίλυπος ότι πολλοί, εκμεταλλευόμενοι την ιδιότητα ή τη δημοφιλία τους, συμπεριφέρονται ως αυθεντίες, «ραββί» και καθηγητές, δίνουν δικές τους αυθαίρετες ερμηνείες του μυαλού τους, διαστρεβλώνουν, έστω και από απροσεξία, τους λόγους της Γραφής και των Αγίων του Θεού και παρασέρνουν έτσι πλήθος αθώων πιστών ψυχών, ξεχνώντας τις σαφείς εντολές του Χριστού μας περί του αντιθέτου (Ματθ. 23, 8-10). Βέβαια τονίζω ότι δεν αναφέρομαι σε όλους, αφού υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι σε αυτή την κατηγορία με θυσιαστικό και ταπεινό φρόνημα που πράττουν τα πάντα με φόβο Θεού.
Με βάση λοιπόν: (α) Την αυξανόμενη και καθαρά πλέον σατανική μανία των αρχόντων να εμβολιάσουν τους πάντες (πλέον και τα παιδιά), (β) τους οικονομικούς αποκλεισμούς στους ανεμβολίαστους που ήδη ξεκίνησαν, (γ) τις πρόσφατες ανατριχιαστικές τεκμηριωμένες αποκαλύψεις περί των ολέθριων πνευματικών «συστατικών» των εμβολίων (τροποποίηση DNA, έγχυση λουσιφεράσης και υδρογέλης με νανοσωματίδια, εσωτερικό «χάραγμα» 6μερούς αριθμού αναγνωρίσιμου με Bluetooth, άμεση ή έμμεση σύνδεση εμβολιασμένου με πατέντα Microsoft αρ. 060606), κυρίως όμως (δ) τα σχετικά φωτογραφικά λόγια του αγίου Παϊσίου περί εμβολίου-σφραγίσματος [1], συνειδητοποίησα μετά εντονότατης λύπης και απογοήτευσης ότι το μέγιστο τμήμα των ανωτέρω αντιστασιακών φωνών απορρίπτει τα πάντα ασυζητητί. Χωρίς σοβαρή αντιλογία και επιχειρηματολογία, όχι απλά δεν αγγίζουν το ζήτημα, αλλά και το περιφρονούν, ή ακόμα χειρότερα το παρουσιάζουν αλλοιωμένο. Ενώ το εμβόλιο-σφράγισμα θα έπρεπε να κατέχει με διαφορά την πρώτη θέση στη θεματολογία των ορθόδοξων άρθρων, λόγων, κλπ, σχεδόν δεν υπάρχει καν, αποσιωπάται πλήρως, καθώς κρίνονται πιο σημαντικά τα συλλαλητήρια, οι αναστολές εργασίας, οι παρενέργειες, οι θάνατοι, οι αντισυνταγματικότητες, οι νομικοί αγώνες, τα εθνικά θέματα, οι πυρκαγιές... Που αναρωτιέται κανείς αν πλέον έχουν εκκοσμικευτεί και οι τελευταίοι αγωνιστές χριστιανοί, και μάλιστα οι εκλεκτότεροι αυτών, αφού κρίνουν και αγωνίζονται κι αυτοί με απολύτως κοσμικά κριτήρια! Στην καλύτερη των περιπτώσεων γίνεται πνευματική αναφορά στα εκτρωμένα έμβρυα των ενέσεων. Η λέξη σφράγισμα καίει και τσουρουφλίζει και αποσιωπάται συστηματικώς. Σε άλλες εποχές αν άκουγαν αυτή τη λέξη οι χριστιανοί έστω και ως υποψία, θα μιλούσαν μόνο γι’ αυτό και θα κήρυτταν γενική μετάνοια προς δυσώπηση του Θεού που επέτρεψε τέτοιο κακό! Σήμερα απορρίπτουμε ακόμα και την ενδεχόμενη οργή του Κυρίου για την αποστασία μας, διαψεύδοντας ακόμα και τον Παύλο που είπε: «…ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας…» (Κολ. 3,6). Αφήσαμε το Θεό κουτσό, όπως έλεγε και ο αείμνηστος π. Αυγουστίνος Καντιώτης, Του αφήσαμε μόνο το ένα ποδάρι, αυτό της αγάπης και Του κόψαμε το άλλο, της δικαιοσύνης! Δηλαδή θέλουμε να γνωρίζουμε μόνο το μισό Θεό που μας αρέσει, αλλά ο Μ. Βασίλειος είναι σαφής: «Μὴ ἐξ ἡμισείας τὸν Θεὸν γνωρίζωμεν» (PG 31, 897). Όλοι οι άγιοι Πατέρες μάς προτρέπουν να αναλογιζόμαστε και τη δίκαιη οργή του Θεού για να παλεύουμε συνεχώς εναντίον της αμαρτίας και για να μην πέσουμε σε θανατηφόρα λήθη. Χαρακτηριστικά ακόμα και 2-3 φωνές που μέχρι πρότινος φώναζαν για το σφράγισμα, έχουν σωπάσει κι αυτοί (μοναδική εξαίρεση ο π. Ευφρόσυνος Σαββαϊτης από όσο δύναμαι να γνωρίζω) και ασχολούνται πλέον με την επερχόμενη πείνα και άλλα τινά. Όσοι δε αποφασίζουν να αγγίξουν το θέμα, κι επειδή φοβούνται να βγάλουν ψεύτη τον άγιο Παϊσιο, παίζουν με τις λέξεις ή προβάλλουν διάφορες ευφάνταστες δικαιολογίες, περίπου ως εξής:
1) «Ισχύουν μεν τα λόγια του αγίου Παϊσίου, όμως δεν είναι ακόμα ο καιρός του τελικού αντιχρίστου αλλά μόνο μια σύντομη κατοχή του, μια μπόρα δαιμονική που θα ακολουθηθεί από λιακάδα θεϊκή. Τώρα θα έχει αναλαμπή της ορθοδοξίας, όχι τελικό αντίχριστο.» Ναι, σύμφωνοι. Για την προσωρινή αναλαμπή της ορθοδοξίας μετά την τωρινή λαίλαπα και πριν τον τελικό αντίχριστο, μέσω μιας μεγαλειώδους θαυματουργικής επέμβασης του Θεού, μάς έχει μιλήσει ο άγιος Παϊσιος και πολλοί άλλοι αρχαίοι και σύγχρονοι άγιοι μέσω των προφητειών τους. Αυτό όμως πώς αναιρεί την ύπαρξη σφραγίσματος στις μέρες μας; Ή μήπως λοιπόν δεν υπάρχει σφράγισμα του αντίχριστου σατανά στην προηγούμενη προδρομική εποχή; Τότε γιατί ο άγιος Παϊσιος έλεγε από τότε (25-30 χρόνια πριν) ότι «Οι άνθρωποι ούτε καν καταλαβαίνουν ότι ζούμε στα σημεία των καιρών, ότι προχωρεί το σφράγισμα»; Μήπως λοιπόν ο άγιος Παϊσιος, διά του οποίου λαλούσε το Πνεύμα το Άγιο «τὸ λαλήσαν διὰ τῶν προφητῶν», έφασκε και αντέφασκε; Άπαγε της βλασφημίας (του Αγίου Πνεύματος!). Ακόμα κι αν κάποιος δεν θεωρεί τα προφητικά λόγια του αγίου Παϊσίου περί εμβολίου-σφραγίσματος ως αποδεικτικά στοιχεία, πρέπει οπωσδήποτε να τα θεωρήσει ως ισχυρές ενδείξεις ή τουλάχιστον ισχυρότατες υποψίες, αφού κυριολεκτικά φωτογραφίζουν το σήμερα. Διαφορετικά μιλάμε για ηθελημένη τύφλωση ή κοινή παραφροσύνη. Βέβαια κάποιοι λένε ότι είπε επίσης περί σφραγίσματος με λέιζερ, αλλά αυτό είναι στην επόμενη πρόταση. Η συγκεκριμένη πρόταση αναφέρεται σε εμβόλια-σφράγισμα, όχι σε λέιζερ. Προφανώς και θα σφραγίζουν με διάφορους τρόπους κατά καιρούς (λέιζερ, εμβόλια, «τατουάζ»…). Πώς λοιπόν με τέτοιες ισχυρότατες υποψίες (έστω) αναλαμβάνει κάποιος πνευματικός την ευθύνη να υποβαθμίσει τις πνευματικές επιπτώσεις του εμβολίου; Πώς είναι τόσο σίγουρος; Είναι σαν να μας λέει ότι: «Ξέρετε, υπάρχουν υποψίες το νερό στο ποτήρι σας (εμβόλιο) να περιέχει δηλητήριο χωρίς αντίδοτο (σφράγισμα), αλλά δεν μπορούμε να το αποδείξουμε, άρα δεν συνιστούμε μεν να πιείτε (εμβολιαστείτε), αλλά δεν το θεωρούμε και ολέθριο για όποιον το ήπιε (εμβολιάστηκε)!» Το λογικό δεν θα ήταν «αποφύγετέ το πάση θυσία γιατί υπάρχουν σοβαρές υπόνοιες, αλλά για όσους το ήπιατε (εμβολιαστήκατε), να παρακαλάμε πλέον όλοι το Θεό με πολλά δάκρυα για το καλύτερο δυνατό»;
2) «Είναι μεν αυτό το εμβόλιο-σφράγισμα για το οποίο μιλούσε ο Άγιος Παϊσιος, αλλά με την έννοια σφράγισμα εννοούσε τα στοιχεία που θα περιέχει το πιστοποιητικό εμβολιασμού!» Μάλιστα αυτή είναι η θέση γνωστών αγιορειτών Πατέρων, σύμφωνα με καταγεγραμμένη μαρτυρία τους σε προσκυνητή στις 2/8/2021 [3]. Με συγχωρείτε πατέρες, αλλά πώς είστε σίγουροι γι’ αυτό που λέτε; Υπάρχουν πολλές έννοιες της λέξης σφράγισμα; Αυτό που λέτε είναι φακέλωμα, καταγραφή, κλπ. Αν το εννοούσε έτσι ο άγιος, θα ίσχυε για πολλούς τομείς της ζωής μας (ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, κλπ). Δεν θα ξεχώριζε το εμβόλιο γι’ αυτό το λόγο. Γνωρίζετε καλύτερα από μένα ότι ο άγιος μάς έχει συνηθίσει να ακριβολογεί και ότι δεν θα χρησιμοποιούσε έτσι επιπόλαια, τυχαία και περιττά τη φοβερή λέξη σφράγισμα. Μάλιστα το όριζε ως εξής: «…ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ “Σφραγις δωρεάς Πνεύματος Αγίου” με το να ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ…» [4] Βλέπετε πώς εννοούσε τη λέξη σφράγισμα ο άγιος στο χειρόγραφό του «Σημεία των Καιρών»; Πώς λοιπόν είστε τόσο σίγουροι ότι τώρα το εννοούσε αλλιώς και επαναπαύετε τους πιστούς; Και γιατί να χρησιμοποιήσει αυτή τη λέξη και όχι κάποια άλλη, π.χ. άρνηση του Χριστού, σοβαρή πτώση, θανάσιμο αμάρτημα, κλπ. Όλα αυτά διαφέρουν από το σφράγισμα στο ότι έχουν ανθρωπίνως επιστροφή, ακόμα και αν χρειάζεται να αναμυρωθεί κάποιος (π.χ. όσοι αρνούνταν τον Χριστό στα χρόνια της τουρκοκρατίας και γίνονταν μουσουλμάνοι και αργότερα μετανοούσαν). Και επειδή ήξερε ο άγιος ότι θα αμφισβητηθεί και αυτή η έννοια της λέξης «σφράγισμα», το έκανε εντελώς λιανά: «…μην τυχόν και σφραγιστούμε ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ και ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ» [2]. Δηλαδή ΚΑΙ θα είναι ύπουλο, άρα δεν θα το καταλάβουμε (π.χ. για ιατρικούς λόγους πανδημίας), ΚΑΙ δεν θα υπάρχει ανθρωπίνως επιστροφή («…μετά δεν γίνεται τίποτα»). Πόσο πιο καθαρά να τα έλεγε; Αν καταγραφούμε στο πιστοποιητικό εμβολιασμού έτσι απλά και «σφραγισθούμε» με αυτή την έννοια, μετά δεν γίνεται τίποτα λοιπόν; Δεν βλέπετε ότι αυτό που λέτε είναι άτοπο; Και εν πάση περιπτώσει, ξαναρωτάω, πού το στηρίζετε αυτό που λέτε; Γιατί δηλαδή να πιστέψουμε εσάς και όχι άλλους που λένε άλλα, ή πρωτίστως την αγιογραφική έννοια της λέξης; Πώς παίρνετε την ευθύνη και δίνετε αυτή την ερμηνεία έτσι αυθαίρετα; Παρόμοιες θέσεις διατυπώνουν και άλλοι πατέρες που λένε ότι «ισχύουν μεν τα λόγια του αγίου Παϊσίου, αλλά είναι υπερβολικό να πούμε ότι δεν επιδέχεται ολοκληρωμένη μετάνοια.» Πού το στηρίζετε αυτό πατέρες; Πώς αναιρείτε έτσι ελαφρά τῇ καρδίᾳ την αγιογραφική έννοια της λέξης σφράγισμα; Δεν φοβάστε μην πάρετε κόσμο στο λαιμό σας; Τουλάχιστον πείτε ότι αυτό σας λέει ο λογισμός, ότι αυτή είναι η προσωπική σας άποψη, με κάθε επιφύλαξη! Προς προβληματισμό, σας παραπέμπω ταπεινά στο γεμάτο πόνο χειρόγραφο του αγίου Παϊσίου «Σημεία των Καιρών» και συγκεκριμένα στις εξής φράσεις: «Το παράξενο όμως, και πολλοί πνευματικοί άνθρωποι εκτός που ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ, ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΙΚΟ ΦΟΒΟ του φακελώματος… Απορώ! ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ τα γεγονότα; …γιατί δεν βάζουν έστω ένα ερωτηματικό για της ερμηνείες του μυαλού τους; Κι ΑΝ ΕΠΙΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ, ΠΩΣ ΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΨΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ; Αυτό εννοεί “…το αποπλαναν ει δυνατόν, “ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ”». (Μαρκ. ιγ’) [4]
3) «Είναι σφράγισμα, αλλά όχι το χάραγμα του τελικού αντιχρίστου, το οποίο θα σφραγίζει το δεξί χέρι ή το μέτωπο.» Άλλο ένα παιχνίδι με τις λέξεις! Κατ’ αρχήν αν κάποιος γνωρίζει κάποιον άγιο που έχει διαχωρίσει τις έννοιες σφραγίδα και χάραγμα του αντιχρίστου, ας διαφωτίσει και εμάς τους υπολοίπους! Ο όσιος Εφραίμ ο Σύρος κατέστησε σαφές ότι το σφράγισμα θα προηγηθεί της εμφανίσεως του τελικού αντιχρίστου [5]˙ θα προωθηθεί δε από τον ψευδοπροφήτη πρόδρομό του, ώστε όταν έρθει ο μιαρός να τους βρει όλους σφραγισμένους και έτοιμους να τον προσκυνήσουν! Κατά κάποιους πατέρες ο οικουμενισμός είναι ο τελευταίος πρόδρομος του αντιχρίστου, όμως θα υπάρξει και ως πρόσωπο ο ψευδοπροφήτης. Επίσης οι άγιοι πατέρες έχουν μεταφράσει και πνευματικώς την έννοια του δεξιού χεριού και του μετώπου ως πλήρη αδυναμία πλέον για ορθόδοξο νου (σφραγισμένο μέτωπο) ή ορθοπραξία (δεξί χέρι). Εννοείται ότι αν κάποιο από τα δύο αυτά λείπει, είτε μας αρέσει είτε όχι είναι αδύνατη η σωτηρία σύμφωνα με τα αδιάψευστα θεόπνευστα λόγια του Ευαγγελίου. Για παράδειγμα οι άγιοι Ανδρέας και Αρέθας Καισαρείας στις σημαντικότατές τους ερμηνείες στην Αποκάλυψη λέγουν: «Θα βάλει τη σφραγίδα στο δεξί τους χέρι, για να τους ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΝΑ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΓΑΘΑ ΕΡΓΑ.» «Θα τη βάζει και στα μέτωπά τους, για να φέρει σ’αυτούς που απατά το ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΣΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΥ, ΣΤΟ ΛΟΓΙΚΟ και έτσι να τους διδάξει να κινούνται και να ενεργούν με θάρρος μέσα στο σκοτάδι της αμαρτίας, τη θολούρα και την πλάνη. Έτσι δεν θα ζουν πια μέσα στην ευσέβεια, δε θα πορεύονται με σεμνότητα, κοσμιότητα και σωφροσύνη και επομένως ΘΑ ΠΑΥΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΙΟΙ ΦΩΤΟΣ και ημέρας. Όσοι όμως έχουν τα πρόσωπά τους ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ «ΘΕΙΟΝ ΦΩΣ» δεν θα δεχθούν το χάραγμα.» [6] Να λοιπόν η ΟΥΣΙΑ του σφραγίσματος που μας ενδιαφέρει. Γι’αυτό και ο άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης μάς διαβεβαιώνει ότι, όπως και στις μέρες του (100 χρόνια πριν), έτσι και σήμερα, όσοι δέχονται με τη θέλησή τους αντίχριστα χαράγματα για γήινα συμφέροντα, είναι ΗΔΗ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ και ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΘΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΑΡΑΓΜΑ (εμφανώς στο μέτωπο ή στο δεξί χέρι)! [7] Βλέπετε ότι ούτε ο άγιος Ιωάννης τα ξεχωρίζει, αφού το αποτέλεσμα είναι το ίδιο; Κανένας αναγνωρισμένος άγιος της Εκκλησίας μας, από όσο ξέρω, δεν έχει κάνει διαχωρισμό σφραγισμάτων, χαραγμάτων, κλπ σε προδρομικά ή τελικά ή οτιδήποτε άλλο, ούτε πουθενά αναφέρεται ο χρόνος ή η χρονική διάρκεια της επιβολής τους, αλλά όλοι τους με μια φωνή τονίζουν τις ολέθριες και οριστικές πνευματικές τους επιπτώσεις σε όποιον τα δεχτεί, είτε εμφανώς είτε πνευματικώς. Για να ακριβολογούμε βέβαια, ο άγιος Παϊσιος αναφέρθηκε σε αρραβώνα σφραγίσματος για την περίπτωση της νέας ταυτότητας, ίσως επειδή θα μπορούσε πιθανώς κάποιος να την αρνηθεί και να την καταστρέψει. Για το εμβόλιο όμως χρησιμοποίησε τη λέξη σφράγισμα, όχι αρραβώνα, πιθανώς διότι τα συστατικά του εμβολίου και η γονιδιακή μετάλλαξη που επιφέρουν είναι πλέον μη αναστρέψιμα!
4) «Δηλαδή όλοι αυτοί που εμβολιάστηκαν θα χαθούνε;» Αυτή κι αν δεν είναι ερώτηση τρικ του πονηρού! Θυμίζει αυτούς που λένε: «Δηλαδή όλος ο υπόλοιπος μη-ορθόδοξος και μη-χριστιανικός κόσμος θα χαθεί;» Η άμεση ερωτο-απάντηση είναι: «Δηλαδή το Ευαγγέλιο ψεύδεται;» Ο άγιος Πορφύριος απαντούσε ως εξής: «Ο Θεός μπορεί να τους βάλει όλους στον Παράδεισο. Και όλων των θρησκειών να τους βάλει όλους. Αυτό όμως ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝΕ. Αλλά ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ. …Μα θα πεις: «Γιατί να μην το πούμε ότι είμαστε όλοι παιδιά Του;» Όχι! Δεν μπορούμε εμείς να το πούμε αυτό. Έτσι πρέπει να το έχουμε εμείς μέσα μας...» [8] Παρόμοια ρωτούσαν και τον άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, όταν είχε διακόψει εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις ορθόδοξες εκκλησίες της εποχής του λόγω της αίρεσης του μονοθελητισμού: «Δηλαδή μόνο εσύ θα σωθείς και όλοι οι άλλοι θα χαθούν;» Και απαντούσε: «Δεν θα κατακρίνω εγώ τους άλλους. Το πώς θα κρίνει ο Θεός αυτούς δεν είναι δική μου δουλειά.» [9] Ίδια λοιπόν είναι η απάντηση και σήμερα. Ο Θεός ξέρει πώς θα κρίνει τους εμβολιασμένους, αλλά εμείς πρέπει να λέμε την πλήρη αλήθεια και φυσικά να προσευχόμαστε γι’ αυτούς με δάκρυα, αποθέτοντας τις ελπίδες μας στην απέραντη φιλευσπλαχνία του Θεού (αφού πλέον ανθρωπίνως δεν γίνεται τίποτα).
5) «Είναι σφράγισμα, αλλά δεν μπορούμε να το λέμε ανοιχτά διότι θα τους φέρουμε σε απόγνωση. Αν μετά αυτοκτονήσουν ποιος θα έχει την ευθύνη;!» Αυτό κι αν δεν είναι πλάνη του δαίμονα! Άρα δηλαδή μάς λέτε ότι για να μην φτάσει στην απόγνωση ένας επιπόλαιος εμβολιασμένος, ας κινδυνέψουν χιλιάδες ψυχές που βρίσκονται σε θανάσιμο κίνδυνο! Που και γι’ αυτόν τον ισχυρισμό της απόγνωσης υπάρχουν σοβαρές αμφιβολίες, αφού πλέον οι εμβολιασμένοι δείχνουν να είναι τόσο σίγουροι για την ορθότητα της επιλογής τους, ώστε πιέζουν και τους άλλους να εμβολιαστούν. Είναι ποτέ δυνατόν να καταδικάσει ο Θεός κάποιον που σάλπισε ηχηρή προειδοποίηση σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, μήπως και γλιτώσει έστω και μια ψυχή από τον εμβολιασμό (δηλαδή ύψιστη πράξη αγάπης και πνευματικής ελεημοσύνης), επειδή ο άλλος έπεσε στο θανάσιμο αμάρτημα της απόγνωσης; Εκτός κι αν είχε εμπάθεια και σκοπό να βλάψει τον άλλον! Με αυτή τη λογική ο Ηλίας και ο Ενώχ που θα αποκαλύπτουν στις τελικές μέρες τον αντίχριστο θα είναι υπεύθυνοι αν απελπιστεί και αυτοκτονήσει κάποιος που προηγουμένως σφραγίστηκε και τον προσκύνησε; Δεν θα προέχει να τους ακούσει και να σωθεί έστω και μια ψυχή; Να λοιπόν πού αποσκοπεί ο δαίμονας βάζοντάς μας αυτή την σκέψη. Να κατακριθούμε μαζί με τους άλλους ως συνεργοί, κι ας μην έχουμε διαπράξει το έγκλημα, αφού είχαμε τη δυνατότητα να αποτρέψουμε την απώλεια κι άλλων ψυχών, αλλά πράξαμε το αντίθετο (τους καθησυχάσαμε). Εξάλλου αυτός είναι και ο πιο βασικός λόγος του «σαλπίσματος» (ύστερα από το ότι είναι υποχρέωσή μας απέναντι στο Θεό), μήπως και φοβηθούν και δεν εμβολιαστούν άλλες ψυχές που παραπαίουν, και που όσο επεκτείνεται η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, τόσο πιο πολύ θα πιέζονται. Αλλά ακόμα και αν υποθέταμε ότι δεν είναι σε καμία περίπτωση σφράγισμα, πάλι δεν θα έπρεπε να αποτρέπουμε ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ τους ανθρώπους από τον άκρως επικίνδυνο και θανατηφόρο εμβολιασμό; Πάλι δεν θα ήταν ειδεχθές έγκλημα μαζικής γενοκτονίας στο οποίο δεν θα θέλαμε να κριθούμε ως συμμέτοχοι λόγω της ουδέτερης ή χλιαρής στάσης μας;
6) «Δεν είναι σφράγισμα διότι είναι ύπουλο και δεν είναι εκούσιο.» Απαντήθηκε ήδη πιο πάνω από τον άγιο Παϊσιο: «…μην τυχόν και σφραγιστούμε ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ και ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ». Δηλαδή και ύπουλο θα είναι (π.χ. για ιατρικούς λόγους πανδημίας), και δεν θα υπάρχει ανθρωπίνως επιστροφή («…μετά δεν γίνεται τίποτα»). Άρα πώς θεωρείται ακούσιο, αφού δεν υπάρχει επιστροφή; Ακούσιο είναι να σε βάλουν κάτω και να σε εμβολιάσουν με τη βία, οπότε λογίζεται ως μαρτύριο και όχι ως σφράγισμα. Όπως π.χ. κάτι παιδάκια που σφαδάζουν στο κλάμα στο εξωτερικό, αλλά αυτοί τα γραπώνουν με δύναμη και τα εμβολιάζουν με το ζόρι (υπάρχουν διαθέσιμα βίντεο στο διαδίκτυο). Η εξαπάτηση λόγω επιπολαιότητας, λόγω αδιαφορίας, ή λόγω ήδη «σφραγισμένου» στα γήινα νου, δεν το κάνει ακούσιο. Εξάλλου η αδιαφορία (αμέλεια) αποτελεί θανάσιμο αμάρτημα και ο λόγος είναι προφανής. Όλη η Αποκάλυψη μας μιλάει για τους ύπουλους τρόπους του αντίχριστου. Και ο ίδιος ο Χριστός και οι Απόστολοι μάς προειδοποίησαν επανειλημμένα να προσέχουμε μην πλανηθούμε. Και αλλού πάλι αναφέρεται η τιμωρία των ψευδοδιδασκάλων, όχι μόνο για τη δική τους διαγωγή, αλλά και για τις ψυχές που παρέσυραν στην απώλεια! Ο δε αββάς Μωυσής ο Αιθίοψ, στην προφητεία του περί των εσχάτων χρόνων, αναφέρει: «Ἐκ τῆς τοιαύτης δὲ ἀμελείας καὶ καταφρονήσεως τῶν ποιμένων ἀπολοῦνται τὰ πρόβατα. Μέλλουσι δὲ κολάζεσθαι οὗ μόνον οἱ ἀμελεῖς καὶ ῥᾴθυμοι, ἀλλὰ καὶ οἱ δόκιμοι καὶ οἱ ἐγκρατεῖς καὶ ἐνάρετοι ἀδελφοί.» Και οι εγκρατείς και ενάρετοι θα κολασθούν λοιπόν λόγω απροσεξίας, και πώς εσύ αναλαμβάνεις την ευθύνη ενώπιον Θεού και ανθρώπων να καθησυχάσεις και να καταστήσεις το εμβόλιο-σφράγισμα ακούσιο και μη-κολάσιμο, μάλιστα εν μέσω της εκκωφαντικής βοής των σημείων των καιρών;!!!
7) «Δεν είναι κανονικό σφράγισμα, διότι ο πάτερ που δημοσιοποίησε την εμπειρία του μετά την 1η δόση, κατάλαβε και παραδέχτηκε το λάθος του, και άρα υπάρχει επιστροφή.» Είναι αλήθεια ότι από τη συγκλονιστική εμπειρία του συγκεκριμένου ιερέα της ελλαδικής Εκκλησίας [10], με το διάβολο στα 20 εκατοστά από το πρόσωπό του αφού εμβολιάστηκε, παραδέχεται ο ιερέας ότι αυτό που έβαλε μέσα του είναι σφράγισμα, αφού δεν αισθανόταν πλέον χαρά κατά τη Θεία Λειτουργία (χωρίς να λειτουργεί ο ίδιος) και γενικά άλλαξε εσωτερικώς. Αυτό δείχνει σίγουρα μεταμέλεια, όμως κανείς δεν μπορεί να ξέρει αν πρόκειται και για ολοκληρωμένη μετάνοια. Αυτά τα γνωρίζει μονάχα ο Θεός, που «ετάζει καρδίας και νεφρούς» (Ψαλμ. 7:9). Δεν γνωρίζουμε τίποτα από τη συνέχεια της ζωής του ιερέα και τις ενδεχόμενες πράξεις ισόβιας μετανοίας του, όπως π.χ. αν θεωρεί μετά από αυτό ότι μπορεί να συνεχίζει να ιερουργεί ή όχι, κλπ. Εξάλλου όταν οι κοινές σαρκικές αμαρτίες (έστω και εν αγνοία) αποτελούν ισόβιο κώλυμα ιεροσύνης, πόσο μάλλον η εκούσια (έστω και εν αγνοία) έγχυση του σατανικού υγρού στο αίμα και στα κύτταρα! Διότι αν τα σαρκικά αμαρτήματα βεβηλώνουν το σώμα που είναι «ναός τοῦ Ἀγίου Πνεύματος» (Α’ Κορινθ. Στ, 18-19), πώς δεν αποτελεί η έγχυση του σατανικού υγρού στα εσώτερα του σώματος «τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἐν τόπῳ άγίῳ» (Ματθ. Κδ, 15); Το μόνο που γνωρίζουμε για το συγκεκριμένο ιερέα είναι ότι βελτιώθηκε μεν, αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ! Συνεπώς η εμπειρία και τα ίδια τα λόγια του το μόνο που επιβεβαιώνουν είναι ότι το εμβόλιο είναι σφράγισμα (ανεξαρτήτως αν ο ίδιος το θεωρεί προδρομικό ή μη οριστικό ή οτιδήποτε άλλο) και σε καμία περίπτωση το αντίθετο. Επιπροσθέτως δεν έχει υποπέσει τουλάχιστον στην αντίληψη του γράφοντος άλλη παρόμοια περίπτωση, αλλά αντιθέτως οι μέχρι τώρα άμεσες ή έμμεσες εμπειρίες με εμβολιασμένους είναι το λιγότερο εκ διαμέτρου αντίθετες και άκρως απογοητευτικές…
8) «Δεν είναι ολοκληρωμένο σφράγισμα, διότι θα γίνουν συνολικά 7 επαναληπτικοί εμβολιασμοί, ο τελευταίος από τους οποίους θα περιέχει το βιοτσίπ του σφραγίσματος.» Πολύ δημοφιλής ατάκα των ημερών, με όλως περιέργως αστραπιαία διάδοση! Αυτή η θέση καθίσταται προβληματική από την πρώτη ματιά. Το πρώτο που θα ρωτήσουμε είναι «πώς το ξέρεις;» Θα σου πούνε: «Το απεκάλυψαν αυτοί που τα προωθούν.» Και εσύ τους πίστεψες; Δεν ξέρεις ότι ο διάβολος μπλοφάρει διαρκώς; Δεύτερον και μόνο που ξέρεις ότι αυτός είναι ο σκοπός τους, δεν θεωρείς όλες τις δόσεις το ίδιο κακές; Πώς στηρίζεσαι στα λόγια τους; Και τρίτον, αν στο λέει αυτό ο διάβολος για να επαναπαυθείς προς το παρόν και να «την πατήσεις», και στην ουσία δεν πραγματοποιηθούν ποτέ οι 7 εμβολιασμοί, τι θα κάνεις; Θα ισχυρισθείς ότι εξαπατήθηκες; Από ποιόν; Ακόμα όμως και αν γίνουν όντως οι 7 δόσεις, θα φωνάξεις ξαφνικά λίγο πριν την 7η ότι «είναι σφράγισμα, μην την κάνετε!»; Και ποιος θα σε ακούσει μετά από 5 και 6 δόσεις; Αλλά και οι προηγούμενες 6 δόσεις δηλαδή είναι αθώες και η τελική όχι; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Και μόνο που αποκαλύπτουν ότι θα έχει σφράγισμα το 7ο εμβόλιο, είναι σαν να λένε ότι έχει ήδη! Είναι σαν τους επιστήμονες που δήθεν προωθούν πειραματικούς ψεκασμούς με αερόστατο πάνω από την Σκανδιναβία, ενώ μας ψεκάζουν διαρκώς εδώ και δεκαετίες παγκοσμίως, έχοντας ήδη σακατέψει τον καιρό (σε συνδυασμό και με άλλες τεχνολογίες) και ονομάζοντάς το αυτό κλιματική αλλαγή (το διαδίκτυο είναι κατάμεστο από στοιχεία για όποιον ενδιαφέρεται να ερευνήσει και δεν φοβάται μην τον αποκαλέσουν «ψεκασμένο»). Θυμίζει τον άφρονα πλούσιο του Ευαγγελίου, που του έβαλε ο σατανάς την σκέψη ότι έχει πολλά χρόνια να απολαύσει τα αγαθά που σύναξε, ενώ στην πραγματικότητα δεν είχε ούτε 24 ώρες ζωής! Έτσι και τώρα: «Έχει 7 δόσεις μέχρι το σφράγισμα. Μην στενοχωριέστε. Κάντε το εμβόλιο και συνεχίστε τη ζωή σας κανονικά. Εξάλλου έχετε και παιδάκια, δάνεια, υποχρεώσεις… Έχετε καιρό, μην αγχώνεστε.» Και ένα ακόμα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα από τις μέρες μας. Γνωστός ιεράρχης της ελλαδικής Εκκλησίας που καταδίκαζε μεν το 2016 την ψευδοσύνοδο του Κολυμβαρίου, έλεγε όμως ότι έχουμε χρόνο διότι κόκκινη γραμμή είναι το κοινό ποτήριο! Από τότε είχε τη μία πτώση μετά την άλλη (Ουκρανικό, μέτρα «πανδημίας», κλπ), μέχρι που έφτασε στην τελική πτώση να εμβολιαστεί και μάλιστα δημοσίως. Ακόμα όμως κοινό ποτήριο δεν είδαμε, που τώρα το τοποθετούν στο… 2025!
9) «Δεν πρέπει να «κάνουμε πέρα» τους εμβολιασμένους, ούτε καν τροπικώς, διότι μετά θα τους εγκαταλείψει εντελώς η θεία Χάρις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Αδάμ και η Εύα. Μέχρι να φάει ο Αδάμ, η Εύα δεν είχε νιώσει τη γύμνια της! Μαζί θα σωθούμε, όχι ο καθένας μόνος του.» Μήπως γι’ αυτό δεν έπεσε κι ο Αδάμ; Αν πρόσεχε και έπαιρνε τα μέτρα του μετά την παράβαση της Εύας θα έπεφτε; Και αντί να παραδεχτεί ότι αυτός έπρεπε να προστατεύσει τον εαυτό του και να μην παρασυρθεί με κανέναν τρόπο, έριξε κι από πάνω το φταίξιμο στο Θεό («η γυναίκα που μου έδωσες φταίει»)! Πραγματικά μάς προτείνετε να επαναλάβουμε τα λάθη των πρωτόπλαστων; Με συγχωρείτε πατέρες, αλλά δεν βοηθάτε καθόλου! Εμείς προσπαθούμε με νύχια και με δόντια να αποτρέψουμε να εμβολιαστούν δικοί μας άνθρωποι που ακόμα αλλά με το ζόρι αντιστέκονται στις πιέσεις συζύγων, και εσείς μας μιλάτε για ενότητα; Δηλαδή να πέσουν και οι δύο; Καταλαβαίνετε τι κάνετε; Μια συγγενής μου η καημενούλα προσπαθούσε να πείσει τον εαυτό της να παραιτηθεί από τη δουλειά της για να μην υποκύψει στους εκβιασμούς του εργοδότη της να εμβολιαστεί, και η ηγουμένη πασίγνωστης μονής τής είπε: «Ε πώς κάνεις έτσι; Δεν θα πας και στην κόλαση με το εμβόλιο!» Και αν δεν έβαζε ο Θεός το χέρι Του να την βρούνε «θετική με Κόβιντ» το επόμενο πρωί, τώρα θα ήταν εμβολιασμένη! Δηλαδή είμαστε σοβαροί τώρα; Πατέρες συνέλθετε και βοηθήστε μας. Για όνομα του Θεού, μην γίνεστε συνεργοί του εχθρού με αυτή τη χαλαρότητα και την αγαπολογία σας. Μην φασκιώνετε άλλο πια. Βγείτε και πείτε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη, το ναι ναι και το ου ου! Δεν βλέπετε ότι αυτή η ενότητα που «εντέλλεστε» δεν είναι του Χριστού; Οι βίοι τόσων αγίων μάς δείχνουν τόσους ανθρώπους που έβαλαν σε δεύτερη μοίρα τις οικογένειές τους και τα πάντα για πολύ ελαφρύτερα θέματα και για την αγάπη του Θεού και έγιναν άγιοι της Εκκλησίας. Μια μάνα επί τουρκοκρατίας είχε να δει το παιδάκι της χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων αυτό εξισλαμίστηκε. Όταν αυτό, αφού μεγάλωσε, αποφάσισε με μεγάλη χαρά να επιστρέψει και να την επισκεφτεί, αυτή το έδιωξε κακήν-κακώς λέγοντας: «Εγώ Χριστιανό γέννησα, δεν έχω παιδί Τούρκο»! Αυτό οδήγησε το παιδί να κλάψει πικρά, να μετανοήσει και μάλιστα σήμερα να το γιορτάζουμε ως νεομάρτυρα! Δεν είχε αγάπη αυτή η μάνα; Ήταν υπερβολική, φανατική, ή προωθούσε τη διχόνοια; Αν δεν φερόταν έτσι, θα μετανοούσε το παιδί; Ή θα το φάσκιωνε για να μην τρομοκρατηθεί και αυτοκτονήσει; Αυτή η μάνα προφανώς αγαπούσε το Θεό πάνω από το παιδί της, όπως είναι και σαφής εντολή του ίδιου του Χριστού! Θα ήταν αποδεκτή αυτή η συμπεριφορά σήμερα, ή έχει διαστραφεί πλήρως η έννοια της χριστιανικής αγάπης σε έναν στείρο και εφάμαρτο συναισθηματισμό, ακόμα και στους ενσυνείδητους αγωνιστές Χριστιανούς; Σημείο των εσχάτων χαλεπών καιρών και αυτό; Και πώς θα αντέξουμε τους πειρασμούς του σατανά μέσω του εμβολιασμένου συντρόφου/φίλου μας αν δεν πάρουμε αυστηρά μέτρα και συνεχίσουμε σαν να μην τρέχει τίποτα; Ή είμαστε τόσο μεγάλοι άγιοι που δεν φοβόμαστε ότι θα παρασυρθούμε; Άρα εμείς στην ουσία λέμε, αν χαθεί ο/η σύζυγος, φίλος, κλπ, ας χαθώ και εγώ μαζί του/της! Τον/την έχω πιο πάνω από το Θεό! Είτε το θέλουμε είτε όχι, η Γραφή είναι σαφής: Ο καθένας θα δώσει λόγο μονάχα για τη δική του ψυχή όταν θα βρεθεί επί του φοβερού βήματος του Χριστού γυμνός και τετραχηλισμένος. Εκτός πια κι αν έχει φτάσει σε τέτοια μέτρα αγιότητας και προσευχηθεί στο Θεό να βάλει τον ίδιο στην κόλαση προκειμένου να σωθεί ο άλλος, στα πρότυπα του αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ! [Διευκρίνιση: Με τα παραπάνω δεν εννοεί ο γράφων «να βγούνε τα μαχαίρια» (!), αλλά την πάση θυσία αποφυγή του εμβολιασμού, μέσω αυστηρών μέτρων πνευματικής προστασίας (από το σύντροφο/φίλο) και της υπεράνω όλων αγάπης στον Χριστό.]
10) «Δεν είμαστε σίγουροι. Ο Θεός θα μας αποκαλύψει πάσαν την αλήθεια.» Και εφόσον δεν είσαι σίγουρος, πώς ρισκάρεις σε ένα τόσο κρίσιμο ζήτημα; Και αν γι’ αυτό μίλησε το Άγιο Πνεύμα διά του αγίου Παϊσίου για το εμβόλιο-σφράγισμα, ώστε να μην έχεις δικαιολογία ότι δεν ήξερες; Έχεις σκεφτεί ότι πίσω από αυτή την φράση σου μπορεί να κρύβεται το «νίπτω τας χείρας μου» του Πιλάτου; Και αν όταν αποκαλυφθεί οφθαλμοφανώς όλη η αλήθεια είναι πλέον πολύ αργά; Κι εφόσον υπήρχε σοβαρή υποψία, τι δικαιολογία θα δώσεις; Παρεμπιπτόντως ο Θεός ήδη δίνει πληθώρα οφθαλμοφανών πλέον σημείων, με πρώτη και καλύτερη την οικτρή και ταχέως επιδεινούμενη δαιμονική εικόνα που παρουσιάζουν οι εμβολιασμένοι ιεράρχες, άρχοντες και άλλα δημόσια πρόσωπα με τις δηλώσεις και τις πράξεις τους. Μήπως και θαύματα να δείτε θα περιμένετε ακόμα να δείξει ο Θεός;
11) «Είναι μεγάλη πτώση, αλλά ας εξομολογηθεί και μετά την ευθύνη την έχει ο πνευματικός του.» Άρα δεν αναγνωρίζετε το εμβόλιο ούτε κατ’ υπόνοια ως σφράγισμα, αλλά ως απλό αμάρτημα. Άρα υπάρχει πλήρης και αδικαιολόγητη απόρριψη των λόγων του αγίου Παϊσίου περί εμβολίου-σφραγίσματος, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΨΙΑΣ, πράγμα τρομακτικά ανεύθυνο και εγκληματικό!
12) «Εμείς ακούμε τους φωτισμένους ιερωμένους ή γέροντες που έχουν λιώσει το ρασάκι τους στις μετάνοιες και στην προσευχή χρόνια τώρα. Δεν τους βλέπεις τι πράοι που είναι και με τι ηρεμία τα λένε; Άσε που πολλοί από αυτούς έχουν διορατικότητα λόγω της αγιότητάς τους, «βλέπουν» πράγματα που δεν βλέπουμε εμείς, ή συμβουλεύονται ασκητές που «βλέπουν». Άρα αυτούς πρέπει να ακούσουμε. Άλλωστε τους παραδέχονται όλοι!» Μάλιστα! Δηλαδή εξέδωσαν πιστοποιητικά αγιότητας σε ζώντες, και άρα τρεπτούς, ανθρώπους. Και από πότε αρχίσαμε να εξαρτάμε τη σωτηρία μας σε ανθρώπους λόγω της θέσης ή αναγνωρισιμότητάς τους; Ή από τον τρόπο ομιλίας και όχι από το περιεχόμενο των λόγων τους; Ή από το τι ακούγεται πιο ευχάριστο και πιο εύκολο στο αυτί μας; Λίγα λέει η Αγία Γραφή για αυτές τις περιπτώσεις; Ο απόστολος Παύλος δεν είπε να μην ακούμε ούτε ακόμα και άγγελο εξ ουρανού αν λέει διαφορετικά από όσα παραλάβαμε; Ο άγιος Παϊσιος δεν είπε να ελέγχουμε τα πνεύματα και να περνάμε από κόσκινο με βάση την Αγία Γραφή και τους Πατέρες ακόμα και όσα μας λένε οι πνευματικοί μας και να μην έχουμε τυφλή εμπιστοσύνη σε κανέναν ζώντα άνθρωπο στις μέρες μας; Και μάλιστα σε μια εποχή που καθαρά πλέον βλέπουμε να πλανώνται και οι εκλεκτοί, και να πέφτουν μάλιστα καθημερινά με πάταγο ο ένας μετά τον άλλον; Θέλετε και ονόματα; Πόσες «κολοτούμπες» εν λόγω και έργω έχουμε δει ήδη τον τελευταίο χρόνο; Ολόκληρος Μέγας Αντώνιος μέχρι και την τελευταία του πνοή αρνούνταν να παραδεχτεί ότι νίκησε το σατανά για να μην γκρεμοτσακιστεί την τελευταία στιγμή λόγω υπερηφάνειας, όπως άπειρα υπάρχουν τέτοια παραδείγματα στην εκκλησιαστική ιστορία. Και πώς είσαι σίγουρος για τα οράματα που ισχυρίζεται ότι βλέπει κάποιος ότι είναι από το Θεό; Είναι οι μέρες για τέτοια; Και το χειρότερο, πώς διαδίδεις ότι τούς παραδέχονται όλοι; Πολλοί ναι, αλλά πότε η αλήθεια εξαρτιόταν από τα νούμερα και τις πλειοψηφίες; Ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής ένας ήταν, κι όμως αυτός κατείχε την Αλήθεια! Εντέλει είναι μοναδικό κριτήριο της κρίσης σου η αναζήτηση της ψυχοσωτήριας αλήθειας, όποια κι αν είναι αυτή, ή άλλα κριτήρια του τύπου ποιος το λέει, πώς το λέει, πόσοι συμφωνούν, πόσο ακραίο ή εφικτό είναι, κλπ; Ή πιστεύεις ότι θα έχεις αυτά τα πρόσωπα ως δικαιολογία επί του φοβερού βήματος του Χριστού; Μήπως θα πεις κι εσύ σαν άλλος Αδάμ, «Χριστέ μου δεν φταίω εγώ, αλλά οι πνευματικοί και οι γέροντες που μας έδωσες (δηλαδή Εσύ);» Νομίζω γνωρίζεις την απάντηση…
13) «Μην βλέπετε τα πράγματα που προκαλούν φόβο. Ο φόβος είναι του διαβόλου. Εσείς να είστε στραμμένοι μόνο στο Θεό, όχι στον αντίχριστο.» Πιο καθαρή διαστρέβλωση πεθαίνεις! Δηλαδή όταν έδωσε ο Χριστός εντολή να προσέχουμε μην πλανηθούμε, όταν μας είπε να μελετούμε τα σημεία των καιρών, όταν μας μίλησε για τις πλάνες του αντιχρίστου και μας είπε και τη «σοφία» για να τον αναγνωρίσουμε, όταν μας είπε να είμαστε αθώοι ως περιστερές αλλά και συνετοί ως όφεις, άλλα εννοούσε λοιπόν; Και πώς η εκπλήρωση των παραπάνω εντολών του Χριστού συνεπάγεται και φόβο; Πολύ δόλια διαστρέβλωση! Αν ήταν ειλικρινείς αυτοί που προβάλλουν την παραπάνω δικαιολογία θα έλεγαν: «Μην αγχώνεστε, χαλαρώστε, έχει ο Θεός! Δεν κινδυνεύετε, αυτά είναι συνομωσιολογίες!» Σημειωτέον ότι η παραπάνω φράση του αγίου Παϊσίου («…δεν πρέπει να φοβόμαστε αλλά πρέπει να προσέχουμε, μην τυχόν και σφραγιστούμε χωρίς να το καταλάβουμε και μετά δεν γίνεται τίποτα») ήταν η αιχμηρή απάντηση ακριβώς σε αυτή την ερώτηση («…γέροντα, όλοι φοβούνται για τον αντίχριστο και δεν ασχολούνται με τον Χριστό»). [2]
14) «Είναι σφράγισμα, αλλά σε τέτοιες κρίσιμες περιστάσεις που κινδυνεύουμε εθνικά, προέχει η… ενότητα!» Ως γνωστόν οι πρόγονοί μας πολέμησαν υπέρ πίστεως ΠΡΩΤΑ, και έπειτα υπέρ πατρίδας. Από πότε τα εθνικά θέματα αναβαθμίστηκαν πάνω από τα πνευματικά; Εξάλλου και αυτά είναι απόρροια της πνευματικής μας αποστασίας.
15) «Έχεις δίκιο σε αυτά που λες, αλλά δεν πιστεύω να είναι σφράγισμα.» ή «Ε, δεν είναι έτσι...» Αυτά είναι ακαταμάχητα επιχειρήματα που δεν μπορούμε να αντικρούσουμε!
Πιστεύω να έγινε πλήρως κατανοητό γιατί είμαι προβληματισμένος με τις αντιστασιακές χριστιανικές φωνές των ημερών μας, από όπου κι αν προέρχονται (επαναλαμβάνω δεν τους βάζω όλους στο ίδιο σακούλι). Αν είναι ψέματα αυτά που λέω, ας επιχειρηματολογήσει κάποιος σοβαρά επί τούτου. Αν είναι όμως αλήθεια αδελφοί, έστω και μόνο ως μια ανυπόφορη και πραγματικά ακραία υποψία, πιστεύω να συμφωνείτε όλοι ότι θα πρέπει να κηρυχθεί από όλους μας όσο πιο δυνατά γίνεται, το ξαναλέω έστω και ως ισχυρή υποψία, για να μην κινδυνέψουν κι άλλες ψυχές όσο επεκτείνεται η υποχρεωτικότητα, τουλάχιστον όσο εξαρτάται από εμάς, αλλά και για να μην μας λογιστεί από το Θεό η αφωνία και χλιαρότητά μας ως συμμετοχή στο ειδεχθέστατο αυτό και μαζικό έγκλημα σωμάτων και ψυχών. Κυρίως όμως μην κουκουλώνουμε και υποβαθμίζουμε και εξωραϊζουμε έτσι εύκολα τα πράγματα χωρίς αποδείξεις (αφού για να το κάνουμε αυτό πρέπει να είμαστε 100% σίγουροι με αποδείξεις ότι ΔΕΝ είναι σφράγισμα), διότι αυτό είναι εγκληματικά ανεύθυνο και οπωσδήποτε κολάσιμο, ειδικά σε ανθρώπους που έχουν επιρροή σε πολλές ψυχές. Διότι τι θα απολογηθούμε αν μας πει ο Θεός: «Έβλεπες γύρω σου να σφραγίζονται οι αδελφοί σου (βάσει των λόγων του αγίου Μου αλλά και άλλων σημείων), κι εσύ, διά το φόβο των ανθρώπων, όχι μόνο δεν ανέδειξες τον κίνδυνο ως αληθινός Χριστιανός (έστω και ως σοβαρή υποψία), αλλά και κουκούλωσες ή κατηγόρησες αυτούς που μιλούσαν, και υποβάθμισες ή διαστρέβλωσες την αλήθεια, γενόμενος έτσι υπηρέτης του ψεύδους και συνεργός του διαβόλου.» Και πώς θα σταθεί τότε η δικαιολογία μας ότι δεν ήμασταν σίγουροι; Ή θα αντιπαραβάλουμε τους αντιστασιακούς μας αγώνες, ή την τυχόν αποτείχισή μας; Βέβαια η πλήρης αλήθεια θα αποκαλυφθεί, διότι κι εμείς να μην μιλήσουμε, «…καὶ λίθοι κεκκράξονται» (Λουκ. Ιθ. 40). Ελπίζω μονάχα να μην είναι τότε πλέον πολύ αργά και ακούσουμε κι εμείς το φοβερό: «Λέγω δὲ ὑμῖν ὅτι πολλοὶ ἀπὸ ἀνατολῶν καὶ δυσμῶν ἥξουσι καὶ ἀνακλιθήσονται μετὰ Ἀβραὰμ καὶ Ἰσαὰκ καὶ Ἰακὼβ ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν, οἱ δὲ υἱοὶ τῆς βασιλείας ἐκβληθήσονται εἰς τὸ σκότος τὸ ἐξώτερον· ἐκεῖ ἔσται ὁ κλαυθμὸς καὶ ὁ βρυγμὸς τῶν ὀδόντων» (Ματθ. Η, 11-12). Ευχές να μην εκβληθεί κανείς μας στο σκότος το εξώτερο ντροπιασμένος ως ανάξιος υιός της βασιλείας. Αμήν.
Ανέστης Δ.
Παραπομπές:
[1] «Τώρα πάλι παρουσιάστηκε μία ἀρρώστια, γιά τήν ὁποία βρῆκαν ἕνα ἐμβόλιο πού θά εἶναι ὑποχρεωτικό καί, γιά νά τό κάνη κανείς, θά τόν σφραγίζουν.» «…Οι άνθρωποι ούτε καν καταλαβαίνουν ότι ζούμε στα σημεία των καιρών, ότι προχωρεί το σφράγισμα. Είναι σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Γι’ αυτό λέει η Γραφή ότι θα πλανηθούν, ει δυνατόν, και οι εκλεκτοί…» Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Β΄ - Πνευματική Αφύπνιση, Ιερόν Ησυχαστήριον «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή Θεσσαλονίκης.
[2] «-…Ναι, γέροντα, κάθονται και ασχολούνται με το σφράγισμα και δεν ασχολούνται με τον Χριστό… -Όχι να φοβόμαστε και να αγχωνόμαστε με αυτό, αλλά να είμαστε ενημερωμένοι. Μην τυχόν και βρεθούμε σφραγισμένοι, χωρίς να το καταλάβουμε, και δεν γίνεται τίποτα μετά!» “Ο πατήρ Παϊσιος μου είπε”, Αθανάσιος Ρακοβαλής, Έκδοση 16η, Σελ. 141. Σημείωση 151 (10.09.1992).
[3] Δύο Ἁγιορεῖτες Γέροντες γιά τά ἐμβόλια σέ προσκυνητή! «Τον ρώτησα, αν αυτό που είπε ο άγιος Παΐσιος στον τόμο Β' πνευματική αφύπνηση, σελ. 181, "Τώρα πάλι παρουσιάστηκε μία αρρώστια για την οποία βρήκαν ένα εμβόλιο που θα είναι υποχρεωτικό και για να το κάνει κανείς θα τον σφραγίζουν" αφορά αυτό το εμβόλιο και αυτά που ζούμε. Απάντησε πως ναι, αυτό που είπε ο άγιος αφορά αυτό το εμβόλιο, αλλά με τη λέξη σφράγισμα, εννοεί τα στοιχεία που θα περιέχει το ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού.» http://kaiomenivatos.blogspot.com/2021/08/blog-post_88.html
[4] «…αυτοί αρνούνται το Άγιο σφράγισμα του Χριστού που τους δόθηκε στο Άγιο Βάπτισμα. “Σφραγις δωρεάς Πνεύματος Αγίου” με το να δέχονται την σφραγίδα του αντίχριστου, λένε και ότι έχουν μέσα τους το Χριστό!!» Σημεία των Καιρών - Άγιο Όρος Κουτλουμουσιανο Κελί “Παναγουδα” Σάββατο Α’ Νηστειών 1987
[5] «Διότι τοιοῦτον τρόπο χρησιμοποιεῖ ὁ τύραννος, ὥστε ὅλοι νὰ βαστάζουσιν τὸ σημάδι του, πρὶν ἔρθει νὰ ἀπαιτήσει τὰ σύμπαντα…» Ἅγιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος «Περί εμφάνισης τοῦ ἀντιχρίστου», Ασκητικά.
[6] «Ερμηνεία εις την Αποκάλυψιν» - Αγίου Ανδρέα Καισαρείας, «Εις την Ιωάννου… Αποκάλυψιν» - Αγίου Αρέθα Καισαρείας.
[7] «Όποιος υποστηρίζει ένα αντίχριστο σύστημα συντασσόμενος μαζί του, αυτο-προσδιοριζόμενος πλέον μέσα από αυτό... θεωρείται σφραγισμένος, ασχέτως αν δεν έχει λάβει το τελικό σφράγισμα...» - Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης.
[8] «Ο Χριστός είναι το πᾶν» - Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτη. Εκδόσεις Ιερού Γυναικείου Ησυχαστηρίου «Η Μεταμόρφωσις του Σωτήρος».
[9] PG Μigne 90,120,121.
[10] https://www.triklopodia.gr/μαρτυρία-ιερέως-για-το-εμβόλιο-της-pfizer/
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑ, ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΕΙΧΕ ΚΑΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΜΒΟΛΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ. ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΕΝΙΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια άνθρωπέ μου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ εν Χριστώ Ανέστη,βρίσκω την τοποθέτηση σου πάνω στο σοβαρότατο θέμα των εμβολιασμών πολύ εύστοχη και ενημερωτική. Συμμερίζομαι απόλυτα όσα επιχειρήματα , μάλλον αλήθειες θα έλεγα χρησιμοποίησες για να αναδείξεις την σοβαρότητα των επικίνδυνων εμβολίων που θα αλλάξουν την βιολογική υπόσταση των ανθρώπων και ταυτόχρονα και την ψυχική τους κατάσταση, περνώντας το ανθρώπινο ον στον μεταανθρωπισμό όπως ισχυρίζονται. Και εδώ ακριβώς σε αυτή την τελευταία λέξη βρίσκεται και η πεμπτουσία του όλου θέματος,ο μετασχηματισμός του ανθρώπου σε τι άραγε σίγουρα σε κάτι διαφορετικό από αυτό που έφτιαξε ο δημιουργός. Δεν το κρύβουν άλλωστε είναι σαφείς ,το πρόβλημα είμαστε εμείς μπορούμε να το καταλάβουμε; Ο Χριστός όταν ρώτησε τον μαθητή Πέτρο τι πιστεύει γιαυτόν ο Πέτρος απάντησε πως είσαι ο Χριστός ο Σωτήρας του κόσμου. Και ο Χριστός τον διαβεβαίωσε πως η δυνατότητα να τον αναγνωρίσει ήλθε εξ ουρανού. Αυτό πιστεύω πως είναι το πρόβλημα πολλοί οι κλητοί αλλά λίγοι οι εκλεκτοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, μπορεί να είναι, είναι πολύ πιθανόν δεδομένης της μανίας με την οποία το προωθούν οι ιθύνοντες, ενώ οι θάνατοι και οι παρενέργειες είναι τόσο πολλές. Στο Ισραήλ το συσχετίζουν απευθείας με τον μεσσία τους. Σε καμμία περίπτωση δε πρέπει να κάνουμε. Ακόμα κι αν είναι μια γέφυρα που οδηγεί στο χάραγμα, δε πρέπει ν΄ανέβουμε σ΄αυτή τη γέφυρα όποιο κι αν είναι το τίμημα. Λέγεται προχάραγμα από πολλούς, αυτό και μόνο είναι υπέρ αρκετό για να το αρνηθεί κανείς. Κι αν αυτό το προχάραγμα σε επηρρεάζει και σε κάνει ανίκανο να αρνηθείς το τελικό χάραγμα, τι θα γίνει τότε;
ΑπάντησηΔιαγραφή