Ο ΑΓΙΟΣ ΛΕΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΤΑΝΗΣ
ΚΑΙ ΟΙ «ΛΕΟΝΤΕΣ»
ΤΟΥ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,
Ο άγιος βίος ενός αληθινού επισκόπου γίνεται μία ακόμη προσφορά θεραπείας για να θεραπεύσει όλους εμάς από το δηλητήριο των υπερανθρωπιστών που εκχέεται μυστικώς στο σώμα της κοινωνίας μας [1].
Δύο λέξεις κλειδιά ή καλύτερα δύο μαγικές λέξεις που ανεβαίνουν συνεχώς στο άθλιο στόμα των ανθρώπων αυτών είναι η αναβάθμιση και τα εμφυτεύματα. Σκοπός τους - κατά πως λένε - είναι (σταδιακά): η εξάλειψη των ασθενειών, η εξαφάνιση των γηρατειών, η κατάκτηση της αθανασίας, ο έλεγχος του ρυθμού αύξησης του παγκόσμιου πληθυσμού και των γεννήσεων (έως ότου καταστεί εφικτή η μετανάστευση σε άλλους πλανήτες), και άλλα συναφή. Ειδικότερα υπόσχονται αναβάθμιση όλων των αισθήσεων, π.χ της όρασης μέσω γυαλιών-φακών επαφής, απόκτηση νυχτερινής όρασης και όρασης στο υπέρυθρο μέσω εμφυτευμάτων, κλπ.!
Αν εξετάσουμε τώρα τα πράματα όχι μόνο ‘κατά πώς λένε’, αλλά κατ’ αλήθεια, τότε:
Ως εξάλειψη των ασθενειών, εννοούν την εξάλειψη των ασθενικών οργανισμών ή αλλιώς των με υποκείμενα νοσήματα ανθρώπων. Χάρη συντομίας να μην αναφέρουμε στα περί τσιμπημάτων σενάρια των ημερών μας.
Ως εξαφάνιση των γηρατειών, εννοούν την εξαφάνιση των ανθρώπων άνω των 60 ετών (Κοινωνική ευθανασία). Χάρη συντομίας να μην αναφερθούμε σε νησί της Ελλάδος όπου οι άνω των 60 εγκαταλείπονταν (υγειονομικώ τω τρόπω) σε άγονο τόπο δίχως τροφή και σκεπάσματα.
Ως κατάκτηση της αθανασίας, εννοούν τη νομιμοποίηση της ευθανασίας (Φαρμακτονίας). Δηλαδή το να επιλέγει ελεύθερα ο καθένας - ως ο μόνος Κύριος της ζωής και του θανάτου - την ώρα, τον τόπο και τον τρόπο αποδημίας-μετάβασής του στην «άλλη» ζωή. Χάρη συντομίας να μην αναφέρουμε στα περί Εγκεφαλικού θανάτου, ανάστασης και παραδείσου όπου δύο ή τρεις ειδικοί ιατροί έχουν το δικαίωμα της υπογραφής και έτσι της επιλογής της ώρας, του τόπου και του τρόπου αποδημίας-μετάβασής των ιστών και των οργάνων του ασθενούς σε «άλλο» σώμα.
Ως έλεγχο των γεννήσεων, εννοούν την τεχνητή - ελεγχόμενη στείρωση όλων έως ότου καταστεί εφικτή η μετανάστευση σε άλλους πλανήτες. «Από τις εκατό γυναίκες θα γεννάει η μία, μετά από 100 χρόνια», έγραφε εφημερίδα της Γαλλίας το έτος 1950 (Μαρτυρία π. Μάξιμου Καραβά).
Ως αναβάθμιση κοινωνική, εννοούν τέλος την δήθεν τεχνητή επικοινωνία και κατ’ ουσία συνεργασία με τον κοσμοκράτορα διάβολο, για το καλό όλων των ανθρώπων, τόσο της Ελλάδος, όσο και πάσης της Οικουμένης. (Μέσω Τεχνητής νοημοσύνης και Κάρτας του πολίτη)
[Στην (εγκληματική) υπόθεση «αναβάθμισης» μέσω μοσχευμάτων, δηλαδή, ανθρώπινων ιστών και οργάνων! δεν θα αναφέρουμε άλλο τι, γιατί είναι η αθέατη πλευρά του υπερανθρωπισμού όπως αθέατη είναι και η πλευρά της μεταμόσχευσης ιστών από νεφρά εμβρύων, μέσω εμβολίων (Ο νοών νοείτω)… Κινδυνεύουμε δε να βγούμε εκτός ημερήσιου θέματος.]
ΟΙ «ΛΕΟΝΤΕΣ» ΤΟΥ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ!
Για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμη ότι ο ΥΠΕΡ-ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ είναι τόπος συνάντησης του ανθρώπου με τη μαγεία και με την αναβάθμιση που οι δαίμονες μας παρέχουν λόγω ειδικών μνημονίων ακολασίας στα οποία συναινούμε καθ’ ημέρα και άνευ όρων («ναι σε όλα»), αρχιερείς, κληρικοί και λαϊκοί, θα αναφέρουμε ένα ακόμη φωτεινό λόγο, του αειμνήστου Νικόλαου Σωτηρόπουλου. Κάποτε, λέγει, συνάντησα έναν αγράμματο άνθρωπο που όμως γνώριζε πέντε (5) ξένες γλώσσες φαρσί! Ο άνθρωπος αυτός (όπως μας εξηγεί ο ίδιος) ήταν δαιμονισμένος. Και εμείς με τη σειρά μας να πούμε πως όχι δεν ήταν «εμφυτευμένος», αλλά ήταν «φυτεμένος» στα χωράφια της μαγείας.
Για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμη τον κίνδυνο να χάσουν την ψυχή τους με τα θεληματικά συμβόλαια «αθανασίας» που υπέγραψαν ή πρόκειται να υπογράψουν, να προσθέσουμε δύο-τρία λόγια βγαλμένα από το ιερό στόμα του αγίου Ιωάννη του Χρυσόστομου.
Περί διαβόλου και μαγείας[2] ο λόγος:
Α΄. «Ίσως όμως θέλει κάποιος να μάθη πως ενεργεί (ο διάβολος). Όταν δε βρη νου ένθεο, όταν δεν βρη σώφρονα ψυχή, που δεν μελετά τις εντολές του Θεού, ούτε φυλλάσση τα προστάγματά του, τότε αφού τον αιχμαλωτίσει, απομακρύνεται. Ο Αδάμ, δηλαδή, αν μελετούσε την εντολή που έλεγε, «η δ’ αν ημέρα φάγητε θανάτω αποθανείσθε»∙ ’την ημέρα που θα φάτε από τον καρπό αυτό θα πεθάνετε’ (Γεν. 2,17), δεν θα πάθαινε αυτά που έπαθε» (σελ. 22). (Ας σκεφτούμε∙ τους ιστούς από νεφρά εμβρύων και τη μεταμόσχευση αυτών σε ανθρώπινο σώμα…)
Β’ . «Το ότι ο διάβολος ονομάζεται από τη Γραφή και λέων, άκουσέ την που λέγει: «Ο αντίδικος υμών διάβολος ως λέων ωρυόμενος περιπατεί ζητών τίνα καταπίη» ∙ ‘ο εχθρός σας ο διάβολος τριγυρίζει σαν λιοντάρι που ουρλιάζει αναζητώντας ποιον να καταπιή’ (Α’ Πέτρ. 5,8). Και αυτός ο ίδιος ο προφήτης αλλού λέγει: «Και καταπατήσεις λέοντα και δράκοντα» (Ψαλμ. 90,13). Διότι το θηρίο έχει πολλές μορφές∙»! Και καταλήγει: «αλλ’ εάν αγρυπνούμε, αυτό το λιοντάρι και ο δράκοντας θα γίνη πιο τιποτένιος και από τον πηλό και ούτε θα παραταχθή απευθείας απέναντί μας∙ αλλά κι αν ακόμη παραταχθή, θα καταπατηθή. Διότι λέγει: «Του πατείν επάνω όφεων και σκορπίων»∙ ‘να πατάτε πάνω σε φίδια και τους σκορπιούς’ (Λουκ. 10,190)» (σελ. 22). (Ας σκεφτούμε∙ το πρόστιμο των 100 € άνω των 60 ετών…)
Γ’. «Οι δαίμονες δε θεραπεύουν!
Μήπως περιμένεις να θεραπευτής από τους δαίμονες (πες υπερανθρωπιστές); Όταν ο Χριστός τους επέτρεψε να εισέλθουν στους χοίρους, τότε, αυτοί αμέσως τους έριξαν στη θάλασσα χωρίς να τους λυπηθούν, και θα λυπηθούν τα ανθρώπινα σώματα; Μακάρι να μη σκότωναν, μακάρι να μην ήθελαν το κακό των ανθρώπων∙ σε έβγαλαν από τον παράδεισο (πες έκλεισαν τις Εκκλησίες), σου στέρησαν την ουράνια τιμή και θα σου θεραπεύσουν το σώμα; Αυτά είναι για γέλια και μύθοι. Οι δαίμονες γνωρίζουν να κάνουν κακό και να προξενούν βλάβη (ο νοών νοείτω) και όχι να θεραπεύουν» (σελ. 132). (Ας σκεφτούμε∙ το πακετάρισμα των εμβολιασμένων κεκοιμημένων συγγενών και λοιπών αδελφών μας…)
Ο ΑΓΙΟΣ ΛΕΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΤΑΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΓΟΣ ΗΛΙΟΔΩΡΟΣ
Έχοντας κατά νου ότι από μέρα σε μέρα, ίσως μας πουν και τούτο, ότι βρήκαν τρόπο να μεταφέρεται άνθρωπος ή πράγμα από τόπο σε τόπο, σε κλάσματα του δευτερολέπτου ή και αυτοστιγμή! προχωρούμε στην Γραφή της 20ης του αυτού μηνός για να λάβουμε φως Κατάνης που διαλύει το σκοτάδι του υπερανθρωπισμού – μετανθρωπισμού (ή αλλιώς του καταναγκασμού).
Από το περιληπτικό Συναξάριον [3] του ΑΓΙΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ διαβάζουμε τα εξής διδακτικά: «Εκεί (στην Κατάνη της Σικελίας) υπήρχε ο μάγος Ηλιόδωρος, ο οποίος από Ιουδαίον μάγον εμυήθη… έκαμε τέρατα και σημεία. Ο Λούκιος ο έπαρχος, έγραψε εις τον βασιλέα Κων/νον… και έστειλε τον αξιωματούχον Ηρακλείδην, να συλλάβη τον Ηλιόδωρον. Ο Ηλιόδωρος μόλις έφτασε το πλοίον με στρατιώτας και τον Ηρακλείδην, εφάνη και είπε: «Ήλθα θεληματικά, μη με δένετε, γιατί αν ήθελα, δεν θα επαρουσιαζόμουν, εγώ σήμερα, θα σας μεταφέρω εις την Κων/πολιν». Εισήλθον εις το λουτρόν να πλυθούν και εξερχόμενοι ευρέθησαν εις λουτρά Κων/πόλεως! Ο βασιλεύς διέταξε ν’ αποκεφαλισθή. Ζήτησε μία χάριν να πιή νερό και ως έπινε έγινε άφαντος λέγων: «Σώζου βασιλεύ, εις την Κατάνην θα με εύρης». Έστειλε πάλιν τον Ηρακλείδην και στρατόν. Εφάνη και τους μετέφερε με τις μαγείες του αυθημερόν εις Κων/πολιν και το πλοίον εις το λιμάνι, τόσων ημερών ταξίδι, αυτοστιγμεί από Κατάνην εις Κων/πολιν. Την στιγμήν που ο δήμιος εσήκωσε το ξίφος να τον θανατώση, κάτι σαν σφαίρες απ’ τους ώμους του εξήλθον, ετρύπησε η στέγη και ως πετεινόν εις τον αέρα εχάθη λέγων: «Σώζου βασιλεύ, ζήτησέ με εις Κατάνην»
ΤΟ «ΘΕΡΜΟ» ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΟΥ ΗΛΙΟΔΩΡΟΥ
Συνεχίζουμε το κατά Λέοντος ανάγνωσμα: «Εισήλθε (ο Ηλιόδωρος) εις τον ναόν όπου ελειτουργούσε ο άγ. Λέων, χορεύων και φωνασκών. Εξήλθε ο άγιος, τον επετίμησε και σύροντάς τον με το ωμοφόριόν του (ο Ηλιόδωρος ακολουθούσε τρέμων) τον έφερε εις τον τόπον των καταδίκων – το Αχίλλειον. Ήναψαν μεγάλη πυρά και εισήλθον εις το πυρ έως ότου έγινε στάχτη ο Ηλιόδωρος, του αγίου ούτε εν άμφιον δεν έβλαψε το πυρ».
Αδελφοί, όποιος κατάλαβε, ας ακούσει κι αυτά τα λόγια του Ιερού Χρυσοστόμου: «Λέγε συνέχεια τα λόγια αυτά∙ ‘’σε απαρνιέμαι σατανά»∙ δεν υπάρχει τίποτε πιο ασφαλές από τα λόγια αυτά, αν τα εφαρμόζουμε στην πράξι» [4] .
Αλήθεια, ποιος πλέον ως «λέων» δύναται να μας ελευθερώσει από τους νεοφανείς υιούς του σκότους, από τα μαγικά φίλτρα, τις μαγικές ωδές και τα φυλακτά τους; (Ας σκεφτούμε∙ τα νέου τύπου μαγικά υγρά φάρμακα, τις μαγικές φράσεις του τύπου «μένουμε σπίτι, μένουμε ασφαλείς», τα νέα μαγικά φυλακτά, π.χ. τις «μάσκες (που) σώζουν ζωές»…)
Αλήθεια, ποιος ο αληθινός «λέων»;
Ποιος άλλος παρά ο Ένας, ο Ένας της Αγίας Τριάδος.
«Αναπεσών εκοιμήθης ως λέων και ως σκύμνος˙ τις εγερεί αυτόν;» (Γεν. 49, 9-12)
Κύριε Ημών Ιησού Χριστέ, δια πρεσβειών της Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας, σώσον ημάς. Αμήν.
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Πτολεμαΐδα 20-2-2022
[1] Στα 'Ακρα - «Θεοφάνης Τάσης, Λέκτωρ Φιλοσοφίας» | 01/01/2020 | ΕΡΤ (https://www.youtube.com/
[2] «Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ Η ΜΑΓΕΙΑ», ΥΠΟ ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, Έκδοσις: Συνοδία Σπυρίδωνος Ιερομονάχου, Νέα Σκήτη Αγίου Όρους 2002
[3] «ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ (Περιληπτικόν Συναξάριον όλων των Αγίων του Έτους)», Γέροντος Αλυπίου, ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2020, σελ. 381-382
[4] βλ. παραπομπή 2 (σελ 129)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου