Σελίδες

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙ, Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμίας



ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ

ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙ,
Μητροπολίτης 
Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως
 Ἰερεμίας

 http://diakonima.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2012/01/0-gortinos1.jpg


1.      Στό σημερινό μου κήρυγμα, ἀδελφοί χριστιανοί, θά σᾶς πῶ λίγα λόγια  γιά τήν συγκαλουμένη Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο, ὅπως τήν ἔχουν ὀνομάσει. Καί ἄλλοτε σᾶς μίλησα γι᾽αὐτό τό θέμα, γιατί εἶναι θέμα σοβαρό γιά τήν ἐκκλησιαστική καί πνευματική μας ζωή, καί σάν χριστιανοί σεῖς, μέλη τῆς Ἐκκλησίας, πρέπει νά εἶστε γνῶστες τῶν ὅσων συμβαίνουν στήν ἱερή μας οἰκογένεια.

Οι καιροί απαιτούν Πατροκοσμάδες, Δημήτρης Νατσιός (Δάσκαλος-Κιλκίς)

Οι καιροί απαιτούν Πατροκοσμάδες,
Δημήτρης Νατσιός (Δάσκαλος-Κιλκίς)

 https://hellasforce.files.wordpress.com/2016/02/cf80ceb1cf84cf81cebfcebacebfcf83cebcceb1cf832.jpg

«Εάν όμως ο λόγος και η υπόθεσις είναι περί Πίστεως και των παραδόσεων της Εκκλησίας μας, τότε και ο πλέον ειρηνικός και ήσυχος πρέπει να πολεμή υπέρ αυτών πλην όχι με ταραχήν της καρδίας, αλλά με ένα θυμόν ανδρείον και σταθερόν, κατ’ εκείνο το του Ιωήλ "εκεί ο πραΰς έστω μαχητής». (Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, «Αόρατος Πόλεμος»).

ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ; (Σχολιασμός στην ερώτηση του αρθρογράφου Andrea Tornielli και στην απάντηση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομου στην εφημερίδα lastampa.it), Β. Χαραλάμπους, Θεολόγου

ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;
(Σχολιασμός στην ερώτηση  
του αρθρογράφου Andrea Tornielli 
και στην απάντηση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομου 
στην εφημερίδα lastampa.it),
Β. Χαραλάμπους, Θεολόγου

 http://www.amen.gr/content/articles/0/article_20605/article_20605.jpg

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
__________________
Σε συνέντευξή του ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος στην εφημερίδα lastampa.it  στον Andrea Tornielli, στην ερώτηση του εν λόγω αρθρογράφου ‘' Αλλά μέχρι στιγμής οι Καθολικοί έχουν θεωρηθεί μια αληθινή Ορθόδοξη Εκκλησία, έτσι δεν είναι;’’, απάντησε ως εξής :  «Σίγουρα και βέβαια ναι.  Η Καθολική Εκκλησία (δηλαδή η Παπική) θεωρείται πάντα μια Εκκλησία.  Η πρόταση για την οποια μιλάτε είναι από ορισμένους συντηρητικούς οι οποίοι δεν θέλουν να βάλουν στο ίδιο επίπεδο τις δύο Εκκλησίες.  Αλλά πιστεύω ότι θα είναι δύσκολο να περάσει.  Υπάρχουν πολλοί άλλοι που δεν δέχονται αυτήν την τροπολογία».

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Ἕνας γιά ὅλους καί ὅλοι γιά ἕναν

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ:
Ἕνας γιά ὅλους καί ὅλοι γιά ἕναν 
Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς

 http://diakonima.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/10/St-John-Popovich-edited.jpg
Στήν Ἐκκλησία καθένας ζεῖ σέ ὅλους καί γιά ὅλους, 
ἀλλά καί ὅλοι ζοῦν στόν καθένα καί γιά τόν καθένα.
Γι' αὐτό καθένας εἶναι ὑπεύθυνος γιά ὄλους καί ὅλοι γιά τόν καθένα.   

http://www.eikonografies.com/wp-content/uploads/2016/03/%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%BD%CE%B1%CF%8C%CF%82.jpg 

Γιατί δέν ἀνεβαίνουν τά σχόλια πού παραπέμπουν στό ἄρθρο τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ γιά τά γραφόμενα Ἐπισκόπου Ναυπάκτου περί τῆς Συνόδου Κρήτης; (Καί κατά καιρούς καί σέ ἄλλες περιπτώσεις δέν ἀνέβηκαν...)


Γιατί δέν ἀνεβαίνουν τά σχόλια
πού παραπέμπουν στό ἄρθρο
τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
γιά τά γραφόμενα Ἐπισκόπου Ναυπάκτου
περί τῆς Συνόδου Κρήτης;
(Καί κατά καιρούς καί σέ ἄλλες περιπτώσεις
δέν ἀνέβηκαν...)

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjywInmyjekZADR7yeqKBfvQV-FbSbfHFbIog55zVdna5IYHTS3F-4kObAK28hpnWSKXLtqLmfqroGmmws4GkV1IGF0dR2ohKiSl1CluljDvYUNd6xMuphTraEP2krGEgKWhiXNUP1LhfI/s1600/Panagia-Vatos-k-Fil.png
Χθές 12-6-2016 ἐστάλησαν δύο σχόλια στό Ἱστολογίο "ΑΚΤΙΝΕΣ", σέ ἀνάρτηση πού ἀφορᾶ τό κείμενο τοῦ Ἐπισκόπου Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ.κ. Ἱεροθέου, μέ τίτλο: "Λίγο πρίν τήν Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο". Τό πρῶτο σχόλιο ἐστάλη ὅταν ὑπῆρχε δημοσιευμένο μόνο ἕνα σχόλιο, τό πρῶτο πού φαίνεται στήν ἀνάρτηση:

Τό πρῶτο σχόλιο πού ἁπλῶς παρέπεμπε στό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ δέν ἀναρτήθηκε. Ἡ παραπομπή ἀφορᾶ σέ ἄρθρο μέ κριτικό σχολιασμό στίς τελευταῖες παραγράφους ἐπί τοῦ κειμένου πού συνέταξε ὁ Ἐπίσκοπος Ναυπάκτου. 

Θά δεῖτε τό ἄρθρο τοῦ ὁποίου ἡ παραπομπή ΕΝΟΧΛΕΙ, ἐδῶ:

Λόγῳ τοῦ ὅτι δέν δημοσιεύθηκε τό σχόλιο πού παραπέμπει στό ἄρθρο τοῦ Ἱστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, ἐστάλη καί δεύτερο σχόλιο. Εἶναι αὐτό πού γράφεται ἐκεῖ πού λέει "ἀφῆστε τό σχόλιό σας" στήν screen shot φωτό παρακάτω.
Σᾶς τό γράφουμε γιά νά τό διαβάσετε εὐκολώτερα:

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ "Το όραμα και ο διακαής πόθος των οικουμενιστών για την πραγματοποίησή της Αγίας και Μεγάλης Σύνοδου κατέληξε, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, σε δραματική αποτυχία"



ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ 
ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

"Το όραμα και ο διακαής πόθος των οικουμενιστών για την πραγματοποίησή της Αγίας και Μεγάλης Σύνοδου κατέληξε, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, 
σε δραματική αποτυχία"
 http://www.impantokratoros.gr/dat/5F1ACAFF/image1.png?635996767543808359

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 13η Ιουνίου 2016.

ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

 Είναι όντως ραγδαίες και απροσδόκητες οι εξελίξεις όσον αφορά τη σύγκληση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Σχεδόν μια εβδομάδα μας χωρίζει από την έναρξη των εργασιών της και ήδη από τώρα άρχισαν να αποχωρούν και να δηλώνουν επίσημα, (κατόπιν Συνοδικών αποφάσεων), ότι δεν θα συμμετάσχουν στην προσεχή Σύνοδο η Εκκλησία της Βουλγαρίας, της Γεωργίας, της Αντιοχείας και της Σερβίας. Η Εκκλησία της Ρωσίας προβληματίζεται αν θα πρέπει να συμμετάσχει και δεν αποκλείεται τελικά και αυτή να αποχωρήσει. Οπότε αν λάβει κανείς υπ’ όψιν του την αρχή της ομοφωνίας, που ισχύει σύμφωνα με τον Κανονισμό λειτουργίας της Συνόδου, αρκεί η μη συμμετοχή και μιας μόνον τοπικής Εκκλησίας, για να τινάξει κυριολεκτικά την προσεχή Σύνοδο στον αέρα. Πόσο μάλλον αυτό ισχύει όταν τελικά δεν θα συμμετάσχουν δύο, η και περισσότερες Εκκλησίες! Τα πράγματα δείχνουν πλέον ξεκάθαρα, ότι η Σύνοδος αυτή είναι καταδικασμένη σε αποτυχία. 

«ΟΣΑ ΕΙΔΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ» Δημητρίου Ἰ. Τσε­λεγ­γί­δη Καθηγητή Θεολογικῆς Σχολῆς Θεσσαλονίκης, Ἀπό τήν Ἡμερίδα: «Ἡ προσφορὰ τῶν συγχρόνων Γερόντων στὴν Ὀρθοδοξία καὶ στὴ νεολαία σήμερα»


«ΟΣΑ ΕΙΔΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ»
Δημητρίου Ἰ. Τσε­λεγ­γί­δη
Καθηγητή Θεολογικῆς Σχολῆς Θεσσαλονίκης,
Ἀπό τήν Ἡμερίδα: 
«Ἡ προσφορὰ τῶν συγχρόνων Γερόντων
στὴν Ὀρθοδοξία καὶ στὴ νεολαία σήμερα» 


 http://imga.gr/wp-content/uploads/2015/10/efrem.jpg


Ὑ­πό­τι­τλος:

«Οἱ προ­ϋ­πο­θέ­σεις ἐ­νερ­γο­ποι­ή­σε­ως καί δι­α­τη­ρή­σε­ως
 τῆς Θεί­ας Χά­ρι­τος ἐν­τός μας 
κα­τά τόν μα­κα­ρι­στό Γέ­ρον­τα Ἐ­φραίμ Κα­του­να­κι­ώ­τη»

(6/12/1912-27/2/1998)

Η προσφορά των σύγχρονων Γερόντων στην Ορθοδοξία και στη Νεολαία σήμεραὉ Γέ­ρον­τας Ἐ­φραίμ –στό μέ­τρο πού τόν γνώ­ρι­σα- ὑ­πῆρ­ξε γιά μέ­να ἡ πο­λύ εὐ­χά­ρι­στη ἐ­κεί­νη ἔκ­πλη­ξη, τήν ὁ­ποί­α γεύ­ε­ται ὁ κά­θε πι­στός, ὅ­ταν βρί­σκε­ται μπρο­στά στό ὀν­το­λο­γι­κῶς αὐ­το­νό­η­το τῶν πραγ­μα­τι­κά ζων­τα­νῶν με­λῶν τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας. Μέ ἄλ­λα λό­για, ὁ πα­τήρ Ἐ­φραίμ ἦ­ταν αὐ­τό, πού λί­γο-πο­λύ ὅ­λοι μας ὀ­φεί­λου­με νά εἴ­μα­στε, ὡς ὀρ­γα­νι­κά μέ­λη τοῦ θε­αν­θρω­πί­νου σώ­μα­τος τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας.


Εἰ­δι­κό­τε­ρα, θε­ω­ρῶ ὡς ξε­χω­ρι­στή εὐ­λο­γί­α τό γε­γο­νός, ὅ­τι εἶ­δα προ­σω­πι­κῶς καί μά­λι­στα διά πολ­λῶν ση­μεί­ων -ἁ­γι­ο­πνευ­μα­τι­κῶν δη­λα­δή τεκ­μη­ρί­ων- ὅ­τι ὁ μα­κα­ρι­στός Γέ­ρον­τας πραγ­μά­τω­σε στόν ἑ­αυ­τό του τό προ­αι­ώ­νιο σχέ­διο τοῦ Θε­οῦ γιά τόν ἄν­θρω­πο, γιά τό ὁ­ποῖ­ο μι­λᾶ τό στό­μα τοῦ Χρι­στοῦ, ὁ ἀ­πό­στο­λος Παῦ­λος, ὅ­ταν γρά­φει πρός τούς Ἐ­φε­σί­ους: «Ἐ­ξε­λέ­ξα­το ἡ­μᾶς (ἐνν. ὁ Θε­ός καί Πα­τήρ τοῦ Κυ­ρί­ου ἡ­μῶν Ἰ­η­σοῦ Χρι­στοῦ) ἐν αὐ­τῷ πρό κα­τα­βο­λῆς κό­σμου εἶ­ναι ἡ­μᾶς ἁ­γί­ους καί ἀ­μώ­μους κα­τ’ ἐ­νώ­πιον αὐ­τοῦ, ἐν ἀ­γά­πῃ προ­ο­ρί­σας ἡ­μᾶς εἰς υἱ­ο­θε­σί­αν διά Ἰ­η­σοῦ Χρι­στοῦ κα­τά τήν εὐ­δο­κί­αν τοῦ θε­λή­μα­τος αὐ­τοῦ» (Ἐφ. 1,4-5). Δη­λα­δή, μᾶς ἐ­πέ­λε­ξε πρίν θε­με­λι­ώ­σει τόν κό­σμο, νά γί­νου­με δι­κοί Του διά τοῦ Χρι­στοῦ, ἀ­ψε­γά­δια­στοι στήν τε­λι­κή κρί­ση Του. Μᾶς προ­ό­ρι­σε μέ τήν ἀ­γά­πη Του, νά γί­νου­με παι­διά Του, διά τοῦ Ἰ­η­σοῦ Χρι­στοῦ, σύμ­φω­να μέ τό εὐ­ά­ρε­στο γιά μᾶς θέ­λη­μά Του.