Σελίδες

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Γιατί δέν θά μποροῦν νά μετανοήσουν ὅσοι πάρουν τό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου; Update Τετάρτη 11-10-23 19:-00

 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ:

Γιατί δέν θά μποροῦν νά μετανοήσουν

ὅσοι πάρουν

 τό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου; 


Update Τετάρτη 11-10-23

19:-00


https://kaiomenivatos.blogspot.com/

Γράφει ὁ Ἅγιος Παΐσιος
διά χειρός του
στά "Σημεῖα τῶν Καιρῶν":
"Κι ἐνῶ βλέπουμε τόν Ἀπ. Πέτρο 
πού ἐξωτερικά ἀρνήθηκε τόν Χριστό καί ἦτο ἄρνησις,
αὐτοί ἀρνοῦνται τό Ἅγιο Σφράγισμα τοῦ Χριστοῦ 
πού τούς δόθηκε στό Ἅγιο Βάπτισμα 
"Σφραγίς Δωρεᾶς Πνεύματος Ἁγίου", 
μέ τό νά δέχονται τήν σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου, 
λένε καί ὅτι ἔχουν μέσα τους Χριστό!".

Μυστηριακό εἶναι τό θέμα 
πού κάποιοι στηλιτεύουν ὡς "τεχνικό".
Καί ἄν θέλετε εἶναι καί τεχνικό, 
διότι ὅποιος πάρει τό χάραγμα 
θά δεχθεῖ μέ τεχνικό τρόπο 
μία τεχνολογία πού θά χρησιμοποιηθεῖ 
γιά νά βάλει ἀνεξίτηλα μέσα στό σῶμα του 
τό ὄνομα (ἀριθμό) τοῦ Ἁντιχρίστου!
Βάζεις τήν μία σφραγίδα (μέ τήν θέλησή σου φυσικά)
καί ἀπενεργοποιεῖς, ἀρνεῖσαι τήν ἄλλη!
Ὁ Ἅγιος τό λέει,
 ὄχι ἐμεῖς ἤ μᾶλλον καί ἐμεῖς γιατί τό δεχόμαστε.

Τά ὑπόλοιπα εἶναι δικές μας ἀμπελοφιλοσοφίες. 
Ἡ οὐσία εἶναι ὅτι χάνεις τήν ψυχή σου 
μέ τήν σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου. 
Τέλος.
 Ἐπιπλέον,
 
https://kaiomenivatos.blogspot.com/

 


Τό τελικό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου μέ λέηζερ μᾶς τό πιστοποιοῦν τόσο ὁ Ἅγιος Παΐσιος καί μάλιστα σέ χειρόγραφό του ὥστε νά μήν ἐπιδέχεται ἀμφιβολιῶν-ἐξάλλου ποῦ γνώριζε ἀπό τόσο παλιά ὁ Ἅγιος τήν τεχνολογία λέηζερ στό σῶμα καί μάλιστα στήν Ἑλλάδα!- ἀλλά κι ἄλλοι σύγχρονοι Γέροντες, ὅπως ὁ Γέρων Ἀμβρόσιος Λάζαρης διά στόματός του! 
 
Μάλιστα ὁ Γέρων Ἀμβρόσιος Λάζαρης ἦταν ἐπιστήθιος φίλος τοῦ Ἁγίου Πορφυρίου καί κοιμήθηκαν τήν ἴδια ἡμέρα! Αὐτό τό ἀναφέρουμε γιά ὅσους κηρύττουν δημόσια αὐθαιρέτως πώς ὁ Ἅγιος Πορφύριος δέν ἀσπαζόταν τά περί σφραγίσματος, ἐνῶ ὁ Ἅγιος δέν μιλοῦσε γι' αὐτό τό ζήτημα ἀπό διάκριση σέ ὅσους ἦταν ψυχικά ἀδύναμοι μέχρι νά ἀντέξουν τά δύσκολα μελλούμενα, προτρέποντάς τους νά ἀσχολοῦνται μόνο μέ τόν Χριστό κι ἔτσι νά δυναμώσουν.  
Ἐπίσης, ὅταν ἔλεγε νά κάνουμε ὑπακοή στήν Ἐκκλησία, φυσικά δέν ἐννοῦσε τήν Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας... ἡ ὁποία ὅπως ἀποδέχεται τώρα ὅ,τι λέγει ἡ Πολιτεία γιά τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη-ἠλεκτρονική ταυτότητα καί προχάραγμα, ἔτσι αὔριο μεθαύριο μπορεῖ νά ἀποδεχθεῖ καί τό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου!...
Βλέπε τά ἀποδεικτικά γραφόμενα καί λεγόμενα ἑκάστου (Ἁγίου Παϊσίου καί Γέροντα Ἀμβρόσιου Λάζαρη) ἐδῶ:

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ! 
Τό αὐθεντικό χειρόγραφο τοῦ Ἁγίου Παΐσιου τοῦ Ἁγιορείτου γιά τό 666 καί τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες!

 

Μέ τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα "δεσμεύεται ὁ ἄνθρωπος στά κατάστιχα τοῦ διαβόλου"! (Τό σφράγισμα μέ λέηζερ!) Γέρων Ἀμβρόσιος Λάζαρης

 

Συναφή ἄρθρα:

Πρός ρασοφόρο πού κήρυξε πώς ὅσοι πάρουν τό σφράγισμα μποροῦν νά μετανοήσουν!

 

Πρός ρασοφόρο πού κήρυξε πώς ὅσοι πάρουν τό σφράγισμα μποροῦν νά μετανοήσουν! Μέρος 2ον

 

Πρός ρασοφόρο πού κήρυξε πώς ὅσοι πάρουν τό σφράγισμα μποροῦν νά μετανοήσουν! Μέρος 3ον

 

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ: Π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: «Οἱ δεχθέντες τό «σφράγισμα» τοῦ Ἀντιχρίστου γιατί δέν θά μποροῦν νά μετανοήσουν;»

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ Update 16:40 Βίντεο


Ἕνα ἁπλό ρητορικό ἐρώτημα γιά τίς νέες ἠλεκτρονικές ταυτότητες μέ δωράκι τόν Προσωπικό Ἀριθμό! Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

 


ΗΜΕΡΙΔΑ 24-09-23:«Ἠλεκτρονική ταυτότητα:ἡ πιό κομβική «διευκόλυνσή» μας πρός τό ἀντίχριστο σφράγισμα Βίντεο

 

 

10 σχόλια:

  1. Νὰ συμφωνήσω μὲ ὅσα λέτε, καὶ τὸ ὅτι οἱ Ἅγιοι ἐπιμένουν ὅτι δὲν θὰ ὑπάρχει μετάνοια, ὡστόσο νὰ διαφωνήσω μὲ τὸ ἐπιχείρημα ὅτι αὐτὸ θὰ συμβαίνει γιατὶ ἡ σφραγίδα ποὺ θὰ δέχεται ὁ σφραγιζόμενος θὰ εἶναι ἀνεξίτηλη.

    Ὡς γνωστόν, πολλοὶ νεομάρτυρες μετενόησαν παρ΄ ὅτι μὲ τὴ θέλησή τους εἶχαν δεχθεῖ περιτομή. Καὶ ἡ περιτομὴ χωρὶς πᾶσα ἀμφιβολία δὲν μπόρεσε νὰ "ἀποκατασταθεῖ" μετὰ τὴ μετάνοιά τους. Ὥστε ἦταν κι αὐτὴ "ἀνεξίτηλη".

    Ἀς μὴν "λύνουμε τὸ θέμα" μὲ "τεχνικὲς" μεθόδους. Ἀπ΄ ὅ,τι φαίνεται εἶναι πιὸ πνευματικό. Πρῶτα ἀπ΄ ὅλα νὰ σκεφτοῦμε ὅτι γιὰ κάθε ἄνθρωπο ποὺ πεθαίνει "κρίνει ὁ Θεὸς" ὅτι δὲν ὑπάρχει ἄλλο περιθώριο μετανοίας (διαφορετικὰ θὰ τοῦ τὸ ἔδινε). Ὡς ἐκ τούτου δὲν εἶναι "πρωτάκουστο" φαινόμενο (ὅπως διατείνεται ὁ ἐν λόγῳ ἱερέας) νὰ μὴν ὑπάρχει μετάνοια ὅσο κάποιος βρίσκεται ἐν ζωῇ. Ἐπίσης καὶ πολλοὶ ἄνθρωποι τὴ σημερινὴ ἡμέρα ποὺ ζοῦμε εἶναι δυνατὸν νὰ βρίσκονται σὲ κατάσταση ἀμετανοησίας ἀλλὰ παρ΄ ὅλα αὐτὰ ὁ Θεὸς νὰ κρίνει ὅτι (γιὰ λόγους ποὺ ὁ Ἴδιος ξέρει) πρέπει νὰ παραμείνουν ἀκόμη ἐν ζωῇ. Ὥστε τὸ θέμα τῆς ἀμετανοησίας δὲν πρέπει ὑποχρεωτικὰ νὰ συνδέεται μὲ τὸ θάνατο καὶ τὴ ζωὴ τοῦ ἀνθρώπου. Αὐτὲς εἶναι βουλὲς τοῦ Θεοῦ στὶς ὁποῖες δὲν μποροῦμε νὰ ὑπεισέλθουμε μὲ κάθε λεπτομέρεια.

    Ἐκεῖνο ποὺ μποροῦμε νὰ ποῦμε ὡστόσο, καὶ συμφωνεῖ καὶ μὲ τὰ ὅσα λένε οἱ ἅγιοι καὶ ἰδιαίτερα ὁ γ. Ἀμβρόσιος Λάζαρης, εἶναι ὅτι καὶ ἡ λήψη τῆς ταυτότητας, εἶναι μιὰ de facto παράδοση τῆς ὅλης ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου σὲ κάποιον ἄλλον πλὴν τοῦ Θεοῦ. Εἴτε αὐτὸς λέγεται "κρατικὴ ἐξουσία" εἴτε λέγεται "ἀντίχριστος" ἕνα εἶναι τὸ γεγονός, ὅτι ὁ ἄνθρωπος στὴν πράξη (!!!!) ἔστω κι ἂν λεκτικὰ "ὁμολογεῖ τὸ ἀντίθετο" παραδίδει μὲ τὴ θέλησή του ὅλη του τὴ ζωὴ σὲ ἕνα ἐγκόσμιο, ἀνθρώπινο, τεχνικὸ σύστημα. Καὶ αὐτὸ εἶναι τὸ βαρὺ πνευματικὰ σ΄ αὐτὴν τὴν περίπτωση, καὶ γι' αὐτὸ τόσο ὁ π. Παΐσιος ὅσο καὶ ὁ γ. Ἀμβρόσιος ἐπιμένουν ὅτι "αὐτὸ θὰ εἶναι πτώση" καὶ (ὑπονοεῖται) σοβαρή. (Ἔστω κι ἂν δὲν τὸ "καταλαβαίνουμε"). Ὁ δὲ π. Ἀμβρόσιος λέγει σὲ κάποιο ἡχητικό, (κυκλοφορεῖ στὸ διαδίκτυο) "τί διαφορὰ ἔχει νὰ ἔχεις τὴν ταυτότητα ἀπὸ τὸ νὰ τὴν κολλήσεις πάνω σου στὸ μέτωπο;" Πρᾶγμα ποὺ δείχνει ὅτι τὸ βάρος δὲν ἔχει ἡ "ἐμφύτευση" ἀλλὰ ἡ ἀποδοχὴ αὐτοῦ τοῦ συστήματος.

    Στὸν δέ, ἀντίχριστο, μᾶς πληροφορεῖ ὁ π. Παΐσιος θὰ εἶναι αὐτὴ ἡ ἄρνηση καὶ de jure καθὼς ὁ ἀντίχριστος θὰ ζητεῖ "ἐπισήμως" νὰ ἀρνηθεῖς τὸ Χριστὸ καὶ νὰ δεχθεῖς τὸν ἴδιο ὡς θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γράψατε:

    "Ὁ δὲ π. Ἀμβρόσιος λέγει σὲ κάποιο ἡχητικό, (κυκλοφορεῖ στὸ διαδίκτυο) "τί διαφορὰ ἔχει νὰ ἔχεις τὴν ταυτότητα ἀπὸ τὸ νὰ τὴν κολλήσεις πάνω σου στὸ μέτωπο;" Πρᾶγμα ποὺ δείχνει ὅτι τὸ βάρος δὲν ἔχει ἡ "ἐμφύτευση" ἀλλὰ ἡ ἀποδοχὴ αὐτοῦ τοῦ συστήματος.

    Στὸν δέ, ἀντίχριστο, μᾶς πληροφορεῖ ὁ π. Παΐσιος θὰ εἶναι αὐτὴ ἡ ἄρνηση καὶ de jure καθὼς ὁ ἀντίχριστος θὰ ζητεῖ "ἐπισήμως" νὰ ἀρνηθεῖς τὸ Χριστὸ καὶ νὰ δεχθεῖς τὸν ἴδιο ὡς θεό."

    Μόνος σας ἀπαντήσατε σέ αὐτά πού γράψαμε κι ἐμεῖς.
    Ἐμεῖς δέν γράψαμε πώς ἡ "ἐμφύτευση" ὡς "τεχνική μέθοδος" θά εἶναι τό καταλυτικό γιά τήν ἀπώλεια δυνατότητας μετανοίας, ἀλλά τό χάραγμα (πεῖτε το ἐμφύτευση λέηζερ στό σῶμα) πού εἶναι ἡ ἀπόλυτη οἰκειοθελής παράδοση τοῦ εἶναι μας στόν ἔξω ἀπό δῶ.
    Γι' αὐτό κι αὐτό δέν θά ἔχει γυρισμό.

    Ἐφόσον διαβάσατε καί τά ἄρθρα μας πρός τόν ρασοφόρο, δέν προσέξατε πώς αὐτό τό γράφουμε ξεκάθαρα στό Μέρος 2ον! Δηλαδή περί οἰκειοθελοῦς παραχώρησης τῆς ὑπάρξεώς μας.
    Ὁπότε μήν βάζετε δικές σας ἑρμηνεῖες στά γραφόμενά μας.

    Καί ἐμπάσει περιπτώσει, ὄταν Ἅγιοι ἄνθρωποι λένε ὅτι χάνεται ἡ χάρις καί γίνεται δύσκολη ἠ μετάνοια ἀκόμη καί μέ τήν ταυτότητα, ἄς μήν ξεψειρίζουμε προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις στό ἄν ὑπάρχει δυνατότητα μετανοίας στό νά παραδώσουμε καί τό πετσί μας στόν Σατανᾶ!
    Δέν θά ὑπάρχει! Δέν τό εἶπε κανένας Ἅγιος! Δέν τό λέγει ἡ Ἁγία Γραφή!

    Τά ὑπόλοιπα εἶναι ἐκ τοῦ πονηροῦ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιά νά φθάσει ὁ ἄνθρωπος νά παραδώσει οἰκειοθελῶς καί τό σῶμα του ἐκτός ἀπό τήν ψυχή του στόν Διάβολο μέ τό χάραγμα, αὐτό σημαίνει ὅτι ἔχει καταληφθεῖ σέ τέτοιο βαθμό ἀπό τά κοσμικά πάθη του καί τίς ἐπιθυμίες του καί ἀπό τήν ἔλλειψη πόθου καί ἀγάπης Θεοῦ, ἄρα εἶναι τόσο σκοτισμένος πού ἀποδοχή σφραγίδος τοῦ Σατανᾶ, σημαίνει οἰκειοθελή ἄρνηση σφραγίδος τοῦ Βαπτίσματος. Δέν τό λέμε ἐμεῖς, ἀλλά ὁ Ἅγιος Παΐσιος!

    Γι' αὐτό καί βλέπουμε Σατανιστές πού ἔκαναν συμβόλαιο μέ τόν ἔξω ἀπό δῶ νά ἔχουν μετανοήσει, γιατί δέν σφραγίσθηκαν.
    Αὐτό, δέν θά μπορεῖ νά γίνει μέ τούς σφραγισμένους.
    Πρᾶγμα πού σημαίνει ὅτι ἠ ἀποδοχή μίας τέτοιας σφραγίδος εἶναι καθοριστική.
    Ἄν ἐσεῖς θέλετε νά τό βλέπετε αὐτό τό γεγονός ὡς "τεχνικό" θέμα, γιά ἐμᾶς εἶναι σωτηριολογικότατον καί πνευματικότατον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γράφει ὁ Ἅγιος Παΐσιος:
    "Κι ἐνῶ βλέπουμε τόν Ἀπ. Πέτρο πού ἐξωτερικά ἀρνήθηκε τόν Χριστό καί ἦτο ἄρνησις, αὐτοί ἀρνοῦνται τό Ἅγιο Σφράγισμα τοῦ Χριστοῦ πού τούς δόθηκε στό Ἅγιο Βάπτισμα "Σφραγίς Δωρεᾶς Πνεύματος Ἁγίου", μέ τό νά δέχονται τήν σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου, λένε καί ὅτι ἔχουν μέσα τους Χριστό!".

    Μυστηριακό εἶναι τό θέμα πού ἐσεῖς τό στηλιτεύεται ὡς "τεχνικό".
    Καί ἄν θέλετε εἶναι καί τεχνικό, διότι ὅποιος πάρει τό χάραγμα θά δεχθεῖ μέ τεχνικό τρόπο μία τεχνολογία πού θά χρησιμοποιηθεῖ γιά νά βάλει ἀνεξίτηλα μέσα στό σῶμα του τό ὄνομα (ἀριθμό) τοῦ Ἁντιχρίστου!
    Βάζεις τήν μία σφραγίδα (μέ τήν θέλησή σου φυσικά) καί ἀπενεργοποιεῖς τήν ἄλλη!
    Ὁ Ἅγιος τό λέει, ὄχι ἐμεῖς ἤ μᾶλλον καί ἐμεῖς γιατί τό δεχόμαστε.

    Τά ὑπόλοιπα εἶναι δικές μας ἀμπελοφιλοσοφίες. Ἡ οὐσία εἶναι χάνεις τήν ψυχή σου μέ τήν σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί φαίνεται στον πρώτο σχολιαστη περίεργο η τεχνική πλευρά του θέματος; Η σύγχρονη τεχνολογία δεν χρησιμοποιείται για να καθυποτάξει τον άνθρωπο και για σατανικούς σκοπούς; Όποιος ασπάζεται αυτήν την τεχνολογία δεν είναι επόμενο να παραδίδεται στον αντίχριστο; Είναι αυτονόητο ότι το κάνει με την θέλησή του και την προαίρεσή του. Δεν το ζούμε καθημερινά; Με τα μπόλια δεν τό ζήσαμε; Από τους μορφωμένους (επιστήμονες, τεχνοκράτες κλπ) θα έλθει το κακό έλεγε ο άγιος Κοσμάς. Όταν κάναμε την επιστήμη Θεό για να ζούμε άνετα κι βάλαμε στην άκρη τον Θεό, αυτό δεν είναι παράδοση στον διάολο; Για την ευκολία τρέχει το κοπάδι να πάρει την ταυτότητα όλα σε ένα. Για την ευκολία θα τρέξει να πάρει και το χάραγμα. Θα ασπασθεί το κοπάδι την τεχνολογία και θα εγκατελείψει τον Θεό. Το ζούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εἰλικρινὰ ἀδελφοί, δὲν καταλαβαίνω τὴν αἰτία τῆς ἀντιδικίας, ἀφοῦ ὅσα ἔγραψα δὲν τὰ ἔγραψα γιὰ νὰ σᾶς "στηλιτεύσω" ἀλλὰ γιὰ νὰ μὴ δοθεῖ ἡ ἐντύπωση σὲ ὅποιον ἀναγνώστη ὅτι λύνετε (χωρὶς νὰ τὸ θέλετε!!!!) "τεχνικὰ" τὸ ζήτημα καὶ ἄρα δικανικά, παπικά.

    Δὲν τὰ ἔγραψα αὐτὰ γιὰ νὰ σᾶς "μαλώσω" ὅτι τὸ λύνετε τεχνικὰ τὸ ζήτημα ἀλλὰ γιὰ νὰ ἀναδείξω τὴν πνευματικὴ πλευρὰ τοῦ θέματος πού, κατὰ τὴ γνώμη μου, δὲν ἀναδεικνυότανε μὲ τὸν τρόπο ποὺ (πρωτο)ἐκτέθηκε τὸ ζήτημα.

    Ὥστε συμφωνῶ καὶ προσυπογράφω ὅλα αὐτὰ ποὺ γράψατε ὡς "ἀπάντηση" στὰ δικά μου πλὴν ὅμως τῆς ἐπιθετικότητας. Καὶ νὰ μὲ συγχωρεῖτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέν ὑπάρχει ἀντιδικία, ἀλλά ἀντίλογος ἀδελφέ.

      Κάναμε συμπληρώσεις μέ σχόλια κυρίως, ἀκριβῶς γιατί ὑπῆρχε λάθος ἀντίληψη περί "τεχνικῆς" λύσης τοῦ σφραγίσματος ἀπό μέρους σας, ἐνῶ εἶναι μυστηριακό καί βαθειά πνευματικό σωτηριολογικό τό θέμα. Εἶναι ξεκάθαρο καί σέ αὐτά πού γράψαμε, ἀλλά καί αὐτονόητο πώς ὅσοι σφραγισθοῦν θά τό θέλουν!

      Ἐξάλλου ὅσοι μᾶς διαβάζουν ἀντιλαμβάνονται πώς ἐδῶ καί χρόνια πού ἀσχολούμαστε μέ θέματα Κάρτας Πολίτη καί σφραγίσματος, ἀλλά καί μέ ἄλλα θέματα πού ἐξ ἀρχῆς φαίνονται ἐπιστημονικά ἤ πολιτικά κ.ἄ. τό κάνουμε γιατί ἀπό πίσω τους κρύβεται πνευματικό ζήτημα πού μᾶς ἀφορᾶ ὅλους τούς Χριστιανούς. Καί μάλιστα θεωρούμαστε ἀπό αὐτούς πού γράφουν πολύ ἀναλυτικά καί ἐπεξηγηματικά καί μέ παραπομπές γιά νά βλέπει ὁ ἀναγνώστης ὅλο τό πάζλ.

      Εἶναι κατά βάσιν πνευματική ἡ προσέγγισή μας πάντα καί τεχνολογική (ἐν προκειμένῳ κι ὅποτε ἄλλωτε χρειάζεται) μόνο ὅσον ἀφορᾶ τήν ἐνημέρωση καί ἀφύπνιση τοῦ ἀναγνωστικοῦ μας κοινοῦ, ὥστε νά ἀντιληφθεῖ πῶς ἡ Νέα Τάξη πολλάκις χρησιμοποιεῖ τήν τεχνογνωσία μέ σατανικούς σκοπούς!

      Τέλος, αὐτό πού ἐσεῖς χαρακτηρίζετε "ἐπιθετικότητα" εἶναι φυσιολογική ἀντίδραση ὅταν σέ κάτι πού εἶναι βαθύτατα πνευματικό καί σωτηριολογικό, μᾶς ἀποδίδεται "τεχνική" προσέγγιση.
      Ἀναγκαστήκαμε ἐνῶ παραπέμπουμε ΕΞ ΑΡΧΗΣ στήν παροῦσα ἀνάρτηση στό χειρόγραφο τοῦ Ἁγίου Παϊσίου πού ἐξηγεῖ τά περί σφραγίδος Ἀντιχρίστου καί σφραγίδος Βαπτίσματος νά τά γράψουμε καί ξεχωριστά καί στήν ἀνάρτηση καί στά σχόλια καί στά παραπεμπόμενα ἄρθρα, γιά νά ἀποδείξουμε ὅτι δέν μιλᾶμε τεχνικά.

      Νά μᾶς συγχωρεῖτε ἄν αἰσθανθήκατε ἐπιθετικότητα, ἀλλά αὐτό νιώσαμε κι ἐμεῖς πρῶτοι, γιατί ἦταν στηλίτευση τά περί "τεχνικῆς" λύσης, ὥστε καθίσαμε ὧρες νά γράφουμε καί πάλι σχόλια καί νά διαμορφώνουμε τήν ἀνάρτηση γιά νά κάνουμε κρεμοῦλα γιά νήπια, αὐτά στά ὀποῖα παραπέμπουμε ἐξ ἀρχῆς (ἀναφερόμαστε στόν Ἅγιο Παΐσιο).

      Παρόλ' αὐτά νά σᾶς εὐχαριστήσουμε, γιατί ἐξ ἀφορμῆς σας, ἐλπίζουμε αὐτή τή φορά νά μήν βρεθεῖ κάποιος πού δέν καταλαβαίνει τί ἀκριβῶς σημαίνει σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου πού πατᾶ βλάσφημα πάνω στήν σφραγίδα τοῦ Βαπτίσματος.

      Διαγραφή
  7. Καί κάτι ἀκόμα πολύ σημαντικό πού πρέπει νά ἀποκατασταθεῖ γιατί ἀκυρώνει τήν οὐσία τῆς παρούσης ἀνάρτησης!

    Γράψατε στό πρῶτο σχόλιό σας:
    "ὡστόσο νὰ διαφωνήσω μὲ τὸ ἐπιχείρημα ὅτι αὐτὸ θὰ συμβαίνει γιατὶ ἡ σφραγίδα ποὺ θὰ δέχεται ὁ σφραγιζόμενος θὰ εἶναι ἀνεξίτηλη. ".

    Ἀνεξίτηλη θά εἶναι!

    Κανένας Ἅγιος δέν ἀναφέρει καί πουθενᾶ στήν Ἁγία Γραφή (Ἀποκάλυψη κυρίως), δέν ἀναφέρεται μετανοημένος σφραγισμένος!!!
    Διαβάστε τά ἄρθρα πού παραπέμπουμε πρός τόν ρασοφόρο καί θά καταλάβετε.

    Ἐπιπλέον στήν Ἁγία Γραφή ὡς γνωστόν λέγεται πώς ὅλα συγχωροῦνται ἐκτός ἀπό τήν βλασφημία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος!
    "Διὰ τοῦτο λέγω ὑμῖν, πᾶσα ἁμαρτία καὶ βλασφημία ἀφεθήσεται τοῖς ἀνθρώποις, ἡ δὲ τοῦ Πνεύματος βλασφημία οὐκ ἀφεθήσεται τοῖς ἀνθρώποις· " (Ματθ. 12, 31).
    Ποιά εἶναι αὐτή; Ἡ ἀμετανοησία κατά τούς Ἁγίους Πατέρες.
    Καί ποιά μετάνοια καί συγχώρεση θά ἔχουν αὐτοί πού θά σφραγίσουν τό Ἅγιο Βάπτισμά τους, τήν δωρεά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος μέ τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως, τό ὄνομα-ἀριθμό τοῦ Ἀντιχρίστου;
    Δέν ὑπάρχει κάτι χειρότερο.
    Καμμία λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δὲν ἤθελα νὰ ἐπανέλθω, ἡ πρώτη σας ἀπάντηση ἦταν πολὺ κατατοπιστικὴ καὶ κατανοητή (τὸ 7:02 ἐννοῶ) ἀλλὰ μὲ τὴ νεότερη νομίζω ἔχω κάτι νὰ παρατηρήσω.

      Λέτε: "Ἀνεξίτηλη θὰ εἶναι!"

      Μὰ γι΄ αὐτὸ δὲν διαφώνησε κανένας!!!! Οὔτε οἰ κοσμικοὶ μποροῦν νὰ διαφωνήσουν ὅτι θὰ μπορεῖ νὰ ἐξαλειφθεῖ ἡ χάραξη μὲ leiser πάνω στὸ σῶμα!!!

      Ἡ διαφωνία ἔγκειτο στὸ ὅτι "δὲν θὰ ὑπάρξει δυνατότητα μετάνοιας ΛΟΓῼ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ!!!!" Τὴν αἰτία ψάχνουμε ἀδελφοί. Δὲν τὸ συζητᾶμε κὰν τὸ θέμα ἂν θὰ ὑπάρχει ἢ ὄχι δυνατότητα μετάνοιας!!! Τὸ εἶπα κι ἐγὼ στὴν πρώτη πρώτη φράση: "Νὰ συμφωνήσω μὲ ὅσα λέτε, καὶ τὸ ὅτι οἱ Ἅγιοι ἐπιμένουν ὅτι δὲν θὰ ὑπάρχει μετάνοια,". Καὶ ὅταν λέω οἱ Ἅγιοι ἐπιμένουν (καὶ νὰ συμπληρώσω ἐδῶ ΟΛΟΙ οἱ ἅγιοι ἐπιμένουν) ποιός εἶμαι ἐγὼ ποὺ θὰ πῶ "ἐγὼ διαφωνῶ μὲ τοὺς ἁγίους;

      Ὡστόσο, κι ἐπιμένω, δὲν εἶναι τὸ τεχνικὸ (ὅντως) θέμα ὅτι αὐτὸ ποὺ θὰ πάρουν θὰ εἶναι ἀνεξίτηλο (πρᾶγμα ποὺ σημαίνει ὅτι ἂν βρίσκαμε μιὰ τεχνικὴ νὰ τὸ "σβήσουμε" θὰ ἦταν ὅλα "ἐντάξει"...). Καὶ σᾶς ἔδωσα τὸ παράδειγμα τῶν νεομαρτύρων ποὺ κι ἐκεῖνοι ΑΝΕΞΙΤΗΛΟ σφράγισμα πῆραν μὲ τὴν περιτομὴ καὶ ὅμως τοὺς δόθηκε μετάνοια! Ἄρα δὲν εἶναι τὸ στοιχεῖο τοῦ ἀνεξίτηλου ποὺ κάνει χωρὶς ἐπιστροφὴ τὸ δρόμο αὐτό, ἀλλὰ "κάτι ἄλλο". Ἐκεῖ ἔγκειται ἡ διαφορά μας!

      Αὐτὸ ποὺ εἶπε ὁ π. Παΐσιος γιὰ τὸν Πέτρο, σαφῶς καὶ δὲν διαφωνεῖ κανείς, ἄρνηση ἦταν, καὶ ὁ Πέτρος ἐξωτερικὰ ἀρνήθηκε, καὶ αὐτὸ ὅμως δὲν τὴν κάνει "λιγότερο" ἄρνηση, ἀλλά, (θὰ ἀντιτείνει κάποιος) νά, ποὺ ὁ Πέτρος μετενόησε καὶ ἀποκαταστάθηκε!!! Ἄρα, θὰ πεῖ αὐτὸς ὁ κάποιος (ὄχι ἐγώ!!!) ἔτσι θὰ ὑπάρξει μετάνοια καὶ σ΄ αὐτοὺς ποὺ θὰ πάρουν τὴν ταυτότητα!!! Τονίζω δὲν τὰ ὑποστηρίζω αὐτά, ἀλλὰ τὰ θέτω ὡς πιθανὲς ἀντιῤῥήσεις.

      Ἔ, πάνω σ΄ αὐτὴν τὴν διαφωνία, (ποὺ ἐλπίζω τῶρα νὰ ἔγινε κατανοητή) εἶπα αὐτὰ ποὺ εἶπα γιὰ τὸ de facto καὶ τὸ de jure προσπαθῶντας νὰ "ἑρμηνεύσω" τὸ ἰδιαίτερο τῆς περίπτωσης ἡ συγκεκριμένη ἁμαρτία νὰ μὴ συγχωρεῖται. Ἐσεῖς βέβαια τῶρα τὸ συνδέσατε (πιὸ ἐπιτυχημένα ἴσως) μὲ τὴ βλασφημία κατὰ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, πρᾶγμα ὅμως ποὺ δὲν ἔρχεται σὲ (εὐθεία τουλάχιστον) σύγκρουση μὲ αὐτὰ ποὺ εἶπα προηγουμένως κι ἐγώ.

      Νὰ μὲ συγχωρεῖτε ποὺ ξαναπαρεμβαίνω, ἀλλὰ μοῦ εἶναι ἀκατανόητο πραγματικά, νὰ διαφωνοῦμε ἐκεῖ ποὺ συμφωνοῦμε.

      Νὰ εἶστε καλά.

      Διαγραφή
    2. Ἔλεος ἀδελφέ.

      Καί τό τεχνικό μέρος τῆς ὑπόθεσης εἶναι σατανικό γιατί ἔχει σκοπό νά παραδόσει τούς ἀνθρώπους στό θηρίο ἀφοῦ θά τούς ἐγγράψει μέσα στό σῶμα τους τό ὄνομα (ἀριθμό) τοῦ θηρίου

      καί οὔτε ἐμεῖς εἴπαμε ἤ γράψαμε ποτέ πώς ἡ σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου θά εἶναι ἀνεξίτηλη κι ἐπικίνδυνη (ὀλέθρια μᾶλλον) μόνο ἀπό τεχνικῆς πλευρᾶς, ἀλλά θά συνδράμει ἡ ὁλοκληρωτική ὑπαρξιακή παραχώρηση τοῦ ἀνθρώπου, πού μέ τήν δική του προαίρεση θά τήν κάνει διπλά ἀνεξίτηλη! Εἴμασταν σαφεῖς.

      Λέμε ξεκάθαρα πώς ἀπό τήν στιγμή πού ἀποφασίζει κάποιος μέ τήν θέλησή του νά καταπατήσει τήν σφραγίδα τοῦ Βαπτίσματός του μέ τή νέα αὐτή σατανική σφραγδία, game over! Ὁπότε, ἔτσι προκύπτει ἀνεξίτηλη καί ἡ ἀμετανοησία.

      Ἀτυχές τό παράδειγμα τοῦ ἀπ. Πέτρου ὅπως τό παραθέτετε, διότι ἀρνήθηκε τόν Χριστό καί μάλιστα τρεῖς φορές, ἀλλά δέν ἦταν σφραγισμένος μέ κάποια σατανική σφραγίδα πού ἀποδέχθηκε. Νά πού κάνει αὐτό τήν διαφορά (τό λέει κι ὁ Ἅγιος Παΐσιος)! Καί εἶναι ἁπλό γιατί κάνει τήν διαφορά. Διότι ἀλλοιῶς εἶναι νά διαβάζεις ἕνα συμβόλαιο καί νά λές τό δέχομαι ἤ ὄχι καί μετά νά ἀλλάζεις γνώμη, δέν δεσμεύεσαι ἀπό κάτι ἐπίσημο πού θά σέ στείλει στήν φυλακή κι ἀλλοιῶς νά βάζεις τήν ὑπογραφή σου (πολλῷ δέ μᾶλλον νά ἐξουσιοδοτεῖς τόν ἔξω ἀπό δῶ νά ὐπογράψει γιά σένα) μέ ἀνεξίτηλο μελάνι σέ χαρτί πού θά μείνει αἰώνια (τήν ψυχή) καί νά δεσμεύεσαι νά πᾶς στήν κόλαση.

      Κι ἐπαναλαμβάνουμε γιά πολλοστή καί τελευταία φορά πώς δέν τά λέμε ἐμεῖς αὐτά, ἀλλά Ἅγιοι κι ἀγιασμένοι Γέροντες καί ἡ Ἁγία Γραφή.
      Τρία χρόνια θά κηρύττουν γιά τόν Ἀντίχριστο ὁ Προφήτης Ἡλίας κι ὁ Ἐνώχ γιά νά γλιτώσουν τόν κόσμο ἀπό τό χάραγμα καί τήν αἰώνια ἀπώλεια κι ἐσεῖς συνεχίζετε νά ἀνακρίνετε ἄν θά εἶναι ἀνεξίτηλο πνευματικά καί ὄχι μόνο τεχνικά!

      Καί φυσικά διαφωνήσαμε, διότι ἐσεῖς ἐμμένετε στό ὅτι τό χάραγμα θά εἶναι ἀνεξίτηλο ἀπό τεχνικῆς πλευρᾶς, ἀλλά ὄχι ἐξαιτίας αὐτοῦ καί ἡ ἀμετανοησία.
      Ἐμεῖς ξεκαθαρίσαμε, πώς καί τά δύο πᾶνε πακέτο. Τό δεύτερο (ἀμετανοησία) θά ὁδηγήσει στό πρῶτο (χάραγμα) καί τό πρῶτο (χάραγμα) πού ἀποτελεῖ καί τήν χειρίστη βλασφημία (οἰκειοθελής ὑπογραφή τοῦ Ἀντιχρίστου ἐπάνω στό Βάπτισμα) θά ἐμποδίζει νά ἀλλάξει τό δεύτερο (ἀμετανοησία)!
      Τόσο ἁπλά. Γι' αὐτό μᾶς προειδοποιοῦν ἐδῶ καί αἰῶνες ἡ Ἀποκάλυψη καί οἱ Ἅγιοι!

      Ὅσο γιά τήν ταυτότητα πού ἀναφέρατε, πάλι μίλησαν καί Ἅγιοι καί ἁγιασμένοι Γέροντες καί εἶπαν πώς χάνεται ἡ χάρις κι ἄν ἀποδεχθεῖς τό προχάραγμα πῶς θά ἀντισταθεῖς στό χάραγμα;

      Ὅποιος δέν θέλει νά καταλάβει, ἄς ἀποδείξει μέσα ἀπό τούς Ἁγίους καί τήν Ἁγία Γραφή τά ἀντίθετα. Ὄχι μέ τά εἶπες εἶπα κ.λ.π.
      Δέν θά ἀναρτήσουμε ἄλλα σχόλια, διότι ἡ ἀνάρτηση μέ τίς παραπομπές καί τίς ἐξηγήσεις ἐπί ἐξηγήσεων στά σχόλια, μέχρι τώρα ἀρκοῦν.


      Καί ἐσεῖς νά εἶσθε καλά.

      Διαγραφή