Σελίδες

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024

Ὅταν μαζί μέ τόν σεξουαλικό ἀποπροσανατολισμό τῶν ὁμοφυλόφιλων συμβαδίζει καί ὁ ἀποπροσανατολισμός ἀπό τίς εὐαγγελικές ἐντολές! Σχολιασμός σέ ρηθέντα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Κρήτης Εὐγένιου

 

 
 Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος για ομόφυλα ζευγάρια: «Είναι αδέρφια μας, και  εμείς οι πνευματικοί δεν είμαστε άγγελοι»
 
 
 
Γράφει:

 

Ἡ  Ἐκκλησιαστική μας ἡγεσία ἔχει βάλει σκοπό νά μᾶς τρελάνει! 
Σέ πρόσφατη συνέντευξη πού παραχώρησε στήν ἐκπομπή "Ἀντιθέσεις" τοῦ Κρήτη TV σχετικά μέ τό θέμα τῶν ὁμοφυλόφιλων, περί γάμου καί υἱοθεσίας, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Κρήτης κ. Εὐγένιος ἐξέφρασε τίς θέσεις του, κάποιες ἀπό τίς ὁποῖες δέν ἐκφράζουν τήν ἀπόλυτα ξεκάθαρη χριστιανική θέση:
«Θα πω πρώτα για τους ομόφυλους ανθρώπους. Για να περάσουμε σε αυτό που ονομάζεται γάμος. Να μιλήσουμε για τα πρόσωπα. Με τα ομόφυλα πρόσωπα δεν έχουμε κανένα προβληματισμό στην ανοιχτή μας αγκαλιά προς αυτά. Είναι αδέρφια μας, είναι άνθρωποι που έχουν έναν προσανατολισμό, (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: "προσανατολισμό" ἔχουν Σεβασμιώτατε ἤ ἀποπροσανατολισμό; Ὅταν ὁ Κύριος εἶναι σαφέστατος στήν Ἁγία Γραφή περί τοῦ ἁμαρτήματος τοῦ σοδομισμοῦ, μιλᾶμε γιά "προσανατολισμό" καί ὄχι γιά ἀποπροσανατολισμό; 
"ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι." (Α΄ Κορινθ. στ, 9-10)
"ἤ δέν γνωρίζετε, ὅτι ὅσοι διαπράττουν ἀδικίας, δέν θά κληρονομήσουν τήν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ; Μή πλανᾶσθε, οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοί οὔτε θηλυπρεπεῖς οὔτε ἀρσενοκοίται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι οὔτε ὑβρισταῖ οὔτε ἅρπαγες θά κληρονομήσουν βασιλείαν Θεοῦ" ) που εγώ δεν είμαι άξιος να κρίνω κανένα από αυτούς. Γιατί ο Χριστός μου είπε μην κρίνεις για να μην κριθείς. (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: κανένας δέν εἶναι ἄξιος νά κρίνει-κατακρίνει κανένα πρόσωπο, ἀλλά ὅλοι εἴμαστε κεκλημένοι νά κρίνουμε καί νά ἀνακρίνουμε τό σωστό ἀπό τό λάθος καί ὁ Χριστός πού εἶπε νά μήν κρίνουμε γιά νά μήν κριθοῦμε, εἶπε καί·  
«Μή κρίνετε κατ' ὄψιν, ἀλλά τήν δικαίαν κρίσιν κρίνετε» (Ιω. 7, 24)
«Μή σχηματίζετε κρίσεις ἀπό τά ἐξωτερικά φαινόμενα, ἀλλά νά κρίνετε δικαίως, ὅπως ἐπιβάλλουν τά πράγματα, ἡ λογική καί ὁ Θεός»
Πολλῷ δέ μᾶλλον ὅταν πρόκειται γιά Ἐπίσκοπο, ὁ ὁποῖος κλήθηκε ἄνωθεν γιά νά κατηχεῖ τήν ὀρθή Πίστη, τίς ἐντολές τοῦ Θεοῦ καί κυρίως γιά νά φρουρεῖ τά ὀρθά δόγματα ἀπό αἱρέσεις καί κακά φρονήματα!) Όποιος λοιπόν εκφράζεται κατηγορηματικά εναντίον αυτών των προσώπων που έχουν ανάγκη περισσότερο από όλους αγάπης, που δεν στάθηκε ούτε ένα λεπτό στη σκέψη πώς έχουν γίνει αυτό που είναι, τι παιδική ζωή είχαν, τι τραύματα κουβαλούν... Ισχύει όχι μόνο για τα ομόφυλα πρόσωπα, αλλά για όλα τα πρόσωπα που βγάζουν βία στην κοινωνία» (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Κανένας δέν πρέπει νά ἐκφράζεται ἀπάνθρωπα ἀπέναντι στά πρόσωπα πού εἶναι εἰκόνες Θεοῦ καί ἐν δυνάμει νά μετανοήσουν. Οὔτε ὑποστηρίζει κανείς νά μήν τούς ἀγαπᾶμε ὅλους καί νά μήν εὐχόμαστε γιά ὅλους. Ἀλλά ὡς Χριστιανοί ἔχουμε πρωτίστως ἱερό καθῆκον νά λέμε τά τοῦ Θεοῦ καί νά μήν κάνουμε ἐμεῖς ἐκπτώσεις στόν δικό Του λόγο· 
"ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ᾿ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω" (Γαλ. 1,8) 
"Ἀλλά προσέξατε τοῦτο· Ἐάν καί ἡμεῖς ἀκόμη οἱ Ἀπόστολοι ἤ καί ἄγγελος ἀπό τόν οὐρανόν σᾶς κηρύττει Εὐαγγέλιον διαφορετικόν ἀπό ἐκεῖνο, τό ὁποῖον ἡμεῖς ἀπ' ἀρχῆς σᾶς ἔχομεν κηρύξει, ἄς εἶναι αὐτός ἀναθεματισμένος καί χωρισμένος ἀπό τόν Θεόν")
 
 
«Η ετερότητα δεν είναι αμαρτία»
«Η ετερότητα δεν είναι αμαρτία. Αγαπούμε τον αμαρτωλό, αλλά δεν δεχόμαστε την αμαρτία». (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: ἡ "ἑτερότητα", δηλαδή ἡ "διαφορετικότητα" εἶναι ἁμαρτία Σεβασμιώτατε, ὅταν ἀντικρούει στόν λόγο τοῦ Θεοῦ! Ἐν προκειμένῳ, ἡ ὁμοφυλοφιλία-σοδομισμός εἶναι ἁμαρτία! Ὅπως καί ὁ πολιτικός "γάμος" ὁμοφυλόφιλων καί ἑτεροφυλόφιλων ἐπίσης εἶναι πορνεία, ἄρα εἶναι ἁμαρτία! Ὅπως καί τό "σύμφωνο συμβίωσης" ὁμοφυλόφιλων καί ἑτεροφυλόφιλων ἐπίσης εἶναι πορνεία, ἄρα εἶναι ἁμαρτία! Ἐφόσον λοιπόν ἀναφέρεσθε στήν ὁμοφυλοφιλία, στόν "γάμο" τῶν ὁμοφυλόφιλων καί στήν "συμβίωσή" τους, τοῦτες οἱ "ἑτερότητες" δέν εἶναι ἁμαρτία;...)
 
 
«Έχω πολλούς ομόφυλους που έρχονται σε μένα και εξομολογούνται, και γνωρίζω την ευαισθησία τους και γιατί έχουν την ιδιαιτερότητα και αγαπούμε την ιδιαιτερότητά τους. (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Σεβασμιώτατε, μόλις πρίν δέν εἴπατε πώς "ἀγαποῦμε τόν ἁμαρτωλό, ἀλλά δέν δεχόμαστε τήν ἁμαρτία"; Τώρα πῶς λέτε πώς "ἀγαπᾶτε τήν ἰδιαιτερότητά τους";... Ἡ ὁμοφυλοφιλία καί ἡ πορνεία πού διαπράττουν δέν εἶναι ἁμαρτίες;... )
 Κι εμείς οι πνευματικοί δεν είμαστε άγγελοι και αρχάγγελοι» (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: κανένας μας δέν εἶναι ἄγγελος, οὔτε ἀρχάγγελος. Ἀλλά ὅλοι οἱ χριστιανοί καλούμαστε νά γίνουμε ἅγιοι καί ὄχι νά "ἀγαποῦμε" τίς ἁμαρτίες! «Ἅγιοι γίνεσθε, ὅτι ἐγὼ ἅγιός εἰμι» (Λευϊτ. 20,7,26· Α΄ Πέτρ. 1,16)).

 

«Ούτε τους κατακρίνουμε, ούτε τους κατακεραυνώνουμε»
«Βοηθούμε τους ανθρώπους αυτούς, λέγοντάς τους πως αυτό που κάνουν τους οδηγεί στα ζητήματα της πνευματικής τους αδυναμίας και καταστάσεως. Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο. Ούτε τους κατακρίνουμε, ούτε τους κατακεραυνώνουμε, ούτε τους βλέπουμε στην άκρη του γκρεμού και τους δίνουμε μια σπρωξιά να πάνω κάτω. Έχουν ανάγκη την αγάπη μας. Όσοι επιχειρούν με διλήμματα ή ψευτοδιλήμματα να μας διχάζουν με τέτοια πράγματα, δεν προσφέρουν τις καλύτερες υπηρεσίες» (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Σεβασμιώτατε, αὐτό πού κάνουν οἱ ὁμοφυλόφιλοι δέν τούς ὁδηγεῖ "στά ζητήματα τῆς πνευματικῆς τους ἀδυναμίας καί καταστάσεως", εἶναι ἤδη βουτηγμένοι μέσα σέ αὐτά, ἀλλά στήν ἀπώλεια τῆς αἰωνίου σωτηρίας τους καί ζωῆς! Σαφῶς δέν πρέπει νά τούς φερόμαστε ἀπάνθρωπα, ἀλλά πρέπει καί νά τούς λέμε τήν ἀλήθεια. Αὐτοί πού δημιουργοῦν διλήμματα καί ψευδοδιλήμματα εἶναι οἱ πολιτικοί καί οἱ δημοσιογράφοι πού οἱ περισσότεροι ἀπό αὐτούς ὡς ὄργανα τοῦ διαβόλου διχάζουν τήν ἑλληνική κοινωνία γιά νά τήν ἀποπροσανατολίσουν καί νά τήν ἀποδιοργανώσουν, ἀλλά καί οἱ ἐκκλησιαστικοί ἡγέτες πού δέν παίρνουν ξεκάθαρη θέση σέ ὅλα τά ζητήματα πού προκύπτουν, ἀλλά εἴτε σιωποῦν, εἴτε ἐκφράζονται διπλωματικά (καί μέ τόν ἀστυφύλαξ καί μέ τόν χωροφύλαξ), εἴτε ἀκόμη χειρότερα ἐκφράζονται αἱρετικά, σκανδαλίζοντας μέ τήν στάση καί μέ τίς θέσεις τους τό ποίμνιο καί γενικῶς τόν λαό, ἀκόμη καί τούς ἄθεους! Μήπως ὅλοι αὐτοί οἱ προαναφερόμενοι "σπρώχνουν τούς ὁμοφυλόφιλους νά πᾶνε κάτω ἀπ' τόν γκρεμό"; Ὅταν "νομιμοποιεῖς" τήν ἁμαρτία, ἤ ὑποθάλπεις ὑπέρ τό δέον τόν ἁμαρτωλό, ἤ δέν τόν προειδοποιεῖς γιά τόν κίνδυνο πού διατρέχει, τόν ἀγαπᾶς καί δέν τόν σπρώχνεις στόν γκρεμό;...).
«Ως Εκκλησία περιμένουμε να δούμε τι θα κατατεθεί, πότε θα κατατεθεί. Από ό,τι καταλαβαίνω γίνεται ευρεία συζήτηση και η Εκκλησία έχει δικαίωμα να καταθέσει την άποψή της». (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Σεβασμιώτατε, θά κατατεθεῖ Νομοσχέδιο ὑπέρ τοῦ "γάμου" τῶν ὁμοφυλόφιλων. Τί περιμένετε; Εἴτε ὑπάρχει δυνατότητα υἱοθεσίας παιδιῶν, εἴτε ὄχι, εἴτε παρένθετης μητέρας, ἡ Ἐκκλησία ὀφείλει νά ἔχει πάγια θέση ΕΓΚΑΙΡΩΣ καί πάντα γιά αὐτά τά ζητήματα, διότι εἶναι ξεκαθαρισμένα ἁγιογραφικῶς ἀνά τούς αἰῶνας! Κατόπιν ἑορτῆς καί ὅταν οἱ ἀντίχριστοι πολιτικοί δέν βρίσκουν ὡς ἀνάχωμα καί ἀντίσταση ἀπό τήν κοινωνία τήν μετάνοιά της καί τήν προάσπιση τῶν διαχρονικῶν παραδοσιακῶν χριστιανικῶν καί ἑλληνικῶν ἀξιῶν της, θά εἶναι ἀκόμη πιό ἀργά! Αὐτή εἶναι ἡ χλιαρότης, τήν ὁποία εἶπε ὁ Κύριος πώς θά ἐμμέσει!)


Ενώ για τον γάμο ομόφυλων ζευγαριών είπε: «Δεν μου αρέσει να χρησιμοποιούνται λέξεις μυστηρίων της Εκκλησίας για να πούμε το ανάλογο για άλλους χώρους εκτός αυτής. Ο γάμος έχει να κάνει με σύζευξη ετερόφυλων ανθρώπων. Αυτή είναι η οικογένεια που ξέρουμε». 

«Η πολιτεία έχει δικαίωμα να νομοθετήσει για αυτούς τους ανθρώπους, αλλά η εκκλησία λέει την άποψή της, εμείς δεν θα αλλάξουμε το Ευαγγέλιο»

«Θα ήθελα πριν από οτιδήποτε να μελετήσω και να ακούσω απόψεις ειδικών ανθρώπων. (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Σεβασμιώτατε, δέν σᾶς ἀρκεῖ τό Εὐαγγέλιο καί ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ; Θά διαπραγματευθεῖτε τήν ἀλήθεια τοῦ Θεοῦ καί ὅλων τῶν Ἁγίων Πατέρων πού ἔχουν ἀποφανθεῖ περί ὁμοφυλοφιλίας, μέ τούς κοσμικούς "εἰδικούς" τῆς Νέας Ἐποχῆς καί Παγκόσμιας Νέας Τάξης Πραγμάτων, τῆς Μασονίας, τοῦ Σιωνισμοῦ καί τοῦ Ἑωσφορισμοῦ;...) Θέλω να με φωτίσουν άνθρωποι που ασχολούνται με την παιδική ψυχολογία. (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Σεβασμιώτατε, δέν ἔχετε φωτισθεῖ ἀπό τό Ἅγιο Πνεῦμα καί τό Εὐαγγέλιο, καθώς καί ἀπό τήν παιδαγωτική τῶν Ἁγίων Πατέρων; Δηλαδή ἄν οἱ "εἰδικοί" σᾶς ποῦν πώς ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι φυσιολογική κατάσταση κάτω ἀπό ὁρισμένες συνθῆκες ἤ πάντα, Ἐσεῖς θά ἐπιλέξετε "τόν φωτισμό" ἀπό αὐτούς καί ὄχι ἀπό τήν ὀρθή Πίστη μας;...) Αν είναι να κάνουμε παιδιά τραυματισμένα, όχι κατ΄ ανάγκη που θα πάρουν τον προσανατολισμό των γονέων, των ομόφυλων, αυτό δεν το συζητώ. (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Σεβασμιώτατε, μέ ὅποιον δάσκαλο θά κάτσεις, τέτοια γράμματα θά μάθεις, λέγει σοφά ὁ λαός μας! Εἶναι δυνατόν νά μήν τραυματισθοῦν παιδιά πού θά μεγαλώσουν μέ γονεῖς ὁμοφυλόφιλους; Ἤ τέτοια θά γίνουν καί τά παιδιά, ἤ ἄν δέ γίνουν τέτοια θά θεωροῦν τό ἁμάρτημα τῆς ὁμοφυλοφιλίας "φυσιολογικό", ἤ θά κακοποιηθοῦν... ἤ θά σιχαθοῦν μεγαλώνοντας καί συνειδητοποιῶντας ποῦ ζοῦσαν, μέ ἄγνωστες συνέπειες ὡς πρός τήν συμπεριφορά καί τήν τύχη τους, πού μπορεῖ νά φτάσει καί μέχρι αὐτοκτονίας!  Πιστεύετε ὅτι θά γίνουν σωστοί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί καί ἰσορροπημένοι ἄνθρωποι;... Ἐδῶ σέ πιό κατάλληλα περιβάλλοντα μεγαλώσαμε καί ἐμεῖς καί τά περισσότερα παιδιά καί προκοπή δέν κάνουμε. Θά ρισκάρουμε νά πειραματισθοῦμε ἐπάνω στά ἀνήλικα παιδιά σέ κάτι πού ἐκ τῶν προτέρων γνωρίζουμε, ἐμεῖς οἱ Χριστιανοί τουλάχιστον, πώς εἶναι ἁμαρτωλό καί προβληματικό;) Αλλά παιδιά τραυματισμένα που δεν θα έχουν ξεκαθαρίσει ποια είναι η οικογένεια πραγματικά, ποιος είναι ο ρόλος του καθενός στην οικογένεια, αν υπάρχουν διακριτοί ρόλοι των δύο γονέων, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα. (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: ὑπάρχει περίπτωση νά ὑπάρξουν "διακριτοί ρόλοι" μέσα σέ μία "οἰκογένεια" μέ ὁμοφυλόφιλους;! Ἤ θά λείπει ὁ μπαμπάς, ἤ θά λείπει ἡ μαμά κι ἑπομένως καί ἡ σχέση ἀνάμεσα σέ μπαμπά καί μαμά καί τῶν δύο μαζί μέ παιδί! Δέν χρειάζεται νά εἶναι κανείς "εἰδικός" γιά νά τό δεῖ αὐτό! Μόνο ἄν εἶναι "εἰδικός" στήν ἀποσύνθεση τῆς οἰκογένειας...) Η εκκλησία μπορεί να ταυτίζει την φωνή με αυτών των παιδιών. Ας δοθεί η δυνατότητα στα ετερόφυλα ζευγάρια να κάνουν τεκνοθεσία, ας δούμε το Νο1 πρόβλημα το δημογραφικό, ας δούμε αυτά τα προβλήματα, που δεν τα προβάλλω ως αντίλογο, αλλά υπάρχουν»

Κλείνοντας, νά ποῦμε πώς ὅταν λέμε ὅ,τι ἀφορᾶ τήν ἀλήθεια καί τίς ἐντολές τοῦ Θεοῦ, δέν γίνεται οὔτε δειλοί νά εἴμαστε, οὔτε διπλωμάτες καί διπλωματικοί, ἀλλά ξεκάθαροι καί ἀκέραιοι.
Τό "ναί, ναί καί τό οὐ οὐ"
Ὅταν δέν λέμε τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους, βάσει στοιχειώδους λογικῆς καί ἐκπίπτουμε καί παραπλανοῦμε καί σκανδαλίζουμε καί κυρίως δέν ἀρέσουμε στόν Θεό.
Ζοῦμε ἐσχατολικούς χρόνους καί ἐσχατολογικές καταστάσεις καί δέν ἔχουμε τόν χρόνο καί τήν πολυτέλεια νά παίζουμε τήν κολοκυθιά μέ τόν Θεό, μέ τίς ψυχές μας καί μέ τίς ψυχές τῶν ἄλλων. 
Ὅταν ἡ ἁμαρτία γίνεται πλέον Νόμος καί ὄχι μόνο μόδα (ὅπως ἔλεγε ὁ Ἅγιος Παΐσιος), τότε ἕνας λόγος παραπάνω νά ἀκριβολογοῦμε, γιατί ἡ κλεψύδρα ἀδειάζει ταχύτερα ἀντίστροφα ἀπό τήν σωτηρία μας.
 
 
 
Τό βίντεο ἐδῶ:
 
 

https://www.youtube.com/watch?v=OlwqTcQElPA
 
 
 
Πηγή ἀπομαγνητοφωνημένων ἀποσπασμάτων:
https://www.protothema.gr/greece/article/1454497/arhiepiskopos-kritis-eugenios-gia-omofula-zeugaria-einai-aderfia-mas-kai-emeis-oi-pneumatikoi-den-eimaste-aggeloi/

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου