2 Ἄρθρα
1. Διαστρέβλωση του Αγίου Πορφυρίου στην ομιλία του π. Βασιλείου Βολουδάκη.
ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
2. Οἱ μειωμένης νοημοσύνης...
ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
Εἰλικρινά δέν ἐπιθυμούσαμε
νά ἀσχοληθοῦμε περαιτέρω
σέ ὅσα διαφωνήσαμε μέ τόν π. Βολουδάκη
σχετικά μέ δογματικές διαφωνίες
πού μᾶς προέκυψαν,
εἰδικά ἀπό τήν ὀμιλία του στίς 24-9-23
κι ἀκόμα περισσότερο γιά τήν ἀπαξίωση
τοῦ Ἁγίου Παϊσίου!
Τό θεωροῦμε ὅμως ἀπαραίτητο
νά δημοσιεύσουμε τό παρακάτω διπλό ἄρθρο
γιατί οἱ καιροί τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη-
νέας ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας
εἶναι πονηροί,
ὁ κόσμος ἀκατήχητος
καί χωρίς οἱ περισσότεροι ποιμένες
νά κηρύττουν γι' αὐτά τά θέματα,
ὁπότε καθίσταται ἐπιτακτικότερη ἀνάγκη
νά γνωρίζει τίς παγίδες.
Παραθέτουμε, λοιπόν δύο ἄρθρα σέ ἕνα
κι ὁ καθένας ἄς βγάλει τά συμπεράσματά του.
Ἄς γίνει ὅλο αὐτό ἀφορμή
ὥστε νά ἀντιληφθοῦμε ὅλοι μας, κυρίως οἱ λαϊκοί,
καί τήν δική μας εὐθύνη
στήν ἀναζήτηση τῆς ἀλήθειας πού εἶναι ἐντολή·
1. Διαστρέβλωση του Αγίου Πορφυρίου στην ομιλία του π. Βασιλείου Βολουδάκη.
Η απάντηση του π. Βασιλείου Βολουδάκη προς την επιστολή του π. Ιωάννη Φωτοπούλου (2011) που διάβασε ο π. Βασίλειος στην χθεσινή του ομιλία με τίτλο «‘ΩΣ ΠΛΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΣ’: ΤΕΛΙΚΑ, ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΟΤΙ ΑΝΗΚΩ;» λέει σε κάποιο σημείο (34:07): «Επιπλέον δε, εφόσον υπάρχει τόση ευθιξία για την υπεράσπιση των Αγίων, πώς δικαιολογείται η σιωπή και η έλλειψη αγανακτήσεως όταν συκοφαντούνται ανακηρυγμένοι Άγιοι της Εκκλησίας μας, όπως ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, ο οποίος εδέχθηκε υβριστική επίθεση για τα θεοφώτιστα συγγράμματά του για τα οποία και μόνο ανακηρύχθηκε Άγιος;»
Για το ίδιο ακριβώς προβληματιζόμασθε κι εμείς…
…και απορούμε που ενώ ο π. Βασίλειος λέει αυτά για τους άλλους, παράλληλα εξανίσταται που αγανακτήσαμε, δεν σιωπήσαμε και αναγκαστήκαμε να ασχοληθούμε μαζί του για την πρωτοφανή δική του ασέβεια που επέδειξε προς το πρόσωπο του επισήμως ανακηρυγμένου Αγίου Παΐσίου, για τον οποίον είπε τα φρικτά ότι πλανήθηκε από μία δαιμονισμένη προτεστάντισσα και ότι δημιούργησε αίρεση μέσα στην Εκκλησία!! Εδώ δεν μιλάμε για έναν προβληματισμό, μια κάποια απορία αλλά για εμφανή κακότητα και εμπάθεια. Πώς είναι δυνατόν μετά από τόσα χρόνια και την επίσημη ανακήρυξη του ήδη αναγνωρισμένου Παγκόσμιου Αγίου Παϊσίου, να εμμένει στις ίδιες απαξιωτικές και βλάσφημες απόψεις, όταν μάλιστα είναι πια ευρέως γνωστό από τον ίδιο και από αδιαμφισβήτητης ακεραιότητας πρόσωπα του στενού του κύκλου, ότι το κείμενο για το σφράγισμα είναι καρπός προσευχής προς τον Άγιο Τριαδικό Θεό και εσωτερικής πληροφόρησης του Αγίου; Θεοφώτιστα τα κείμενα του Αγίου Νικοδήμου και όχι και η έμπονη επιστολή του Αγίου Παΐσίου π. Βασίλειε;