Σελίδες

TRANSLATOR

Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

Μήν ἀγωνιᾶς γιά τίποτε! Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης "Ἡ ἐν Χριστῷ ζωή μου"

 

 Μήν ἀγωνιᾶς γιά τίποτε! 

Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης

"Ἡ ἐν Χριστῷ ζωή μου"


Γ΄Τ. Η ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗ ΜΟΥ

 
 

Μήν ἀγωνιᾶς γιά τίποτε, ἀφοῦ ὁ Κύριός σου εἶναι παρών στήν ζωή σου.
 
Ἡ ἀγκάλη του σέ περιβάλλει ἀπό πάντοτε, βρίσκεται, ὄχι μονάχα γύρω σου ἀλλά μέσα σου, γνωρίζοντας ὅλους τούς λογισμούς, τίς ἀνάγκες καί τούς πόθους σου. 
 
Μήν ἔχεις ἄγχος. Ὅλα καλά θά πᾶνε! Ἡ καρδιά πού δέν πιστεύει, εἶναι ἀνήσυχος, ἀγχώδης, ἀδημονοῦσα. 
Ἡ καρδιά πού πιστεύει εἶναι τό ἀντίθετο: εἰρηνική, χαρωπή, στερεά σάν τό διαμάντι! 

Ὅταν προσεύχεσαι στόν Πατέρα, τόν Υἱό καί τό Ἅγιο Πνεῦμα, μήν ἔχεις τήν ἐντύπωση ὅτι βρίσκεται ἔξω σου. Νά Τοῦ μιλᾶς μέσα σου, σάν σέ ἔνοικο τῆς καρδιᾶς σου. Ἐκεῖ βρίσκεται ὁ Θεός γιά τούς ἀληθινά πιστούς: "Οὔκ οἴδατε ὅτι ναός Θεοῦ ἐστέ καί τό Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ οἰκεῖ ἐν ὑμῖν;" (Α΄ Κορ. Γ΄ 16).
 
 
 
Αγίου Ιωάννου της Κροστάνδης από το βιβλίο: «Η εν Χριστώ ζωή μου»
 
 
Γιά τό διαδίκτυο: 

Bouquet of pink  flowers glitter - Free animated GIF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)