TRANSLATOR

Σελίδες

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ! Updated

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!

Updated

 

Παρακαλοῦμε τήν ἱστοσελίδα

Ὀρθοδοξία καί Οἰκουμενισμός

https://eugenikos.blogspot.com/

νά σταματήσει νά δημοσιεύει

προσωπικά ἄρθρα 

πού ὑπογράφονται 

μέ συντάκτη τό ἱστολόγιό μας 

https://kaiomenivatos.blogspot.com/

χωρίς νά ἀναγράφει 

οὔτε τήν ὑπογραφή σύνταξης 

τῶν ἄρθρων μας

ἤ νά παραπέμπει σέ ἀόρατα link

τῶν ἄρθρων μας!

Τό κάνατε τουλάχιστον δύο φορές!

Στηλιτεύετε τόν Οἰκουμενισμό

καί δηλώνετε Ὀρθόδοξοι,

ἀλλά γιά τήν κλοπή 

τί ἔχετε νά πεῖτε;

Δέν θά κάναμε ἀρχικῶς δημόσια 

τό παράπονο

ἀλλά δέν ἔχετε στοιχεῖα ἐπικοινωνίας

οὔτε δυνατότητα ἀποστολῆς σχολίου.  

 

σα πεσαν στήν ντίληψή μας:

Άλλη μια πρόταση υποβάθμισης/αποϊεροποίησης των ιερών Ναών!

Τό δικό μας ρθρο: 

Πρόταση–βόμβα τς Λινο: "Να λειτουργήσουν τάξεις στις εκκλησίες για την ασφάλεια των μαθητών"!

Στον Αγιασμό κολλάει, στα πολύωρα "ρεβεγιόν" στά βοθροκάναλα, δεν κολλάει!

Τό δικό μας ρθρο:

ποκρισία το κοροϊδοϊο on camera! ΦΩΤΟ

Ἐνῶ βάζει πηγές στά ἄλλα ἄρθρα καί τόν συντάκτη κάτω ἀπό τόν τίτλο τά ἄρθρα τοῦ δικοῦ μας ἱστολογίου πού τά ὑπογράφουμε·
Συντάκτης Ἱστολόγιον https://kaiomenivatos.blogspot.com/
τά καταστρατηγεῖ καί παρουσιάζονται ἀνυπόγραφα καί χωρίς παραπομπή!
Σημ.: ἄν προσθέσει τά αὐτονόητα μετά ἀπό τήν δημόσια καταγγελία μας, θά εἶναι ἐκ τῶν ὑστέρων! 
Γνωρίζουμε ποιός εἶσθε. Τά ἴδια μᾶς κάνατε καί παλαιότερα μέ τό προηγούμενο σάιτ σας... 
Update:
Ἐπειδή  ἔγραψε σήμερα πώς ὑπάρχει πηγή (ἀόρατη ὄμως πού ἐνεργοποιεῖται μόνο μέ τόν κέρσορα ἄν περάσει ἀπό πάνω της, καί χωρίς ἀναφορά συντάκτη ὅπως ἀναγράφουμε τήν ὑπογραφή μας στά προσωπικά ἄρθρα μας) κι ἐπειδή ἐπιπλέον δέν θέλουμε νά νομίζει πώς τόν συκοφαντοῦμε, οὔτε θέλουμε νά τόν κατηγορήσουμε  ὅτι δέν ὑπῆρχε ἐξ ἀρχῆς, καλῇ τῇ θελήσει τόν πιστεύουμε, τοῦ δώσαμε ἐκ νέου αὐτήν τήν ἀπάντηση:
https://kaiomenivatos.blogspot.com/2021/01/httpseugenikosblogspotcom.html
 
Σημείωση: δέν ἀναρτοῦμε ἄλλα σχόλια γιατί κάποια ξεφεύγουν τοῦ μέτρου καί ὁ λόγος θά φέρει λόγο καί δέν ἐπιθυμοῦμε νά μετατρέψουμε τό Ἱστολόγιό μας σέ ρίνγκ.
Δώσαμε ὁριστικό τέλος καί μέ αὐτήν τήν ἀνάρτηση καί μέ τήν δεύτερη ἀνάρτηση (πάνω ἀπό τήν σημείωση τό link μέ τά μπλέ).
Μέ τό χέρι στήν καρδιά ὅλοι ξέρουμε ὡς Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί καί ὡς διαχειριστές μπλόγκ, ποιό εἶναι τό σωστό, ποιοί εἶναι οἱ κανόνες δεοντολογίας καί σεβασμοῦ!  Ὅσοι θέλουν ἄς τό κάνουν καί νά' ναι εὐλογημένοι, ὅσοι δέν θέλουν ἄς τά βροῦνε μέ τήν συνείδησή τους κι ἄς μήν ἀγγομαχοῦν μέ τήν στηλίτευση πού ἀκολουθεῖ μέ κάθε νόμιμο μέσο!

13 σχόλια:

  1. Λυπούμαστε που το αξιόλογο κανάλι "Βίντεο Ορθοδοξίας" τον συστήνει ως καλή ιστοσελίδα.
    Ίσως θα έπρεπε να αναθεωρήσει!

    Καλά κάνατε και τον διαγράψατε από την δική σας ανάρτηση:

    https://kaiomenivatos.blogspot.com/2021/01/2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποιό σημείο τον συστήνει ως καλή ιστοσελίδα;

      Διαγραφή
    2. Μπείτε στο συγκεκριμένο βίντεο της ανάρτησης εδώ:

      https://www.youtube.com/watch?v=_p1-IY2N7mc&feature=emb_title

      Διαβάστε την περίληψη του καναλάρχη (Βίντεο Ορθοδοξίας) κάτω από το βίντεο και πατήστε ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ και θα βγει η λίστα των προτεινόμενων ιστοσελίδων.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητοί φίλοι, για τις ιστοσελίδες που αναφέραμε στην περιγραφή του βίντεό μας εδώ:
      https://www.youtube.com/watch?v=_p1-IY2N7mc
      και εδώ:
      https://www.youtube.com/watch?v=zXc7qmh8dc8
      αφού μιλήσατε γι αυτό, θα θέλαμε λοιπόν να σας πούμε τα εξής:

      1. Στο 1ο βίντεο τονίσαμε (το 2ο θέλαμε να βγει σύντομο, ως συνέχεια του 1ου, γι αυτό και δεν επαναλάβαμε τα ίδια για να μη γινόμαστε κουραστικοί) συγκεκριμένα οτι στο διαδίκτυο "πρέπει να υπάρχει πάντα το κριτικό και ερευνητικό πνεύμα του ενεργητικού και όχι του παθητικού αναγνώστη", οπότε ο νοών νοείτω.

      2. Για όσα παρουσιάζουμε ΕΜΕΙΣ ειδικά στα δικά μας βίντεο, να είστε σίγουροι οτι έχει προηγηθεί η προηγούμενη έρευνά μας για την περίπτωση όπου εκφράζονται απόψεις από ανθρώπους (κληρικούς και μη) που σε άλλη φάση έχουν στηρίξει οικουμενιστικές και άλλες αιρετικές ή νεοεποχίτικες θέσεις, χωρίς να έχει υπάρξει μεταμέλεια και εάν εντοπίσουμε κάτι τέτοιο, απλά δεν δημοσιεύουμε αυτό που θα θέλαμε αρχικά. Φυσικά άνθρωποι είμαστε και μπορεί κατά την έρευνά μας να γίνει και κάποια παράληψη - προς θεού δε διεκδικούμε κανένα αιρετικο-παπικό αλάθητο.

      3. Ενημέρωση μαθαίνει κανείς και από τον εχθρό του, όχι μόνο από τους "καλούς ανθρώπους", οπότε και πάλι ο νοών νοείτω - αυτό γενικά για όλο το διαδίκτυο - και ουαί εάν δε μαθαίνεις τι σχεδιάζει ο εχθρός σου - γι αυτό επισκεπτόμαστε και συστημικές ιστοσελίδες, για να προχωρήσουμε μετά στις άλλες για να μάθουμε την αλήθεια.

      4. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα που αναφέρετε, γενικά θεωρήσαμε οτι το τελευταίο διάστημα έχει πλήθος από τα τρέχοντα φλέγοντα θέματα, γι αυτό και επιλέξαμε να την προσθέσουμε στη λίστα. Δε βλέπουμε οτι υπάρχει "επιμονή" στην προβολή της αποτείχισης, όπως ίσως παλαιότερα μετά το Κολυμπάρι κλπ. Κι εξάλλου είπαμε οτι πάντα μαθαινουμε διερευνώντας, όχι σερβιριζόμενοι έτοιμες ειδήσεις.

      5. Για μάς προσωπικά πλέον, εδώ που φτάσαμε, στο κατάντημα αυτό της εκκλησιαστικής ιεραρχίας μας, ειλικρινά θα φαινόμασταν εκτός τόπου και χρόνου εάν μας ένοιαζε τόσο πολύ η "εντοίχιση", (ξεχάστε το αν είναι καλή ή κακή η αποτείχιση) με τους Ιεράρχες (της απόλυτης παράδοσης της Εκκλησίας του Χριστού στον Καίσαρα), η οποία όχι μόνο δεν προσφέρει πλέον κανένα καλό, αλλά καταστρέφει τη ανόθευτη ορθόδοξη πίστη μας και αυτό το βλέπουμε όλοι πλέον.
      Επομένως το να νοιαζομαστε πλέον για αποτείχιση ή εντοίχιση είναι άνευ τόπου και χρόνου. Ας επικεντρωθούμε στη ΣΩΤΗΡΙΑ των ψυχών μας ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΙΕΡΕΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΝΟΘΕΥΤΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΣ.
      Ν πούμε εδώ οτι υπάρχουν και αξιόλογοι Ιερείς που διέκοψαν το μνημόσυνο του οικείου μητροπολίτου τους, αλλά είναι καταξιωμένοι στη συνείδηση των Ελλήνων ορθοδόξων. Τι θα πούμε δηλαδή... πω πω διέκοψαν τη μνημόνευση του μητροπολίτη... ποιανού μητροπολίτη όμως, αυτό να μας ανησυχεί, όταν πλέον είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του 1 χεριού όσοι μητροπολίτες δεν τάσσονται με τη νέα τάξη πραγμάτων, από τους πάνω από 90 μητροπολίτες. Τι να το κάνουμε αν κάποιος είναι εντοιχισμένος ή αποτειχισμένος αλλά είναι αιρετικός και νεοταξίτης;

      6. Και κάτι τελευταίο για τα δικαιώματα κάθε κειμένου κλπ και την αναγραφή ή όχι της πηγής - εδώ θα πούμε την άποψη μας για τα δικά μας βίντεο: Χαιρόμαστε όταν κάποιος αναμεταδίδει βίντεό μας σε άλλα κανάλια του youtube γιατί απλά χαιρόμαστε που διαδίδεται ο λόγος του Θεού, για τον οποίο αγωνιζόμαστε να διαδώσουμε με την ευλογία του Πνευματικού μας και αφήνουμε την ανταμοιβή μας για μετά θάνατον εάν φυσικά ο Θεός κρίνει έτσι, διότι εάν αμειφθούμε εδώ με την φήμη μας και ακόμη περισσότερο με τη χρηματική ανταπόδοση του Youtube, θα μας πει τότε ο Θεός: "πήρατε το μισθό σας, τί άλλο θέλετε;"
      Κάποιοι βέβαια αναρτούν τα βίντεό μας χωρίς να αναφέρουν την πηγή - έ τότε με ευγενικό και ωραίο τρόπο απλά και διακριτικά τους ευχαριστούμε με ένα σχόλιο στο κανάλι τους (εάν έχουν σχόλια), οπότε παράλληλα δημοσιοποιούμε με τον τρόπο αυτό την πηγή και όλα καλά και όλα ωραία. Αν πάλι δεν έχει σχόλια, τότε πάλι λέμε "Δόξα τω Θεώ" που έφτασε λίγο παραπέρα ο λόγος μας.

      Καλή δύναμη, καλή συνέχεια
      Η Παναγιά μαζί μας

      Διαγραφή
    4. Και για να βοηθήσουμε στην αποφυγή παρεξηγήσεων, ενισχύοντας την ειρήνη και πραότητα που πρέπει όλους να μας διακρίνει, προσθέσαμε το εξής κείμενο στο άνω μέρος της περιγραφής στα 2 παραπάνω βίντεό μας:

      "ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ"

      Εἰρήνη ὑμῖν

      Διαγραφή
    5. Ἀγαπητοί σέ κάποια συμφωνοῦμε, σέ κάποια δυστυχῶς ὄχι καί σέ κάποια ἄλλα θέλει πολλή συζήτηση, εἰδικά στά περί ἀποτείχισης κι ὅτι αὐτά εἶναι θέματα ἐκτός τόπου καί χρόνου, ὅταν τά σχίσματα τῆς Ἐκκλησίας εἶναι χειρότερα ἀπό τίς αἱρέσεις, κατά τόν Ἄγιο Ἰωάννη τόν Χρυσόστομο, ὄχι κατά ἐμᾶς!

      Ἐπίσης ἐκκοπή μνημοσύνου ἑνός Ἐπισκόπου, ἀπό ἀποτείχιση ἀπό την Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδας ἔχει τεράστια διαφορά καί θέλει διάκριση!

      Θά ποῦμε συνοπτικά μόνο τά ἑξῆς, γιατί ἄν ὑποκύψουμε νά σᾶς ἀπαντήσουμε ἀναλυτικά, μπορεῖ νά γραφθεῖ ἕνα μικρό βιβλίο.

      Τό νά παραπέμπει κανείς σέ σάιτ κοσμικά πού ἔχουν σημαντικές εἰδήσεις (κι ἐμεῖς τό κάνουμε) εἶναι πασιφανές σέ χριστιανούς ἀναγνῶστες καί δέν ὑπάρχει κίνδυνος, γιατί τά σωστά ὀρθόδοξα ἱστολόγια σερβίρουν κι ἀναλύουν δεόντως αὐτές τίς εἰδήσεις πρός πνευματικό ὄφελος.

      Τό νά παραπέμπει κανείς σέ σάιτ χριστιανικά μέ προβληματικές ἀπόψεις, ἦθος καί πράξεις θέτει σέ κίνδυνο, ἀκόμα καί πλάνης, τούς χριστιανούς ἀναγνῶστες κι ἄλλους κοσμικούς πού πιθανόν ἀρχίζουν νά ἐνδιαφέρονται γιά τήν Ὀρθοδοξία καί στρέφονται σέ αὐτά! Ὁπότε σέ αὐτήν τήν περίπτωση εἴμαστε διπλά ὑπεύθυνοι.

      Ἐν τοιαύτῃ περιπτώσει καταλήγουμε στό 6ο μέρος τῆς τοποθέτησής σας, στό ὀποῖο ἐπίσης δέν θά ἀναλωθοῦμε ἀναλυτικά, ἀλλά θά σᾶς ποῦμε ἕνα μόνο σημαντικό.
      Ὅταν ἕνα πρόσωπο ἤ ἱστολόγιο χτίζει λιθαράκι λιθαράκι τήν πνευματική του ἐργασία πρός δημόσιο ὄφελος, τό ὁποῖο θέλετε κι ἐσεῖς, φροντίζει καί ὀφείλει νά τό προασπίζει αὐτό, ὥστε νά μήν ἀποβεῖ σέ βλάβη τελικά.

      Τά περί φήμης, μισθοῦ κ.λ.π. σωστά τά λέτε γενικά, ἀλλά ἐπειδή εἶναι προσωπικό μας θέμα δέν θά ἐξαγορεύουμε δημόσια λεπτομέρειες, οὔτε γνωρίζει κανείς τί ἔχει ὑποστεῖ ὁ καθένας, τί ὑποχωρήσεις ἔχει κάνει καί τί ἀδικίες καταπίνει, οὔτε γιά πόσο χρόνο.
      Ὑπάρχει καί ἡ νομιμότης πού ἤ τήν σέβεται ἕνας Χριστιανός ἤ ὄχι, ὑπάρχει καί ὁ σεβασμός ἤ ὄχι, δηλαδή ὁ ἐμπαιγμός.
      Ὅσον ἀφορᾶ τούς εὐγενικούς τρόπους καί τά ὑπόλοιπα πού μᾶς λέτε, ἔχουμε γράψει δημόσια στήν ἀνακοίνωσή μας πώς ἀναζητήσαμε τόν ἱστολόγο ἰδιωτικά, ἀλλά δέν ἔχει δώσει στοιχεῖα ἐπικοινωνίας, οὔτε δυνατότητα σχολιασμοῦ.
      Προφανῶς, δέν τά προσέξατε…

      Ἐμεῖς ὀφείλαμε νά σᾶς ποῦμε τί νά προσέξετε γιατί ἔτσι πρέπει ἀπέναντι στόν συνάνθρωπο, καί στό δικό μας ἀναγνωστικό κοινό ὁπωσδήποτε γιατί εἴμαστε ὑπεύθυνοι γι' αὐτό καί χωρίς νά γνωρίζουμε τί πρεσβεύετε κι ἐσεῖς ἀκριβῶς.

      Ἀπό κεῖ καί πέρα ὁ καθένας ἀναλαμβάνει τήν εὐθύνη του.

      Τέλος, αὐτά πού γράφουμε θέλουμε νά ξέρουν αὐτοί πού τά διαβάζουν ἀπό ποῦ προέρχονται, γιατί ἕνα ἱστολόγιο ἀποτελεῖ ἕνα ὁλόκληρο πάζλ καί εἶναι ἀπαραίτητο νά μᾶς ἐπισκέπτονται γιά νά βλέπουν ὅλα τά κομματάκια μέ τήν ὁλοκληρωμένη εἰκόνα κι ἔτσι νά ὑπάρχει οὐσιαστικότερο ἀποτέλεσμα ὀφέλειας κι ἐνιαῖα πνευματική γραμμή. Δέν θέλουμε νά χτυπᾶμε ἄσφαιρα κι ἀποσπασματικά, ἀλλά σέ καίριους στόχους.

      Δέν εἴμαστε ξέφραγο ἀμπέλι οὔτε ὡς πρόσωπα πού θέλουμε νά μιλήσουμε δημόσια μέ τήν ὅποια ὑπογραφή μας, οὔτε ὠς ἱστολόγια .
      Δέν γίνεται ἀπό τήν μία πλευρά νά μαχόμαστε γιά τήν ἐλευθερία πού μᾶς ἔδωσε ὁ Θεός, ἐπειδή τήν καταργοῦν κομμάτι κομμάτι οἰ νεοταξίτες μέ τίς ἀτζέντες τους κι ἀπό τήν ἄλλη πλευρά νά τήν καταπατᾶ ὁ ἕνας Χριστιανός στόν ἄλλον.

      Σᾶς εὐχαριστοῦμε, καλόν ἀγῶνα.
      Ὁ Θεός, ἡ Παναγία καί οἱ Ἅγιοι μαζί μας

      Διαγραφή
    6. Από την μια οι νεοημερολογίτες όταν δεν τηρούν την δεοντολογία αναγραφής του συντάκτη και της πηγής χτυπάνε στο συναίσθημα, "δεν έχεις ταπείνωση", "έτσι σου είπε ο πνευματικός σου να το χειριστείς;" κλπ
      κι από την άλλη οι παλαιοημερολογίτες και οι αποτειχισμένοι που ούτε με τους γοχ δεν τα βρίσκουν χτυπάνε με φωνές, τσιρίδες, ύβρεις, "συκοφαντίες", αλλά τα δυνατά τα κείμενα τα βάζουν στα σάιτ τους για να ανεβαίνει το πρεστίζ...

      Να σταματήσουν και οι μεν και οι δε να κάνουν κηρύγματα στους άλλους, χωρίς οι ίδιοι να τηρούν τα νόμιμα.

      Διαγραφή
    7. Ἄν παρατηρήσαστε, στα άλλα άρθρα που δηλώνουν όνομα και όχι ταυτότητα ιστολογίου βάζει με μεγάλα γράμματα τον αθρογράφο τους.
      Είναι φανερό πως δεν θέλει να μπει κάποιος εύκολα ή καθόλου στο ιστολόγιο-συγγραφέα.

      Το Σύνταξη: Ιστολόγιο https://kaiomenivatos.blogspot.com/ που βλέπουμε στα προσωπικά άρθρα αυτού του σάιτ, στα δύο άρθρα που πήρε από δω το αφαιρεί κι αυτό είναι μία διαδικασία σκόπιμη.
      Δηλαδή αντιγράφοντας ένα άρθρο από τον τίτλο μέχρι τό τέλος μέσα είναι και ο συντάκτης όπως ο ίδιος επιθυμεί να εμφανίζεται, όπως κάνουν ΟΛΟΙ, κάτω από τον τίτλο και την εικόνα και πάνω από το κείμενο.
      Κατόπιν το copy (αντιγραφή) κάνει paste (επικόλληση) στο μπλογκ του και μετά κάνει delete (διαγραφή) την αναγραφή του συντάκτη!

      Βάζοντας και την πηγή αφανή, πολλοί αναγνώστες αν όχι όλοι δεν καταλαβαίνουν τον συντάκτη ιστολόγιο, ούτε θα μπουν σ' αυτό να δούνε τι εστί για να οφεληθούν περαιτέρω.
      Κάποιοι άλλοι θα θεωρήσουν ότι το έγραψε αυτός που το αναδημοσίευσε
      και κάποιοι άλλοι θα το κάνουν αντιγραφή για το δικό τους μπλόγκ βάζοντας πηγή αυτόν που δεν έκανε την σωστή αναφορά.


      Και μετά ουρλιάζει κι αναθεματίζει κι από πάνω.

      Διαγραφή
  2. Επίσης το Βίντεο Ορθοδοξίας να προσέξει πως στις ιστοσελίδες που προτείνει, η συγκεκριμένη ιστοσελίδα που δεν τηρεί την δεοντολογία εις βάρος του Ιστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, καθώς και δύο άλλες,

    ανήκουν σε αποτειχισμένους εκτός κανονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας που δεν ξέρουμε πού ανήκουν!

    Μην παρασυρθεί ο κόσμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα ίδια κάνει και σε άλλα ιστολόγια ο Σημάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἄ, τόν ξέρετε κι ἐσεῖς!
      Δέν ἀνέφερα τό ὄνομά του γιά νά τοῦ δείξω πώς τόν σέβομαι ὡς ἄνθρωπο καί γιά νά ἀλλάξει τακτική.

      Κι ἐμεῖς ὡς Ἱστολόγιο βρίσκουμε μία εἴδηση σέ πολλές πηγές καί ἀναφέρουμε ἔστω μία χωρίς νά ξέρουμε τήν ἀρχική.

      Ἀλλά σέ προσωπικά ἐνυπόγραφα ἄρθρα, δέν γίνεται νά μήν βάλεις τόν συντάκτη ὅπως ὑπογράφει τό κείμενό του.
      Τέλος πάντων.

      Ἄς τόν φωτίσει ὀ Θεός καί ὅλους μας.

      Διαγραφή
  4. Καλός άνθρωπος είναι αλλά έχει πολλές λάθος απόψεις όπως για την αποτείχιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)