
Ἀκολουθεῖ βίντεο:
Ἀκολουθεῖ βίντεο:
Πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ, γεμίζεις το καλάθι σου με γάλα, σαπούνι και μακαρόνια, και το προϊόν στέλνει τις πληροφορίες σου στην εταιρία. Δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Μεγάλες εταιρείες, όπως η Procter & Gamble, βάζουν μικροσκοπικά τσιπ RFID σε καθημερινά προϊόντα. Επίσημα, για να παρακολουθούν τα αποθέματα. Ανεπίσημα; για να μαθαίνουν τι αγοράζεις, πότε και γιατί. Στην Ελλάδα, λίγοι το συζητούν, αλλά ο κόσμος αλλάζει γρήγορα.
Τι Είναι τα RFID Τσιπ και πώς τα έβαλαν κρυφά στη ζωή μας;
Τα RFID (Radio Frequency Identification) τσιπ είναι μικροσκοπικές συσκευές που αποθηκεύουν δεδομένα και τα στέλνουν ασύρματα σε κάποιους για να εξετάσουν τις αγοραστικές κινήσεις σου. Χρησιμοποιούνται ήδη σε συσκευασίες προϊόντων, από απορρυπαντικά μέχρι κονσέρβες, για να βοηθήσουν τις εταιρείες να ξέρουν πού βρίσκονται τα προϊόντα τους. Σύμφωνα με αναφορές από το εξωτερικό, εταιρείες όπως η Walmart και η Unilever πειραματίζονται με αυτά για να «βελτιώσουν» την αλυσίδα εφοδιασμού.
