Στό ξωκκλήσι θά ἔχουν τσίπα;
Στον Μύτικα Ευβοίας, ένα ιστορικό εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου κινδυνεύει με κατεδάφιση στο όνομα ενός δημόσιου έργου.
Ένας ιερός τόπος λατρείας, συνδεδεμένος με τη μνήμη και την πίστη των κατοίκων, οδηγείται στην καταστροφή, ενώ δίπλα του βρίσκεται ακόμη και αρχαιολογικός χώρος με σημαντικά ευρήματα.
Και το ερώτημα είναι απλό:
Γιατί δεν αναζητείται λύση μετακίνησης ή παράκαμψης του Ναού;
Γιατί η Πολιτεία δείχνει τέτοια σπουδή όταν πρόκειται για ορθόδοξους ναούς, αλλά διαφορετικά αντανακλαστικά σε άλλες περιπτώσεις;
Γιατί αγνοείται η αγωνία των κατοίκων και το θρησκευτικό αίσθημα του ελληνικού λαού;







