Σελίδες

ΥΠΕΡΕΠΕΙΓΟΝ! Ο ΓΕΡΩΝ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ! 3 ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ!

ΥΠΕΡΕΠΕΙΓΟΝ! Ο ΓΕΡΩΝ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ! 3 ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ!
ΥΠΕΡΕΠΕΙΓΟΝ! Ο ΓΕΡΩΝ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ! 3 ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ! Κάντε κλικ στην εικόνα!

TRANSLATOR

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025

Ὁ Ἄντίχριστος δέν προσκυνᾶται μόνο λατρευτικά καί ἡ ταυτοποίησή μας μέ αὐτόν δέν ἐκφεύγει τῆς κρίσεως τοῦ Θεοῦ!

 
 
Τα διαζευκτικα ή ειναι ισοδύναμα ως προς τον οικονομικο αποκλεισμο όχι ως προς την καταδίκη από τον Θεο. Πουθενα ο Θεος στην αποκάλυψη δεν καταδικάζει αυτους που λαμβανουν αριθμους και ονόματα παρα μονον αυτου που λαμβανουν το χαραγμα του ονόματος τους αντιχρίστου. ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ;
Οι καταδικαστικές αναφορές βρίσκονται αλλού και ουδέποτε συνδέονται με αριθμούς ή ταυτότητες, αλλά αποκλειστικά με λατρευτική υποταγή.
✔ Αποκ. 14:9–11 — Αιώνια καταδίκη
Όποιος
• προσκυνήσει το θηρίο,
• προσκυνήσει την εικόνα του,
• λάβει το χάραγμα στο μέτωπο ή το χέρι,
«…καὶ βασανισθήσεται…».Αποκ. 19:20 — Καταστροφή των προσκυνητών του θηρίου

«…οἱ λαβόντες τὸ χάραγμα τοῦ θηρίου
καὶ οἱ προσκυνοῦντες τὴν εἰκόνα αὐτοῦ ἐφονεύθησαν…»

Και πάλι, το πρόβλημα δεν είναι αριθμός, αλλά προσκύνηση.

✔ Αποκ. 20:4 — Η σωτηρία όσων ΔΕΝ προσκύνησαν

«…οἱτινες οὐ προσεκύνησαν τὸ θηρίον
οὐδὲ τὴν εἰκόνα αὐτοῦ
καὶ οὐκ ἔλαβον τὸ χάραγμα…
καὶ ἔζησαν καὶ ἐβασίλευσαν…»

Πάλι:
Η κρίσιμη πράξη είναι η λατρευτική αποδοχή, όχι ο αριθμός.

🔥 3. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η “ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ”

Σε όλες τις Πατερικές ερμηνείες:

Ανδρέας Καισαρείας

Αρέθας Καισαρείας

Οικουμένιος

η προσκύνηση του θηρίου είναι λατρευτική, όχι διοικητική.

Ο Ανδρέας Καισαρείας γράφει:Προσκύνησιν λέγει τὴν ὡς θεῷ πίστιν καὶ δουλείαν.»

Δηλαδή:

✔ Πίστη στον Αντίχριστο
✔ Αποδοχή του ως θεϊκού ηγέτη
✔ Πνευματική υποταγή

Καμία σχέση με προσωπικό αριθμό, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ταυτότητες, διαβατήρια ή ψηφιακές εφαρμογές.
 
 
 
Ἤδη δείξαμε στό προαναφερθέν ἄρθρο μας πώς τά διαζευκτικά "ἤ" εἶναι φιλολογικῶς ἰσόκυρα καί ἰσοδύναμα ἄνευ περιορισμῶν. 
 
Ἄρα, ἀπό ποῦ συμπεραίνετε αὐθαίρετα ὅτι τό χάραγμα ἰσοδυναμεῖ μέ τό ὄνομα τοῦ θηρίου καί μέ τόν ἀριθμό του μόνο μέ τόν οἰκονομικό ἀποκλεισμό; Ξεκινᾶ λανθασμένα τό σκεπτικό σας ἐξ ἀρχῆς.
Ὁ οἰκονομικός ἀποκλεισμός, ἄρα ἡ ἐπιβίωση, ναί μέν εἶναι ἕνα κοινό ἀποτέλεσμα τῆς παραλαβῆς τοῦ χαράγματος ἤ τοῦ ὀνόματος τοῦ θηρίου ἤ τοῦ ἀριθμοῦ του, ἀλλά αὐτό δείχνει ὅτι καί τά τρία ἔχουν τήν ἴδια ἐπίδραση στόν ἄνθρωπο ἐπί τῆς οὐσίας καί μάλιστα ὄχι μόνο στό σῶμα του (ἐπιβίωση), ἀλλά καί στήν ψυχή του πρωτίστως. Στήν ψυχή του διότι ἐπιλέγει ἄν θά ὑποκύψει ἤ ὄχι σέ κάτι πού ἄν δέ τό πάρει γιά θρησκευτικούς λόγους θά τόν ἀποκλείσει ἀπό τήν ζωή καί τήν κοινωνία. Μπαίνει σέ δίλημμα: ψωμί ἤ σταυρός; Αὐτό λοιπόν δέν εἶναι ἕνας ἐπιφανειακός οἰκονομικός ἀποκλεισμός, ὅπως ἐλαφρά τόν ἀντιμετωπίζετε, ἀλλά μία ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ἐπιλογή πρωτίστως γιά ἕναν Ὀρθόδοξο Χριστιανό! ΧΡΙΣΤΟΣ Ή ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ; Ἄν δέν ὑποκύψει, ξέρει ὅτι παρ' ἀνθρώποις δέν θά μπορεῖ νά κάνει τίποτε, γιατί ἐπί τῆς οὐσίας τοῦ ἀφαιροῦν τό δικαίωμα νά ζήσει καί πρέπει νά ἐπιλέξει ἄν θά ἀφαιθεῖ μέ ἀκλόνητη πίστη στά χέρια τοῦ Θεοῦ ὁλοκληρωτικά. Ἐν ὀλίγοις, τόν ἀπειλοῦν ὅτι θά τόν ἀποκλείσουν  ἀπό τήν κοινωνία, ἀπό τό κρατικό σύστημα καί νά πεθάνει. Ἀνθρωποκτόνος δέν εἶναι ὁ Διάβολος; Νά πεθάνουμε θέλει. Ζωή ἤ θάνατος; ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ἐπιλογή ἐν προκειμένῳ. Κοιτάξατε λοιπόν, μόνο τήν ἐπιφάνεια καί ὄχι καί τό βάθος τοῦ οἰκονομικοῦ ἀποκλεισμοῦ πού εἶναι ὁ θάνατος ἀπό τήν πλευρά τοῦ ἀντίχριστου συστήματος καί ἡ θυσία μέ τή ἀκλόνητη πίστη ἀπό τήν πλευρά τοῦ Χριστιανοῦ! 
Ἀντιμετωπίζετε τό χάραγμα στό δεξί χέρι, τό ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου καί τόν ἀριθμό του σάν διαφορετικά ὡς πρός τήν οὐσία τους. Σά νά λέμε πώς κάποιος μᾶς πυρπολεῖ μέ φλογοβόλο, ἤ μέ μολότωφ, ἤ μέ στουπί. Φωτιά μᾶς ρίχνει καί στίς τρεῖς περιπτώσεις, γιατί φωτιά βγαίνει κι ἀπό τά τρία. Ἡ ἴδια οὐσία.
Ἔτσι καί στήν περίπτωση αὐτή. Ταυτοποιεῖσαι μέ χάραγμα στό σῶμα σου, ἤ μέ ταυτότητα μέ τόν ἀριθμό του ἤ μέ  τό ὄνομά του καί βγαίνεις ἀλώβητος ἀπό τά δύο καί καταδικάζεσαι μόνο ἀπό τό πρῶτο; Ἀφοῦ καί τά τρία τόν ἔξω ἀπό δῶ ἔχουν!
Δηλαδή ἄν κρατᾶς τό χάραγμα μέ τό 666 στό χέρι σέ ταυτότητα (κατά τούς Ἀγίους Ἀρέθα καί Ἐφραίμ τόν Σύρο) δέν ταυτοποιεῖσαι μέ τόν ἔξω ἀπό δῶ καί ταυτοποιεῖσαι μόνο ἄν σοῦ τό βάλουν στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο; Στήν πρώτη περίπτωση θά ἐπαινεθεῖς ἀπό τόν Θεό, ἐνῶ στήν δεύτερη θά καταδικασθεῖς ἐνῶ καί στίς δύο περιπτώσεις ἔχεις ταυτοποιηθεῖ μέ τόν ἔξω ἀπό δῶ; Ἀλήθεια τώρα;
Τό ρισκάρετε; Ἐμεῖς ὄχι. Οὔτε τό προτείνουμε, μή γένοιτο!
Τό ἴδιο καί ὅλοι οἱ Ἅγιοι τῆς ἐποχῆς μας (καί ὄχι μόνο) πού ὁμοφωνοῦσαν στό νά μήν λάβουμε τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα. Ἀκριβῶς γιά τόν ἴδιο λόγο, γιατί σέ ταυτίζει μέ τόν ἔξω ἀπό δῶ. Τόσο ἁπλά. Οὔτε τό ὄνομά σου θά σέ ταυτοτοποιεῖ πλέον, οὔτε ἄλλος ἀριθμός μόνος του. Θά σέ ταυτοποιεῖ μόνο τό ὄνομα καί ὁ ἀριθμός τοῦ διαβόλου καί τό χάραγμά του (οἱ χαρακιές barcode 666) τῆς ἠλεκτρονικῆς σου ταυτότητας! Αὐτό δέν εἶναι ἁπλῶς οἰκονομικός ἀποκλεισμός λοιπόν, ἀλλά συναινετική ταυτοποίησή σου προκειμένου νά ζήσεις καί νά καλοπερνᾶς! Δηλαδή προσκυνᾶς τό ἀντίχριστο σύστημα καί γίνεσαι δοῦλος του.
 
Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης:
"Ὅποιος ὑποστηρίζει ἕνα ἀντίχριστο σύστημα συντασσόμενος μαζί του, αὐτοπροσδιοριζόμενος πλέον μέσα ἀπό αὐτό, θεωρεῖται σφραγισμένος, ἀσχέτως ἄν δέν ἔχει λάβει τό τελικό  σφράγισμα (δεξί χέρι ἤ μέτωπο)". Ἡ λέξη "τελικό" πού χρησιμοποιεῖ ὁ Ἅγιος δηλώνει ξεκάθαρα τήν προηγούμενη παγίδα του. Αὐτήν πού ζοῦμε τώρα γιά παράδειγμα καί γιά τήν ὁποία διαφωνοῦμε.
 
Σέ αὐτό τό σημεῖο πᾶμε στό δεύτερο σημεῖο πού λέτε, πάλι αὐθαίρετα, πώς θά καταδικασθοῦν μόνο αὐτοί πού προσκυνᾶνε "λατρευτικά" τόν Ἀντίχριστο. 
Ποιός σᾶς εἶπε ὅτι ἡ Ἁγία Γραφή περιορίζεται μόνο στήν λατρευτική προσκύνηση τοῦ Ἀντιχρίστου καί δέν ἐννοεῖ μέ τήν λέξη "προσκύνηση" καί τήν πρακτική ἀποδοχή καί χρήση ὡς δικῆς σου ταυτότητας τοῦ δικοῦ του ὀνόματος καί τοῦ δικοῦ του ἀριθμοῦ (καί τῶν χαρακιῶν 666);
Γιά αὐτό τό θέμα μίλησε ξεκάθαρα ὁ Ἅγιος Παΐσιος στά χειρόγραφά του "σημεῖα τῶν καιρῶν". 
Αὐτά λένε ὅσοι ρασοφόροι φασκιώνουν τά πνευματικά τους παιδιά, ἀλλά καί λαϊκοί τήν συνείδησή τους καί τίς συνειδήσεις τῶν συνανθρώπων τους. Θά λάβουν δηλαδή τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες καί τό χάραγμα στό σῶμα τους, ἀλλά δέν θά πειράζει αὐτό στήν "λατρευτική" τους ζωή. Αὐτά ἀκριβῶς πρεσβεύετε μέ τό παρόν σχόλιό σας. Εἶσθε ἀνάμεσα σέ αὐτούς καλέ μου ἄνθρωπε. Διαβάστε νά θυμηθεῖτε τί λέει ὁ Ἅγιος:
 
 
Ἀπό ἐδῶ:
Μέ τήν παραλαβή τῆς ταυτότητας πού ἔχει τίς χαρακιές τοῦ Ἀντιχρίστου καί τόν ἀριθμό του (ἄρα καί τό ἀριθμοποιημένο ὄνομα του) τόν προσκυνᾶς ἤδη, ἀφοῦ τόν παραδέχεσαι γιά νά ταυτιστεῖς μαζί του.
Τήν προσκύνηση τοῦ θηρίου πού μᾶς γράφετε παραπέμποντας στήν Ἀποκάλυψη, αὐθαιρέτως καί πάλι τήν ἑρμηνεύετε μόνο λατρευτικά. Δέν εἶναι μόνο λατρευτικά. Εἶναι καί ἠθικά, πρακτικά πνευματικά στήν καθημερινότητα.
Δηλαδή ἐσεῖς προσκυνᾶτε τόν Θεό μόνο μέσα σέ λατρευτική Ἀκολουθία καί στόν Ναό; Δέν τόν προσκυνᾶτε καθημερινῶς μέσα στό ἱερό βῆμα τῆς καρδιᾶς σας ὅσο πιό ἀδιαλείπτως γίνεται, στήν προσευχή σας, στόν κανόνα σας, στά λόγια καί στά ἔργα σας, στίς ἀποφάσεις κι ἐπιλογές σας, ὅπως καί στήν ὁμολογία σας; 
Καί πῶς θά πηγαίνετε στήν ἐκκλησία νά λαμβάνετε τόν Χριστό καί νά λατρεύετε καί νά προσκυνᾶτε τόν Χριστό ἔχοντας ταυτότητα μέ τόν Ἀντίχριστο καί τήν φωτογραφία σας ἐπάνω του; Δέν θά κοροϊδεύετε τόν Χριστό, ἐνῶ ταυτοποιηθήκατε μέ τόν ἄλλο;


Τέλος, αὐθαιρέτως καί πάλι ἀναφέρεσθε σέ Ἁγίους Πατέρες καί γράφετε πώς ἡ προσκύνηση τοῦ Ἀντιχρίστου εἶναι μόνο λατρευτική, ὄχι διοικητική. Δέν γράψατε καμμία φράση κανενός πού νά τό ἐπιβεβαιώνει αὐτό.
Ἀναφέρατε μόνο τήν φράση τοῦ Ἁγίου Ἀνδρέα Καισαρείας: "προσκύνησιν λέγει τήν ὡς θεῷ πίστιν καί δουλείαν".
Ἀπό ποῦ προκύπτει ἀπό αὐτήν τήν φράση ὅτι ὅταν κάποιος προσκυνᾶ τόν Ἀντίχριστο καί τό σύστημά του αὐτό εἶναι λατρευτική διαδικασία μόνο; Ὁ Ἅγιος πολύ σωστά μιλᾶ γιά πίστη σέ αὐτόν καί ὑποδούλωση σέ αὐτόν (ἄρα καί στό σύστημά του). Αὐτά τά δύο, πίστη καί ὑποταγή στόν ἔξω ἀπό δῶ μιά χαρά γίνονται ἀπό τόν κόσμο καθημερινά ἐκτός ναῶν καί λατρευτικῶν τελετῶν (γι' αὐτό πᾶμε κατά διαόλου ὡς κοινωνία)! Μάλιστα στήν Ἑλλάδα πού τό 97% δέν ἐκκλησιάζεται στόν Χριστό, αὐτό ἀρκεῖ ὡς προσκύνηση τοῦ ἄλλου! Ἄν δέν εἶσαι μέ τόν Χριστό, αὐτόματα εἶσαι μέ τόν ἄλλο. Στήν πνευματική ζωή ὑπάρχει φῶς ἤ σκότος· "ὁ μὴ ὢν μετ' ἐμοῦ κατ' ἐμοῦ ἐστι" (Ματθ. 12,30).
 
Γιά νά μή θυμηθοῦμε ἀπό τήν Χριστιανική ἱστορία πόσες "διοικητικές" ἐντολές ἀθέων καί εἰδωλολατρῶν ἡγετῶν ἐπιβάλλονταν στούς Χριστιανούς κι αὐτοί ἀρνοῦνταν νά τίς ὑπακούσουν, γι' αὐτό διώκονταν, βασανίζονταν καί μαρτυροῦσαν, ἐπειδή αὐτές ἔρχονταν σέ ἀντίθεση μέ τήν πίστη τους στόν Θεό. 
 
Καταρρίπτεσθε μόνος σας μέ αὐτά πού γράφετε καί μάλιστα σεργιανίζετε. Ἀνήκετε στούς φασκιωτές. Προσέξτε. Μέ πόνο καί ἀγάπη.
 
 
 
  

10 σχόλια:


  1. Ο χρήστης Yorgos σχολίασε την ανάρτηση "Ὁ Ἄντίχριστος δέν προσκυνᾶται μόνο λατρευτικά καί ἡ ταυτοποίησή μας μέ αὐτόν δέν ἐκφεύγει τῆς κρίσεως τοῦ Θεοῦ!"

    Αγαπητέ αδελφε , θα σας στειλω σε καποιες δόσεις το κειμενο –απαντηση που εχω συντάξει διοτι ολόκληρο (6 σελίδες) δε με αφηνει .. σας προωθω τις 2 πρωτες σελιδες
    σας ευχαριστώ για την απάντησή σας, όμως επιτρέψτε μου, με ειρήνη και αγάπη, να επισημάνω ότι:
    1. Η Αποκάλυψη δεν καταδικάζει ούτε μία φορά τον αριθμό του θηρίου ή το όνομα του θηρίου από μόνα τους απλως αυτα αναφέρονται για τις κοινες συνεπειες τους ως προς τον οικονομικο αποκλεισμο.
    Ποιοι καταδικάζονται στην Αποκάλυψη;
    Σε πολλά σημεία η Αποκάλυψη δεν καταδικάζει όσους έχουν έναν αριθμό, αλλά όσους προσκυνούν το θηρίο ή την εικόνα του και δέχονται το χάραγμα ως σημείο πίστης προς αυτόν.
    Αποκ. 14:9–10
    «Εἴ τις προσκυνῇ τὸ θηρίον καὶ τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ λαμβάνει χάραγμα ἐπὶ τοῦ μετώπου αὐτοῦ ἢ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτοῦ,
    καὶ αὐτὸς πίεται ἐκ τοῦ οἴνου τοῦ θυμοῦ τοῦ Θεοῦ...»
    Η καταδίκη συνδέεται ρητά με προσκύνηση και αποδοχή του χαράγματος, όχι με οποιοδήποτε διοικητικό στοιχείο αναγνώρισης.
    Αποκ. 16:2
    «καὶ ἐγένετο ἕλκος πονηρὸν... ἐπὶ τοὺς ἀνθρώπους τοὺς ἔχοντας τὸ χάραγμα τοῦ θηρίου καὶ τοὺς προσκυνοῦντας τὴν εἰκόνα αὐτοῦ.»
    Αποκ. 19:20
    «Καὶ ἐπιάσθη τὸ θηρίον... μετ’ αὐτοῦ ὁ ψευδοπροφήτης... ὁ πλανήσας τοὺς λαβόντας τὸ χάραγμα... καὶ τοὺς προσκυνοῦντας τὴν εἰκόνα αὐτοῦ.»
    🔹 Αποκ. 20:4
    «Καὶ εἶδον ψυχὰς τῶν πεπελεκισμένων διὰ τὴν μαρτυρίαν Ἰησοῦ... καὶ οἳ οὐ προσεκύνησαν τὸ θηρίον οὐδὲ τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ οὐκ ἔλαβον τὸ χάραγμα ἐπὶ τὸ μέτωπον καὶ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτῶν.»
    👉 Και πάλι, η αποφυγή του χαράγματος συνδέεται με πίστη στον Χριστό και άρνηση προσκύνησης του θηρίου, όχι με τεχνική άρνηση ενός αριθμού.
    Πουθενά δεν υπάρχει καταδίκη για αριθμό ή όνομα χωρίς προσκύνηση και χάραγμα.
    Αυτό δεν είναι «αυθαίρετο». Είναι το ίδιο το κείμενο της Γραφής.
    «τὸ χάραγμα τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ»
    Το χάραγμα είναι χαρακτική εντύπωση (σφράγισμα) του ονόματος του θηρίου.
    Όχι ο αριθμός, όχι ένα έγγραφο, όχι ένας κωδικός.
    ________________________________________
    2. Οι Πατέρες μιλούν ξεκάθαρα:
    Η προσκύνηση είναι λατρευτική, όχι διοικητική
    Άγιος Ανδρέας Καισαρείας
    «Προσκύνησιν λέγει τὴν ὡς θεῷ πίστιν καὶ δουλείαν.»
    Ο άγιος λέει θεολογικά δύο έννοιες:
    • πίστις = εμπιστοσύνη σε αυτόν ως θεό
    • δουλεία = λατρευτική υποταγή
    Καμία σχέση με διοικητική πράξη, με ΑΦΜ, με ταυτότητες, με νόμιμη υπακοή στο κράτος.
    Άγιος Εφραίμ ο Σύρος
    Από τα ερμηνευτικά του περί Αντιχρίστου:
    Για την προσκύνηση:
    «Πάντας τοὺς μὴ πιστεύοντας αὐτῷ φονεύσει· οἱ δὲ πιστεύσαντες αὐτῷ ὡς θεῷ αὐτὸν προσκυνήσουσιν.»
    Εδώ είναι σαφέστατο:
    Η προσκύνηση = πίστη ότι είναι θεός.
    Για το χάραγμα:
    «Χαράξει τὸ σημεῖον αὐτοῦ… ἵνα φανερῶς γνῶσι πάντες ὅτι αὐτῷ ἠφοσίωται.»
    (= θα χαράξει το σημάδι του, ώστε να φαίνεται ότι του έχουν αφοσιωθεί.)
    Δηλαδή το χάραγμα είναι δημόσιο σημάδι αφοσίωσης — δεν είναι αριθμός ταυτότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἀγαπητέ ἀδελφέ, αὐτά πού ἀναφέρετε ἀφοροῦν ὄντως ὅσους πάρουν τό τελικό χάραγμα μέσα στο σῶμα τους (δεξί χέρι ἤ μέτωπο) καί ὅσους πλανηθοῦν καί προσκυνήσουν τόν Ἀντίχριστο ὡς τόν Θεό πρίν τήν συντέλεια. Καμμία ἀντίρρηση.
    Σέ αὐτούς κατ’ ἐξοχήν ἀναφέρεται ἡ Ἀποκάλυψη, γιατί κατά κόρον χρονικά ἀποκαλύπτει τό τέλος τῆς Ἱστορίας, πρίν τήν Μέλλουσα Κρίση. Αὐτό δέ σημαίνει ὅμως ὅτι δέν θά προσκυνήσουν τόν Ἀντίχριστο καί τίς μεθόδους του οἱ ἄνθρωποι πρίν τήν ἕλευσή του καί μάλιστα αὐτό νά θεωρεῖται σφράγισμα.
    Γράψατε· «Εἴ τις προσκυνῇ τὸ θηρίον καὶ τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ λαμβάνει χάραγμα ἐπὶ τοῦ μετώπου αὐτοῦ ἢ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτοῦ,
    καὶ αὐτὸς πίεται ἐκ τοῦ οἴνου τοῦ θυμοῦ τοῦ Θεοῦ...»
    Τί λέει; «Καί» αὐτός πίεται ἐκ τοῦ οἴνου τοῦ θυμοῦ τοῦ Θεοῦ. Δηλαδή ὄχι μόνο αὐτός πού προσκυνᾶ τό θηρίον τότε πού θά ἐμφανισθεῖ, διότι στό ἐντομεταξύ τό ὄνομά του καί ὁ ἀριθμός του ἤδη ἐνεργοῦν καί διά Νόμου τοῦ Κράτους μᾶς ταυτίζουν μέ αὐτά!
    Μᾶς ἀναγκάζεται νά ἐπαναλαμβανόμαστε:
    Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης:
    "Ὅποιος ὑποστηρίζει ἕνα ἀντίχριστο σύστημα συντασσόμενος μαζί του, αὐτοπροσδιοριζόμενος πλέον μέσα ἀπό αὐτό, θεωρεῖται σφραγισμένος, ἀσχέτως ἄν δέν ἔχει λάβει τό τελικό σφράγισμα (δεξί χέρι ἤ μέτωπο)". Ἡ λέξη "τελικό" πού χρησιμοποιεῖ ὁ Ἅγιος δηλώνει ξεκάθαρα τήν προηγούμενη παγίδα του. Αὐτήν πού ζοῦμε στήν ἐποχή μας μέ τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα καί τόν προσωπικό ἀριθμό γιά παράδειγμα.

    Κι ἐπειδή θέλετε νά μιλήσουμε εἰδικά γιά ἔγγραφα καί ἀριθμούς, μᾶς ἀναγκάζεται πάλι να ἐπαναλάβουμε:
    Ἅγιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος:
    «Επειδή δηλαδή είναι θεομάχος (ὁ Διάβολος), θέλει να απολεσθούν όλοι. Διότι μεταχειρίζεται ο τύραννος τέτοιον τρόπο, για να βαστάζουν όλοι τη σφραγίδα του θηρίου, όταν θα έρθει στην εποχή του και στον ορισμένο καιρό να εξαπατήσει όλο τον κόσμο με θαύματα· και έπειτα έτσι να προσφέρει τις τροφές και κάθε εμπόρευμα (Αποκ. 13, 17) και θα τοποθετήσει κυβερνήτες να εκτελούν το πρόσταγμά του.»."
    Ἅγιος Ἀρέθας Καισαρείας:
    «Καί τό πλακίδιο (κάρτα/ταυτότητα) μέ τό ὄνομα τοῦ θηρίου, κατάφερε παντοῦ νά χρησιμοποιεῖται, στίς πωλήσεις καί τίς ἀγορές, ὥστε αὐτός πού δέν θά τό φέρει, νά πεθάνει ἀπό τήν ἔλλειψη τῶν ἀναγκαίων. Εἶναι ἀριθμός ἀνθρώπου αὐτό τό ὄνομα, ὄχι κάτι ξένο οὔτε ἀπρεπές καί κρυφό καί κεκαλυμμένο, ἀλλά (σέ) πλακίδιο καθημερινῆς χρήσης καί γνωστό στούς ἀνθρώπους».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οἱ Ἅγιοι αὐτοί μιλᾶνε ξεκάθαρα γιά βασταζόμενο τό χάραγμα στό χέρι ὑπό μορφήν κάρτας-ταυτότητας.
    Γιατί δέν θέλετε νά τό καταλάβετε; Τό λένε ΞΕΚΑΘΑΡΑ. Κατονομάζουν χάραγμα τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα πού ὄντως χωρίς αὐτήν καί τόν Προσωπικό Ἀριθμό πάνω της δέν θά μποροῦμε νά κάνουμε τίποτε.
    Καί γιατί τήν ὀνομάζουν χάραγμα μέ τόση εὐκολία; Γιατί ἁπλούστατα ἐπάνω της ἔχει τό ὄνομα καί τόν ἀριθμό τοῦ θηρίου, δηλαδή τό 666 τοῦ ψηφιακοῦ κόσμου μέ τό ὁποῖο ἐνεργοποιεῖται καί λειτουργεῖ. Δηλαδή ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ! Καί γιατί δέν ὀνομάζουν χάραγμα καί ἄλλα πράγματα πού ἔχουν τό 666, δηλαδή ὅλα τά ἀγαθά πού καταναλώνουμε; Γιατί μέ τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα ταυτοποιούμαστε ἐξολοκλήρου, ἄρα προσκυνοῦμε τό θηρίο ἀποδεχόμενοι τήν ταύτισή μας μαζί του. Κάμπτουμε γόνυ τῇ Βάαλ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ ΜΟΝΟ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ, ἐπομένως! Πρῶτα προσκυνᾶς μέσα στήν καρδιά σου κάποιον ἤ κάτι γιατί τόν/τό ἀγαπᾶς ἤ τόν/τό ἀποδέχεσαι (βλέπε συναίνεση παραλαβῆς ταυτότητας καί Π.Α.) καί μετά ἄν θέλεις κάνεις καί λατρευτικές τελετές σέ αὐτά ὡς ψεύτικο θεό ἤ εἴδωλο ἀντίστοιχα.
    Ἄρα, «ἡ χαρακτική ἐντύπωση (σφράγισμα) τοῦ ὀνόματος τοῦ θηρίου» πού λέτε γιά τό ἐπί τοῦ σώματος χάραγμα, ὑπάρχει κανονικότητα ἐπάνω στήν ταυτότητα μαζί μέ τήν φωτογραφία μας, τά στοιχεῖα μας, τήν ὐπογραφή μας, ὅλη μας τήν ζωή καί κυρίως μέ τήν συναίνεση, τήν ἀποδοχή καί τήν κάμψη μας (προσκύνηση, σκύψιμο) στό ἀντίχριστο σύστημά του καί στό ἴδιο τό θηρίο ἐπάνω της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γι’ αὐτό μή λέτε, μέ σιγουριά κιόλας, ὅτι δέν προσκυνοῦμε τό θηρίο καί πρίν τήν παγκόσμια ἐμφάνιση καί δικτατορία του.
    Ὅπως κατά τόν Ἅγιο Γαβριήλ τόν διά Χριστόν Σαλό οἱ τελευταῖοι ἄνθρωποι τῶν ἐσχάτων θά προσκυνοῦν καί θά πιστεύουν τόν Ἀντίχριστο ὡς θεό καί δέν θά τό καταλαβαίνουν καί παρά τίς ἐπί 3 ἔτη προειδοποιήσεις τῶν Προφητῶν Ἡλία καί Ἐνώχ πού θά λένε ὅτι αὐτός εἶναι ὁ μιαρός, βλέπε·
    Περί πλανεμένης "αὐτοσυστάσεως" τοῦ ψευδομεσσία-Ἀντιχρίστου (καί τοῦ χαράγματός του)!
    https://kaiomenivatos.blogspot.com/2025/10/blog-post_849.html

    ἔτσι καί τώρα δέν βλέπουν πολλοί ἄνθρωποι καί μάλιστα Χριστιανοί ὅτι τόν προσκυνοῦν μέ τό νά ταυτοποιηθοῦν μαζί του (τό ὄνομά του, τόν ἀριθμό του).
    Κι ἐπειδή δέν τόν βλέπουν γιά νά τόν προσκυνήσουν καί δέν πηγαίνεουν σέ ναό νά τόν λατρεύσουν, νομίζουν ὅτι ἐκφεύγουν τοῦ θυμοῦ τοῦ Θεοῦ.
    Λέει γιά παράδειγμα στήν Ἁγία Γραφή·
    «Νεκρώσατε οὖν τὰ μέλη ὑμῶν τὰ ἐπὶ τῆς γῆς, … καὶ τὴν πλεονεξίαν, ἥτις ἐστὶν εἰδωλολατρία» (Κολοσ. 3, 5).
    Τό παράδειγμα αὐτό τό ἀναφέρω γιατί εἶναι πολύ χαρακτηριστικό, γιά νά δείξω πώς δέν χρειάζεται κάποιος νά λατρεύει κάποιο εἴδωλο σέ ναό γιά νά θεωρεῖται εἰδωλολάτρης-προσκυνητής. Μπορεῖ κάλλιστα νά εἶναι μέσα του μέ τήν ἐμπαθή προσκόλληση στήν ὕλη, σέ ἕνα πρᾶγμα ἤ σέ περισσότερα.
    Γιά νά μήν ἀναφέρω τί ἔλεγε ὁ ἴδιος ὁ Χριστός ὅτι ἤδη μοιχεύεις καί πορνεύεις μέ τό ἐμπαθές κοίταγμα καί ὄχι μόνο μέ τήν ἐξωτερική πράξη
    Ἔτσι συμβαίνει καί μέ τήν προσκύνηση τοῦ Ἀντιχρίστου. Οἱ τελευταῖοι ἄνθρωποι τοῦ κόσμου ἐνδεχομένως νά τόν προσκυνοῦν καί νά τόν λατρεύουν καί μέσα σέ ναούς ἐξωτερικά, ἀλλά τό ἴδιο προσκύνηση εἶναι καί γιά ἐμᾶς τώρα καί γιά ὅλους τούς ἀνθρώπους ἀπ’ ἀρχῆς κόσμου πού συντάσσονται κι αὐτοπροσδιορίζονται μέ τό ἀντίχριστο πνεῦμα του. Προσκυνοῦν τό θηρίο, ἀποδεχόμενοι τά τοῦ θηρίου. Αὐτό ἔκανε καί τόν Ἅγιο Ἰωάννη τῆς Κροστάνδης νά πεῖ αὐτό πού ἀνέφερα στήν ἀρχή τῆς παρούσης ἀπάντησης περί σφραγισμένων σέ κάθε ἐποχή.

    Γιά τόν ἐπίλογο τοῦ ἄνωθι σχολίου σας, περί Ἁγίου Ἐφραίμ Σύρου, ἤδη σᾶς ἀναφέραμε πώς μίλησε ξεκάθαρα γιά τήν βασταζόμενη σφραγίδα (ἠλεκτρονική ταυτότητα) πρίν ἀκόμη ἐμφανισθεῖ ὁ ἀντίδικος. Θά τά βρεῖ ἔτοιμα στρωμένα.
    Ὅσο γιά τίς χαρακιές, πρίν μποῦνε ἐπάνω στό σῶμα, θά τίς κρατᾶμε ἐπάνω στήν ταυτότητα. Ἡ ἴδια ταυτότητα θά εἶναι, ἐξωτερική κι ἐσωτερική. Τό ἴδιο barcode 666 θά εἶναι. Τό ὄνομα καί ὁ ἀριθμός τοῦ θηρίου. Περιορίζεστε μόνο στά ἔσχατα τῶν ἐσχάτων καί σᾶς διαφεύγει ἡ «εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος», κατά τόν Ἅγιο Παΐσιο, πού λαμβάνει χῶρα στίς μέρες πού ἐμεῖς ζοῦμε.
    Κανένας Ἅγιος κι ἁγιασμένος Πατέρας τῶν ἡμερῶν μας κυρίως πού γνώριζαν τήν τεχνολογία τῆς ἐποχῆς δέν μᾶς εἶπε αὐτά πού γράφετε. Ὅτι δηλαδή δέν εἶναι τίποτε ὁ ἀριθμός τοῦ θηρίου, ἤ τό ὄνομά του. Ἀντιθέτως, ὅλοι εἶπαν νά μήν πάρουμε τήν ταυτότητα, ὅτι εἶναι ἄρνηση Χριστοῦ, εἰσαγωγή σφραγίσματος, φακέλωμα πού ὁδηγεῖ σέ σφράγισμα κι ὄτι φεύγει ἡ χάρις κι ἄμα φύγει θά βουλωθεῖς καί στό σῶμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ἀθωοποιεῖτε τίς διοικητικές ἐνέργειες τοῦ Κράτους, τῶν Νόμων καί τῶν ἐγγράφων, ἐνῶ αὐτοί οἱ ἡγέτες εἶναι θεομάχοι καί μέ αὐτούς τούς Νόμους καί μέ αὐτά τά ἔγγραφα συστηματικά ἐργάζονται γιά τόν Διάβολο, γι' αὐτό μᾶς ἐπιβάλλουν ταυτότητα μέ τό ὄνομα καί τόν ἀριθμό τοῦ θηρίου του. Στό βασταζόμενο σφράγισμα.

    Ἄν πεθάνουμε τώρα, γιά αὐτά θά κριθοῦμε. Ἄν τά πήραμε ἤ ὄχι, εἰδικά γνωρίζοντας τί ἔχουν ἐπάνω τους. Δέν εἶναι ἁπλό ἔγγραφο ἡ προσωπική ταυτότητα. Εἶσαι ἐσύ. Ἀλλά μέ τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα τώρα πιά δέν θά εἶσαι μόνο ἐσύ... θά εἶναι καί αὐτός... μαζί σου. Τό ὄνομά του κι ἀριθμός του. Γιά πάντα, μέχρι νά πεθάνεις. Ἴσως καί μετά...

    Δέν θά μᾶς σώσει ὄτι δέν εἴμαστε (ἀκόμη) οἱ ἔσχατοι τῶν ἐσχάτων πού θά τούς ἐπιβάλλουν τό χάραγμα κι ἐπί τοῦ σώματος. Ἤ πού θά βλέπουν τόν Ἀντίχριστο στό Ναό τοῦ Σολομῶντα καί θά τοῦ βάζουν καί σωματική μετάνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο χρήστης Yorgos σχολίασε την ανάρτηση "Ὁ Ἄντίχριστος δέν προσκυνᾶται μόνο λατρευτικά καί ἡ ταυτοποίησή μας μέ αὐτόν δέν ἐκφεύγει τῆς κρίσεως τοῦ Θεοῦ!"

    3η και 4η σελιδα
    Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων
    (Κατήχηση 15, περί Αντιχρίστου)
    Για την προσκύνηση:
    «Πάντες προσκυνήσουσι τὸν πλάνον, ὡς θεὸν ὄντα.»
    Η προσκύνηση = θεοποίηση.
    Για το χάραγμα:
    «ἵνα μὴ τις δύνηται μήτε ἀγοράσαι, μήτε πωλῆσαι, ἐὰν μὴ τὸ χάραγμα τοῦ πονηροῦ ἔχῃ.»
    Ο Κύριλλος απλώς επαναλαμβάνει το κείμενο της Αποκάλυψης, χωρίς να το συνδέει με διοικητικά στοιχεία αλλά με επιβολή θρησκευτικής ομολογίας.
    ________________________________________
    Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
    Ο Χρυσόστομος δεν ερμηνεύει άμεσα την Αποκάλυψη, αλλά:
    • μιλά για το χαρακτήρισμα ως σημάδι υποταγής σε είδωλα,
    • και για την προσκύνηση ως λατρευτική αποδοχή.
    Από την Ομιλία περί ειδώλων:
    «ἡ προσκύνησις τοῖς εἰδώλοις δουλεία ἐστὶ δαιμόνων.»
    Η προσκύνηση = καθαρή λατρεία, ποτέ διοικητική υπακοή.
    Από την Ομιλία εις Ἐφεσίους:
    «Ὅπου γάρ προσκύνησις, ἐκεῖ καὶ δουλεία.»
    Η ίδια γραμμή με Ανδρέα–Αρέθα–Οικουμένιο.
    ________________________________________
    Άγιος Ιππόλυτος Ρώμης (3ος αιώνας)
    Στο έργο του «Περί Χριστού και Αντιχρίστου»:
    Για το χάραγμα:
    «σημεῖον τῆς ἀποδοχῆς καὶ ὁμολογίας τοῦ πονηροῦ.»
    Το χάραγμα = θρησκευτική ομολογία, όχι τεχνικό σύμβολο.
    Για την προσκύνηση:
    Ο Ιππόλυτος λέει πως θα απαιτήσει να τον θεωρούν θεό:
    «ὡς θεὸν ἑαυτὸν ἀναδείξει… καὶ πάντας ἀναγκάσει προσκυνεῖν αὐτόν.»
    Ξανά: το θέμα είναι λατρεία.
    ________________________________________
    Άγιος Μεθόδιος Ολύμπου (4ος αιώνας)
    Στο έργο «Συμπόσιον»:
    «ὁ πιστεύσας τῷ ἀνόμῳ ὡς θεῷ προσκυνήσει αὐτόν.»
    Το σχήμα επαναλαμβάνεται:
    Πίστη → λατρευτική προσκύνηση, όχι απλή υπακοή.
    ________________________________________
    Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός
    Σο «Περί Αἱρέσεων» 100, περί Αντιχρίστου:
    Για την εμφάνιση και λατρεία:
    «ὡς θεὸν ἑαυτὸν ἀποδείξει… καὶ πάντας προσκυνῆσαι ἀναγκάσει.»
    Ο Δαμασκηνός δεν αφήνει περιθώρια:
    ο Αντίχριστος ζητά λατρεία, όχι απλή συμμόρφωση σε διαταγές.
    ________________________________________
    Άγιος Αμφιλόχιος Ικονίου
    Σε ομιλία του για τον Αντίχριστο:
    «τὸ χάραγμα ἔσται σημείον τῆς δουλείας καὶ τῆς ὁμολογίας αὐτοῦ.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τίποτε ἀπό ὅλα αὐτά πού γράφετε ἐκ τῶν Ἁγίων, ἔρχεται σέ ἀντίθεση μέ τίς θέσεις μας καί οὔτε τίς ἀναιρεῖ. Μᾶλλον τίς συνοδεύουν.

    Οὔτε γιά τό βασταζόμενο χάραγμα μέ τίς χαρακιές barcode 666, τόν ἀριθμό τοῦ θηρίου κι ὄνομά του, οὔτε μέ τό ἐπί τοῦ σώματος.

    Ἐκεῖ πού δέ συμφωνοῦμε εἶναι στό πῶς ἐσεῖς ἑρμηνεύετε σέ κάποια σημεῖα τά λόγια τῶν Ἁγίων πού παραθέτετε, ὅσον ἀφορᾶ τήν προσκύνηση καί τήν λατρεία πού θέλετε νά τίς ἐκλαμβάνετε μόνο ὡς ἐξωτερικές πράξεις. Ἀλλά αὐτά τά ἐξηγήσαμε στά προηγούμενα σχόλιά μας-ἀπάντηση καί δέν θά τά ἐπαναλάβουμε.

    Ἁπλῶς, σημειώνουμε πώς θέλει ἐπίσης διάκριση στό νά καταλαβαίνουμε πότε οἱ Ἅγιοι μιλᾶνε χρονικά πρίν τόν Ἀντίχριστο καί πότε ἀναφέρονται ἀκριβῶς στήν ἐποχή του πού θά ζητήσει καί ἐξωτερική προσκύνηση καί λατρεία ὡς θεό.
    Ἡ προσκύνηση τοῦ Ἀντιχρίστου, ὅπως γράφουμε στήν κυρίως ἀνάρτηση, ἀλλά καί στά σχόλιά μας εἶναι διηνεκής ἀπό τότε πού ὑπάρχει αὐτός ὁ κόσμος καί ὁ Διάβολος. Τό ἀντίχριστο πνεῦμα του ἐνεργεῖται καί μάλιστα διά πολλῶν ἀντιχρίστων πρίν τόν τελικό Ἀντίχριστο καί ἔχει τό ἴδιο ἀποτέλεσμα. Στέλνει ψυχές στήν κόλαση.

    Τό τονίζουμε γιά νά μήν ὑπάρχει πλάνη στούς ἀναγνῶστες πώς εἰδικά ἐμεῖς τώρα ἐκφεύγουμε τῆς κρίσεως περί χαράγματος, ὄπως φαίνεται ἀπό αὐτά πού γράψαμε. Δέ γίνεται νά ὐποχρεούμεθα σέ ταυτότητα μέ τό 666 καί νά ἐφησυχάζουμε ὅτι ἐμεῖς τήν γλιτώνουμε... καί "δέν εἶναι χάραγμα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο χρήστης Yorgos σχολίασε την ανάρτηση "Ὁ Ἄντίχριστος δέν προσκυνᾶται μόνο λατρευτικά καί ἡ ταυτοποίησή μας μέ αὐτόν δέν ἐκφεύγει τῆς κρίσεως τοῦ Θεοῦ!"

    5η κ 6η σελιδα
    Και πάλι το ίδιο μοτίβο:
    δουλεία – ομολογία – λατρεία.
    3. Το κρίσιμο σημείο:
    Η προσκύνηση του θηρίου είναι θρησκευτική αποδοχή, όχι απλή υπακοή σε κρατικό μέτρο
    Ούτε ένας Πατέρας της Εκκλησίας δεν δέχθηκε ότι:
    • αριθμός ταυτότητας = προσκύνηση
    • διοικητικό μέτρο = χάραγμα
    • έγγραφο = αποστασία
    Αν ήταν έτσι, τότε οι χριστιανοί που είχαν ρωμαϊκή ταυτότητα και ήταν καταγεγραμμένοι σε απογράμματα ειδωλολατρικών αυτοκρατοριών θα ήταν όλοι… σφραγισμένοι.
    Αλλά όχι!
    Οι μάρτυρες αρνήθηκαν:
    • να ρίξουν θυμίαμα στα είδωλα
    • να ομολογήσουν θεότητα του Καίσαρα
    • να συμμετάσχουν στις λατρευτικές τελετές
    Ουδέποτε αρνήθηκαν:
    • απογραφές
    • κρατικά έγγραφα
    • διοικητικές διαδικασίες
    Η Εκκλησία ξεχωρίζει την κρατική υπακοή από τη λατρεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τό δουλεία-ὁμολογία-λατρεία εἶναι δικό σας συνειρμός.
    Δέν θά ἐπαναλάβουμε τά περί προσκυνήσεως καί λατρείας πού ἤδη γράψαμε.
    Ἐξάλλου εἴτε πέφτεις στίς παγίδες τοῦ Ἀντιχρίστου καί τόν λατρεύεις καί θρησκευτκῷ τῷ τρόπῳ, εἴτε πέφτεις στίς παγίδες του χωρίς νά τόν "ὁμολογεῖς" ὡς θεό, στήν κόλαση θά πᾶς. Τοῦ ἀνήκεις γιατί κάνεις τό θέλημά του κι ἄς μήν τοῦ ἀνάβεις κεριά.

    Αὐτά πού γράφετε "οὔτε ἕνας Πατέρας..." κ.λ.π., πραγματικά μᾶς βγάζουν ἔξω ἀπό τά ροῦχα μας.
    Ἄς ἀναφέρουμε δύο δείγματα Ἁγίων.
    Ἄγιος Παΐσιος γιά παραλαβή τῆς ταυτότητας: εἶναι ΑΡΝΗΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥ!
    Ἅγιος Παΐσιος γιά ταυτότητα: εἶναι "εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος".
    Ἅγιος Πορφύριος:
    «Θα 'ρθει εποχή που θα σας δώσουνε όλους μία κάρτα και μετά θα ακούτε στην τηλεόραση:
    Κλέψανε την κάρτα του Γεράσιμου, πήγανε στην τράπεζα και του σηκώσανε όλα τα λεφτά»!
    Μετά από λίγο θα ξαναλένε: «Πήρανε την κάρτα του τάδε και του κλέψανε όλα τα λεφτά», κι αυτό συνέχεια θα επαναλαμβάνεται. Όλα αυτά που θα λένε θα είναι ψέματα"!
    Μετά θα σας πούνε: «Για να μη σας κλέψουνε την κάρτα σας να βάλετε τον προσωπικό σας αριθμό και τα στοιχεία σας επάνω σας, δηλαδή να σφραγιστείτε και κανείς πλέον δεν θα μπορεί να σας τα κλέψει. Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα… Αυτά είναι τα σχέδιά τους!».

    Γιά διοικητικό ἔγγραφο μιλᾶνε. Γιά τήν ταυτότητα λένε καί τόν προσωπικό ἀριθμό!
    Ἐσεῖς ἀγαπητέ θέλετε νά σᾶς τά κατονομάσουν ὅλα αὐτά καί ὡς προσκύνηση, ἀποστασία, χάραγμα;
    Ἡ ἄρνηση Χριστοῦ δέν εἶναι ἀποστασία κι αὐτόματα προσκύνηση τοῦ μιαροῦ;
    Ἡ εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος δέν εἶναι τό ξεκίνημα τοῦ χαράγματος;
    Τά ψέματα δέν ἔχουν πατέρα τόν Διάβολο (πατήρ τοῦ ψεύδους κατά τήν Ἁγία Γραφή) καί δέν ἀφοροῦν στό διοικητικό ἔγγραφο τῆς ταυτότητας στό ὁποῖο ἀναφέρεται ρητῶς ὁ Ἅγιος Πορφύριος τό 1982 καί μάλιστα χρησιμοποιεῖ ἐπί λεξεί τόν ὅρο· "προσωπικός ἀριθμός" πού τότε δέν ὑπῆρχε ἀκόμη;

    Ὅσο γιά τήν ρωμαϊκή ταυτότητα κι ὁποιαδήποτε ἄλλη τῶν Χριστιανῶν σέ ἐποχές εἰδωλολατρείας καί εἰδωλολατρῶν ἡγετῶν, ὑπάρχει μία τεράστια διαφορά μέ τήν σημερινή ταυτότητα. Ἐκεῖνες, δέν εἶχαν ἐπάνω τους οὔτε τόν ἀριθμό καί τό ὄνομα τοῦ θηρίου γιά νά ταυτίζονται μαζί του, ἀλλά κυρίως οὔτε τήν ὑπογραφή, τήν φωτογραφία καί τά στοιχεῖα μέ ὅλη τήν ζωή τοῦ κατόχου Χριστιανοῦ!
    Γι' αὐτό ἐκεῖνοι δέν ἦταν σφραγισμένοι!
    "Τά τοῦ Καίσαρος τῷ Καίσαρι καί τά τοῦ Θεοῦ τῷ Θεῷ" εἶπε ὁ Χριστός.
    Ἀλλά τά τοῦ Ἀντιχρίστου δέν θά ἔλεγε ΠΟΤΕ!

    Τέλος, οἱ Χριστιανοί (ὄχι μόνο οἱ μάρτυρες, ἀλλά καί οἱ ὀμολογητές) δέν ἀρνήθηκαν μόνο θρησκευτικές πράξεις, ἀρνήθηκαν καί διοικητικές.
    Τρανταχτό παράδειγμα.
    Ὁ πάγκαλος Ἱωσήφ καί ἡ Παναγία μας καί Μητέρα τοῦ Χριστοῦ καί Θεοῦ, ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ, δέν ὑπάκουσαν νά τήν κάνουν γιά νά μήν κινδυνέψει ὁ Χριστός καί ματαιωθεῖ τό σχέδιο τῆς σωτηρίας τῶν ἀνθρώπων, ἔφυγαν κρυφά στήν Αἴγυπτο καί γύρισαν ὅταν τελείωσε ἡ κρατική διαδικασία καί θά ἦταν ἀσφαλεῖς.

    Κλείνοντας,
    "δεῖ πειθαρχεῖν Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις". Ἄν Ἐκκλησία ἐννοεῖται τήν διοικοῦσα, ἐδῶ γελᾶμε.
    Αὐτή στό Κολυμπάρι ἔκανε ὑπακοή στούς αἰρετικούς καί κατονόμασε τίς αἱρέσεις "ἐκκλησία".
    Αὐτή δημιούργησε σχίσμα μέ τούς ψευδο-οὐνίτες Οὐκρανούς.
    Αὐτή ὁδήγησε τό ποίμνιο στά πειραματικά μπόλια κι ἔκλεινε τούς ναούς.
    Αὐτή δέν ἀφόρισε κανέναν σοδονομίτη.
    Αὐτή τώρα μᾶς σπρώχνει καί νά μαρκαρισθοῦμε.

    Ἄν αὐτά σᾶς καθησυχάζουν ὅτι ἡ Ἐκκλησία ξεχωρίζει τήν ὑπακοή ἀπό τήν λατρεία, ἐμᾶς μᾶς ἀνησυχοῦν πώς εἶναι ὑπακοή-προσκύνηση στό ἀντίχριστο σύστημα τῆς Πολιτείας (σεργιανισμός) καί βέβαια ποιόν λατρεύει μέ αὐτά, τό ἀφήνουμε ὡς ἐρώτημα πρός ἀπάντησιν στόν καθένα σας καί σέ ἐσᾶς κ. Γιῶργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρακαλούμε μή μᾶς ξαναστείλετε ὀγκώδη σχόλια, κανείς.

    Δέν θά ἀπαντοῦσαμε γιατί φάγαμε ὧρες κι ἐργαζόμαστε χωρίς σταματημό κάθε μέρα.

    Τό κάναμε γιά τήν ἀγάπη ὅλων σας ἐπειδή εἶναι πολύ σοβαρό τό θέμα, χωρίς νά εἴμαστε ἀλάθητοι φυσικά, ὥστε νά ὑπάρχει λόγος καί ἀντίλογος, ὄλα ἀνοιχτά καί νά ἀποφασίσει ὁ καθένας τί θά ἐπιλέξει.

    Χριστός ἤ Ἀντίχριστος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)