Γράφει:
Χθές τά χαράματα 11-11-2025 λάβαμε σέ κάποιο ἄρθρο μας ἀπό κάποιον ἀγαπητό σχολιαστή τό ἑξῆς σχόλιο:
"ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΙΓ΄ ΚΕΦ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΤΟΠΙΚΗ
ΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥ BAR-QR CODE ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ Η ΤΟ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ.. Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ 666.. ΚΑΙ Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ
ΑΥΤΟΣ .. ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ.. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΔΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΤΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΥ.. ΑΛΛΑ Η ΙΣΟΤΟΠΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.. ΟΛΑ ΘΑΝΑΣΙΜΑ.. ΑΛΛΑ Η ΙΣΟΤΟΠΙΚΗ ΜΟΝΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.. Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ.. ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΑΙΡΕΙ.. ΟΥΤΕ
ΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΝΟΥ.. ΚΑΤΑΡΓΕΙ.."
Μέ ἀφορμή λοιπόν αὐτό τό σχόλιο, ἔχουμε τήν εὐκαιρία νά ξεδιαλύνουμε τίς διαφωνίες περί χαράγματος, δηλαδή ἄν εἶναι ἀποκλειστικά αὐτό στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο πού ἀναφέρει ἡ Ἀποκάλυψη ἤ ἄν εἶναι ἐξελισσόμενο, δηλαδή καί ὑπό ἄλλη μορφή πρίν τό τελικό ἐπί τοῦ σώματος.
Ἄν κι ἔχουμε ξεκαθαρίσει αὐτό τό θέμα καί σέ ἄλλα ἄρθρα καί σχόλιά μας, εἶναι εὐκαιρία νά τό κάνουμε πιό διάφωνο καί στό παρόν ἄρθρο.
Ἡ ἀπάντηση βρίσκεται πάλι μέσα στήν Ἀποκάλυψη.
Θά μᾶς τήν ἐξηγήσει καλύτερα ὁ γνωστός σέ ὅλους μας σεβάσμιος Γέρων Γαβριήλ ἐξ Ἁγίου Ὄρους: "Οἱ προτάσεις πού συνδέονται μέ τό διαζευκτικό "ἤ" εἶναι ἰσοδύναμες!
Εἴτε τό ἕνα συμβεῖ, εἴτε τό ἄλλο συμβεῖ, εἴτε χαράχτηκες, εἴτε ἔχεις ταυτότητα μέ τό 666 εἶναι ἕνα καί τό αὐτό!"
Γέρων Γαβριήλ, ἀπό ἐδῶ:
https://www.youtube.com/watch?v=jeMIYOuDpR4
Ὁ Γέρων ἀναφέρεται στό σημεῖο περί χαράγματος στήν Ἀποκάλυψη (ιγ΄ κεφ.) πού λέγει γιά ὅσους τό λάβουν:
17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων
τὸ χάραγμα,
τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου
ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
(Ἀποκ. κεφ 13)
Ἑπομένως, ὅταν ἡ ἴδια Ἀποκάλυψη βάζει ἴσα καί ὅμοια μέ τό διαζευκτικό "ἤ" τό
χάραγμα, μέ τό ὄνομα τοῦ θηρίου καί μέ τόν ἀριθμό του, σέ αὐτό κρύβεται ἡ διάκριση, ἡ
ἀκρίβεια καί ὁ κοινός νοῦς πού ἀναφέρει ὁ σχολιαστής καί πού θά ἔπρεπε νά ὁδηγήσει τούς πάντες νά κάνουν τήν ἑξῆς ἐπαγωγική φιλολογική καί μαθηματική σκέψη:
ΧΑΡΑΓΜΑ=ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΘΗΡΙΟΥ=ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ!
(Ὅταν ἐννοεῖται ταυτοποιηθοῦμε μέ αὐτά ἀποδεχόμενοι νά τά λάβουμε αὐτοπροσδιοριζόμενοι μέ αὐτά!).
Τόσο ἁπλά.
Κάποιοι ὅμως, δυστυχῶς θεωροῦν καί διαδίδουν πώς εἶναι "φουσκωμένο" νά ὀνομάζεται χάραγμα ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα καί ὁ προσωπικός ἀριθμός καί πώς ἀποτελεῖ "πείραγμα διαβόλου" σέ ὅσους τά ἀντιμετωπίζουν ἰσότιμα.
Λυπηρό (ἴσως καί βλασφημία κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος).
Γιατί ὅταν ἡ ἴδια ἡ Ἀποκάλυψη τά ἐξισώνει ὅλα αὐτά, ὁ κοινοῦς νοῦς καί ἡ στοιχειώδης λογική μᾶς κρούουν τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου πώς πρέπει νά ἀντιμετωπίζονται μέ τήν ἴδια βαρύτητα! Ἰσάξια! Δηλαδή ὡς χάραγμα!
Διότι ἄν δέ γίνει αὐτό, ὁ κόσμος θά τά διαχωρίσει (ἤδη συμβαίνει αὐτός ὁ διχασμός), τό μέν ὡς χάραγμα (δεξί χέρι ἤ μέτωπο) καί τά ἄλλα ὄχι, μέ ἀποτέλεσμα πολλοί νά πλανηθοῦν καί νά λάβουν τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα καί τόν προσωπικό ἀριθμό ἐπαναπαυόμενοι πώς δέν εἶναι τό χάραγμα τῆς Ἀποκαλύψεως, ἐνῶ εἶναι ἰσότιμα μέ αὐτό, σύμφωνα μέ τήν Ἀποκάλυψη ὅπως δείξαμε.
Λυπηρό.
Αὐτή εἶναι ἡ οὐσία καί ἡ οὐσιαστική λεπτομέρεια πού διαφεύγει σέ πλείστους, ἀλλά εἶναι ὀλέθρια γιά τούς ἴδιους ἄν τά λάβουν, ἤ ἄν δέν τά λάβουν οἱ ἴδιοι (γιά λόγους ἐλευθερίας καί ὄχι ἄρνησης Χριστοῦ), εἶναι γιά αὐτούς πού τούς ἀκοῦνε νά μήν ἑρμηνεύουν σωστά (ἤ καθόλου) αὐτήν τήν καίριας σημασίας λεπτομέρεια!
Λυπηρό.
Δέν θά ἦταν ἀσφαλέστερο νά φρονοῦμε ὅλοι τό ἴδιο βάσει αὐτοῦ τοῦ "ἤ" τῆς Ἀποκαλύψεως, ὥστε νά μήν δημιουργεῖται διχασμός στό ποίμνιο καί στούς πολίτες κι ἑνωμένοι σάν γροθιά νά πορευόμασταν μακριά ἀπό τόν κίνδυνο τοῦ ἀντιχρίστου πνεύματος τῆς ἀπωλείας; Καί δέν θά χάναμε κάτι καί δέν θά διακινδυνεύαμε νά κάνουμε λάθος καί νά τό πληρώναμε ἀνεπιστρεπτί, ἐπιγείως καί αἰωνίως.
Μάλιστα δέ, ὁ πρωτότυπος πάπυρος μέ τό κείμενο τῆς Ἀποκαλύψεως περιλαμβάνει τό διαζευκτικό "ἤ" καί στό ὄνομα τοῦ θηρίου (νά κι ἄλλη ἀκρίβεια!). Δηλαδή τό πρωτότυπο κείμενο γράφει:
17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων
τὸ χάραγμα,
ἢ τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου
ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
(Ἀποκ. κεφ 13)
Ἰδού ὁ πρωτότυπος πάπυρος:

Ἀφαιρέθηκε στήν μεταφορά καί στήν τυπογράφηση γιά ἄγνωστους λόγους, ἄν καί αὐτό δέν δημιουργεῖ πρόβλημα ἐπί τῆς οὐσίας, διότι εἶναι ἐμφανές καί πάλι ὅτι ἡ Ἀποκάλυψη ἐξομοιώνει τό ΧΑΡΑΓΜΑ μέ τό ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ καί μέ τόν ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΟΥ!
Γιατί ὁ ἀριθμός τοῦ θηρίου εἶναι ταυτόχρονα καί τό ὄνομά του στήν ἀριθμολογία, τό ὁποῖο μάλιστα ἐπίτηδες ὁ Θεός δέν ἐπέτρεψε νά φανερωθεῖ στήν Ἀποκάλυψη, διότι ὁ Ἀντίχριστος θά εἶναι ὁ Υἱός τῆς ἀπωλείας καί ὡς γνωστόν, οἱ ἀπολλύμενοι δέν θά μνημονεύονται στήν αἰώνια κόλαση. Δέν θά ἔχουν πλέον ὄνομα ἐφόσον δέν γράφθηκε στήν Βίβλο τῆς Ζωῆς!
Ἑπομένως, εἴτε λάβουμε τό χάραγμα στό δεξί μας χέρι ἤ στό μέτωπο, εἴτε λάβουμε ταυτότητα μέ τό 666 (καί ἀριθμοποιημένο τό ὄνομα τοῦ θηρίου) καί τόν προσωπικό ἀριθμό πού λειτουργοῦν μέ τό barcode 666 τῆς Ἠλεκτρονικῆς Διακυβέρνησης τοῦ Ψηφιακοῦ Μετασχηματισμοῦ τοῦ Κράτους, εἶναι ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ!
Συμπέρασμα:
Σέ αὐτό τό "ἤ" τῆς Ἀποκαλύψεως κρύβονται καί ἡ διάκριση καί ἡ ἀκρίβεια καί ὁ κοινός νοῦς!
Τό δεξί χέρι καί τό μέτωπο θά εἶναι ἡ ταφόπλακα τῆς διαδικασίας τοῦ χαράγματος πού μᾶς βάζει στόν τάφο πρῶτα.
Γι'
αὐτό καί ὁ Ἅγιος Παΐσιος μίλησε γιά "εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος" μέ τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα καί ἔλεγε νά ΜΗΝ τήν πάρουμε κι ὅτι εἶναι ἄρνηση Χριστοῦ! Διότι εἰσερχόμαστε στήν
διαδικασία χαράγματος!
Καί ὅλοι οἱ Ἅγιοι τῆς ἐποχῆς μας ὁμοφωνοῦν, ὅπως κι ἁγιασμένες μορφές Γερόντων καί Πατέρων τῆς πιό σύγχρονης ἐποχῆς μας, οἱ ὁποῖοι μᾶς προειδοποιοῦν νά μήν πάρουμε τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα (καί τόν προσωπικό ἀριθμό), ὅτι θά χάσουμε τήν χάρη κι ὅτι ἄχαρεις θά ἐνδώσουμε καί στό ἐπί τοῦ σώματος μαρκάρισμα ὡς ἐπισφράγισμα τῆς ἀποστασίας μας. Δέν τό ρίσκαραν ἐπ' οὐδενί. Τυχαῖο νά συμφωνοῦν ὅλοι;
Σέ αὐτήν τή συνάφεια, γιά πολλοστή φορά, ὑπενθυμίζουμε πάλι καί αὐτά:
Ἅγιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος:
«Επειδή
δηλαδή είναι θεομάχος (ὁ Διάβολος), θέλει να απολεσθούν όλοι. Διότι
μεταχειρίζεται ο τύραννος τέτοιον τρόπο, για να βαστάζουν όλοι τη
σφραγίδα του θηρίου, όταν θα έρθει στην εποχή του και στον ορισμένο καιρό να εξαπατήσει όλο
τον κόσμο με θαύματα· και έπειτα έτσι να προσφέρει τις τροφές και κάθε
εμπόρευμα (Αποκ. 13, 17) και θα τοποθετήσει κυβερνήτες να εκτελούν το
πρόσταγμά του.»."
Ἅγιος Ἀρέθας Καισαρείας:
«Καί τό πλακίδιο
(κάρτα/ταυτότητα) μέ τό ὄνομα τοῦ θηρίου, κατάφερε παντοῦ νά χρησιμοποιεῖται, στίς
πωλήσεις καί τίς ἀγορές, ὥστε αὐτός πού δέν θά τό φέρει, νά πεθάνει ἀπό
τήν ἔλλειψη τῶν ἀναγκαίων. Εἶναι ἀριθμός ἀνθρώπου αὐτό τό ὄνομα, ὄχι
κάτι ξένο οὔτε ἀπρεπές καί κρυφό καί κεκαλυμμένο, ἀλλά (σέ) πλακίδιο
καθημερινῆς χρήσης καί γνωστό στούς ἀνθρώπους».
Κλείνοντας, εἶναι πολύ καίριο νά θυμίσουμε τί λέγει ἡ Ἁγία Γραφή ὅσον ἀφορᾶ καί τήν παραμικρή της λεπτομέρεια:
Ματθ. 5,18 ἀμὴν γὰρ
λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς
καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ
μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα
γένηται.
Ματθ. 5,19 ὃς ἐὰν
οὖν λύσῃ μίαν τῶν ἐντολῶν τούτων τῶν ἐλαχίστων
καὶ διδάξῃ οὕτω τοὺς ἀνθρώπους, ἐλάχιστος
κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν·
ὃς δ᾿ ἂν ποιήσῃ καὶ διδάξῃ, οὗτος
μέγας κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν.
Καί στήν μικρότερη λεπτομέρεια, τόσο μικρή ὅσο ἕνα ἰῶτα, ἔγκειται ἡ διάκριση καί ἡ ἀκρίβεια στήν ἑρμηνεῖα καί τήρηση τοῦ Λόγου τοῦ Θεοῦ.
Καί ἔχει τεράστιο κόστος ἄν παραβλέψουμε ἔστω καί μία λεπτομέρεια, τήν ἀγνοήσουμε ἤ τήν ἀλλοιώσουμε, διότι θά γίνουμε ἐλάχιστοι γιά τήν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ. Γινόμαστε παραχαράκτες τῶν θείων Λόγων τοῦ ἴδιου τοῦ Θεοῦ.
Στήν προκειμένη περίπτωσή μας λοιπόν, αὐτό τό "ἰῶτα" εἶναι τό διαζευκτικό ἦτα "ἤ", ἡ διακριτική καί ἡ ἀκριβής λεπτομέρεια πού δίνει τήν λύση στό ποιά πράγματα νά ἀντιμετωπίσουμε ὡς χάραγμα μέ ἀσφάλεια, ἐκτός ἀπό τό τελικό χάραγμα ἐπί τοῦ σώματος στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο. Κι ὅπως ἀποδείχθηκε παραπάνω καί τά μέν καί τό δέ, εἶναι ἐκ τῆς Ἀποκαλύψεως ἀμφότερα, πέρα κι ἀπό τίς παρακαταθῆκες τῶν Ἁγίων πού συνηγοροῦν ἐπί τό αὐτό καί πού εἶναι ἰσότιμης βαρύτητας μέ τήν Ἁγία Γραφή, ὅπως καί ἡ Ἱερά Παράδοση, σύμφωνα μέ τήν Ὀρθοδοξία μας.
Ἐλπίζουμε νά ἔπεσε φῶς στό ζήτημα.
Τώρα ὁ καθένας μέ τόν κοινό νοῦ του ἔχει τήν προσωπική του εὐθύνη κι ἐπιλογή στό ἄν θά ἀντιμετωπίσει ἐξίσου ὡς χάραγμα τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα (καί τόν προσωπικό ἀριθμό) τῆς Ἠλεκτρονικῆς Διακυβέρνησης τοῦ 666 ψηφιακοῦ κόσμου, ὅπως δείχνει ἡ Ἀποκάλυψη μέ ἕνα μόνο γράμμα.
Συναφῆ ἄρθρα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου