
Γράφει:
Μέ ἀφορμή ἕνα σχόλιο ἀγαπητοῦ ἀναγνώστη στήν ἀνάρτηση:
δραττόμεθα τῆς εὐκαιρίας νά ξεκαθαρίσουμε τά πράγματα περί χαράγματος.
Πρῶτα σᾶς παραθέτουμε τό σχόλιο τοῦ σχολιαστῆ (ἀνθρώπου) καί μετά θά ἐπιχειρηματολογήσουμε στίς ἐνστάσεις μας σέ καίρια σημεῖα τοῦ σχολίου, ἀναφερόμενοι σέ αὐτόν στό ἀρσενικό γένος (ἐκ τοῦ οὐσιαστικοῦ ὁ ἄνθρωπος), διότι δέν γνωρίζουμε ἄν εἶναι ἄνδρας ἤ γυναῖκα, ὥστε νά μήν ταλαιπωρούμαστε μέ ἀναφορές στόν σχολιαστή ἤ στήν σχολιάστρια, ὅταν χρειάζεται.
"Αδελφοί.
Η ταυτότητα και ο προσωπικός αριθμός δεν είναι το χάραγμα αλλά ένα βήμα πριν από αυτό. Δεν γνωρίζουμε πόσα βήματα ακόμη θα ακολουθήσουν πριν φτάσουμε σε αυτό. Το χάραγμα θα είναι καθαρά στην επιλογή μας. Εμεις θα επιλέξουμε αν θα το πάρουμε σε αντίθεση με την ταυτότητα και τον προσωπικό αριθμό που μας δίνει το κράτος πάρα την θέληση μας. Εν άγνοια μας δεν θα επιτρέψει ο κύριος να χαραχτουμε. Θα το φανερώσει και από εκεί και πέρα αυτός που θα το επιλέξει θα δώσει και αναλόγως τον λόγο του στην τελική μας κρίση. Εν άγνοια σου αν χαραχτεις πώς θα σε δικάσει ο ακριβοδίκαιος κύριος μας?
Επαναλαμβάνω χωρίς να κάνω τον ξερόλα πώς με αυτά θα πας πάνε ένα βήμα ακόμη πιο κοντά στο να μας ελέγχουν καλύτερα.
Ιησούς Χριστός νικά
Καλή δύναμη και καλό φωτισμό σε όλους. Ο Θεός μαζί σας!!"
Η ταυτότητα και ο προσωπικός αριθμός δεν είναι το χάραγμα αλλά ένα βήμα πριν από αυτό. Δεν γνωρίζουμε πόσα βήματα ακόμη θα ακολουθήσουν πριν φτάσουμε σε αυτό. Το χάραγμα θα είναι καθαρά στην επιλογή μας. Εμεις θα επιλέξουμε αν θα το πάρουμε σε αντίθεση με την ταυτότητα και τον προσωπικό αριθμό που μας δίνει το κράτος πάρα την θέληση μας. Εν άγνοια μας δεν θα επιτρέψει ο κύριος να χαραχτουμε. Θα το φανερώσει και από εκεί και πέρα αυτός που θα το επιλέξει θα δώσει και αναλόγως τον λόγο του στην τελική μας κρίση. Εν άγνοια σου αν χαραχτεις πώς θα σε δικάσει ο ακριβοδίκαιος κύριος μας?
Επαναλαμβάνω χωρίς να κάνω τον ξερόλα πώς με αυτά θα πας πάνε ένα βήμα ακόμη πιο κοντά στο να μας ελέγχουν καλύτερα.
Ιησούς Χριστός νικά
Καλή δύναμη και καλό φωτισμό σε όλους. Ο Θεός μαζί σας!!"
Ἀγαπητέ σχολιαστή,
ὡς πρώτη ἐπιχειρηματολογία ἀρχικῶς νά σᾶς παραθέσουμε λεγόμενον τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη τῆς Κροστάνδης ἀπό παλαιότερη ἀνάρτησή μας, γιατί θά ξεκαθαρίσει ἐξ ἀρχῆς κάτι πολύ σημαντικό ὡς βάση τοῦ ὅλου θέματος περί σφραγίσματος.
Τί λέγει ὁ Ἅγιος:

Ἀπό ἐδῶ:
Σφραγισμένοι μέ τό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου δέν θά εἶναι μόνο αὐτοί στίς ἡμέρες του, ἀλλά σέ κάθε ἐποχή! Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης
Εἶναι, λοιπόν, σαφέστατο, πώς βάσει τῶν λεγομένων τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη τῆς Κροστάνδης κάθε ἐποχή ἔχει τούς ἀντιχρίστους της·"Παιδία, ἐσχάτη ὥρα
ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος
ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ
γεγόνασιν· ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστίν." (Ἰωά. Α΄ 2-18).
Μάλιστα ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος γιά ὅλες τίς ἐποχές (πού δέν ὑπάρχει ὁ τελικός Ἀντίχριστος καί τό τελικό σφράγισμα), τίς χαρακτηρίζει· "ἐσχάτη ὥρα", ἄρα ὅλες εἶναι τό ἴδιο σημαντικές γιά τήν στάση τοῦ κάθε Χριστιανοῦ, ἀνεξαρτήτως στήν ἐποχή, στόν ἀντίχριστό της καί στό δικό της χάραγμα!
Ἑπομένως κάθε ἐποχή μέ τόν δικό της ἀντίχριστο εἶναι ἐσχάτη ὥρα κι ἄρα ἔχει τό δικό της σφράγισμα, μέ τό ὁποῖο ἄν δεχθεῖ "νά αὐτοπροσδιορισθεῖ" ἕνας πολίτης, θεωρεῖται "σφραγισμένος"!
Προσέξτε δύο καίρια σημεῖα τῶν λεγομένων τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη τῆς Κροστάνδης:
1) Ὁ Ἅγιος χρησιμοποιεῖ τόν ὅρο· "νά αὐτοπροσδιορισθεῖ", δηλαδή νά ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ μέ αὐτό!
Ἄρα, κανένας ἄνθρωπος στήν Μέλλουσα Κρίση δέν θά μπορεῖ νά ἐπικαλεστεῖ ὅτι δέν ἔζησε στά χρόνια τοῦ τελικοῦ Ἀντιχρίστου, διότι ὅλοι ζοῦμε σέ χρόνια ἄλλων ἀντιχρίστων προδρομικῶν, ἀλλά τῆς ἴδιας βαρύτητας γιά τήν κρίση τοῦ καθενός μας!
2) Ὅ Ἅγιος χρησιμοποιεῖ τόν ὅρο· "τελικό σφράγισμα", ἄρα μᾶς ξεκαθαρίζει ἔτσι πώς θά ὑπάρξουν προγενέστερα σφραγίσματα, ἕνα ἤ περισσότερα! Πολύ βασικό αὐτό!
Συμπέρασμα:
Πῶς λοιπόν λέτε ἐσεῖς ἀγαπητέ σχολιαστά μέ σιγουριά κι ἄλλοι ρασοφόροι καί μή μέ παρόμοια ἄποψη, πώς ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα καί ὁ προσωπικός ἀριθμός ΔΕΝ εἶναι τό χάραγμα;
Βλέπετε μόνο τό τελικό σφράγισμα καί σᾶς ξεφεύγουν τά προγενέστερα!
Πᾶμε τώρα σέ δεύτερη ἐπιχειρηματολογία.
Οἱ Ἅγιοι Ἀρέθας Καισαρείας καί Ἐφραίμ ὁ Σύρος, ξεκαθάρισαν πώς πρίν ἔλθει ὁ τελικός Ἀντίχριστος, οἱ ἄνθρωποι θά κρατᾶνε τό χάραγμα (βασταζόμενο) στό χέρι ὡς κάρτα καθημερινῆς χρήσεως, δηλαδή ψηφιακή ταυτότητα (μέ προσωπικό ἀριθμό πού θά μπεῖ κρυφά στά 3 τσίπ της ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ καί ἐμφανῶς σέ πλαίσιο ἐπάνω της)!
Παραθέτουμε σέ σχετικό ἄρθρο (μέ σημαντικότατα ἐμβόλιμα καί τελικά συναφῆ ἄρθρα πού παραπέμπει) πρός ἀπόδειξιν κάθε γραφόμενου καί ἰσχυρισμοῦ:
Δύο παλαιοί καί δύο σύγχρονοι Ἅγιοι γιά τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα καί τόν προσωπικό ἀριθμό! Ἁπλά καί ἁγιοπατερικά!
Ἐπίσης καί στό παρακάτω ἄρθρο θά καταλάβει κανείς πώς πρέπει νά εἶναι ταχτοποιημένος πνευματικά μέ τό χάραγμα τῆς ἐποχῆς του κι ἄς μήν εἶναι τό τελικό σφράγισμα:Πῶς λοιπόν καί πάλι, λέτε
ἐσεῖς ἀγαπητέ σχολιαστά μέ σιγουριά κι ἄλλοι ρασοφόροι καί μή μέ
παρόμοια ἄποψη, πώς ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα καί ὁ προσωπικός ἀριθμός ΔΕΝ
εἶναι τό χάραγμα;
Βλέπετε μόνο τό τελικό σφράγισμα καί σᾶς ξεφεύγουν τά προγενέστερα!
Πᾶμε σέ τρίτη ἐπιχειρηματολογία.
Ὁ Ἅγιος Παΐσιος ὡς γνωστόν ἀποκαλοῦσε τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα· "εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος"!
Προσέξτε τόν ὅρο πού χρησιμοποιεῖ ὁ Ἅγιος. Μᾶς λέγει πώς μέ τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα (καί τόν ὑποχρεωτικό προσωπικό ἀριθμό σέ αὐτήν), ἔχουμε εἰσέλθει στήν σφαῖρα τοῦ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΟΣ (ΧΑΡΑΓΜΑΤΟΣ)!
Μέ ἄλλα λόγια τό χάραγμα, ὅπως ἕνα κείμενο, ἔχει εἰσαγωγή, κυρίως θέμα (πιθανές παραλλαγές) καί ἐπίλογο (φινάλε ἤ ἄν θέλετε τό τελικό χάραγμα, π.χ. μέ λέηζερ σωματικά σέ δεξί χέρι ἤ μέτωπο)! Ὅλα ὅμως ἀποτελοῦν τό ΙΔΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ!
Ἀγαπητέ σχολιαστά, ὅπως κι ἐσεῖς γράψατε ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα καί ὁ προσωπικός ἀριθμός εἶναι ἕνα βῆμα πρίν τό χάραγμα, ἀλλά ἐμεῖς διορθώνουμε, ἔπρεπε νά γράψετε· πρίν τό τελικό χάραγμα!
Διότι βάσει τῶν προηγούμενων Ἁγίων καί ὄχι δικῶν μας λόγων, ὅπως εἴδατε, μέ τήν σειρά πού τούς ἀναφέραμε εἶναι:
- τό χάραγμα τῆς δικῆς μας ἐποχῆς
- τό βασταζόμενο χάραγμα
- καί ἡ εἰσαγωγή στό χάραγμα!
Συμπέρασμα:
Πῶς λοιπόν καί πάλι, λέτε
ἐσεῖς ἀγαπητέ σχολιαστά μέ σιγουριά κι ἄλλοι ρασοφόροι καί μή μέ
παρόμοια ἄποψη, πώς ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα καί ὁ προσωπικός ἀριθμός ΔΕΝ
εἶναι τό χάραγμα;
Βλέπετε μόνο τό τελικό σφράγισμα καί σᾶς ξεφεύγουν τά προγενέστερα!
Τέλος πᾶμε γιά τήν τέταρτη ἐπιχειρηματολογία μας.
Γράφετε πώς τό χάραγμα θά τό ἐπιλέξουμε, δέν θά γίνει ἐν ἀγνοίᾳ μας καί παρά τήν θέλησή μας, ὅπως τώρα πού μᾶς ὑποχρεώνουν νά λάβουμε τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα καί τόν προσωπικό ἀριθμό.
👉Σφάλμα πρῶτο:
Καί τό παρόν χάραγμα τῆς ἐποχῆς μας δέν εἶναι ἐν ἀγνοίᾳ μας, ἀλλά τῆς ἐπιλογῆς μας καί τό τελικό χάραγμα στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο δέν θά εἶναι ἐν ἀγνοίᾳ μας ἀλλά τῆς ἐπιλογῆς μας.
Ὅπως δέν θά ἔλθουν παρά τήν θέλησή μας νά μᾶς τό βάλουν μέσα μας στά τελικά ἔσχατα, ἔτσι καί τώρα δέν μᾶς παίρνουν μέ τό ζόρυ στό ἀστυνομικό τμῆμα γιά νά βγάλουμε ἠλεκτρονική ταυτότητα, οὔτε ἔρχονται μέ τό ζόρυ στό σπίτι μας γιά νά μᾶς ἀνοίξουν στόν ὑπολογιστή τήν πλατφόρμα προκειμένου νά σχηματίσουμε μαζί μέ τό Κράτος τόν προσωπικό ἀριθμό. Σύν τό γεγονός πώς ὅλοι οἱ πολίτες ἔχουν ἐνημερωθεῖ πλήρως ἀπό τά Μ.Μ.Ε. τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά, ἔντυπα καί διαδικτυακά.
Γιά τό ἄν οἱ πολίτες γνωρίζουν ὅτι ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα καί ὁ προσωπικός ἀριθμός εἶναι τό χάραγμα τῆς ἐποχῆς τους ἤ ὄχι, ὅπως καί οἱ πολίτες τῶν τελικῶν ἐσχάτων ἄν τό τελικό χάραγμα θά εἶναι αὐτό πού θά τούς κάνουν στό χέρι ἤ στό μέτωπο, εἶναι προσωπική τους εὐθύνη.
Καί μή μοῦ πεῖτε πώς τό τελικό χάραγμα τό ἀναφέρει ἡ Ἀποκάλυψη, ἐνῶ γιά τά τρέχοντα μᾶς προειδοποιοῦν οἱ Ἅγιοι, διότι θά σᾶς ἀπαντήσουμε ὅτι ἡ συντριπτική πλειοψηφία τῶν πολιτῶν οὔτε Ἁγία Γραφή διαβάζει, οὔτε Ἁγίους.
Ὅπως θά σᾶς ἀπαντήσουμε καί πώς στήν Ἀποκάλυψη γράφει πώς 3 ὁλόκληρα χρόνια οἱ Προφῆτες Ἡλίας καί Ἐνώχ θά καταδεικνύουν στόν κόσμο τόν τελικό Ἀντίχριστο, ἀλλά δέν θά τούς πιστεύουν καί θά λάβουν καί τό τελικό χάραγμα! Γιατί νά μήν τούς πιστέψουν, ἀφοῦ εἶναι γραμμένα ὅλα αὐτά ἐπί χιλιάδες ἔτη, βάσει τῆς δικῆς σας ἐπιχειρηματολογίας;...
Ἡ ἄγνοια, ὅπως καί ἡ ἀπιστία, εἶναι προσωπική ἁμαρτία στό κατάλογο τῶν πνευματικῶν παθῶν καί κατάρριψη τῆς ἐντολῆς· "γνώσεσθε τήν ἀλήθεια" καί δέν εὐθύνονται ἄλλοι ἄν τά ἔχουμε αὐτά τά δύο. Ἐφόσον οἱ πολίτες δέν ἀναζητᾶνε τήν ἀλήθεια καί δέν τούς ἐνδιαφέρει ὀ Θεός καί ἡ ψυχή τους ἐπειδή δέν πιστεύουν, αὐτό ἀποτελεῖ δικό τους πρόβλημα καί λάθος.
Μήν περιμένετε λοιπόν οὔτε τόν Ἀντίχριστο (τῆς ἐποχῆς μας ἤ τῶν τελικῶν ἐσχάτων) νά ἔλθει προσωπικά στόν καθένα καί νά μᾶς πεῖ· "γειά σου, ἐγώ εἶμαι ὁ ἀντίχριστος", οὔτε νά μᾶς πεῖ· "αὐτό πού θά σοῦ κάνω τώρα εἶναι τό χάραγμα".
Ὀφείλουμε νά ξέρουμε ἀπό τίς παρακαταθῆκες τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν Ἁγίων.
👉Σφάλμα δεύτερο:
Καί στήν ἐποχή μας ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα καί ὁ προσωπικός ἀριθμός εἶναι ὑποχρεωτικά (ὄχι διά τῆς βίας), ὅπως γράφετε, εἰδάλλως δέν θά μποροῦμε νά πουλᾶμε καί νά ἀγοράζουμε, ὅμως καί στά τελικά ἔσχατα τό χάραγμα μέσα στό σῶμα μας θά εἶναι ἐξίσου ὑποχρεωτικό, εἰδάλλως δέν θά μποροῦμε νά πουλᾶμε καί νά ἀγοράζουμε. Δέν θά ὑπάρχει διαφορά! Εἶναι γραμμένη ἡ ὑποχρεωτικότητα καί τοῦ τελικοῦ χαράγματος στήν Ἀποκάλυψη πού ἐπικαλεῖσθε:
16 καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς
μεγάλους,
καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς,
καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ
τοὺς δούλους,
ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν
τῆς δεξιᾶς
ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν,
17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι
17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι
εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου
ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
(Ἀποκ. ιγ')
Συμπέρασμα:
Πῶς λοιπόν καί πάλι, λέτε
ἐσεῖς ἀγαπητέ σχολιαστά μέ σιγουριά κι ἄλλοι ρασοφόροι καί μή μέ
παρόμοια ἄποψη, πώς ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα καί ὁ προσωπικός ἀριθμός ΔΕΝ
εἶναι τό χάραγμα;
Βλέπετε μόνο τό τελικό σφράγισμα καί σᾶς ξεφεύγουν τά προγενέστερα!

Ἀπό ἐδῶ:
Γιά τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες! "Μήν πάρει κανείς τέτοια ταυτότητα. Εἶναι σημάδι τοῦ ἀντιχρίστου!... Στούς χίλιους ἕνας μόνο θά ἀντισταθεῖ!" Μακαριστός Ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος Καντιώτης
Ἄρα, ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα καί ὁ προσωπικός ἀριθμός ὑποχρεωτικά σέ αὐτήν δέν εἶναι τό τελικό χάραγμα στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο, ἀλλά ΕΙΝΑΙ τό χάραγμα τῆς ἐποχῆς μας καί ὀφείλουμε νά ἀκούσουμε τί εἶπαν οἱ Ἅγιοι γιά αὐτά καί γιά αὐτό θά κριθοῦμε ἐμεῖς (ἄν δέν ζήσουμε καί τό τελικό...).
Διότι στήν Ἱερά μας Παράδοση δέν συμπεριλαμβάνεται μόνο ἡ Ἁγία Γραφή, ἀλλά συμπεριλαμβάνονται καί ὅλα ὅσα εἶπαν οἱ Ἅγιοι (καί ἁγιασμένες μορφές Γερόντων καί Πατέρων) βασιζόμενοι σέ αὐτήν καί σέ ὅσα ἐπεξηγηματικά καί προφητικά ἐξέφρασαν ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι!
Εὐχαριστοῦμε τόν ἀγαπητό σχολιαστή γιά τήν καλή του πρόθεση, τόν εὐγενή τρόπο του (λείπει στίς μέρες μας) καί κυρίως γιατί μᾶς ἔδωσε ἀφορμή νά ἐμβαθύνουμε πρός ὄφελος ὅλων μας σέ αὐτό τό τόσο φλέγον θέμα (τοῦ χαράγματος) πού εἶναι καί τρέχον, λόγῳ ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων καί προσωπικοῦ ἀριθμοῦ, τά ὁποῖα ἀποτελοῦν τήν τρέχουσα πνευματική παλαίστρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου