TRANSLATOR

Σελίδες

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2021

Ποιά εἶναι ἠ ἀληθινή ἐπιστήμη; (ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ)


ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 

ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ

Ποιά εἶναι ἠ ἀληθινή ἐπιστήμη;

Ἁγία Γραφή

 

 Επιστήμονες, Επιστήμη και Πίστη στον Θεό | Πεμπτουσία

 

Μία ὡραιοτάτη ἁγιογραφική ἀπάντηση σέ ἄθεους, θεομάχους, ἀκατήχητους, ἐπαρμένους Καίσαρες, "εἰδικούς", δημοσιογράφους-παπαγάλους, κοσμικούς καί λαϊκούς καί δυστυχῶς καί Ἐκκλησιαστικούς Ἡγέτες πού θεοποιοῦν τήν ἐπιστήμη, ἤ τήν αὐτονομοῦν βάζοντας στήν ἄκρη τόν Θεό πού μᾶς τήν ἔδωσε, ἤ τήν τοποθετοῦν ὑπεράνω τοῦ Θεοῦ  λέγοντας ἐπί παραδείγματι· "δέν εἶναι θέμα θεολογικό, εἶναι θέμα ἐπιστημονικό"..., ἤ μυωπάζουν καί κωφεύουν στά κακά πού προκαλεῖ ὅταν θεοποιεῖται καί αὐτονομεῖται ἀπό τόν Θεό, καταργῶντας θεϊκές ἐντολές καί ἠθικούς κώδικες! 
 
Ἰδού ποῦ πρέπει νά βασίζεται ἡ ἐπιστήμη γιά νά εἶναι πραγματικά σοφή καί ἀληθινή:

«Επιστήμη επιστημών και τέχνη τεχνών» η ανατροφή των παιδιών

«Επιστήμη επιστημών και τέχνη τεχνών» η ανατροφή των παιδιών

 

 xristos-paidia

 

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος- Κιλκίς

 

Μιας και περίσσεψαν τα φαινόμενα νεανικής βίας, ας δούμε τι γινόταν στο παρελθόν μας, που πάντα διδάσκει με την επικαιρότητά του. Ας αρχίσουμε με την Πονεμένη και Αγιασμένη Ρωμιοσύνη, το Βυζάντιο.

Στην χιλιόχρονη Ρωμανία η ανατροφή των παιδιών κατέχει κυρίαρχο ρόλο. Στόχος δεν είναι μόνον ο καλός καγαθός πολίτης, αλλά ο πολίτης του ουρανού, ο ουρανοπολίτης, ο άγιος. Η ανατροφή είναι η υψηλοτέρα τέχνη. «Τω όντι γαρ αύτη μοι φαίνεται τέχνη τις είναι τεχνών και επιστήμη επιστημών, άνθρωπον άγειν, το πολυτροπώτατον και ποικιλώτατον ον», λέει ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος.

«Κανδηλών της Εκκλησίας έλαιον ιατρεύει ασθενείας» (Αγ. Νικόδημος Αγιορείτης – Αναφορά στον Ι. Χρυσόστομο)

«Κανδηλών της Εκκλησίας 

έλαιον ιατρεύει ασθενείας»

(Αγ. Νικόδημος Αγιορείτης – 

Αναφορά στον Ι. Χρυσόστομο)

 


 

 


ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

 

Με αυτή την διατύπωση δηλ. «Κανδηλών της Εκκλησίας έλαιον ιατρεύει ασθενείας», επισημαίνεται στον «Τυπολογικό πίνακα περιεχομένων» του βιβλίου «ΝΕΑ ΚΛΙΜΑΞ» του Αγ. Νικοδήμου, η θεολογική αναφορά – προσέγγισή του σε λόγο (περί Εκκλησίας) του Ι. Χρυσοστόμου. Υπάγεται δε, αυτή η προσέγγιση του Αγ. Νικοδήμου, στην ευρύτερη ανάλυσή του στον «Έβδομο Αναβαθμό του πλ. α΄ ήχου», ο οποίος έχει ως εξής: «Επί τοις ειρηκόσι μοι, εις τας αυλάς προβώμεν Κυρίου, χαράς πολλής πλησθείς, ευχάς αναπέμπω», δηλ. «όταν μοι είπον μερικοί αδελφοί, ας προβώμεν, ήτοι ας υπάγωμεν η ας προσβώμεν, ήγουν ας πλησιάσωμεν εις τας αυλάς του Κυρίου, τουτέστιν εις τους θείους και ιερούς ναούς και εις τας αγίας Εκκλησίας, τότε εγώ ακούσας τα παρακαλεστικά λόγια ταύτα, εγέμισα από πολλήν χαράν∙ όθεν και εμβάς μέσα εις την του Θεού Εκκλησίαν, αναπέμπω τας ευχάς, ήγουν τας προσευχάς μου εις τον Κύριον» (απόδοση – ερμηνεία Αγ. Νικοδήμου).

Νέα Εγκύκλιος του Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου για την στάση των Κληρικών έναντι της πανδημίας

Νέα Εγκύκλιος

 του Μητροπολίτου Δημητριάδος 

κ. Ιγνατίου 

για την στάση των Κληρικών 

έναντι της πανδημίας

 


 

 

 

 

 

 

 

γκ

 

 

 Καί πάλι καλοῦμε τήν Ἱερά Σύνοδο
νά βάλει σέ τάξη τήν αὐθαιρεσία κάποιων Ἐπισκόπων
πού ἐξαπολύουν ἀπειλές γιά κυρώσεις,
ἐνῶ κάποιοι ἤδη προέβησαν στίς δεύτερες,
χωρίς τό Κράτος νά ἔχει βγάλει Νόμο
γιά ὑποχρεχωτικό ἐμβολιασμό κληρικῶν, 
ἀλλά οὔτε καί ἡ Ἱερά Σύνοδος Ἐγκύκλιο ὑποχρέωσης!
Καί πῶς θά μποροῦσε ἄλλωστε, 
δέν εἶναι κρατικός θεσμός ἁρμόδιος νά βγάζει
πολιτικούς Νόμους, πολλῷ δέ μᾶλλον
ὅταν διατυμπανίζει πώς τά τῆς "πανδημίας"
δέν εἶναι θέμα καί θεολογικό, ἀλλά μόνο ὑγειονομικό.
Μάλιστα,
ἡ Ἱερά Σύνοδος στήν τελευταία της Ἐγκύκλιο,
ἁπλῶς προτρέπει.
Τελικά γιατί ἀφήνονται ἀτιμώρητοι
οἱ Ἐπίσκοποι πού αὐθαιρετοῦν;
Μήπως ὑπάρχει κρυφή συμφωνία "κυρίων"
κάτω ἀπό τό τραπέζι
μεταξύ Καίσαρος καί Ἐκκλησιαστικῆς Ἡγεσίας,
ἤ ἀκόμη χειρότερα
ἡ Ἐκκλησιαστική Ἡγεσία ὑπερέβην 
καί τοῦ κοσμικοῦ Καίσαρος,
κάνοντας γιά μία ἀκόμη φορά μόνη της 
πνευματικό χαρακίρι;
 
 

Επείγον Εγκύκλιο Σημείωμα απέστειλε σήμερα προς τους Κληρικούς της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας κ. Ιγνάτιος, επανερχόμενος στο ζήτημα της στάσης των κληρικών μας απέναντι στην πανδημία και του εμβολιασμού. Ολόκληρο το Σημείωμα έχει ως εξής.

Θέμα: «Απαγόρευση τοποθετήσεων για τον μη εμβολιασμό για την νόσο covid-19»

Αγαπητοί πατέρες και αδελφοί,

Πίστευε καί μή φοβοῦ! Διονύσης Μακρής, 9-12-21 Βίντεο

 Πίστευε καί μή φοβοῦ!

Διονύσης Μακρής, 9-12-21

Βίντεο

 

https://orthodoxia.gr/wp-content/uploads/2021/12/0912for-site.jpg

 

Ἀκολουθεῖ βίντεο:

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ: Β' Μέρος: Προφύλαξη στόν θεῖο ἔρωτα; π. Ἰωάννης Δρογγίτης Βίντεο

 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ:

Β' Μέρος:

Προφύλαξη στόν θεῖο ἔρωτα;

π. Ἰωάννης Δρογγίτης

Βίντεο 

 
 Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως; | Pentapostagma

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ: Α' Μέρος: Ἄσηπτη θεολογία ἤ θεολογία τῆς μολύνσεως; π. Ἰωάννης Δρογγίτης Βίντεο 

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ: Β' Μέρος: Προφύλαξη στόν θεῖο ἔρωτα; π. Ἰωάννης Δρογγίτης Βίντεο

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ: Γ' Μέρος: Ἐμβολή πονηρά στό κατ' εἰκόνα π. Ἰωάννης Δρογγίτης Βίντεο

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ: Δ' Μέρος: Ἐμβόλιμο σχεδίασμα π. Ἰωάννης Δρογγίτης Βίντεο

 

Ὁ π.Ἰωάννης Δρογγίτης ἀπαντᾶ σὲ ἐρωτήσεις τοῦ Ἰουστίνου Καρνέιρο πού ἀφοροῦν τὴ Θεολογία τῆς Ἐκκλησίας σὲ σχέση μὲ τὴν ὑφιστάμενη ἐπιδημία καὶ τὶς αἰτιάσεις τοῦ ἐπιστημονισμοῦ καὶ τοῦ κοσμικοῦ πνεύματος.


 
Ἀκολουθεῖ βίντεο:
 

Γιά ὅσους δέν σφραγισθοῦν! Ἅγιος Παΐσιος

 Γιά ὅσους δέν σφραγισθοῦν!

Ἅγιος Παΐσιος

 

 

https://kaiomenivatos.blogspot.com/

 

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)