TRANSLATOR

Σελίδες

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Μπουτάρης: Δεν έχω αντίρρηση να γίνει τζαμί στη Θεσσαλονίκη (καί σχόλιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ)

Μπουτάρης: 
Δεν έχω αντίρρηση να γίνει τζαμί στη Θεσσαλονίκη
(καί σχόλιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjH5iP8TWOCmU72OxMCJEEn5RlTYjGwM93WY6c5gvlf08pcsJDWDvTD-wS2KTLjxut5do-4u0E6ufaha1QsDn309q5a6F7VL9Zly4pM9Pp-B0QinIUy8BKQbMDa5IQ8fxJhaQB9y_LQP2eZ/s1600/Mpoutaris.jpg 
Μπουτάρης: Δεν έχω αντίρρηση να γίνει τζαμί στη Θεσσαλονίκη
                 
Στη συνέντευξή του στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο Γιάννης Μπουτάρης μίλησε και για την λειτουργία Τζαμιού στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα τόνισε ότι "υπάρχει ήδη ένας χώρος λατρείας των Μουσουλμάνων στην Παναγία Φανερωμένη, ένα ημιυπόγειο πεντακάθαρο, που όμως αποτελεί ντροπή για τη Θεσσαλονίκη.

Δεν μπορούμε να χτίσουμε τζαμί, στις επαφές μου με τους Μουσουλμάνους έχω τονίσει ότι δεν θα σας βρω εγώ το χώρο, ούτε θα σας χτίσω τζαμί, βρείτε το μόνοι σας κι εγώ θα σας στηρίξω, δεν έχω καμμία αντίρρηση.
ΠΗΓΗ: thestival.gr  
http://katanixis.blogspot.gr/2014/05/blog-post_994.html 

Κι ἐμεῖς δέν ἔχουμε ἀντίρρηση ὁ κ. Μπουτάρης, νά βάλει σέ Τουρκική πόλη ὑποψηφιότητα γιά δήμαρχος, μή σᾶς ποῦμε καί γιά πρωθυπουργός τοῦ κράτους! 
Κι ἄν ἀκόμη ἀποτύχει νά ἐκλεγεῖ, σίγουρα θά  στήσουν τόν ἀνδριάντα του ὡς ἐθνικό εὐεργέτη τους! Ὁ Χριστός, ἡ Ἑλλάδα καί ἡ πόλη τῆς Θεσσαλονίκης ἐν ἀντιθέσει, δέν ἔχει κάτι ἄλλο νά περιμένει ἀπό τόν κ. Μπουτάρη, ἐξόν ἀπό τζαμιά καί gay pride!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)