Σελίδες

TRANSLATOR

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021

«ΤΡΟΜΟΣ» με όσα ισχυρίζεται Καναδή νοσοκόμα: Αν ισχύουν έστω τα μισά πρόκειται για «ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ» Βίντεο

«ΤΡΟΜΟΣ» με όσα ισχυρίζεται 

Καναδή νοσοκόμα: 

Αν ισχύουν έστω τα μισά 

πρόκειται 

για «ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ» 

Βίντεο

 

 

 

Τα κράτη οφείλουν απαντήσεις! Αγωνία και για το τι γίνεται στην Ελλάδα

Υγειονομικοί από όλον τον πλανήτη ισχυρίζονται σοκαριστικά πράγματα, τα οποία χρήζουν απαντήσεων από τις κυβερνήσεις των κρατών.

Νοσοκόμα από τον Καναδά αναφέρει τα εξής, τα οποία παρατίθενται δημοσιογραφικά:

«Ονομάζομαι Εrica Βeardsley και παράτησα την νοσηλευτική στο Κεμπέκ μετά από 11 χρόνια.

Αγαπούσα τη δουλειά μου, αγαπούσα τους ανθρώπους.

Έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια να ακινητοποιούν τους ηλικιωμένους και να τους εμβολιάζουν παρά την θέλησή τους ενώ ούρλιαζαν όχι!!!!!

Έχω δει ασθενείς να έρχονται έχοντας διαπράξει αυτοκτονία και να τους ελέγχουν (για covid) μετά θάνατον!!!!!

Ενώ είναι νεκροί, τους ελέγχουν για covid!!!!! Γιατί; Γιατί τους κάνουν τεστ για covid; Είδαμε με τα μάτια μας πολλούς ανθρώπους να πεθαίνουν από εμφράγματα λίγο μετά το εμβόλιο!!!!!

Είδα με τα μάτια μου ενδομήτριους θανάτους σε τελειόμηνες κυήσεις 5 μέρες, 4 μέρες μετά το εμβόλιο!!!!!

Ήθελαν να μου επιβάλουν το εμβόλιο και αρνήθηκα».

Δείτε το βίντεο:

 



 
 
Πηγή: 
https://www.el.gr/nea-taxh/atzenta-2030/tromos-me-osa-ischyrizetai-kanadi-no/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)