Σελίδες

TRANSLATOR

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Γιατρός απολογείται δημόσια: «Ήμουν εγωιστής ϗ κλειστόμυαλος με προειδοποίησαν κι εγώ τους διέγραψα – ζητώ συγνώμη σε όσους πρότεινα το εμβόλιο Covid».

Γιατρός απολογείται δημόσια: 

«Ήμουν εγωιστής ϗ κλειστόμυαλος 

με προειδοποίησαν 

κι εγώ τους διέγραψα – 

ζητώ συγνώμη σε όσους πρότεινα 

το εμβόλιο Covid».

 

Γιατρός απολογείται δημόσια: «Ήμουν εγωιστής ϗ κλειστόμυαλος με προειδοποίησαν κι εγώ τους διέγραψα – ζητώ συγνώμη σε όσους πρότεινα το εμβόλιο Covid».

 

Σε μια ιδιαίτερα φορτισμένη στιγμή ένας γιατρός ονόματι Kevin Βass ζήτησε συγνώμη απο τους ακολούθους του στο Twitter για το πόσο εγωιστής και κλειστόμυαλος ήταν, όπως είπε χαρακτηριστικά. Πρότεινε στους πελάτες του τα εμβόλια Covid ως απόλυτα ασφαλή, μέχρι που κι ο ίδιος έπαθε περικαρδίτιδα, έκτοτε άρχισε να ερευνά περισσότερο τα εμβόλια.

«Έκανα 2 εμβόλια Moderna και ένα αναμνηστικό και νοσηλεύτηκα για οξεία περικαρδίτιδα πέρυσι. Φοβήθηκα για τη ζωή μου. Η ιατρική κοινότητα ελαχιστοποίησε την εμβολιαστική μυοπερικαρδίτιδα σε νεαρούς άνδρες από νωρίς. Αυτό που ξέρουμε τώρα, δεν θέλαμε να ακούσουμε τότε.

 

 

 

Εκείνες τις μέρες, το CDC θα συνιστούσε ακόμα περαιτέρω boosters (αναμνηστικές δόσεις) για μένα, παρά την περικαρδίτιδα μου.

Επειδή δεν ήμουν τρελός, δεν έλαβα επιπλέον δοσεις. Ωστόσο, ορισμένες εταιρείες επέβαλαν πρόσθετες δόσεις εμβολιου, με βάση τις συμβουλές του CDC, ακόμη και σε άνδρες που εμφάνισαν μυοπερικαρδίτιδα.

Ευτυχώς αυτή η συμβουλή έχει αλλάξει. Αλλά αυτό δεν συνέβη παρά μόνο μετά από αναρίθμητες βλαβες από εμβόλια σε νεαρούς άνδρες που μπορούσαν να εχουν αποφευχθεί.

Αυτά τα λάθη υπονόμευσαν την εμπιστοσύνη στη δημόσια υγεία. Τώρα εμπιστεύομαι πολύ λιγότερο τα μηνύματα της δημόσιας υγείας. Τα μηνύματα του CDC για τους νέους ενήλικες συνεχίζουν να στερούνται λεπτομέρειας και υπονομεύουν την εμπιστοσύνη στις αρχές δημόσιας υγείας και βλάπτουν τους νέους. Πουθενά αλλού στον κόσμο οι συστάσεις αναμνηστικών δοσεων δεν είναι τόσο επιθετικές – και χωρίς στοιχεία – όσο είναι από το CDC.

 

 

Δεν ξέρω αν η περικαρδίτιδα μου προκλήθηκε από το εμβόλιο, αλλά είναι ύποπτο. Συνεχίζω να διαβάζω και να μαθαίνω πράγματα που τότε αρνιόμουν απο εγωισμό, πιστεύω ότι για τους ηλικιωμένους ο εμβολιασμός μπορεί να είναι ακόμα σημαντικός. Αυτό παρά τις διαφωνούμενες απόψεις από πρόσωπα κατά του εμβολιασμού, όπως ο Paul Offit, ο οποίος προτείνει ότι ακόμη και οι ηλικιωμένοι δεν πρέπει να ενισχύονται.

Για μένα, είναι ξεκάθαρο ότι τα εμβόλια μου για τον COVID σχεδόν σίγουρα προκάλεσαν περισσότερο κακό παρά καλό και λυπάμαι που τα έκανα. Διαβάζω για να μάθω εάν σε υγιείς νεαρούς ενήλικες άνδρες, οποιοσδήποτε εμβολιασμός είχε νόημα και δε βρίσκω.

Είναι απίστευτα απογοητευτικό να συνειδητοποιώ ότι τα εμβόλια για τα οποια διαβεβαίωνα τους ανθρώπους ότι ήταν ασφαλή, δεν ήταν τελικά ασφαλή και ότι έκανα λάθος.

Όταν μου εγραφαν στα σχόλια ότι το εμβόλιο μπορεί να ευθύνεται για την περικαρδίτιδα μου, μπλοκαρα όλους όσους το έλεγαν. Ήμουν συναισθηματικός, εγωιστής και κλειστόμυαλος σε όλα λάθος.

Έπρεπε να σας είχα ακούσει καλύτερα και να ρωτήσω περισσότερα λυπάμαι»

 

 

Πηγή:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)