TRANSLATOR

Σελίδες

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Πότε ζηλεύει ὁ Θεός;... Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης Η ΕΝ ΧΡΙΣΤῼ ΖΩΗ ΜΟΥ (ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ)


ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
Πότε ζηλεύει ὁ Θεός;...
Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης
Η ΕΝ ΧΡΙΣΤῼ ΖΩΗ ΜΟΥ

http://www.stamoulis.gr/Images/Products/23108.jpg

13. "Ἐγώ εἰμί Κύριος ὁ Θεός σου, Θεός ζηλωτής" (Ἔξοδ. κ΄ 5). "Τήν δόξαν μου ἑτέρῳ οὐ δώσω" (Ἡσ. μβ΄ 8). Ὅταν ξεστρατίζω ἀπό τό ἅγιο θέλημά Του καί ἡ καρδιά μου στρέφεται πρός τίς ματαιότητες, ὁ Θεός δείχνει τή ζηλοτυπία του, τή λύπη του γιά τό ὅτι δίνω τή δόξα, πού Τοῦ ὀφείλω, σέ ἄλλα ἀντικείμενα. 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh1F3YcpDX72n2zq_yRNiJeh19r3Xo3V_Gz6BMvj7b8xTZmutk5i60xWU5O-cfLZ28zzGJxsFao9HGnwY0Op9S8j70-8oMgj7Jv8XbdcYkqymXFeUM3Fjb7h_KCPK1C4yifUnGsCXmOTl6x/s1600/Ihsous_Xristos_keria_7177.jpg
Ἀκούω τότε τή φωνή Του μέσα μου νά λέγη: Δέν δίνω τή δόξα μου σέ ἄλλον. Θά σέ παιδεύσω μέ τή ράβδο τῆς ἀληθείας μου, γιά νά μάθης ὅτι κανείς ἄλλος δέν μπορεῖ νά οἰκειοποιηθῆ τή δόξα μου. Στρέψε τήν καρδιά σου πάλι σ' ἐμένα, πού μοῦ ἀνήκει. Ὀφείλεις ἐμένα νά ἀγαπᾶς πάνω ἀπό τό κάθε τί, νά τιμᾶς ἐμένα, νά εἶσαι ἀφωσιωμένος σ' ἐμένα. Ἐγώ ἔπλυνα μέ τό αἷμα μου τίς ἁμαρτίες σου καί τίς ἔκαμα λευκότερες ἀπό τό χιόνι. Ἔδωσα στήν ψυχή σου εἰρήνη καί χαρά. Σέ ἀγάπησα πιό πολύ ἀπ' ὅ,τι ἀγαπᾶ μία μητέρα τά παιδιά της. Ἐγώ εἶμαι πού σέ ἔσωσα ἀπό τόν αἰώνιο θάνατο. Ποιός λοιπόν μπορεῖ νά σφετερισθῆ τή δική μου δόξα; Εἶμαι ὁ Παντοκράτωρ.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrGnYbt8Y1k0FTCZ1Q7ig25GX3IiVSjTfB55qoWZgtsbf8UPmcMuWPEmx_gA8_n02g5hF0aVQ9H1e_kVdqtld_dNaqIR6-x4NyIdrG4wRq45OQ8IFVCP59vhWRUXCb_TowWTjTuezJipoH/s1600/419840_339394396151258_175116947_n.jpg 
Ἄν ζωγραφίσεις μία καρδιά πάνω στήν ἄμμο,
θά τήν διαλύσουν ὁ ἀέρας καί τά κύματα τῆς θάλασσας.
Μάταιος κόπος.
Ἔτσι καί ἡ καρδιά πού δέν δίνεται στόν Χριστό,
δέν ἀσφαλίζει τήν ἀγάπη της.
Εἶναι σάν νά τήν ζωγραφίζει κανείς 
πάνω στήν ἄμμο αὐτοῦ τοῦ μάταιου κόσμου πού παρέρχεται.
Θά τήν διαλύουν
 ὁ ἀέρας πού θά ἀφήνουν πίσω στό φευγειό τους τά περαστικά πρόσωπα 
 τῆς πρόσκαιρης ζωῆς μας
καί τά κύματα τῶν πρόσκαιρων ἐπιθυμιῶν γιά πράγματα καί καταστάσεις
πού κάθε λίγο θά ξεσηκώνονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)