TRANSLATOR

Σελίδες

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Ἐπιστολή πρός τόν Πρύτανη Α.Π.Θ. γιά τήν παρέλαση ὁμοφυλοφίλων, Δρ. Μάριου Ἰ. Πηλαβάκη





 Ἐπιστολή πρός τόν Πρύτανη Α.Π.Θ.

γιά τήν παρέλαση ὁμοφυλοφίλων,

Δρ. Μάριου Ἰ. Πηλαβάκη
 http://image.slidesharecdn.com/random-140301152850-phpapp01/95/18-2-638.jpg?cb=1393687812


Δρ. Μάριος Ι. Πηλαβάκης                         Θεσσαλονίκη 25-06-2015

Κλειούς 6,

Άνω Πόλις

546 33 – Θεσσαλονίκη





Προς τον Πρύτανη Α.Π.Θ.

κ. Περικλή Μήτκα

Θεσσαλονίκη





Θέμα : Καταγγελία για την βίαιη εκδίωξή μου από τον αύλειο χώρο της αίθουσας τελετών του Α.Π.Θ. την 3ην Ιουνίου 2015, με εντολήν του καθηγητού και προέδρου του Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας κ. Θεοδώρου Γιάγκου.

            Κύριε Πρύτανη,

            Την 3ην Ιουνίου το Τμήμα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας του Α.Π.Θ. ανηγόρευσε σε επίτιμον διδάκτορά του τον αγγλικής καταγωγής Μητροπολίτην Διοκλείας Κάλλιστον Ware. Επειδή ο προαναφερθείς Μητροπολίτης μετέδιδε την Θείαν Κοινωνίαν στους αιρετικούς Κόπτας εμοίρασα φυλλάδιο διαμαρτυρίας στον αύλειο χώρον της αίθουσας τελετών. Εκείνην την ώρα είδα τον συμπατριώτη μου και «φίλον» καθηγητή κ. Θεόδωρον Γιάγκο στα σκαλιά της αίθουσας να δίνει εντολές σε τέσσερεις άνδρες ιδιωτικής εταιρείας ασφαλείας να με διώξουν. Ένας από αυτούς άρπαξε βίαια τα φυλλάδια που κρατούσα και εν συνεχεία με έσπρωξαν έξω από το χώρο.
Ποτέ δεν μπορούσα να φαντασθώ ότι θα προκαλούσε αντιδράσεις η διάδοση των στοχασμών μου με αντικείμενο ορισμένες θεολογικές μου απόψεις σχετικά με τη διακονία του Λόγου του Θεού από τον τιμώμενο. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τις απόψεις μου αυτές θεμελιώνω στους Ιερούς Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αντιλαμβάνομαι τον εκνευρισμό, διότι η τήρηση ή μη των κανόνων που αναφέρονται στην έντυπη διατύπωση των απόψεών μου, προκύπτει ολοφάνερα, το δε κείμενό τους είναι σαφέστατο και ουδεμίας αμφισημίας των εξ εμού έχει ανάγκη.
Ασκώντας λοιπόν το δικαίωμά μου που απορρέει από το αρθρ. 14 του Συντάγματος, ευρισκόμενος σε δημόσιο χώρο και μη προσβάλλοντας πρόσωπα δέχθηκα έργω εξύβριση στο πρόσωπό μου (αρθρ. 361 Π.Κ.) με προπηλακισμούς και ανάρμοστες χειρονομίες από όργανα ιδιωτικής ασφάλειας του χώρου, στα οποία ο κ. καθηγητής εκ προθέσεως προκάλεσε την απόφαση τής έργω εξυβρίσεως στο πρόσωπό μου. Συνεπώς αντιμετώπισα το θλιβερό γεγονός ένας παλαιός μου φίλος να δρα ως ηθικός αυτουργός (αρθρ. 46 Π.Κ.) στο αδίκημα που συνέβη στο πρόσωπό μου.  Βέβαια δεν πρόκειται να προσφύγω στη δικαιοσύνη. Θεωρώ όμως τερματισθείσα μια φιλία διατυπώνοντας την ευχή ο ζήλος ο οποίος κατέλαβε τον κ. καθηγητή σε βάρος του προσώπου μου να μετατραπεί σε δημιουργική δύναμη αντιμετωπίσεως των διαφόρων αιρέσεων που διαδίδονται τάχιστα, πάντοτε βέβαια εντός των νομίμων και ηθικών ορίων.

                                                                                    Μετά τιμής







                                                               Μάριος Ι. Πηλαβάκης

(Διδάκτωρ Βυζαντινής Φιλολογίας

του Πανεπιστημίου του Λονδίνου)


Κοινοποίησις :

1) Υπουργόν Παιδείας

κ. Μπαλτάν

2) Αναπληρωτήν Υπουργόν Παιδείας

κ. Κουράκην

3) Οικουμενικό Πατριαρχείον.

4) Ιερά Σύνοδο Εκκλησίας της Ελλάδος

5) Μητρόπολη Θεσσαλονίκης

6) Ιερά Σύνοδο Εκκλησίας της Κύπρου

7) Κοσμήτορα και Καθηγητάς της

Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ.

8) Μ.Μ.Ε.

Πηγή: μᾶς ἐστάλη μέ μέηλ

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)