Σελίδες

TRANSLATOR

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. Ν. ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ, Β. Χαραλάμπους, Θεολόγου

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ 
ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. Ν. ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟ  ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ  ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ,
Β. Χαραλάμπους, Θεολόγου

http://www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=ZmlsZXMvMS8yMDE1LzEwLzIwL2ZpbGlzX2llcm9uaW1vcy5qcGc%3D&t=635809448232879366&w=820&h=457&a=Right 
 Ὁ Ἰούδας φιλοῦσε ὑπέροχα...(ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ)

(Ως αναχρονισμό χαρακτήρισε τον ομολογιακό χαρακτήρα  του μαθήματος των Θρησκευτικών  ο Υπουργός Παιδείας κ. Νίκος Φίλης)

Του   Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
__________________
Ο Υπουργός Παιδείας κ. Νίκος Φίλης στην επίσημη απάντηση του στο Τμήμα αναφορών της Διεύθυνσης Κοινοβουλευτικού ελέγχου, για το Υπόμνημα που κατάθεσε ο βουλευτής κ. Νίκος Νικολόπουλος, για το έγγραφο της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στα εξής : 

«Για ιστορικούς λόγους το μάθημα των Θρησκευτικών στη χώρα μας έχει ομολογιακό χαρακτήρα.  Αυτό συνιστά ένα αναχρονισμό που το αντιλαμβάνονται φωτισμένοι ιεράρχες και θεολόγοι».  Και φυσικά σύμφωνα με τον κ. Νίκο Φίλη  είναι η αιτία να γίνει το μάθημα  των Θρησκευτικών συγκρητιστικό θρησκειολογικό μάθημα.

Προς τι αναφορά σε ιστορικούς λόγους και όχι σε λόγους Ορθοδόξου Πίστεως.  Φυσικά ένας βουλευτής που ανήκει σε ένα κόμμα που ταλανίζεται από την αθεϊστική έπαρση, θα ομιλήσει για ιστορικούς λόγους και όχι για λόγους Ορθοδόξου Πίστεως. 

Ένας βουλευτής που εξέφρασε την βλάσφημη ειρωνεία, λέγοντας ότι  «Θα υποταχθούμε στη λογική, ότι θα θεραπεύσουν τα φημολογούμενα λείψανά τους καρκινοπαθείς;   Αυτό είναι μορφή ειδωλολατρείας», η αναφορά του σε αναχρονισμό είναι επακόλουθη του φρονήματός του.

Αυτό που δήλωνε στις 4/10/2015 στην Εφημερίδα Καθημερινή, για το μάθημα των Θρησκευτικών κατέγραφε επακριβώς τις προθέσεις του.  Η αναφορά του Υπουργού Παιδείας κ. Νίκου Φίλη  είχε ως εξής : «Τα θρησκευτικά δεν πρέπει να έχουν ομολογιακό χαρακτήρα.  Θρησκευτική κατήχηση και δημόσιο σχολείο δεν μπορούν να συνδυαστούν στις σύγχρονες κοινωνίες, καθώς κάτι τέτοιο θεωρείται ότι θα πλήξει καίρια ένα διαπολιτισμικό και ανεκτικό προς την ετερότητα θρησκευτικό μάθημα, που θα πρέπει να ενδιαφέρει και να απευθύνεται σε όλους τους μαθητές».

Αυτό που επιζητούν, δεν είναι ένα μάθημα κριτικής απέναντι στα θρησκεύματα από Ορθόδοξης πλευράς, αλλά ένα κατ’ εξοχή συγκρητιστικό μάθημα. Επιδιώκουν ξεκάθαρα τη μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών σε συγκρητιστικό θρησκειολογικό μάθημα.

Ο  λαός, που στην μεγάλη του πλειοψηφία, το πρώτιστο έχει  είναι η Ορθόδοξη Πίστη του, όταν αμοίβει από αντίδραση στα Κυβερνητικά αξιώματα αυτούς που  την πολεμούν και την ειρωνεύονται, τέτοια αποκάρπια θα έχει.

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)