Σελίδες

TRANSLATOR

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Θεολογική Σχολή μέ φέσι! Τό Πρόγραμμα Μουσουλμανικῶν Σπουδῶν τοῦ ΑΠΘ στίς ἐπιλογές τοῦ μηχανογραφικοῦ ἐπισήμως! (Καί λίγα σχόλια ἀπό τό Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ)

Θεολογική Σχολή μέ φέσι!
Τό Πρόγραμμα Μουσουλμανικῶν Σπουδῶν
 τοῦ ΑΠΘ
 στίς ἐπιλογές τοῦ μηχανογραφικοῦ ἐπισήμως!
(Καί λίγα σχόλια ἀπό τό
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ)  




  

Το Πρόγραμμα Μουσουλμανικών Σπουδών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης θα προχωρήσει και θα ενταχθεί ως επιλογή στο μηχανογραφικό για τους υποψήφιους στα ΑΕΙ, όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παντής. Αναφέρθηκε επίσης στο ζήτημα του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία, στη διάρκεια της ομιλίας του στην ημερίδα με θέμα «Μάθημα θρησκευτικών και δημόσιος χώρος», που οργάνωσε ο Πανελλήνιος Θεολογικός Σύνδεσμος «Καιρός» στο αμφιθέατρο του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού.


«Είμαστε σε στενή συνεργασία με το Τμήμα Θεολογίας και με τον κοσμήτορα και με τους προέδρους των δύο Τμημάτων της Θεολογικής Σχολής, για να προχωρήσουμε στο Πρόγραμμα Μουσουλμανικών Σπουδών και φέτος θα είναι στο μηχανογραφικό... Είναι κάτι το οποίο το οφείλουμε και θα προχωρήσουμε δυναμικά προς αυτό» είπε ο κ. Παντής και πρόσθεσε: «Είμαστε απόλυτα σύμφωνοι στην εφαρμογή της απόφασης της Συγκλήτου του ΑΠΘ. Το αυτοδιοίκητο του Πανεπιστημίου είναι αυτό που μας οδηγεί, ακόμα και αν είχαμε αντιρρήσεις πολιτικές, να υπακούσουμε στο εκπαιδευτικό και ακαδημαϊκό έργο που η Σύγκλητος ζητάει». (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: δέν "ὑπακοῦτε" ἁπλῶς στό "ἐκπαιδευτικό ἔργο" πού ἡ Σύγκλητος ζητάει, ἀλλά στά ἀνθελληνικά κι ἀντίχριστα κελεύσματα τῆς Παγκόσμιας Νέας Τάξης Πραγμάτων καί τῆς ἐγχώριας Μασονίας πού τήν συνδράμει!).
Ως προς το ζήτημα της διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία, ο κ. Παντής τόνισε ότι είναι σε εξέλιξη ο σχετικός διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και σημείωσε: «η νέα πραγματικότητα για το μάθημα των Θρησκευτικών θα έχει στο κέντρο της ορθόδοξη παράδοση, αλλά και ταυτόχρονα θα ανοίγεται στο σύνολο του Χριστιανισμού, όπως και των άλλων μεγάλων θρησκευμάτων του κόσμου.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ὀρθόδοξη Παράδοση καί ταυτοχρόνως "ἀνοίγματα" στίς αἱρέσεις καί στίς ἀλλοδοξίες τοῦ κόσμου τούτου, δέν συνάδουν! "Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;" Β΄ Κορ. 6, 15). Τελικός στόχος είναι να έχουμε ένα δυναμικό και σύγχρονο μάθημα παιδείας που θα επιτρέπει την πραγματική γνωριμία με τις διαφορετικές παραδόσεις του θρησκευτικού φαινομένου και θα οδηγεί τους μαθητές στην κατανόηση της αξίας της ετερότητας. Ένα μάθημα που δεν θα προσκρούει στην ελευθερία της συνείδησης, αλλά θα ευαισθητοποιεί απέναντι στις απάνθρωπες προκλήσεις της εποχής, όπως είναι ο φονταμενταλισμός και ο ρατσισμός». (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: τελικός στόχος σας εἶναι ἡ ἀποχριστιανοποίηση καί ὁ ἀφελληνισμός. Ἀφῆστε τίς "εὐαισθητοποιημένες" περικωκλάδες. Μάθετε ὅτι ὁ ἀντιχριστιανισμός καί ὁ ἀφελληνισμός εἶναι ἐπίσης ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ καί ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΜΟΣ!).
Στην ομιλία του ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος περιέγραψε το πώς πρέπει να είναι το μάθημα των Θρησκευτικών: «Ένα ανοιχτό μάθημα, σύγχρονο μάθημα, ελκυστικό μάθημα, μάθημα που θα τραβάει την προσοχή του μαθητή, μάθημα που αναπτύσσει την προσωπικότητα του και την κριτική του σκέψη, μάθημα με έντονα θρησκειολογικά στοιχεία, αλλά που δεν μπορεί να μην είναι και έντονα χριστιανικό και ορθόδοξο, γιατί διαφορετικά θα ψεύδεται και δεν μπορεί να ψεύδεται. Είναι προτιμότερο να λέει την αλήθεια παρά να ψεύδεται. Βέβαια δεν μπορεί να είναι κατηχητικό μάθημα, ούτε μπορεί να ορίζεται ως ομολογιακό με την εκκλησιαστική έννοια του όρου». Όσον αφορά στο δικαίωμα εξαίρεσης απ’ αυτό, είπε ότι είναι χαλαρό και πρέπει να παραμείνει χαλαρό, «γιατί θα ήτανε μάταιο να γίνει οτιδήποτε άλλο».
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Κύριε Βενιζέλε, μήπως ἐσεῖς ψεύδεσθε; Πῶς γίνεται νά ἀνακοινώνετε πώς τό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν θά εἶναι ἔντονα χριστιανικό καί ὀρθόδοξο, ἀλλά ὄχι κατηχητικό καί ὁμολογιακό; Ἡ μία σας πρόταση, ἀναιρεῖ-ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ  τήν ἄλλη!).
Σχετικά με τη συζήτηση που γίνεται για τη νομολογία γύρω από το μάθημα των Θρησκευτικών και τις ερμηνείες του Συντάγματος, ο κ. Βενιζέλος παρατήρησε ότι η μελέτη της νομολογίας δεν μας οδηγεί σε ασφαλή συμπεράσματα όταν η νομολογία αυτή περιορίζεται μόνο στο τι έχουν πει τα ελληνικά δικαστήρια και πρόσθεσε: «Δεν μπορούμε να κάνουμε καμία ερμηνεία του Συντάγματος η οποία είναι αδιάφορη για το τι συμβαίνει και στο επίπεδο και της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και στο επίπεδο του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είμαστε υποχρεωμένοι να υιοθετήσουμε το σχήμα της σύμφωνης με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και της σύμφωνης με τον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δηλαδή με τις αξίες και τις αρχές της Ε.Ε., ερμηνεία του Συντάγματος».
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Κύριε Βενιζέλε, ἐσεῖς προφανῶς δέν μπορεῖτε νά κάνετε ἑρμηνεία τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγματος, διότι διαφορετικά θά βλέπατε τά πρῶτα ἄρθρα του πού ἐπικαλοῦνται τόν Θεό καί τήν Ἁγία Τριάδα, ἐπίσης καί τό ἄρθρο 16 περί ἐθνικῆς καί θρησκευτικῆς παιδείας πού ὑποχρεούμαστε νά παρέχουμε στούς μαθητές! Ἐμεῖς, μποροῦμε νά τό ἑρμηνεύσουμε! Ὅσο γιά τόν "συσχηματισμό" μας μέ τήν Εὐρωπαϊκή Ἕνωση καί τά ἀνθρώπινα "δικαιώματά" της, ΑΣ ΑΝΟΙΞEI ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ στά τσουνάμια ἰσλαμιστῶν πού ἐσκεμμένα κουβαλοῦν κι ἐγκλωβίζουν στήν χώρα μας, γιατί ἔτσι δρομολογεῖ τά γεωπολιτικά, οἰκονoμικά καί ἄλλα συμφέροντά της. Δέν θά μᾶς κάνει μάθημα ἀνθρωπιᾶς, οὔτε ἐσεῖς πού καταντήσατε Ἑλλάδα καί Ἕλληνες γιά τήν καταστροφή!).
«Ένα μάθημα που δεν απευθύνεται στο σύνολο των μαθητών δεν έχει λόγο ύπαρξης σε ένα δημόσιο σχολείο»,
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἕνας Κοσμήτωρ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς πού δέν ἀπευθύνεται στήν συντριπτική πλειοψηφία τῶν Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων, δέν ἔχει θέση σέ αὐτήν καί σέ κανένα δημόσιο Σχολεῖο ἐπίσης, ὅπου ὑπάρχει μία ἐλάχιστη μειοψηφία ἀλλοθρήσκων! Ἐκτός ἄν εἰσηγῆστε τήν πλήρη καταπάτηση τῆς Δημοκρατίας, ἐφόσον νόμιμα ἠ ἐλάχιστη μειοψηφία τῶν ἀλλοθρήσκων, μπορεῖ, ὡς γνωστόν, δημοκρατικά νά πάρει ἀπαλλαγή ἀπό τό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν!). υπογράμμισε στην ομιλία του ο κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ Μιλτιάδης Κωνσταντίνου και ξεκαθάρισε πως η διδασκαλία των Θρησκευτικών στα σχολεία δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να συγχέεται με το έργο της Εκκλησίας, λέγοντας: «Οι εξελίξεις των τελευταίων χρόνων και στο χώρο της Παιδείας είχαν μεταξύ άλλων ως αποτέλεσμα τη συνειρμική σύνδεση του μαθήματος των Θρησκευτικών με τις απαλλαγές. Οι σκοποί και οι μέθοδοι της θρησκευτικής εκπαίδευσης στα σχολεία δεν θα πρέπει σε καμιά περίπτωση να συγχέονται με το έργο της Εκκλησίας και της όποιας προσφοράς της προς τους νέους. Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι καλής θέλησης αναγνωρίζουν ότι το σχολικό θρησκευτικό μάθημα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την κατήχηση των χριστιανών νέων που πρέπει να γίνεται στο πλαίσιο της Ενορίας. Από την άλλη, όμως, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναγνωρίζουν ότι η ασφάλεια, η σταθερότητα και η πρόοδος ενός κράτους εξαρτώνται από την παιδεία του, από το μορφωτικό επίπεδο του λαού του και όχι από τον αριθμό των επιστημόνων, που διαθέτει, ή των ειδικών». (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Μά τίς μᾶς λέτε τώρα κ. Κοσμήτορα, ὅτι ἡ σωστή παιδεία καί τό μορφωτικό ἐπίπεδο τοῦ λαοῦ, δέν ἔχει σχέση μέ τό ἐπιστημονικό, καί ὄχι μόνο, ποιόν αὐτῶν πού τά παρέχουν; Θά συμφωνήσουμε μόνο σέ μία περίπτωση ὡς πρός αὐτό. Στό ὅτι πράγματι, ἡ Θεολογία τελικά εἶναι βίωμα, δηλαδή κάθαρση ἀπό τά πάθη μας καί τήρηση τῶν ἐντολῶν τοῦ Θεοῦ. Ἔτσι ἐξηγεῖται τό μαῦρο σκότος καί τά ἀθεολόγητα τῶν ἐπιστημόνων ἡγετῶν μας, πολλῶν θεολόγων καί "μεταπατερικῶν"-οἰκουμενιστῶν, καί τά δικά σας βεβαίως! ).
Την ερχόμενη εβδομάδα θα υπάρξει συνάντηση με την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδας για να καταθέσει τις θέσεις της σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών, είπε ο σύμβουλος του υπουργείου Παιδείας και προϊστάμενος του Γραφείου Έρευνας, Σχεδιασμού και Εφαρμογών Α' του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Σταύρος Γιαγκάζογλου.
Αναφερόμενος στις αντιδράσεις από την πλευρά της Εκκλησίας για το πρόγραμμα σπουδών στα σχολεία, παρατήρησε πως σήμερα τάσσονται υπέρ των βιβλίων του 2006 που τότε είχαν καταδικάσει και αναρωτήθηκε: «Πού είναι η συνοδικότητα;»
Τα θρησκευτικά στα σχολεία είναι θέμα δημοκρατίας, θεολογίας και παιδαγωγικής, τόνισε ο κ. Γιαγκάζογλου, ο οποίος τάχθηκε υπέρ του διαλόγου και σημείωσε πως από κάποιες πλευρές παρατηρείται μια «παράξενη σμίξη Ορθοδοξίας και εθνικισμού»
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Πιό παράξενη καί ταυτοχρόνως ἐπικίνδυνη παρατηρεῖται: "σμίξη Οἰκουμενισμοῦ καί Παγκοσμιοποίησης"!).

Πηγή: 

http://www.naftemporiki.gr/story/1069119/to-programma-mousoulmanikon-spoudon-tou-apth-stis-epiloges-tou-mixanografikou

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)