Τό παρόν ἱστολόγιο γεννήθηκε στίς 19-11-2013

Τό παρόν Ὀρθόδοξο Χριστιανικό Ἱστολόγιο γεννήθηκε στίς 19-11-2013
μέ τήν Χάρη τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ταῖς πρεσβείαις τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου καί δι' εὐχῶν...
Τοῦτος ὁ ἱστότοπος εἶναι ὀρθόδοξος, κατηχητικός, ἀντιαιρετικός, ἀντιοικουμενιστικός, ἀντινεοταξικός καί ψυχωφέλιμος.

Ρατσισμός δέν εἶναι νά σχολιάζει κανείς τό κακό πού συμβαίνει, ἀλλά ΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ἀπό κάποιους εἰς βάρος τοῦ καλοῦ, ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΙΩΠΑΤΑΙ Ἤ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΤΑΙ ΩΣ ΟΡΘΟΝ!

TRANSLATOR

" Ἕως τοῦ θανάτου ἀγώνισαι περί τῆς ἀληθείας, καί Κύριος ὁ Θεός πολεμήσει ὑπέρ σου " (Σ. Σειράχ 4, 28)

Τρίτη, 26 Απριλίου 2016

Ἡ θέση τοῦ Ἐπισκόπου Ἀλεξανδρουπόλεως κ.κ. Ἀνθίμου γιά τήν ἐπερχόμενη "Πανορθόδοξο" Σύνοδο! Οἰκουμενισμός διά τῆς πλαγίας ὁδοῦ...! Ἀπό τήν Συνέντευξη στόν Δημοσιογράφο κ. Κώστα Μαυρίδη. (βίντεο)

 Ἡ θέση τοῦ Ἐπισκόπου Ἀλεξανδρουπόλεως
κ.κ. Ἀνθίμου
γιά τήν ἐπερχόμενη "Πανορθόδοξο" Σύνοδο!
Οἰκουμενισμός διά τῆς πλαγίας ὁδοῦ...!
Ἀπό τήν Συνέντευξη στόν Δημοσιογράφο
κ. Κώστα Μαυρίδη. 
(βίντεο)

 https://i.ytimg.com/vi/kOlZfhlQ57Y/hqdefault.jpg

Φοβερός!
Τέτοιο ἐπιχείρημα πρώτη φορά ἀκοῦμε δημόσια!
Συναναστρεφόμαστε ("ἀγαπητικῶς") μέ τούς αἱρετικούς
καί δέν ἀπομακρυνόμαστε
γιά νά πίνουν ἐκεῖνοι ἀπό τό "γάργαρο νερό τό δικό μας"!
Ἀλλά δέν ἐλπίζουμε σέ ἕνωση μαζί τους
 (δηλαδή στή μετάνοια κι ἐπιστροφή τους).
Τότε γιατί τούς δροσίζουμε;;;.......
Ἔχει κι ἄλλα...Φοβερός!

Τό Ἰστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ ἀπομαγνητοφωνήσαμε ἀποκλειστικά ὅλη τήν Συνέντευξη καί τήν παραθέτουμε μέ ἐνδιάμεσο σχολιασμό μας:


κ. Μαυρίδης: Θέλουμε νά μᾶς πεῖτε δυό κουβέντες Σεβασμιώτατε γιά τήν Σύνοδο πού ἑτοιμάζεται στήν Κρήτη, τήν Μεγάλη Πανορθόδοξη Σύνοδο καί θέλω νά τό πῶ σέ σχέση μέ τό ὅτι ἐδῶ στήν Ἀλεξανδρούπολη πού βρισκόμαστε μαρτύρησαν, μεταξύ τῶν πολλῶν Μαρτύρων πού ἔχει ἡ Θράκη οἱ πέντε Νεομάρτυρες, οἱ ἐκ Σαμοθράκης Νεομάρτυρες. Μαρτύρησαν γιά τήν Πίστη τους, μαρτύρησαν γιά τήν Ὀρθοδοξία, μαρτύρησαν γιά τόν Χριστό. Κι ἀναρωτιέται (ὁ κόσμος) καί πολλές φορές λένε ἐνδεχομένως εἴμαστε σέ ἕνα κομβικό κρίσιμο σημεῖο. Τό λέω γιά τόν διάλογο πού ἔχει ξεκινήσει γιά τήν ἕνωση τῶν "ἐκκλησιῶν" καί γιά τό ποιές εἶναι τελικά οἱ "κόκκινες γραμμές"; Κι ἄν μποροῦμε νά παραβιάσουμε τίς "κόκκινες γραμμές";

"Τό λέτε πολύ καλά καί λίγο σκληρά. Ἡ Πίστη εἶναι πολύ ὡραῖο γεγονός. Εἶναι γεγονός, δέν εἶναι θεωρία. Εἶναι κάτι πού ἤ τό ζεῖς ἤ δέν τό ζεῖς. Πίστη θεωρητική στά χαρτιά εἶναι μιά ὡραία πίστη, εἶναι μιά φιλοσοφία, μία ἄποψη περί τῆς ζωῆς. Τήν Πίστη ἤ τήν ζεῖ κανείς ἤ δέν ἀξίζει.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Σεβασμιώτατε συμφωνοῦμε ὅτι ἡ Πίστη πρέπει νά εἶναι βιωματική, εἰδάλλως δέν σώζει. Ὅμως, μήν ἀφήσουμε ὑπόνοιες πώς ἡ θεωρία δέν εἶναι ἀπολύτως ἀπαραίτητη. Μήν ξεχνᾶμε ὅτι ὁ ἴδιος ὁ Θεός ἔδωσε τίς ἐντολές Του στόν Προφήτη Μωϋσῆ γραμμένες διά χειρός Του. Μᾶς οἰκονόμησε μέ ὅλες τίς ἐντολές Του (σύν τοῖς ἄλλοις) π.Χ. καί μ.Χ. μέ τό Γραπτό Εὐαγγέλιο. Μᾶς θησαύρισε μέ τά χιλιάδες γραπτά ἑρμηνευτικά καί παραινετικά συγγράμματα τῶν Ἁγίων Πατέρων! Πατᾶμε ὡς «ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατράσι» ἐπάνω στήν θεωρία γιά νά ἀκολουθήσει ὀρθή πράξη. «Πρᾶξις γάρ θεωρίας ἐπίβασις» (Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος). Νά τά λέμε ὁλοκληρωμένα τά πράγματα. Διότι ἄν ἀπαξιώσουμε τήν θεωρία (τίς ἐντολές καί τούς Ἱερούς Κανόνες), τότε ἤ ἐκ τοῦ πονηροῦ ἤ ἐξ ἀδικαιολογήτου ἀγνοίας ὁδηγοῦμε καί ὁδηγούμεθα σέ δικά μας θελήματα καί ὄχι σέ αὐτά πού θέλει ὁ Θεός!).
...
Γιά τήν Πίστη μας αὐτή, ὄχι μόνο οἱ πέντε Μάρτυρες τῆς Σαμοθράκης-πού ἔδωσαν τό αἷμα τους καί τό ἔδωσαν τόσο πρόθυμα-ἀλλά καί πολλοί ἀπό τούς Ἁγίους τῆς Πίστεώς μας, καί σέ καιρούς εἰρηνικούς ἔδωσαν ὅλη τους τή ζωή προασπίζοντας τήν καθαρότητά της καί τήν ὀμορφιά της. Καί δέν ἐπέτρεψαν σέ τίποτα νά τήν ἀλλοιώσει ἤ νά τήν διαφοροποιήσει. 
Πέρασαν πολλοί αἰῶνες ἀπό τότε. Ἡ Ἐκκλησία γνώρισε μεγάλες διαφοροποιήσεις καί ἀλλαγές, σέ ὅ,τι ἀφορᾶ στήν περιρρέουσα ἀτμόσφαιρα στήν ὁποία ζεῖ κάθε φορά.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Τί ἐννοεῖτε ἀκριβῶς; Πώς ἡ Ἐκκλησία «ἀλλάζει» καί «διαφοροποιεῖται» ἀνάλογα μέ τό ἐκάστοτε χρονικό κλίμα; Τό Ἅγιον Πνεῦμα καί τό Εύαγγέλιο λαθεύουν κι ἔχουν ἡμερομηνία λήξεως; Ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ δέν εἶναι δελτίο καιροῦ νά μᾶς ἐγκλιματίζει μέ τούς καιρούς τῆς κοσμικῆς «περιρρέουσας» ἀτμόσφαιρας, ἀλλά ἐμεῖς πρέπει νά ἐγκλιματισθοῦμε μέ τίς ἐντολές καί τό θέλημα τοῦ Θεοῦ! «Ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ παρελεύσονται, οἱ δὲ λόγοι μου οὐ μὴ παρέλθωσι» (Λουκ. 21, 33)».).
Εὐτυχῶς ἐμεῖς, νά τό πῶ καί νά μήν μέ παρεξηγήσετε, εἴμασταν σκλαβωμένοι στούς Τούρκους καί δέν φαρμακωθήκαμε ἀπό τά νάματα τῆς Ἀναγέννησης καί τοῦ Διαφωτισμοῦ. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Δέν τό γλιτώσαμε ὅμως στήν πορεία! Γι' αὐτό γεμίσαμε Μασόνους-Illuminati σέ καίριες καί ἡγετικές θέσεις στήν κοινωνία. Ἡ Μασονία εἶναι μία πολυπλόκαμη σέκτα πού ἐμφανίζεται χρονικά μεταξύ Ἀναγέννησης καί Διαφωτισμοῦ καί εἶναι μπολιασμένη μέ τίς οὐμανιστικές καί ἀποκρυφιστικές θεωρίες αὐτῶν τῶν ἐποχῶν, οἱ ὁποῖες ἀπομάκρυναν συστηματικά τόν ἄνθρωπο ἀπό τόν Ἀληθινό Θεό!). Γιατί ἄν τό ψάξουμε, ὅλα ἐκεῖνα τά ρεύματα ἦταν ἀθεϊστικά ρεύματα, καί ὁπωσδήποτε θά μᾶς ἔβλαπταν κι ἐμᾶς ἄν δέν εἴχαμε τό φρούριο τῆς Τουρκοκρατίας πού ἀπό τήν μιά μεριά γεννοῦσε Μάρτυρες στό ἐσωτερικό τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά ἀπό τήν ἄλλη ἐξωτερικά ἦταν ἕνα ἀνάχωμα καί δέν ἐπέτρεπε ἀλλοιώσεις στό πνεῦμα καί στή ζωή τῆς Ἐκκλησίας.

Ἀλλά μέσα στήν Ἐκκλησία τήν Ὀρθόδοξη πού εἶναι ἡ μοναδική κοίτη της πού ἔρχεται ἀπό τά χρόνια τῶν Ἀποστόλων μέχρι τώρα, συνέβησαν κι ἐκεῖ πολλά. Ἀπομακρυνθήκαμε. Καί μήν ξεχνιόμαστε ὅτι δέν βάλαμε τό Ποτήριον μέ τό Σῶμα καί τό Αἷμα τοῦ Χριστοῦ παραπάνω κι ἀπό τίς ἐθνικότητές μας. Οἱ Ἕλληνες σκοτωθήκαμε καί μέ τούς Βουλγάρους, σκοτωθήκαμε καί μέ πολλούς ἀκόμα σέ περιόδους πού εἴχαμε ὡς προμετωπίδα τό Ἔθνος. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Καί τί νά κάναμε σέ περιόδους καί σέ περιπτώσεις πολέμων καί ἐθνικῶν κινδύνων; Ἐξάλλου τό Ἑλληνικό Ἔθνος εἶναι γεμάτο Ἅγίους,  Προσκυνήματα καί Ἥρωες. Προασπίζοντας τό Ἔθνος αὐτόματα φυλάττονται οἱ πνευματικοί μας θησαυροί, ἀλλά καί ὁ "παγκόσμιος ὀμφάλιος λῶρος" τῆς Ὀρθοδοξίας καί ἐλπίδας σωτηρίας τοῦ κόσμου.). Καλό εἶναι τό Ἔθνος. Ἀλλά ὅμως παραπάνω ἀπό τό Ἔθνος εἶναι ἡ κοινή πίστη, πού δέν ἐπιτρέψαμε νά μᾶς ἑνώσει. 

Ἄλλες λοιπόν χῶρες, γνώρισαν ἕναν πανσλαβισμό. Ἡ Ρωσία ἀπεμακρύνθηκε σέ ἕναν μεγάλο ἰδεατισμό. Οἱ Ἀσιατικές περιοχές γνώρισαν κάποιες πιέσεις ἐξαιρετικοῦ τύπου, πού ἔβλαψαν λίγο, ἀπό τό Ἰσλάμ μέσα στό ὁποῖο κινοῦνται. Ἡ Ἀφρική σήμερα ἀναγκάζεται νά κάνει κάποιες, οἱ Ἱεραποστολές μας, (ἀναγκάζονται) νά κάνουν κάποιους συμβιβασμούς γιά νά μπορέσει νά μιλήσει μία γλώσσα πού θά εἶναι κατανοητή...Δηλαδή αὐτό σημαίνει πώς καί μεταξύ μας οἱ Ὀρθόδοξοι πλέον ἔχουμε λίγο ἀπομακρυνθεῖ. Μαθαίνουμε ὅτι κάποια πράγματα γίνονται στίς Ἐκκλησίες μας στήν Ἄπω Ἀνατολή, πού ἐμεῖς δέν μποροῦμε νά τά καταλάβουμε. Καί στίς Σκανδιναυϊκές χῶρες. Εἶναι πράγματα πού πρέπει νά συγκλίνουν. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Σαφῶς ἀναφέρεσθε σέ πνευματικές ἀποκλίσεις ἀπό τήν Ἱερά Παράδοση πού συμβαίνουν κυρίως στίς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες ξένων τόπων. Δέν καταλαβαίνετε τόν οἰκουμενιστικό μολυσμό;...Ὅμως, τί ὑποννοεῖτε Σεβασμιώτατε ὅταν λέτε "εἶναι πράγματα πού πρέπει νά συγκλίνουν"; Πρός ποίαν κατεύθυνσιν; Τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως ἤ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;). Νά μᾶς ποῦν οἱ Πατέρες πού ὑπηρετοῦν ἐκεῖ, οἱ Χριστιανοί πού βιώνουν ἐκεῖ τό Εὐαγγέλιο μέ τήν ὀρθόδοξη βιωτή, νά μᾶς ποῦν τά ὅριά τους, τίς κόκκινες γραμμές πού εἶπατε, καί ν' ἀποφασίσουμε τελικά τί εἶναι ἀπ' αὐτά ὀρθόδοξο, τί πρέπει νά μείνει, τί πρέπει νά ἐπανέλθει, τί πρέπει νά διαφοροποιηθεῖ. Αὐτό μπορεῖ νά ἐπιτευχθεῖ μόνο μέ τέτοια Σύνοδο.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Σεβασμιώτατε, αὐτό πού μᾶς περιγράφετε εἶναι σαφῶς ὁ ἐγωιστικός καί ἐπαρμένος Οἰκουμενισμός! Ἔχουμε τίς ἀποφάσεις 9 Οἰκουμενικῶν Συνόδων, τίς ἐντολές τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ Κυρίου, τούς Ἱερούς Κανόνες τῶν Ἁγίων Πατέρων καί τήν Ἱερά Παράδοση! Θά ρωτήσουμε τούς Χριστιανούς (πού μόνος σας εἴπατε κάνουν πράγματα πού ἀποκλίνουν καί πού δέν τά καταλαβαίνουμε...) καί τούς Πατέρες (ὄχι τούς Ἁγίους Πατέρες...) νά μᾶς ποῦνε αὐτοί τί εἶναι Ὀρθόδοξο, τί θά κρατήσουμε καί τί θά πετάξουμε; Εἶναι δυνατόν!; Ἀνοίξτε, ὅσοι ἔχετε ἀπορίες καί δογματικά ἐλλείμματα, τό Εὐαγγέλιο τοῦ Κυρίου, τούς Ἱερούς Κανόνες, τά Συγγράμματα τῶν Ἁγίων Πατέρων καί τά Πρακτικά τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί δεῖτε τί εἶναι Ὀρθόδοξο ΑΣΦΑΛΩΣ καί ΑΠΛΑΝΩΣ, ὡς "ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατράσι" καί ὄχι ὡς ἕρμαιο τοῦ κάθε Χριστιανοῦ καί ρασοφόρου πού ἐνδεχομένως νά πλανᾶται. Ἀπόδειξις πλάνης; Ἐπαναλαμβάνουμε: οἱ ἀποκλίσεις καί τά ἀκατανόητα στά ὁποῖα μόνος σας ἀναφερθήκατε!).
Καταλαβαίνω καί σέβομαι τίς διαφορές πού ἤδη δημιουργήθηκαν. 
Ἀλλά ἐγώ τό βλέπω σάν μία ἀνάγκη νά μάθουμε οἱ Ὀρθόδοξοι νά μιλᾶμε μεταξύ μας. Νά μάθουμε νά συνεννοούμαστε οἱ Ὀρθόδοξοι μεταξύ μας. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Πῶς γίνεται ὁ Ὀρθόδοξος Πατριάρχης μας καί οἱ Ἐπίσκοποί μας νά συνεννοεῖσθε καλύτερα μέ τούς αἱρετικούς καί τούς ἀλλοθρήσκους καί ὄχι μέ τούς ἀδελφούς καί τά τέκνα Σας, ἀναρωτηθεῖτε το. Εἶναι θέμα φρονήματος καί ὑπό ποίων "πνευμάτων" ἀγόμεθα καί φερόμεθα! Συνεννοεῖσθε ἀπταίστως μέ τούς αἱρετικούς καί τήν ἴδια στιγμή δέν θέλετε νά μιλᾶμε καί νά ὁμολογοῦμε, ἀκόμη καί νά ἐλέγχουμε οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοί...ἀλλά μόνο νά προσευχώμαστε.). Τώρα, τό ἄλλο πού εἴπατε, νομίζω ὅτι οὔτε εἶναι, οὔτε πρέπει νά εἶναι θέμα συζητήσεως. Δέ μιλᾶμε γιά ἕνωση τῶν "ἐκκλησιῶν". Ἡ ἕνωση τῶν "ἐκκλησιῶν" δέν εἶναι τό ζητούμενο σήμερα. Γιατί ἁπλούστατο, δέν ἔχουμε κάποιο λόγο νά ἑνωθοῦμε. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Μά, Σεβασμιώτατε, σᾶς διαφεύγει ἐντέχνως πώς τόσο ὁ Πάπας ἐξαγγέλει ἐπιθυμίες καί διακηρύξεις γιά "ἑνότητα" καί γιά ἀνάγκη "Μίας Παγκόσμιας Θρησκείας", ὅσο καί ὁ Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαῖος ἐξαγγέλει διακηρύξεις περί "ἑνότητας τῶν ἀδελφῶν ἐκκλησιῶν" καί περί "διηρημένης ἐκκλησίας" πού πρέπει νά "ἐπανενωθεῖ"! Ὁ Πατριάρχης συμμετέχει ἐπί ἔτη στό Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν καί ἀσπάζεται "ἱερά" Κοράνια, "εὐλογημένες" Ἑβραϊκές Συναγωγές, Μασονικά "Ρόταρυ", "ἀδελφούς" Παπικούς κ.ἄ.).Ἔχουμε κάθε λόγο ἐμεῖς νά παραμείνουμε στέρεοι στήν κοιτίδα μας τήν Ὀρθόδοξη Χριστιανική. Νά ἑνωθεῖ ἕνα ποτάμι μέ τί; Κι ἄν κάποια ποτάμια ὑπάρχουν πού ἐξώκοιλαν, πού διαφοροποιήθηκαν, πού ἀπομακρύνθηκαν ἀπό τήν κοίτη νά ξαναγυρίσουν πίσω. Ἄρα, δέν εἶναι μιά κακή διαφορά πού προέκυψε ἀπό κακή συνεννόηση καί "καθίστε κάτω νά τά βροῦμε καί νά συζητήσουμε". Δέν εἶναι κάτι τέτοιο. Εἶναι ἡ μία κοίτη τῆς Ἐκκλησίας ἡ ὁποία προχωράει καί εἶναι μία καί μοναδική καί ὅ,τι διαφοροποιήσεις ὑπῆρξαν, τώρα πού ξέρουμε, ξέρουμε ὅλοι ὅτι ὑπῆρξαν διαφοροποιήσεις, νά διορθωθοῦν καί νά ἐπανέλθουν. Καταλαβαίνετε; Δέν εἶναι θέμα ἡ ἕνωση τῶν "ἐκκλησιῶν". Εἶναι λάθος νά τό θέτουμε σέ τέτοια βάση. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Τότε γιατί διακαῶς ὁ Πατριάρχης καί διάφοροι Ἐπίσκοποι ἐπιδιώκουν τούς διαλόγους καί ἀκόμη χειρότερα πίπτουν σέ συμπροσευχές καί σοβαρές δογματικές ἐκπτώσεις λόγῳ καί ἔργῳ, πού εἶναι ἄξιες καθαίρεσης;;). Ἐγώ δέν αἰσθάνομαι τήν ἀνάγκη νά χωρίσω μέ κανέναν γιατί δέν μάλωσα μέ κανέναν. Ἐγώ παραμένω στή θέση μου, ἐκεῖ πού μ' ἔβαλαν κι ἔχω τά παπούτσια τῶν Ἀποστόλων καί περπατάω μέ τά παπούτσια τους. Κι ἄν κάποιος ἔφυγε καί διαφοροποίησε τό βῆμα του, νά φτιάξει τόν συντονισμό τοῦ βηματισμοῦ του". (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἄν εἶσθε "ἑπόμενος τοῖς Ἁγίοις Πατράσι", τότε γιατί δέν καταδικάζετε τίς αἱρετικές καί αἱρετίζουσες δηλώσεις καί ἐνέργειες τοῦ Πατριάρχη καί συνεπισκόπων Σας, ἀλλά τούς κουκουλώνετε; Γιατί δέν καταδικάζετε τούς "διαλόγους" καί τίς "ἐπικοινωνίες" μέ τούς αἱρετικούς καί τόν Πάπα, ἀφοῦ δέν "φτιάχνουν τόν συντονισμό τοῦ βηματισμοῦ τους", δηλαδή δέ μετανοοῦν, ἀλλά ἀντιθέτως ἐπιθυμεῖτε κι ἐσεῖς νά ἐξακολουθοῦν;).
κ. Μαυρίδης: Ὁ ἅγιος Φλωρίνης μοῦ εἶπε ὅτι εἶναι κόκκινη γραμμὴ ἡ Ὀρθοδοξία. Δὲν συζητᾶμε ἕνωση μὲ τὸν Παπισμό. Δέν τόν ἀναγνωρίζουμε. Καί τό λέω εὐθέως γιά νά ζητήσω μία εὐθεία ἀπάντηση. 
"Ἔχει ἀπόλυτο δίκιο".
κ. Μαυρίδης: Συζητᾶμε τέτοιο θέμα; Γιατί ὁ πιστός λαός, πολλές φορές κάνει τέτοιου εἴδους κουβέντες. 
"Ἀσπάζομαι αὐτό πού λέει ὁ Ἅγιος Φλωρίνης. Τό ἀποδέχομαι πλήρως, συμφωνῶ ἀπόλυτα. Καί θά σᾶς πῶ καί κάτι ἄλλο. Δέν ὑπάρχει τέτοια ἀνάγκη σέ μᾶς. Θά σᾶς μεταφέρω καί τό πνεῦμα πού ἐπικρατεῖ καί στό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο. Ἐπιτρέψτε μου νά πῶ, γιατί εἶμαι κοντύτερα καί τό ξέρω καλύτερα. Κανένας δέν ἐπιδιώκει ἕνωση τῶν "ἐκκλησιῶν". Δέν εἶναι σήμερα ζητούμενο οὔτε ἀπό τήν Ὀρθοδοξία, οὔτε ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Σεβασμιώτατε, μᾶλλον θά ξεχάσατε κάποιες ἀπό τίς δηλώσεις τοῦ Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου ὅπως αὐτή: "οἱ Ἐκκλησίες μας ἀναγνωρίζουν ἡ μία τήν ἄλλη ὡς Ἀδελφές Ἐκκλησίες, ἀπό κοινοῦ ὑπεύθυνες γιά τή διαφύλαξη τῆς μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ, μέ πιστότητα πρός τό θεῖο σχέδιο, καί μέ ἕναν τελείως ἰδιαίτερο τρόπο ὅσον ἀφορᾷ στήν ἑνότητα [...] Μέ αὐτήν τήν προοπτική παρακινοῦμε τούς πιστούς μας, Καθολικούς καί Ὀρθοδόξους, νά ἐνισχύσουν τό πνεῦμα τῆς ἀδελφοσύνης, τό ὁποῖο προέρχεται ἀπό τό ἕνα Βάπτισμα καί ἀπό τή συμμετοχή στή μυστηριακή ζωή". Ἤ αὐτή: "Ἐφ’ ὅσον δηλονότι μία Ἐκκλησία ἀναγνωρίζει ὅτι ἄλλη τις Ἐκκλησία εἶναι ταμιοῦχος τῆς θείας χάριτος καί ἀρχηγός τῆς σωτηρίας". Ἤ αὐτή: «Ἀπηλλαγμένοι λοιπόν τῶν ἀγκυλώσεων τοῦ παρελθόντος καί ἀποφασισμένοι νά παραμείνωμεν ἡνωμένοι καί νά ἐργασθῶμεν ἀπό κοινοῦ, ἐθέσαμεν, πρό δύο ἐτῶν, κατά τήν διάρκειαν τῆς Θ’ Συνελεύσεως ἐν Porto Alegre Βραζιλίας, τάς βάσεις μιᾶς νέας περιόδου εἰς τήν ζωήν τοῦ Συμβουλίου». Ἤ αὐτή: "Εἰς τήν κίνησιν πρός ἕνωσιν, δέν πρόκειται ἡ μία Ἐκκλησία νά βαδίσῃ πρός τήν ἄλλην, ἀλλ’ ὅλαι ὁμοῦ νά ἐπανιδρύσωμεν τήν Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν"! Ὄχι μόνο μιλᾶ γιά ΕΝΩΣΗ, ἀλλά τήν ἐπιδιώκει καί εἶναι αὐτοσκοπός του!!!). Ἐκεῖνο πού χρειάζεται ὅμως εἶναι νά ὑπάρχει ἕνας δίαυλος ἐπικοινωνίας. Νά λέμε "καλημέρα" καί νά μποροῦμε νά καθόμαστε καί νά συζητᾶμε. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Καί Ὑμεῖς τήν συνδράμετε δεόντως!). Τή θεματολογία τῆς συζητήσεως θά τήν καθορίσουμε μέ τό κριτήριο πού σᾶς εἶπα πρωτύτερα. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Οἱ αἱρετικοί ἁγιοπατερικῶς ἔχουν πατέρα τόν διάβολο τοῦ ψεύδους. Ὅποιος συνδιαλλέγεται μέ τόν διάβολο, δύσκολο νά μή βγεῖ χαμένος, ἀφοῦ πάει γυρεύοντας "ἐπικοινωνίες"!). Δέν θέλουμε μία ἕνωση, δηλαδή νά τά βολέψουμε, νά τά ταιριάξουμε, κάπως νά κάνουμε ἀμοιβαῖες ὑποχωρήσεις γιά νά τά βροῦμε. Ὄχι! Κάτι τέτοιο δέν τό θέλω οὔτε ἐγώ, κανένας ἀπό μᾶς, οὔτε τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο". (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἀσύστολο ψέμα. Ἀποδείξαμε διά στόματος Πατριάρχη ὅτι αὐτό ἐπιθυμεῖ. Γιά Ὑμᾶς τί νά ποῦμε; Δέν γνωρίζετε τί λέει ὁ Πατριάρχης πού εἶσθε Ἐπίσκοπος καί "κοντύτερά" του καί πού "ξέρετε καλύτερα", ὅπως μᾶς καθησυχάσατε, καί γνωρίζουμε ἐμεῖς;...).
κ. Μαυρίδης: Πάντως ὑπῆρξαν καί φωνές καί μάλιστα κι ἀπ' τό Ἅγιο Ὄρος, πού ζητοῦν ν' ἀνοίξει αὐτός ὁ διάλογος.
"Δέν εἶναι σωστό. Γιά ἕνωση τῶν "ἐκκλησιῶν" διάλογος δέν ὑπάρχει λόγος νά γίνει. Ὅ,τι ἦταν νά εἰπωθεῖ εἰπώθηκε. Ἡ ἴδια ἡ Καθολική "ἐκκλησία" σήμερα, ἡ Δυτική "ἐκκλησία" ξέρει ὅτι ἡ ἴδια ἀπομακρύνθηκε ἀπό τήν κοιτίδα της. Ὁ προτεσταντισμός γνωρίζει σήμερα ὅτι ἀπομακρύνθηκε δικαίως ἀπό τήν Καθολική "ἐκκλησία", βλέποντας τίς ὑπερβολές πού ζοῦσε ἐκεῖ καί πῆγε στό ἄλλο ἄκρο. Μακάρι ὁ Προτεσταντισμός νά ἤξερε τότε τήν Ὀρθοδοξία καί νά ἐπανέκαμπτε στήν κοιτίδα του. Ἀλλά δέν τήν γνώριζε. Εἴμασταν μέσα στήν τουρκοκρατία. Ἄρα, νά ξεκαθαρίσουμε τά πράγματα. Δέν θέλει κανένας ἕνωση τῶν "ἐκκλησιῶν". (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Δήλωση Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου:«Κάθε ἐκκλησία εἶναι ἡ Καθολική Ἐκκλησία, ἀλλά ὄχι ἡ ὁλότητά της. Κάθε ἐκκλησία ἐκπληρώνει τήν καθολικότητά της ὅταν εἶναι σέ κοινωνία μέ τίς ἄλλες ἐκκλησίες [...] Ὁ ἕνας χωρίς τόν ἄλλο εἴμαστε πτωχευμένοι». Ἤ ψεύδεσθε ἤ τελεῖτε ἐν πλήρει ἀδικαιολογήτῳ καί ἐφαρμάτῳ ἀγνοίᾳ.).
 Νά καθίσουμε νά τά βροῦμε, νά φτιάξουμε τίς λέξεις, νέες κομψές ἔννοιες, δέν ὑπάρχει τέτοια ἀνάγκη σέ μᾶς. Βλέπετε ὅτι ὅλα αὐτά τά χρόνια πού γίνεται ὁ διάλογος, ἕνας διάλογος πού μέχρι τώρα σέ μᾶς δέν ἔφερε καμιά διαφορά, καμία ἀλλοίωση, καμία τροποποίηση. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Καί μόνο πού φθάσαμε σ' αὐτό τό σημεῖο, νά καταπατοῦνται Ἱεροί Κανόνες, νά συμπροσευχόμαστε δημόσια μέ αἱρετικούς, νά ἐπιθυμοῦμε "ἐπικοινωνίες" μέ τούς αἱρετικούς καί διαβόλους...συγνώμη "διαλόγους", νά θέλουμε νά σιωποῦν οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοί κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π., ἄν Ὑμεῖς δέν βλέπετε ἀλλοίωση, τί ἄλλο ἔμεινε νά κάνουμε; Νά ζητήσουμε ἐπισήμως τό χέρι τοῦ Σατανᾶ γιά νά εἰσέλθουμε "εἰς γάμου κοινωνίαν";). Γιατί; Γιατί δέν ὑπάρχει περιθώριο. Δέν ἔχουμε ἐμεῖς κάτι νά ἀλλάξουμε, δέν ἔχουμε ἐμεῖς κάτι νά διορθώσουμε, κάπου νά ἐπανατοποθετηθοῦμε ἤ χρησιμοποιήσουμε κομψές λέξεις γιά νά δημιουργήσουμε ἕνα καλό φάσμα σχέσεων. Ὄχι. Ἕνα κι ἕνα κάνουν δυό. Τά πράγματα εἶναι στήν κοιτίδα τους, ἡ Ἐκκλησία εἶναι στόν ρόλο της, τό Μυστήριο εἶναι ἀποκεκρυμμένο ὅπως τό κρατᾶμε τόσα χρόνια. Δέν τό ἑρμηνεύουμε, δέν τό λογικοποιοῦμε, δέν τό ἀναλύουμε, δέν τό ἁπλοποιοῦμε ὅπως ἔκανε ἡ Δύση καί τό ζοῦμε, δόξα τῷ Θεῷ, πάρα πολύ ὄμορφα. Ζηλεύουν ἀπό μᾶς. Ζηλεύουν τήν Πίστη μας, ζηλεύουν τήν εὐσέβειά μας, ζηλεύουν τόν τρόπο μέ τόν ὁποῖον ἐπανακάμπτουμε ὅταν ἁμαρτάνουμε, ζηλεύουν τόν τρόπο μέ τόν ὁποῖο χαιρόμαστε τίς Λειτουργίες καί τίς Ἀγρυπνίες. Δέν τά καταλαβαίνουν αὐτά, ἀλλά τά νιώθουν στήν Εὐρώπη οἱ Καθολικοί καί οἱ Προτεστάντες. Καί μεῖς πρέπει νά τούς δίνουμε αὐτήν τήν μικρή γεύση γιά νά καταλαβαίνουν τί ἔχασαν. Καί βλέπετε, σιγά σιγά ἀληθωρίζουν πρός τά δῶ. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ:  Δέν ὑπάρχει καλό "ζηλεύω", ἀλλά "μετανοῶ". Καί ἐφόσον οἱ αἱρετικές "ἐκκλησίες" παραμένουν σταθερά ἀμετανόητες μετά ἀπό τόσες δεκαετίες διαλόγων, ἀλλά ἀντιθέτως ἀνεβάζουν τόν πήχυ τῶν ἀπαιτήσεών των, φοβούμαστε πώς ἐμεῖς ἔχουμε ἀλληθωρίσει καί ἀντί νά στοχεύουμε σταθερά στόν Χριστό, ρίχνουμε "ἀγαπητικές" ματιές κι ἀγκαλιές στόν πατέρα τοῦ ψεύδους καί τῶν αἱρέσεων, στόν διάβολο!). Σ' αὐτό ἐξυπηρετεῖ ἡ ἐπικοινωνία. Ἀλλά σᾶς τό λέω συνηδειτά. Κανένας μας μέσα μας, οὔτε ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης".
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἄν εἶναι ἔτσι ὅπως μᾶς τά λέτε, τό "μέσα" Σας μέ τό "ἔξω" Σας δέν ἔχουν καμμία σχέση. Ἤ δέν εἶναι ἀλήθεια ἤ νά τό κοιτάξετε.).
κ. Μαυρίδης: Νά ρωτήσω, μιά πού εἴπατε Οἰκουμενικός Πατριάρχης, καί νά ρωτήσω τό σχόλιό σας γιά τήν συμπροσευχή, τίς πολλές ἐπαφές τοῦ Παναγιώτατου μέ τόν Πάπα Ρώμης;
"Εἶναι, σᾶς τό λέω ὑπεύθυνα, τό ξέρω, ἔχω συζητήσει πολλές φορές, ξέρω τή σκέψη του καί τόν τρόπο μέ τόν ὁποῖο βιώνει τά γεγονότα. Δέν ἐλπίζει σέ μιά ἕνωση, ἀλλά θέλει νά ὑπάρχει μιά ἐπικοινωνία. Γιατί ἀπ' αὐτήν τήν ἐπικοινωνία ἐκεῖνοι ὠφελοῦνται ἀντλώντας ἀπό τήν Παράδοση τήν δική μας. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Πεῖτε μας ἕνα παράδειγμα. Τί ἄντλησαν δηλαδή; Καί ἐφόσον δέν μετανοοῦν, ἄρα δέν σώζονται, σέ τί ὠφελοῦν οἱ "ἀντλήσεις";). Ἐμεῖς δέν ἔχουμε νά ὠφεληθοῦμε σέ κάτι. Σᾶς τό λέω ὑπεύθυνα. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Αὐτό εἶναι σίγουρο, ἀλλά τότε τήν "ἐπικοινωνία" τί τήν θέλετε;..."Μη πλανᾶσθε φθείρουσι τά καλά ἤθη α κακαί συναναστροφαί" (Α' Κορ. 15,33)! Εἶναι παρανοϊκό νά μήν ὠφελεῖσαι ἀπό μία συναναστροφή καί νά ἐπιμένεις νά τήν ἐπιζητεῖς καί νά τήν ἐπιβάλλεις καί στούς ἄλλους πού δέν τήν θέλουν!). Λέτε γιά τίς συμπροσευχές. Σᾶς εἶναι τυχαῖο τό γεγονός, δέν εἶναι Χάρις Θεοῦ τό ὅτι ἡ Καθολική "ἐκκλησία", ὁ πιό προηγούμενος Πάπας, ὁ Πάπας Παῦλος ὁ δεύτερος μετέφρασε ἀπό τά Ἑλληνικά στά Ἰταλικά τόν Ἀκάθιστο Ὕμνο καί ἐδῶ καί ἑπτά χρόνια ψάλλεται στήν Santa Maria Maggore στή Ρώμη; Τί θά καταλάβει ἕνας Ἰταλός Καθολικός ἀπό τόν Ἀκάθιστο Ὕμνο, πού εἶναι ἀπό τό Α μέχρι τό Ω; Ὅσο μπορεῖ νά καταλάβει. Ἀλλά ὁλόκληρη ἡ Δυτική Ἐκκλησία ἔμεινε καί μένει ἔκθαμβη μπροστά σ' αὐτό τό ἐξαιρετικό ποίημα στήν Παναγία, πού δέν ἔχει νά κάνει καμία σχέση μέ τήν Μαριολογία τή δική τους, πού δέν τή δεχόμαστε. Ἀλλά ἔχει νά κάνει μέ τήν Παναγία ὡς πρόσωπο-γέφυρα, πού κατέβασε τόν Οὐρανό στή γῆ κι ἀνεβάζει τόν ἄνθρωπο στόν Οὐρανό. Αὐτό, ὅμως, εἶναι μιά ἐπιστροφή τῆς Δύσης στήν ἀρχέγονη Παράδοση, στήν Πίστη πού κρατιέται καί γεννιέται μέχρι σήμερα στήν Ὀρθόδοξη Ἀνατολή. Σ' αὐτό προσβλέπει λοιπόν ἡ σχέση πού ἔχει δημιουργήσει τό Οἱκουμενικό Πατριαρχεῖο ἀπό τόν Πατριάρχη Ἀθηναγόρα καί μέχρι σήμερα μέ τόν νῦν Πατριάρχη μας Βαρθολομαῖο. Δέν θέλει κανείς, δέν προσβλέπει κανείς, δέν τό λέμε καί ξεκάθαρα ὅπως σᾶς τό λέω ἐγώ, γιατί ὅταν θέλεις νά ἔχεις καλημέρα μέ ἕναν ἄνθρωπο, δέν τοῦ λές: ξέρεις δέν θέλω τίποτα, δέν προσβλέπω σέ τίποτα, δέν μ' ἐνδιαφέρεις ἤ ὅτι δέν ἔχω νά πάρω ἀπό σένα τίποτα. Τ' ἀφήνουμε νά κυλάει ὁ χρόνος, ἀπό τόν ὁποῖο νά ἀντλοῦν ἐκεῖνοι ἀπό τό γάργαρο νερό τό δικό μας. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Μᾶλλον θέλετε νά κάνουμε "γαργάρα" τίς ἀντιδράσεις μας κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Αὐτό ἔκαναν ὅλοι οἱ Ἅγιοι μέ τούς αἱρετικούς; Κρατοῦσαν "ἐπικοινωνία" καί τούς ἔδιναν "γάργαρο νερό"; Σᾶς θυμίζουμε: «Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ» (Τίτ. 3, 11)! Οὔτε τό "χαίρεται" σύμφωνα μέ τό Εὐαγγέλιο πρέπει νά ἔχουμε μαζί τους! Γιά νά μήν ποῦμε καί τό "ἀνάθεμα ἔστω" τοῦ Ἁποστόλου Παύλου!).
Τό πρόβλημα εἶναι δικό μας. Ἄς μή φοβώμαστε. Δέν φοβᾶμαι ἐγώ τίποτα. Κανέναν. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: μᾶλλον οὔτε τόν Θεό! Σεβασμιώτατε δέν φοβώμαστε τούς αἱρετικούς, ἀλλά τόν Θεό.).
Ὅλοι νά' ρθοῦν. Ὅλοι ν' ἀντλήσουν νερό ἀπ' τό ποτάμι τό Ὀρθόδοξο καί ἀπ' τό γάργαρο νερό. Δέν ἔχουμε νά χάσουμε. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Δέν χάνουμε ὅταν παραβιάζουμε τό Εὐαγγέλιο, παρακοῦμε τούς Ἁγίους Πατέρες καί τούς Ἱερούς Κανόνες;). Γιατί ἡ Πίστη μας εἶναι πολύ ψηλά. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἐμεῖς ὅμως πέφτουμε μέ τίς παραβιάσεις ἀπό τήν Πίστη!). Εἶναι πολύ δοκιμασμένη. Καί ὅλη Ἡ Σύνοδος νά ὑπογράψει τήν ἕνωση τῶν "ἐκκλησιῶν", Θεός φυλάξοι, καμμιά ἕνωση δέν ἐπιτυγχάνεται. Ἡ ἕνωση ἔχει ὑπογραφεῖ καί ὁ μόνος πού δέν ὑπέγραψε εἶναι ὁ Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός. Ἡ Ἐκκλησία δέν τή δέχεται. Τά γονίδια μας τά ὀρθόδοξα, ἡ Πίστη μας, εἶναι πολύ παραπάνω ἀπό τήν ὑπογραφή τῶν Ἐπισκόπων. Ἀλλά δέν ὑπάρχει καί θέμα συζητήσεως. Δέν ὑπάρχει συζήτηση στήν Κρήτη γιά τήν ἕνωση τῶν "ἐκκλησιῶν". Σᾶς τό λέω ὑπεύθυνα. Μπορεῖ νά εἰπωθοῦν κάποια πράγματα. Εἶναι καί κάποιοι "παρατηρητές" μαθαίνω ἀπ' τούς Παπικούς κι ἀπ' τούς Προτεστάντες. Ἄς εἶναι! Τήν πρώτη μέρα μόνο. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ὅλα καλά ὅλα ἀνθηρά. Τά 3/4 τῶν Ἑλλήνων Ὀρθοδόξων Ἐπισκόπων θά λείπουν ἀπό τήν Παν (;) ορθόδοξο. Ἄς εἶναι ὅμως οἱ αἱρετικοί νά μᾶς "παρατηροῦν"). Νά δοῦν ὅτι οἱ Ὀρθόδοξοι ξέρουν τίς διαφορές μας. Ξέρουν τίς ἀδυναμίες μας. Νά δοῦν, ὅμως, πώς ἐμεῖς μέ τή Χάρη τοῦ Θεοῦ, μποροῦμε νά λειτουργήσουμε ὅλοι μαζί, ἐνῶ μ' ἐκείνους δέν μποροῦμε. Δέν μποροῦμε. Μπορεῖ νά κάνουμε συζητήσεις, μπορεῖ νά τρῶμε μαζί, νά συζητοῦμε διάφορα θέματα μαζί, ἀλλά νά λειτουργήσουμε μαζί δέν μποροῦμε καί δέν πρέπει καί δέν τό θέλουμε. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Γιατί Σεβασμιώτατε ξεγλιστήσατε τόσο γλυκά ἀπό τήν ἐρώτηση γιά τήν πρόσφατη παγκοσμίως δημόσια συμπροσευχή μέ τόν Πάπα στήν Λέσβο, ἀλλά καί τίς ἀμέτρητες μεταξύ Ὀρθοδόξων-παπικῶν καί ἄλλων αἱρετικῶν ἀνά τόν κόσμο;;;...Οἱ Ἱεροί Κανόνες λένε: "Οὐ δεῖ αἱρετικοῖς ἤ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι"!). Ἐνῶ μεταξύ μας, παρά τίς διαφορές μας, οἱ Ρῶσοι, οἱ Βούλγαροι, οἱ Σλάβοι, οἱ Ἕλληνες, παρά τίς διαφορές μας μποροῦμε νά εἴμαστε γύρω ἀπό τήν ἴδια Ἁγία Τράπεζα καί νά κοινωνοῦμε τό ἴδιο Σῶμα καί τό ἴδιο Αἷμα τοῦ Χριστοῦ. Αὐτό εἶναι ἕνα δίδαγμα γιά ἐκείνους". 
κ. Μαυρίδης: Εὐχαριστῶ καί τίς εὐχές Σας. Νά Σᾶς ρωτήσω καί κάτι τελευταῖο. Τί μήνυμα στέλνετε σ' αὐτούς, καί Ἱερεῖς καί λαϊκούς, πού ἑτοιμάζονται ν' ἀντισταθοῦν; Ἑτοιμάζονται νά πετάξουν προκηρύξεις, νά φωνάξουν, γι' αὐτό πού ἑτοιμάζεται νά γίνει στήν Κρήτη;
"Νά μήν τό κάνουν. Αὐτό δείχνει πανικό. Καί δείχνει ἔλλειψη αὐτοσυνειδησίας. Δέν δείχνει μιά σιγουριά, μιά στέρεη αἴσθηση πάνω στόν στέρεο βράχο τῆς Πίστεως πού εἶναι ὁ Χριστός. Ἔ, λοιπόν, ἄς τό καταλάβουν οἱ Ὀρθόδοξοι. Δέν εἴμαστε οἱ κομιστές μιᾶς θεωρίας φιλοσοφικῆς καί θεολογικῆς. Εἴμαστε ἕνα στέρεο οἰκοδόμημα καί τό θεμέλιο λέγεται Ἰησοῦς Χριστός. Κι αὐτό τό θεμέλιο κανείς δέν μπορεῖ νά τό κλονίσει κάτω ἀπ' τά πόδια του. Τό νά φοβᾶμαι μή τυχόν ἔλθουν, καί τί θά μᾶς κάνουν, καί θά μᾶς βλάψουν, καί ἡ Νέα Ἐποχή, καί ἡ Παγκοσμιοποίηση, καί ὁ Πάπας, καί οἱ Προτεστάντες, καί οἱ σέκτες...Κανένας δέν μπορεῖ νά μᾶς βλάψει. Ἤ πιστεύω ἀπόλυτα ὅτι ἡ Ἐκκλησία εἶναι βράχος καί πάνω σ' αὐτόν τόν βράχο ἤ γαντζώνεται κανείς καί σώζεται ἤ σπάει τά μοῦτρα του. Αὐτό πιστεύω. Ἄρα λοιπόν περισσότερη αὐτοσυνειδησία χρειάζεται. Δέν εἶναι καί στό ἦθος τῶν Χριστιανῶν τῶν Ὀρθοδόξων, πού ἔχουμε μιά αὐτοπεποίθηση γιά τήν πληρότητα τῆς Πίστεώς μας. Ἐγώ δέν πανικοβάλλομαι, γιατί ξέρω ὅτι ἡ Πίστη μου εἶναι αὐθεντική, εἶναι καθαρή, ὅτι εἶναι ἀμαγάριστη, ὅτι δέν εἶναι νερωμένο κρασί. Ὁπότε δέν φοβᾶμαι. Μ' αὐτήν τήν αὐτοπεποίθηση προχωράω καί δέ μέ νοιάζει ὅ,τι κι ἄν θέλουν οἱ ἄλλοι ἐνδεχομένως, ἤ ἄν ἔχουν στήν πίσω σκέψη τοῦ μυαλοῦ τους. Μπροστά στήν Ὀρθόδοξη Πίστη, μόνο νά γονατίσει καί προσκυνήσει μπορεῖ κανείς. Δέν μπορεῖ νά μᾶς βλάψει κανένας. Τό λέω γενικότερα. Γιατί βλέπω τά τελευταῖα χρόνια, ἕναν πανικό νά ἐπικρατεῖ στήν Ἑλλάδα. Οἱ Ὀρθόδοξοι εἴμαστε αὐτό, κι ὅλοι μᾶς πολεμοῦν, θά μᾶς κάνουν, θά μᾶς δείξουν, θά μᾶς βάλλουν...Ἔ νά τό καταλάβει ὅτι κανένας δέ μπορεῖ νά μᾶς κάνει κακό. Γιατί Ὀρθοδοξία σημαίνει Χριστός. Ἤ τό πιστεύουμε ἤ δέν τό πιστεύουμε. Ἄν δέ τό πιστεύουμε, τότε δέν εἴμαστε Ὀρθόδοξοι. Κάπου ἀλλοῦ πάσχουμε.
Ἄν εἶμαι Ὀρθόδοξος, ἐγώ δηλαδή τό μόνο πού θά σύστηνα ἐκείνη τήν ἡμέρα νά κάνουμε σ' ὅλη τήν Ἑλλάδα, σ' ὅλη τήν Ἑλλάδα, νά κάνουμε Λειτουργίες κι Ἀγρυπνίες.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: ἐμεῖς τό συστήνουμε ἀπό δῶ καί πέρα κάθε μέρα συνέχεια. Γιατί μόνο τήν τελευταία στιγμή; Ἀλλά γιατί συστήνετε νά μήν μιλοῦν καί νά μήν ἀντιδροῦν οἱ πιστοί; Γιατί "δέν φοβᾶσθε" τούς διαλόγους μέ τούς κακοδόξους αἱρετικούς καί φοβᾶσθε τόν διάλογο μέ τούς ὁμοπίστους Ὀρθοδόξους Χριστιανούς ἀδελφούς καί τέκνα Σας; Γιατί "δέν φοβᾶσθε" τούς αἱρετικούς "παρατηρητές" μέσα στή Σύνοδο καί ἀποτρέπετε τήν παρουσία τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν ἔξω ἀπό αὐτήν; Μήπως Ὑμεῖς καί κάποιοι ἄλλοι μέτεροι πανικοβάλλονται;...).
Καί νά ποῦμε καί στούς παρατηρητές πού θά' ρθοῦν καί στούς ἄλλους Ὀρθοδόξους ὅτι: ἀκοῦστε νά δεῖτε ἀδελφοί, σ' αὐτήν τήν χώρα πού ἤλθατε καί πατήσατε, σᾶς ὑποδεχόμαστε μέ προσευχή. Γιατί ξέρουμε τίς ἀδυναμίες μας οἱ Ὀρθόδοξοι, ξέρουμε τήν ἀπόκλισή σας, πόσο ἔχετε ἀποκλίνει οἱ Καθολικοί καί οἱ Προτεστάντες ἀπό μᾶς καί μεῖς γιά ὅλα αὐτά πού εἶναι ἀνθρώπινες ἀδυναμίες τῆς Ἐκκλησίας, ἔνα ὅπλο ἔχουμε καί κάνουμε προσευχή. (Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Πρῶτον: Σεβασμιώτατε οἱ Παπικοί-καί ὄχι Καθολικοί-οἱ Προτεστάντες καί ὅποιοι ἄλλοι αἱρετικοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! Ἔχουν ἀποκοπεῖ μέ τήν πτώση τους. Γιατί ἀναφέρεσθε συνειδητότατα σέ αὐτούς ὡς "ἀδύναμα" μέλη τῆς Ἐκκλησίας καί ὄχι ὡς ἀποκομμένα; Σκοπίμως πιστεύουμε! 
Δεύτερον: Σεβασμιώτατε εἶναι βλάσφημο νά λέτε "ἀδυναμίες τῆς Ἐκκλησίας". Ἡ Ἐκκλησία εἶναι τοῦ Παντοδύναμου Χριστοῦ καί δέν ἔχει ἀδυναμίες, ἀλλά ἀδύναμα μέλη ἐνδεχομένως. Ὅπως σέ μία ἄμπελο ὑπάρχουν τά γερά καί φορτωμένα τσαμπιά, ὑπάρχουν καί τά μικρά, τρυφερά κι ἀδύναμα βλασταράκια, καθώς καί τά ξερά κλαδιά. Οἱ αἱρετικοί εἶναι τά κομμένα καί πεσμένα ξερά κλαδιά τῆς ἀμπέλου!
Τρίτον: ἀποπροσανατολίζετε τήν κουβέντα μέ ψυχολογικούς συναισθηματικούς χειρισμούς. Προσπαθεῖτε νά μᾶς κάνετε νά νιώσουσμε ὑπερέχοντες καί δυνατοί λόγῳ ὀρθῆς Πίστεως, καί πλαγίως μᾶς περνᾶτε στά ψιλά γράμματα τήν παρουσία τῶν αρετικῶν στήν Παν-ορθόδοξο (;) Σύνοδο. Τί γυρεύουν οἱ αἱρετικοί στά δικά μας τά χωράφια καί τά 3/4 τῶν Ὀρθοδόξων Ἐπισκόπων ὄχι; Θά βοηθήσει ἠ παρουσία τους νά κατέλθει τό Ἅγιον Πνεῦμα καί νά φωτίσει τούς Πατέρες νά ἀποφασίσουν ὀρθῶς;!!!).
Αὐτήν τήν ὥρα Ἁγιότατοι, Παναγιότατοι, Αἰδεσιμολογιώτατοι, σ' αὐτήν τήν χώρα ὅλος ὁ λαός προσεύχεται γιά νά μᾶς φωτίσει ὁ Θεός νά κάνουμε τό καλύτερο. Ἄς ἀνταποκριθοῦμε στίς προσευχές αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων πού αὐτήν τήν ὥρα εἶναι στούς Ναούς καί προσεύχονται...
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: ...καί δέν τούς ἔχουμε κέρβερους ἔξω ἀπ' τόν χῶρο διεξαγωγῆς τῆς Συνόδου μέ τά κανάλια ὅλου τοῦ κόσμου γιά νά μᾶς κάνουν ρεζίλι. Νά τούς ξεφορτωθοῦμε ἀπό τόν σβέρκο μας σέ καμμιά Ἀγρυπνία....Σεβασμιώτατε, μπορεῖ κάλλιστα νά βρίσκεται ἐκεῖ κόσμος μετά ἀπό Ἀγρυπνία τίς προηγούμενες ὧρες! Ἐπίσης, ποιός ἐμποδίζει τόν κόσμο νά προσεύχεται καί ἔξω ἀπό τόν χῶρο διεξαγωγῆς τῆς Συνόδου; Φοβᾶσθε κάτι ἀπό τούς Ὀρθοδόξους "παρατηρητές" καί εἶσθε στέρεοι σάν "βράχος" στήν "παρατήρηση" ὑπό τῶν αἱρετικῶν;...).
...γιά ὅλους ἐμᾶς, γιά νά μᾶς φωτίσει ἡ Χάρη τοῦ Θεοῦ, ὄχι γιά νά κάνουμε ἐγωισμούς, ἀλλά γιά νά κάνουμε τό θέλημά Του. Γιά νά ἐπικρατήσει ἡ Βασιλεία Του.
(Σχόλιο Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἐπιτέλους οἱ Πατέρες μας κάντε το! Ἀμήν!).
κ. Μαυρίδης: Σᾶς εὐχαριστῶ.
"Νά εἶσθε καλά. Νά σᾶς ἔχει καλά ὁ Θεός. Καλή δύναμη". 

Κλείνοντας, Σεβασμιώτατε σᾶς ἐρωτοῦμε:
Γιατί δέν ἀπαντήσατε ἀκόμη σέ αὐτό;:
   
 
 
Δεῖτε τό βίντεο τῆς Συνέντευξης: 






Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=kOlZfhlQ57Y
Συντάξη τοῦ ἄρθρου-Ἀπομαγνητοφώνηση τῆς Συνέντευξης:
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ http://kaiomenivatos.blogspot.gr/ 

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

"ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΣΩΖΟΜΕΘΑ" , ΟΜΙΛΙΑ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΕΝ ΑΡΙΖΟΝᾼ

"ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΣΩΖΟΜΕΘΑ" , ΟΜΙΛΙΑ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΕΝ ΑΡΙΖΟΝᾼ
Κάντε κλικ στην εικόνα, για να βρείτε την ομιλία!

"ΠΕΡΙΛΥΠΟΣ ΕΣΤΙΝ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΟΥ· ΜΕΙΝΑΤΕ ΩΔΕ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΜΕΤ' ΕΜΟΥ"!

"ΠΕΡΙΛΥΠΟΣ ΕΣΤΙΝ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΟΥ· ΜΕΙΝΑΤΕ ΩΔΕ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΜΕΤ' ΕΜΟΥ"!
Κάντε κλικ στην εικόνα και μάθετε πώς να μείνετε με τον Χριστό!

ΠΟΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΑΠΑ Ο ΘΕΟΣ;

ΠΟΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΑΠΑ Ο ΘΕΟΣ;
Κάντε κλικ στην εικόνα για να το μάθετε!

ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΤΙΑΣΙΔΩΜΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ!

ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΤΙΑΣΙΔΩΜΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ!
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανακαλύψετε πώς γίνεται!

ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ ΚΑΙ Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ

ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ ΚΑΙ Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να διαβάσετε!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!
Κάντε κλικ στην εικόνα για να το ανακαλύψετε!

ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ-ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ-ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ!

ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ-ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ-ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ!
Κάντε κλικ στην εικόνα για να καθρεφτισθείτε!

ΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ!

ΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ!
Κάντε κλικ στην εικόνα. Αφορά ιδιαιτέρως τις γυναίκες!

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.
Κάντε κλικ για να διαβάσετε.

.

.

.

.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟ ΖΩΗ:

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟ ΖΩΗ:

.

.

.

.
.

.

.
.

.

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
"Μή μεταίρειν ὅρια ἅ οἱ Πατέρες ἔθεντο"

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΦΩΤΙΣΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ!

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΦΩΤΙΣΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ!
(Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς)

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)