Τό παρόν ἱστολόγιο γεννήθηκε στίς 19-11-2013

Τό παρόν Ὀρθόδοξο Χριστιανικό Ἱστολόγιο γεννήθηκε στίς 19-11-2013
μέ τήν Χάρη τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ταῖς πρεσβείαις τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου καί δι' εὐχῶν...
Τοῦτος ὁ ἱστότοπος εἶναι ὀρθόδοξος, κατηχητικός, ἀντιαιρετικός, ἀντιοικουμενιστικός, ἀντινεοταξικός καί ψυχωφέλιμος.

Ρατσισμός δέν εἶναι νά σχολιάζει κανείς τό κακό πού συμβαίνει, ἀλλά ΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ἀπό κάποιους εἰς βάρος τοῦ καλοῦ, ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΙΩΠΑΤΑΙ Ἤ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΤΑΙ ΩΣ ΟΡΘΟΝ!

TRANSLATOR

" Ἕως τοῦ θανάτου ἀγώνισαι περί τῆς ἀληθείας, καί Κύριος ὁ Θεός πολεμήσει ὑπέρ σου " (Σ. Σειράχ 4, 28)

Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2016

"Κρείσσων ἐπαινετός πόλεμος, εἰρήνης χωριζούσης Θεῷ" (μέ ἀφορμή τῆς Ἐγκυκλίου τῇ 2ᾳ-6-2016 τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδας γιά τήν ἐπερχόμενη Σύνοδο), Λυκούργου Νάνη


"Κρείσσων ἐπαινετός πόλεμος,
 εἰρήνης χωριζούσης  Θεῷ"
(μέ ἀφορμή τῆς Ἐγκυκλίου τῇ 2ᾳ-6-2016
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδας
γιά τήν ἐπερχόμενη Σύνοδο),
Λυκούργου Νάνη

http://4.bp.blogspot.com/-rVSjDLLbCVo/U0vSvNyGrpI/AAAAAAAAQiY/VekdkeCluTA/w1200-h630-p-nu/%CE%9B%CE%A5%CE%9A%CE%9F%CE%99+%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%92%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A3%CE%A7%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%99+2.jpg
 


Διαβάστε τήν τελευταία Ἐγκύκλιο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιά τήν Σύνοδο, ἐδῶ: 
Γράφει ὁ Λυκοῦργος Νάνης-Ἰατρός
Η εν προκειμένω στάση της Ελλαδικής Εκκλησίας παρέχει σε πολλούς πιστούς την εντύπωση ότι η τελευταία σύρεται από τις εξελίξεις ενώ θα έπρεπε να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωσή τους.
Φαντάζομαι ότι η ολότητα των μητροπολιτών της έχει μελετήσει επισταμένως και με αίσθημα αυξημένης ποιμαντικής ευθύνης τα προσυνοδικά κείμενα ή ουσιώδη αποσπάσματα εξ αυτών καθώς επίσης και τις εμπεριστατωμένες και καταλυτικές κριτικές που ασκήθηκαν υπό των επαιόντων σε αυτά καθώς και τον σφόδρα προβληματικό και ανατρέποντα εκ θεμελίων το Κανονικό Δίκαιο κανονισμό λειτουργίας της επικειμένης να συνέλθει "συνόδου" του Κολυμπαρίου. (Γράφω  "φαντάζομαι" γιατί  υπάρχουν αμφιβολίες σχετικώς υπό την έννοια ότι κάποιοι μητροπολίτες "δεν έχουν πάρει ανάσα", κατά το δη λεγόμενο, από τα πανηγύρια και τα συλλείτουργα οπότε, πιθανώς, να μην υπάρχει διαθέσιμος χρόνος για την πραγματοποίηση της σχετικής μελέτης...).


Ασφαλώς θα έχουν αντιληφθεί οι προαναφερθέντες ποιμενάρχες, επί τη βάσει των όσων διαλαμβάνει το περιεχόμενο των προσυνοδικών κειμένων και, κυρίως, οι προμνημονευθείσες εξουθενωτικές κριτικές αναλύσεις τους, ότι η μέλλουσα να συνέλθει "σύνοδος" της Κρήτης τυγχάνει μία σύναξη σκοπιμότητας, άντικρυς αντιθετη προς το Κανονικό Δίκαιο, σε θεμελιώδεις διατάξεις του οποίου προσκρούει, αποδοκιμαζόμενη από τον υπερμαχούντα της Ορθοδοξίας έντιμο κληρο και πιστό λαό, καταλύτης και πυροδότης ενδοορθοδόξων διαιρέσεων, διαστάσεων και σχισμάτων και, κυρίως και πρωτίστως, υπηρέτρια και προαγωγός του επαράτου οικουμενισμού, που συνιστά κορυφαία εκδήλωση πνευματικής πορνείας και μοιχείας και  αντίκειται οξέως και ολοκληρωτικώς στην αποστολική και πατερική παρακαταθήκη και στις αποφάνσεις και διακελεύσεις των Οικουμενικών Συνόδων, τις οποίες ακυρώνει πανηγυρικώς.

Κατόπιν τούτων, αμείλικτο προβάλλει το ερώτημα: ποιος ο λόγος και ποια η σκοπιμότητα της συμμετοχής των επισκόπων της Εκκλησίας μας (της ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΥ και ουχί εξαρτωμένης εκ του οικουμενιστικού πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως Εκκλησίας της Ελλάδος) στην ψευδο-σύνοδο του Κολυμπαρίου; Δεν καταλαβαίνουν οι μητροπολιτες που πρόκειται να συμμετάσχουν ως μέλη σε αυτή ότι διά της συμμετοχής τους "νομιμοποιούν" την αντικανονικότητα; Ότι  μεταβάλλονται, διά της φαλκιδεύσεως απαραγράπτων κανονικών δικαιωμάτων τους, σε μαριονέττες, απλούς θεατές και παρατηρητές και "γλάστρες"; Δεν προβληματίζονται από το γεγονός της παραιτήσεως από μέλη της "συνόδου" ικανού αριθμού συνεπισκόπων τους οι οποίοι επικαλέσθηκαν βασίμους και ουσιώδεις λόγους προκειμένου να την τεκμηριώσουν; Δεν τους προβληματίζει το γεγονός ότι η Εκκλησία της Βουλγαρίας αιτήθηκε, αποφασίζοντας εν συνόδω, χρονική μετάθεση της συγκλήσεώς της προκειμένου να μελετηθούν διεξοδικότερα τα προβληματικά προσυνοδικά κείμενα επί απειλή μη συμμετοχής της σε περίπτωση μη υλοποιήσεως του αιτήματός της; 

Ο λαός του Θεού ανέμενε από τη συνέλευση της Ιεραρχίας, υποτιθέμενο ερμηνέα, εκφραστή και εντολοδόχο του φρονήματος και των θελήσεων του δεινώς αλγούντος για την επικείμενη προδοσία ποιμνίου, πιο ανδρεία και ομολογιακή στάση στη συγκεκριμένη περίπτωση. Περίμενε ένα περηφανο ΟΧΙ! Μία σθεναρή και πεπαρρησιασμένη άρνηση συμμετοχής της σε μία τόσο μα τόσο επικίνδυνη για την ιερή υπόθεση της προασπίσεως του πατρώου δόγματος αλλά και για την πανορθόδοξη ενότητα "σύνοδο".
Δυστυχώς οι ιεράρχες μας δεν έπραξαν κάτι τέτοιο! Αλλά επεχείρησαν, διά του συνοδικού ανακοινωθέντος, να καθησυχάσουν τις δεινώς ταραχθείσες συνειδήσεις και να συστήσουν ηρεμία αφού πρώτα αναγνώρισαν (και πώς θα μπορούσαν να πράξουν το αντίθετο) ότι η ανησυχία του πιστού λαού τυγχάνει εν πολλοίς δικαιολογημένη.
Τόνισαν, σαν πολύ σημαντικό γεγονός, τη διατήρηση της ενότητας στο ιεραρχικό σώμα!

Αλλά, σεβασμιώτατοι, όταν πρόκειται περί ζητημάτων Ορθοδόξου Πίστεως και Ήθους η ενότητα δεν αποτελεί αυτοσκοπό. Τότε "κρείσσων επαινετός πόλεμος, ειρήνης χωριζούσης  Θεώ", ως υμείς κάλλιον εμού γνωρίζετε! Υπάρχει καλή ενότητα και σκάρτη και ψευδής ενότητα. Εχέτωσαν, τούτο, υπόψει όσοι επιχειρούν με την προσχηματική επίκληση της ενότητας να ψύξουν τον ιερό ζήλο κλήρου και λαού και να  και μαράνουν την αγωνιστικότητά του. Όσο για την προμνημονευθείσα εντός του επισκοπικού σώματος ενότητα αναμένουμε να δούμε αν αυτή θα διατηρηθεί και μετά τις τυχόν προδοτικές αποφάσεις που όπως όλα δείχνουν πρόκειται να ληφθούν στα πλαίσια της εν Κρήτη συνάξεως...

Ο φρουρός της Ορθοδοξίας ειναι ο πιστός λαός του Θεού καθοδηγούμενος από ομολογητές και φωτισμένους ποιμένες. Και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να συμβιβασθεί με την εκκλησιολογική θεσμοθέτηση του οικουμενιστικού συγκρητισμού. Ας ελπίσουμε ότι οι ιεράρχες που αντικανονικότατα πρόκειται να συμμετάσχουν στη σύναξη του Κολυμπαρίου δε θα προσθέσουν στη "νομιμοποίηση" της αντικανονικότητας και τη θεσμοθέτηση της προδοσίας. Αλλέως θα έχουν να αντιμετωπίσουν τη δίκαιη οργή του ποιμνίου τους και την επιβεβλημένη απομάκρυνσή του από αυτούς! Διότι εν τοιαύτη περιπτώσει δε θα φέρουν τον τιμητικότατο τίτλο του ποιμένα αλλά το δυσειδή χαρακτηρισμό του λυκοποιμένα!
Λ.Κ.

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

"ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΣΩΖΟΜΕΘΑ" , ΟΜΙΛΙΑ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΕΝ ΑΡΙΖΟΝᾼ

"ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΣΩΖΟΜΕΘΑ" , ΟΜΙΛΙΑ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΕΝ ΑΡΙΖΟΝᾼ
Κάντε κλικ στην εικόνα, για να βρείτε την ομιλία!

"ΠΕΡΙΛΥΠΟΣ ΕΣΤΙΝ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΟΥ· ΜΕΙΝΑΤΕ ΩΔΕ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΜΕΤ' ΕΜΟΥ"!

"ΠΕΡΙΛΥΠΟΣ ΕΣΤΙΝ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΟΥ· ΜΕΙΝΑΤΕ ΩΔΕ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΜΕΤ' ΕΜΟΥ"!
Κάντε κλικ στην εικόνα και μάθετε πώς να μείνετε με τον Χριστό!

ΠΟΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΑΠΑ Ο ΘΕΟΣ;

ΠΟΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΑΠΑ Ο ΘΕΟΣ;
Κάντε κλικ στην εικόνα για να το μάθετε!

ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΤΙΑΣΙΔΩΜΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ!

ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΤΙΑΣΙΔΩΜΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ!
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανακαλύψετε πώς γίνεται!

ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ ΚΑΙ Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ

ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ ΚΑΙ Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
Κάντε κλικ στην εικόνα για να διαβάσετε!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!
Κάντε κλικ στην εικόνα για να το ανακαλύψετε!

ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ-ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ-ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ!

ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ-ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ-ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ!
Κάντε κλικ στην εικόνα για να καθρεφτισθείτε!

ΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ!

ΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΤΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ!
Κάντε κλικ στην εικόνα. Αφορά ιδιαιτέρως τις γυναίκες!

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.
Κάντε κλικ για να διαβάσετε.

.

.

.

.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟ ΖΩΗ:

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟ ΖΩΗ:

.

.

.

.
.

.

.
.

.

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
"Μή μεταίρειν ὅρια ἅ οἱ Πατέρες ἔθεντο"

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΦΩΤΙΣΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ!

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΦΩΤΙΣΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ!
(Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς)

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)