TRANSLATOR

Σελίδες

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Ἐπιστολή τοῦ Ἁγίου Σιλουανοῦ τοῦ Ἀθωνίτη, Μαΐου τοῦ 1937


 Ἐπιστολή τοῦ Ἁγίου Σιλουανοῦ τοῦ Ἀθωνίτη,
Μαΐου τοῦ 1937

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgBr64Z6VSXAiGx_XkhOl9PnGP7Ayl_QPqESNdQC_6z4DmOvFodhpUiSpK0s65bUyH8r1V7xCncrZwI17Ya_2n1ZnKdtSCsX-n7dWDe-Yg7lEqS_1RyPS1AlhCe4vCzr6ndbqEbwNmbt-o1/s1600/%CE%91%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%A3+%CE%A3%CE%99%CE%9B%CE%9F%CE%A5%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%A3+%CE%9F+%CE%91%CE%98%CE%A9%CE%9D%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3+(%CE%91%CE%A3%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%A5%CE%A1%CE%97%2B%CE%A6%CE%A9%CE%A4%CE%9F%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%A6%CE%99%CE%91).jpg


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0kTUzeBuTUEkpi2XPRYnqvWPMqv8ufs87x1I-UE84waV2AmsRXOERGEBdguMsY4qcsYfTL2cw9Oa9oCqqgKv4GuFY5EGH4AzknnlFYLjzo3AzE5LPunUNNc7XwXbGHJRA_gqgCKFNfPw/s1600/elafos+2.jpg
Μαιος 1937

Γράμμα το οποίο έλαβα από τον π.Σιλουανό ως απάντηση στο γράμμα μου με το οποίο του ζητούσα να προσευχηθεί γαι την Βέρα Βασίλιεβνα Κιπαρίσοβα και για εμένα:



"Χριστός Ανέστη!

Βέρα και Βέρα! Είθε ο Θεός να δώσει όπως δια του Αγίου Πνεύματος να εννοήσετε πως η ψυχή του ανθρώπου είναι νύμφη του Χριστού, ενώ ο Χριστός ο νυμφίος της ψυχής.



Να στοχάζεστε μέρα-νύχτα πάνω στην αγάπη Του και την γλυκύτητα του Χριστού και ποτέ να μην σκέφτεστε τις επίγειες συναλλαγές -ακόμη και αν είναι απαραίτητες-του να αγοράσετε ή να πουλήσετε κάτι, αλλά η ψυχή σας να είναι τόσο προσηλωμένη στον Νυμφίο ώστε να Τον σκέφτεται μέρα και νύχτα.


Να πως είναι ο Κύριός μας. Αυτός θέλει να κατοικήσει στις ψυχές μας αλλά εμείς μπορεί εξαιτίας της απειρίας μας να Τον χάσουμε. Η ψυχή  όμως τείνει προς Αυτόν τόσο έντονα, μέρα και νύχτα. Πού κρύφτηκες; Ω,(1)μου, μακριά από την ψυχή μου;!

Κοίτα Κύριε,η ψυχή μου τείνει προς Σε, πώς [θα μπορούσα εγώ] να μην Σε αναζητώ;! Η ειρήνη και η γλυκύτητά Σου είλκυσαν την ψυχή και την καρδιά μου και η ψυχή Σε αγάπησε και έχασα την Θεία Χάρη Σου και την ψάχνω εδώ και 44 χρόνια και δεν την βρίσκω, αλλά η ψυχή μου την αναζητά μέρα-νύχτα και επιθυμεί πολύ να Την βρει.


Θυμάστε τα λόγια του Χριστού; «Εγώ είμαι μεθ' υμών πάσας τας ημέρας, εως της συντελείας του αιώνος». Όποιος αγαπάει τον Κύριο, εκείνος προσεύχεται μέρα-νύχτα χωρίς να χορταίνει, γι αυτό η ψυχή μου θυμάται τον Κύριο και θέλει να ζήσει μαζί Του. Ο Κύριος δεν θυμάται τα αμαρτήματά μας αλλά τα συγχωρεί με το έλεος και την αγάπη Του. Ω,αν οι άνθρωποι ήξεραν τι Κύριο έχουμε, πώς θα έρχονταν όλοι κοντά Του!


Άγιον Όρος".



Πηγή: https://proskynitis.blogspot.gr/2016/03/blog-post_28.html

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)