Σεβασμιότατε Κασσανδρείας
είστε εις τύπον και τόπον Χριστού?
Σεβασμιότατε, Χριστός Ανέστη.
Μετά λύπης, πληροφορήθηκα, ότι καταδικάσατε τον π.
Γεώργιο των Ν. Σιλλάτων, ( δεν τον γνωρίζω, τον ιερέα), σε
δίμηνη αργία. Αναρωτιέμαι γιατί;
Τί άτοπο και ειδεχθές έπραξε;
Παραβίασε κανόνα της A' Οικουμενικής συνόδου, που
απαγορεύει τον συνεορτασμό του Ορθοδόξου Πάσχα με το
Εβραϊκό Πάσχα; Όχι, άλλοι το έκαναν αυτό.
Τέλεσε την ίδια μέρα, στην ίδια Αγία Τράπεζα, δύο Θείες
Λειτουργίες; Όχι, αλλού έγιναν αυτά.
Παραποίησε το Σύμβολο της Πίστεως, «και Αναστάντα την
Τρίτη ημέρα, κατά τας γραφάς», τελώντας την Ανάσταση το
εσπέρας του Μ. Σαββάτου ( δεύτερη μέρα), και όχι στην ορθή
ώρα; Όχι, άλλοι το έκαναν αυτό.
Ξεχώρισε τους πιστούς σε μασκοφόρους ή μη, σε
εμβολιασμένους ή μη; Όχι, άλλοι τα κάνουν αυτά.
Έδιωξε από τον ναό, κάποιον πιστό, γιατί δεν φοράει μάσκα ή
γιατί φοράει; Όχι, αλλού γίνονται αυτά.
Τότε, γιατί τιμωρήθηκε;
Γιατί έμεινε πιστός, στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική
Εκκλησία.
Γιατί η συνείδηση του είναι ζωντανή και δεν του επιτρέπει να
καταπατήσει τις υποσχέσεις που έδωσε, μπροστά στον Θεό
μας, όταν χειροτονήθηκε ιερέας.
Δυστυχώς, ελαφριά τη καρδία, σαν τον Καϊάφα, είπατε να
τιμωρήσετε τον αναμάρτητο για να φοβηθούν οι υπόλοιποι.
Ουαί, ημίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, θα μας πει ο
Κύριος όλους μας. Εσάς γιατί διώκετε τους πιστούς και εμάς
γιατί το ανεχόμαστε.
Λυπάμαι πολύ γιατί λέτε ότι είστε « εις τύπον και τόπον
Χριστού». Πώς γίνεται αυτό; Ο Κύριος μου, ανέβηκε στο
σταυρό για μένα το άθλιο πλάσμα Του, και για όλους όσους
τον αγαπούν και τον πιστεύουν.
Σεις ποια θυσία κάνατε για το ποίμνιο σας, για να μπορείτε να
λέτε ότι είστε «εις τύπον και τόπον Χριστού»; Ο Σταυρός μας
δείχνει το μέγεθος της Αγάπης και της θυσίας. Δεν αγαπήσατε
τον π. Γεώργιο και κανέναν άλλο. Από τις πράξεις μας φαίνεται
ποιοί είμαστε. Διώκτες ή μάρτυρες; Άξιος ο π. Γεώργιος. Έχει
την συμπαράσταση μας και την τιμή μας.
Πότε αγαπήσατε τα παιδιά Του, πότε τα υπερασπιστήκατε,
πότε τα προστατέψατε;
Μόνο φόβο, απειλές και χαρακτηρισμούς εκτοξεύετε εναντίον
τους.(π.χ. βλάκες)
Γιατί;
Γιατί δεν υπακούμε στις αποφάσεις της Ληστρικής ΔΙΣ, που
εσείς έχετε κάνει σημαία;
Το ξέρετε ότι είστε υπόλογος απέναντι στον Κύριο και απέναντι
στους πιστούς;
Αντιγράφεται και στέλνεται για πιστή εφαρμογή στους ναούς,
τις παράνομες και αντισυνταγματικές ΚΥΑ, που οι υγειονομική
δικτατορία μας έχει επιβάλλει. Δεν γνωρίζετε ότι οι ΚΥΑ βάση
συντάγματος είναι παράνομες και αντισυνταγματικές?
Γιατί η ΔΙΣ και η Ιεραρχία επέτρεψε και επιτρέπει να
βλασφημείτε ο Τριαδικός Θεός και να διώκονται τα παιδιά
Του;
Γιατί η ΔΙΣ και η Ιεραρχία, κάνει τόση προπαγάνδα υπέρ της
χρήσης μάσκας και υπέρ του εμβολιασμού; Δεν γνωρίζετε ότι
αυτά είναι ιατρικές πράξεις και μόνο γιατρός μπορεί να τα
συστήσει και ο ασθενής να τα εφαρμόσει εάν το επιθυμεί. Όχι
υποχρεωτικά, ελεύθερα μετά από υπεύθυνη ενημέρωση.
Σεις, σαν τι τα προτείνεται; Σαν ιατροί, ή σαν κάτι άλλο;
Η καραμέλα της δήθεν αγάπης, δεν ευσταθεί. Ο κάθε
άνθρωπος, φοράει μάσκα για να προστατέψει τον εαυτό του
και όχι εμένα. Κάνει εμβόλιο για τον ίδιο λόγο. Με το εμβόλιο,
όμως, κινδυνεύουν οι άλλοι. Γίνεται φορέας του ιού και τον
μεταδίδει στους γύρω του. Όλες αυτές οι μεταλλάξεις για αυτό
υπάρχουν. Οι επιστήμονες το λένε, όχι εγώ, η βλαξ.
Η κυβέρνηση και η Ιεραρχία της Εκκλησίας, δεν πιστεύουν
στην Ανάσταση του Χριστού, αλλά στον θάνατο από τον
κορωνοϊό. Κάνατε κύριο σας τον κορωνοϊό και εγκαταλείψατε
τον Χριστό.
Εμβολιαστήκατε και γίνατε φορείς του ιού, με συνέπεια να
μεταδίδεται τον ιό στους άλλους. Εσείς είστε υπεύθυνοι για
την έξαρση του ιού. Εξ αιτίας των εμβολιασμών αυξήθηκαν τα
κρούσματα.
Ποια η αγάπη σας, για τον πλησίον; Του μεταδίδεται ασθένεια,
χωρίς τύψεις και με θράσος από άμβωνος το προπαγανδίζεται.
Ο Άγιος της Μητροπόλεως μας, Άγιος Παΐσιος, είπε, «αυτοί
που είναι εμβολιασμένοι με τον Χριστό, δεν χρειάζονται
κανένα εμβόλιο».
Να υποθέσω λοιπόν, πώς η Ιεραρχία και ο Χριστός είναι δύο
αντίθετες έννοιες για εσάς; Αν η Ιεραρχία συνδέονταν με τον Χριστό,
δεν θα χρειαζόταν να κάνουν κανένα πειραματικό εμβόλιο,
που έχει μέσα σειρές εκτρωμένων εμβρύων. Νομίζω πως
υπάρχει επιτίμιο για το συγκεκριμένο αμάρτημα. Τώρα
σημαίνει ότι η έκτρωση παύει να είναι αμάρτημα;
Η Ιεραρχία έχει γίνει ο μεγαλύτερος διώκτης των Ορθοδόξων
πιστών. Ακολουθεί η κυβέρνηση, που από την πολλή αγάπη
που έχει προς εμάς, μας σκοτώνει αργά και σταθερά.
Οι θάνατοι που καταγράφουν κάθε μέρα, είναι θάνατοι όχι
από κορονοϊό, αλλά από λανθασμένη αντιμετώπιση των
περιστατικών. Π.χ ένας πυρετός έχει πολλές αιτίες. Μέχρι πριν
ένα χρόνο, έψαχναν οι γιατροί να βρουν την αιτία για να τον
αντιμετωπίσουν. Εδώ και ένα χρόνο, πυρετός = κόβιντ,
πρωτόκολλο, θεραπεία για κόβιντ, πεθαίνει ο ασθενής. Γιατί;
Μα ο ασθενής είχε ουρολοίμωξη. Άλλη θεραπεία χρειαζόταν.
Στη σακούλα, στο σφραγισμένο φέρετρο, απαγορεύεται η
νεκροψία. Δεν συμφέρει να γίνει νεκροψία. Θα βρεθεί η
πραγματική αιτία θανάτου. Δεν συμφέρει κανέναν αυτό.
Σεις, λοιπόν, συγκαλύπτεται όλη αυτή την κατάσταση, με την
προπαγάνδα που κάνετε, για όλη αυτή την υστερία που
επικρατεί.
Μα δεν ξέρετε, ότι ο Ίδιος ο Δημιουργός μας, σέβεται το
αυτεξούσιο μας, εσείς γιατί δεν μας σέβεστε;
Επειδή είμαστε, κατά σας βλάκες; Δεν πειράζει, εμείς έχουμε
τον Κύριο μας και μας φροντίζει. Εσείς οι έξυπνοι, κάνατε
κύριο σας τον κορονοϊό που σκοτώνει κάπου κάπου. Γιατί ο
κορονοϊός λίγους πήρε. Τους υπόλοιπους τους σκότωσε η
λάθος αντιμετώπιση και ο φόβος.
Εμείς οι βλάκες, μπορούμε και είμαστε ελεύθεροι με τον Κύριο
μας, ενώ εσείς οι έξυπνοι, φοβάστε και τρέμετε τον κορονοϊό,
τον σκληρό κύριο σας.
Επιλογές είναι αυτές. Εμείς σας τα είπαμε. Σεβόμαστε την
ελευθερία σας. Δεν σας επιβάλλουμε τίποτα.
Αντίθετα εσείς μας επιβάλλεται καταστάσεις που καταπατούν
την ελευθερία μας και μας προσβάλουν. Κλείσατε τους ναούς
και μας απαγορεύσατε να λειτουργούμαστε για να μην
παίρνουμε την μόνη Ζωή, τον Χριστό.
Πιο αναλυτικά δεν γίνεται να τα πω. Ο έχων ώτα, ακούειν,
ακουέτω.
Χαίρετε εν Κυρίω Ιησού Χριστού, πάντοτε. Αληθώς Χριστός
Ανέστη.
Άννα Χατζηγιάννη
Συνταξιούχος εκπαιδευτικός - η βλαξ και τρελή για τον Χριστό μου
Συκιά Χαλκιδικής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου