Σελίδες

TRANSLATOR

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021

Τό θαῦμα θεραπείας καρκίνου τῆς Παναγίας Ἑκατονταπυλιανῆς σέ πολύ γνωστό δημοσιογράφο!

 Τό θαῦμα θεραπείας καρκίνου

τῆς Παναγίας Ἑκατονταπυλιανῆς

σέ πολύ γνωστό δημοσιογράφο!



 
 
Ξυπνάω ένα πρωί με ένα εξόγκωμα στον ουρανίσκο. 

Λέω δεν είναι κάτι. 

Θα είναι από κάποια κύστη στο δόντι. 

Όμως αυτό μεγαλώνει. Μεγαλώνει επικίνδυνα.

Τότε καταφεύγω στους ειδικούς. 

Στους ειδικούς των ειδικών. Σε στοματολόγους. 

Μόλις με βλέπουν συστήνουν κατευθείαν μαγνητική.

Η διάγνωση δείχνει επιθετικό καρκίνο.

Οι πιθανότητες να ζήσω ελάχιστες. Μηδαμινές.

Έπρεπε να ξεκινήσω αμέσως τις χημιοθεραπείες. Αλλά δεν το έκανα.

Περιφρόνησα τον καρκίνο και πήγα αν και δεν είμαι ο άνθρωπος ο θρησκοληπτος, να ζητήσω τη βοήθειά Της.

Πήγα εκεί που κάθε καλοκαίρι πηγαίνω ως παραθεριστής για μπάνια. Πήγα στην Πάρο.

Μόνο που αυτή τη φορά πήγα προσκυνητής, δεόμενος στην εικόνα Της.

Πήγα στην Παναγία την Εκατονταπυλιανή της Πάρου. 

"Παναγία μου βοήθησε με. Πάρε με υπό την Σκέπη Σου", είπα και ένας λυγμός τράνταξε το στήθος μου.

Βγήκα νιώθοντας την Κραταιά παρουσία.
Και τώρα ξεκινάει το θαύμα:

Οταν έφτασα στον περίβολο της Μονής, με πλησίασε μια Γυναίκα. 

Ήταν ντυμένη στα μαύρα. 

Είχε μαντήλι στο κεφάλι Της. 

Μου έδωσε ένα μπουκαλάκι με λάδι. 

Πάρτο μου είπε θα σε βοηθήσει. 

Είδα το πρόσωπό Της. 

Ήταν το πιο γλυκο πρόσωπο που είχα δει. 

Μέχρι να βάλω το μπουκάλι στην τσέπη μου είχε εξαφανιστεί. 

Κατάλαβα ότι ήταν η Παναγία. 

Την αναζήτησα παντού. 

Δεν την είδα πουθενά. 

Με την βοήθεια Της  νίκησα τον καρκίνο.

Ζω. Της χρωστάω την ζωή μου. Χρωστάω την ζωή μου στην Παναγία την Εκατονταπυλιανη της Πάρου.

 
 
ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑΣ. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)