Σελίδες

TRANSLATOR

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024

Δελτίο Τύπου και Ψήφισμα της Συγκέντρωσης στο Περιστέρι για τον Εσταυρωμένο!


Σέ συνέχεια τῶν ἄρθρων:

Κάποιοι οἱ ὁποῖοι ἔπρεπε νά' ναι ποιμένες, γίνανε λύκοι... βγάλανε τόν Χριστό! Ἠχητικό γιά τήν ἔξωση τοῦ 'Ἐσταυρωμένου στό Περιστέρι.

ν δέν πιστρέψει σταυρωμένος στήν θέση Του,

πολύ πλά ο πιστοί

μπορετε νά μήν ξαναπτε

στούς Ναούς το Περιστερίου

καί νά κκλησιάζεσθε σέ μορο Δμο

πού Τόν σέβονται!

Μήπως ταν δειάσουν ο Ναοί τοῦ Περιστερίου

καί θά λειτουργονται ἄδεια στασίδια,

ἐμπλεκόμενος πίσκοπος θορυβηθε

γιατί δέν θά χει διος λόγο παρξης χωρίς ποίμνιο.

Πράξατε τά πόλοιπα δέοντα μέχρι τώρα.

Δύο χρόνια εναι πλέον μεγάλο διάστημα ναμονς.

Αὐτό βέβαια ἀπαιτεῖ πολύ καλή ἐνημέρωση

τῶν πιστῶν τοῦ Περιστερίου

καί μαζική ἔξοδο ἀπό τούς Ναούς

πρός ἄλλους ὅμορης περιοχῆς.

Γιά τούς Ἱερεῖς τῆς Ἐπισκοπῆς δέν θά γράψω. 

Ὅ,τι κάνουμε ὀ πιστός λαός πλέον 

στίς ἐσχατολογικές ἐποχές πού ζοῦμε!

Βιώνουμε τήν ἀποστασία σέ ὅλα τά ζητήματα 

ἐδῶ καί χρόνια.

Δέν περιμένουμε πολλά 

ἀπό τήν Διοικοῦσα κεφαλή τῆς 'Εκκλησίας.

Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ὁλοκληρώθηκε μὲ μεγάλη ἐπιτυχία ἡ συγκέντρωση διαμαρτυρίας γιὰ τὴν ἀποκατάσταση τοῦ Ἐσταυρωμένου/Σταυροῦ στὴ Ι.Μ. Περιστερίου.



Τν Κυριακ 8 Σεπτεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στ Μητρόπολη Περιστερίου συγκέντρωση διαμαρτυρίας γι τν πομάκρυνση το σταυρωμένου/Σταυρο πίσω π την Αγ.Τράπεζα τν ναν τς Μητρoπόλεως.

Μεγάλο πλθος πιστν λων τν λικιν, π ττικ κα παρχία, νταποκρίθηκε στ κάλεσμα διαμαρτυρίας το πιστο λαο τς Μητρόπολης Περιστερίου κα νωσε τ φων του ζητώντας π τν οκεο Μητροπολίτη κ.Γρηγόριο ν ναρμονιστε, λόγω κα ργω, μ τν Παράδοση τς κκλησίας.

Σημεο συνάντησης ταν πλατεία «Εαγγελίστριας – Δημαρχείου» στ στάση μετρ «Περιστέρι» που ο πιστο ρχιζαν ν συγκεντρώνονται π τς 16:00 . προσέλευση κορυφώθηκε στς 17:00 ταν ο διοργανωτές, φο προηγήθηκε προσευχή, νέγνωσαν  χαιρετισμ κα  νημερωτικ κείμενο γι τ πίμαχο θέμα. Παράλληλα τόνισαν τ ρθόδοξο θος πο θ πρεπε ν διέπει τ συμπεριφορ τν συγκεντρωμένων.

 

Στ συνέχεια κούστηκε χητικ μήνυμα συμπαράστασης π τν σεβαστ γέροντα Δοσίθεο, π τν Ι.Μ. γίας Σκέπης Παραποτάμου Σερρν,  ποος μέσα π τς μιλίες του, ν κα γεωγραφικ μακριά, δ κα πολλος μνες εναι κοντ στν γώνα το Περιστεριώτικου πιστο λαο.

 Τ  παρν στ διαμαρτυρία δωσαν ο νέοι της ΕΟΝ (λληνικ ρθόδοξη Νεολαία ) ο ποοι δείξανε γι λλη μία φορ μπρακτα τν εαισθησία τους στ θέματα πίστεως.

Περίπου στς 17:30 ξεκίνησε πορεία το συγκεντρωμένου πλήθους π τν πεζόδρομο τς «θνικς ντιστάσεως» μέχρι τ πισκοπεο (Χαλκοκονδύλη 25). Τν πορεία συνόδευε κα διευκόλυνε Τροχαία Περιστερίου ποία εχε νημερωθε καταλλήλως π τος διοργανωτές.

φιξη τς πορείας στ πισκοπεο κολουθήθηκε π τν νάγνωση το Ψηφίσματος/Ατήματος (πισυνάπτεται στ τέλος) τν πιστν , τ ποο κα πικυρώθηκε δι βος. προσπάθεια ν παραδοθε τ Ψήφισμα/Ατημα  δι χειρς στν Σεβασμιώτατο Περιστερίου , κ. Γρηγόριο, σ κάποιον συνεργάτη του δν κατέστη δυνατν καθς δν πρξε πόκριση στ χτύπημα το θυροτηλεφώνου. πακολούθως τ Ψήφισμα/Ατημα θυροκολλήθηκε  στν καγκελόπορτα το μητροπολιτικο μεγάρου κα κηρύχθηκε λήξη τς διαμαρτυρίας. Ο συγκεντρωμένοι πιστο  πομακρύνθηκαν μ κόσμιο κα συχο τρόπο, πως ταν καθ’λη τν διάρκεια τς διαμαρτυρίας. 

Ατ κδήλωση διαμαρτυρίας ποτέλεσε τν κορύφωση τν διαμαρτυριν το πιστο λαο το Περιστερίου πο δ κα δύο χρόνια προσπαθε ν δώσει λύση στ διχασμ πο χει πέλθει κα λπίζει ν εναι τελευταία καθς Μητροπολίτης θ πακούσει τ ποίμνιο κα τν κκλησιαστικ παράδοση.

 

Ἡ Συντονιστικὴ Ἐπιτροπὴ Πιστῶν Ι.Μ. Περιστερίου
γιὰ τὴν ἀποκατάσταση τοῦ Ἐσταυρωμένου.



ΨΗΦΙΣΜΑ - ΑΙΤΗΜΑ

 

       Ο πιστός λαός της Ι.Μ.Περιστερίου με τη συμπαράσταση πιστών χριστιανών από όλη την Ελλάδα, καλεί τον Σεβασμιώτατο επίσκοπο Περιστερίου κ.Γρηγόριο, την ημέρα της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού (14 Σεπτεμβρίου ), ως ένδειξη εκκλησιαστικού φρονήματος, πατρικού ενδιαφέροντος και καταλλαγής, να Υψώσει/επανατοποθετήσει τον Εσταυρωμένο/Σταυρό πίσω από την Αγία Τράπεζα, όλων των Ιερών Ναών της Μητροπόλεως.

 

          Μια πράξη που θα χαροποιήσει την τοπική Εκκλησία καθώς θα επαναφέρει την ενότητα, θα αποκαταστήσει τις σχέσεις του ποιμνίου με τους ποιμένες και θα δημιουργήσει το πρόσφορο έδαφος για την απερίσπαστη πνευματική καλλιέργεια της πολύπαθης αυτής επαρχίας.

          Εάν και αυτή η εκδήλωση του πιστού λαού αγνοηθεί και περιφρονηθεί πέραν του ότι θα μας λυπήσει, καθώς θα μας επιβεβαιώσει ότι η επαναλαμβανόμενη ρήση του Σεβασμιωτάτου να τον βλέπουμε ως πατέρα και όχι ως δεσπότη αποτελούσε έναν κούφιο λεκτικό εντυπωσιασμό, συνάμα θα μας οδηγήσει σε εντονότερους αγώνες και σε μεγαλύτερη επαγρύπνηση για να φυλάξουμε ανόθευτη την Ορθόδοξη Πίστη όπως αυτή μας παραδόθηκε από τις Οικουμενικές Συνόδους, από τους Αγίους Πατέρες, από τους Αποστόλους, από τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό˙ ὧ πρέπει πᾶσα δόξα, τιμή καί προσκύνησις, σύν τῷ ἀνάρχῳ αὑτοῦ Πατρί καί τῷ παναγίῳ καί ἀγαθῶ καί ζωοποιῶ αὑτοῦ Πνεύματι, νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν

                                       

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πιστών της Ι.Μ. Περιστερίου
για την αποκατάσταση του Εσταυρωμένου.

 

σ.σ. ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΓΓΡΙΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΛΑΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ & ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 8/9 ΚΑΙ ΘΥΡΟΚΟΛΛΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟ ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΔΟΥΝΙΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

 

 

 


 

 

 

 

 

15 σχόλια:

  1. Δεν είναι λύση η φυγή όταν έχεις αναλάβει έναν αγώνα.
    Αν περάσει χωρίς δυνατές αντιδράσεις αυτό που γίνεται τώρα εκεί σε ένα χρόνο θα γίνεται και στις "όμορες Μητροπόλεις". Τι είναι τα δύο χρόνια μπροστά την Εικονομαχία που κράτησε ενάμιση αιώνα;
    Ως ιστολόγια ζήσαμε παλαιότερα τον αγώνα των πιστών της Μητροπόλεως Πρεβέζης και ειδικά Βόλου, όπου μεσουρανούσαν οι μεταφράσεις- παραφράσεις στην δημοτική στην Θεία Λειτουργία, Ευαγγέλιο, ακόμα και Μυστήρια Βαπτίσεως κ.λ.π.
    Αν δεν αγωνίζονταν αυτοί οι ήρωες πιστοί να διακόπτουν την Λειτουργία ζητώντας να γίνεται κανονικά, παρόλα τα προβλήματα τους προπυλακισμούς, την αστυνομία κ.λ.π. τότε ούτε εμείς σήμερα θα απολαμβάναμε τις Ακολουθίες μας όπως έχουν. Με εγερτήρια τις Μητροπόλεις Βόλου & Πρεβέζης θα είχαν αλωθεί τα πάντα.
    Η Χάρις του Τιμίου & Ζωοποιού Σταυρού να τους δίνει και κουράγιο να συνεχίσουν τον κατά Θεόν αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τό νά ἀδειάσεις τά στασίδια δέν εἶναι "φυγή" ἀδελφέ. Τό ἀντίθετο. Βγαίνεις ἀπό τό βόλι σου. Εἶναι μορφή ἀγῶνα. Δέν εἶναι εὔκολο νά πηγαίνεις τουλάχιστον μία φορά τήν ἑβδομάδα μακριά ἀπό τό σπίτι σου γιά νά ἐκκλησιαστεῖς καί νά στερεῖσαι συχνότερους ἐκκλησιασμούς καί νά ταλαιπωρεῖσαι, προκειμένου νά δώσεις μήνυμα στόν Ἐπίσκοπό σου. Οἱ προφητεῖες λένε ὅτι στά ἔσχατα χρόνια θά ταξιδεύεις χιλιόμετρα γιά νά βρεῖς νορμάλ ἱερέα! Δέν λένε μεῖνε μέ τούς αἱρετικούς κι αἱρετίζοντες καί τούς σιγονταριστές τῆς Νέας Ἐποχῆς καί τοῦ Ἀντιχρίστου γιατί εἶναι "φυγή". Βέβαια, αὐτό εἶναι ἡ φοῦντα τῆς οὐρᾱς τοῦ γαϊδάρου, ἀλλά ἤδη ζοῦμε τήν οὐρά!.

      Ὡς ἱστολόγιο κι ἐμεῖς εἴμασταν καί στούς ἀγῶνες πού περιγράφεις στόν βαθμό πού περνοῦσε ἀπό τό χέρι μας, ὅπως καί σέ ὅλους τούς ἀγῶνες πού ἀφοροῦν τά φλέγοντα κυρίως ζητήματα. Τί σημαίνει αὐτό; Τή μία φορά πετυχαίνουμε, τήν ἄλλη ἀποτυγχάνουμε (βλέπε Κολυμπάρι καί οἰκουμενισμό). Δέν πρέπει νά θεωροῦμε ὅτι ἐμεῖς σώζουμε μία κατάσταση. Τό μόνο πού ἴσως μποροῦμε νά λέμε εἶναι ὅτι κάνουμε ὅ,τι περνᾶ ἀπό τό χέρι μας, δοκιμάζουμε διάφορες ἀντιστάσεις πρός δόξαν Θεοῦ ἤ ὄχι.

      Τό ὅτι θά ἀδειάσεις τά στασίδια γιά ἕνα χρονικό διάστημα (μπορεῖ καί γιά πάντα ὅμως), δέν σημαίνει ὅτι σταματᾶς τούς ἀγῶνες καί τίς διαμαρτυρίες καί στήν περιοχή σου!
      Αὐτές συνεχίζουν μέ διάφορους τρόπους καί πρέπει, μέ τήν ἔννοια νά μήν ξεχαστεῖ τό ζήτημα, γιατί δέν πρέπει νά ξεχαστεῖ.
      Μπορεῖ ὁ λαός π.χ. νά φωνάζει ἔξω ἀπό τούς Ναούς τοῦ Περιστερίου καί νά μήν μπαίνει μέσα, ἀσκῶντας πιέσεις μέ τούς ἄδειους Ναούς, ἄν ἐσύ δέν θέλεις νά μετακινηθεῖς ἀλλοῦ γιά νά τούς ἀδειάσεις! Να βλέπει ὅμως ὁ Ποιμένας σου ὅτι χάνει τό ποίμνιο του καί ὑπάρχει νεκρική σιγή τουλάχιστον μέσα στο Ναό ἀπουσίᾳ τοῦ ποιμνίου ἤ καί ἐκτός ἄν τό ποίμνιο φύγει τελείως.

      Τώρα, τό ἄν καί στίς ὅμορες Μητροπόλεις ἀρχίσουν κι ἄλλοι Ἐπίσκοποι νά κάνουν τά ἴδια, θά τούς "ἀδειάσεις" κι αὐτούς. Ἄν πέσει γενική διαταγή νά τό κάνουν ὅλοι, τότε πᾶμε σέ ἄλλα σενάρια ἐκτός ἀπό τό νά φωνάζουμε καί νά διαμαρτυρόμαστε κάθε μέρα μέσα στούς Ναούς καί νά διακόπτεται ἡ κάθε Ἀκολουθία, κάτι πού γίνεται ἤδη δύο χρόνια στό Περιστέρι. Ἄν γίνει αὐτό, τά ξαναλέμε.

      Δέν χάνει τό ποίμνιο σέ τίποτε νά δοκιμάσει καί αὐτή τή μέθοδο. Στό φινάλε, δέν τή δοκίμασε ποτέ κανείς γιά νά ξέρουμε πῶς λειτουργεῖ.

      Γιατί καί τό νά φωνάζεις, ἀλλά νά λειτουργεῖσαι μέσα στό Ναό χωρίς τόν Ἐσταυρωμένο καί αὐτό θέλει συζήτηση. Μέχρι πότε;

      Ἄς εἴμαστε ἀπόλυτοι μέ τήν ἀλήθεια τοῦ Θεοῦ, τίς ἐντολές καί τά δόγματά Του καί ὄχι μέ τίς μορφές ἀγῶνα, θεωρῶντας κάποιους ἥρωες καί κάποιους ἄλλους πού δοκιμάζουν περισσότερες μορφές ἀντίστασης καί ἀντίδρασης ὄχι.
      Ὅμως δέν εἶναι τό θέμα μας ποιοί εἶναι ἥρωες, ἀλλά πόσα κάνουμε μέχρι νά βροῦμε ἀποτέλεσμα πρός δόξαν Θεοῦ. Κι αὐτό πάλι, δέ σημαίνει ὅτι θά βροῦμε ἀποτέλεσμα. Ὅσο μεγαλώνει ἡ ἀποστασία, τόσο λιγότερο θά ὑπάρχει ἐπιθυμητό ἀποτέλεσμα.
      Θά μείνουν λίγοι καί θά πᾶνε στήν ἔρημο.

      Διαγραφή
    2. Ἐμεῖς πρέπει νά ἀγωνιζόμαστε γιά τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ. Τό ὄποιο ἀποτέλεσμα εἶναι δικό Του.
      Καί νά μή μᾶς ἐνδιαφέρει ἄν εἴμαστε ἥρωες, ἀλλά ἀγωνιστές πού κάνουμε ὅ,τι μπορεῖ ὁ καθένας ἀνθρωπίνως. Ἀχρεῖοι δοῦλοι εἴμαστε. Αὐτό ἀρκεῖ.

      Διαγραφή
  2. Κάθε πρόταση είναι καλό να ακούγεται εφόσον δεν αποτελεί αμαρτία. Το άδειασμα των ναών προϋποθέτει και μία μαζικότητα. Θα έχει επιτυχία αν το εκκλησίασμα το ακολουθήσει στην πλειοψηφία. Εκτός ίσως από κάποιους πολύ ηλικιωμένους ή ακατήχητους χλιαρούς χριστιανούς που όλα τα βλέπουν καλά και δεν κουνιούνται από τη θέση τους.
    Μπορεί η συντονιστική επιτροπή να βολιδοσκοπήσει αν θα λειτουργήσει.
    Αν όχι, καλό ακούγεται και το να μένει το εκκλησίασμα έξω από το ναό και να διαμαρτύρεται αν δε θέλει να πάει όμορα, Κάποτε θα το κάνει βέβαια για να μεταλάβει. Αλλά θα γίνει κι αυτό;


    "Γιατί καί τό νά φωνάζεις, ἀλλά νά λειτουργεῖσαι μέσα στό Ναό χωρίς τόν Ἐσταυρωμένο καί αὐτό θέλει συζήτηση. Μέχρι πότε;"
    Είναι θέμα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφῶς καί θέλει μαζικότητα ἡ πρότασή μας εἴτε μετακίνηση ἐκκλησιαζομένων σέ ἄλλη Μητρόπολη, εἴτε έξω από τούς οἰκείους Ναούς καί μέσα μόνοι οἱ ἱερεῖς καί στήν Μητρόπολη Περιστερίου ΚΑΝΕΙΣ!

      Ἄς τό δοῦνε οἱ ἀγωνιζόμενοι κατά πόσο μπορεῖ νά λειτουργήσει σέ ἕναν δυό Ναούς ἀρχικά καί μετά βλέπουμε, μήπως ξυπνήσουν καί οἱ ὑπόλοιποι.

      Εἰδάλλως θά πέσει ἡ ἀντίσταση σέ μεμονωμένους πιστούς καί στό γνωστό ὁ σώζων ἑαυτόν σωθείτω.



      Διαγραφή
    2. Όσοι διαμαρτύρονται δεν πάνε στους ναούς που δεν έχει Εσταυρωμένο. Φυσικά και εχει προταθεί ως τρόπος διαμαρτυρίας-αντίδρασης.
      Οι άλλοι που δε γνωρίζουν και πάνε με πολλές ενέργειες που γίνονται συνεχώς, ενημερώνονται.
      Απο εκεί και πέρα δε μπορεί να γίνει κάτι παραπάνω, ο καθένας είναι ελευθερος.
      Π.Σ.

      Διαγραφή
    3. Ἔτσι εἶναι. Ὁ καθένας ἔχει τήν προσωπική του εὐθύνη.

      Διαγραφή
  3. Αδελφέ μου πρέπει να δούμε και την πνευματική κατάσταση του λαού πρωτίστως και έπειτα του κλήρου διότι αμφότεροι χρήζουμε κατήχησης.
    (Το παρακάτω σχόλιο έχει λογοκριθεί στο ιστολόγιο τας θύρας και αττικα νέα , βεβαίως , αλλά η τρικλοποδιά το δημοσίευσε σε άρθρο της 'σκεπτόμενης Ελληνίδας' , προς τιμήν τους , για να βλέπουμε και την πνευματική κατάσταση των διάφορων 'μπλογκ' και να ασκούμε την πρέπουσα κριτική )

    Ο Θεός στον υπερήφανο λαό αντιτάσσεται (και αφήνει τον σατανά να πλανήσει τον δεσπότη ),

    ταπεινοίς δε δίδωσι χάριν ...

    Η περηφάνια και η ανυπακοή των ανθρώπων φαίνεται στις ακάλυπτες κεφαλές των γυναικών τους μέσα στο ναό. Δεν είναι μια βυζαντινή συνήθεια που ατόνησε όπως λένε μερικοί , ούτε ότι ήταν 'άλλη' εποχή , ούτε ότι λόγω του ότι οι Κορίνθιοι ήταν 'πολύ αμαρτωλοί' ,

    είναι ένα σχήμα υπακοής και ταπεινοφροσύνης που το έδωσε ο Θεός , είναι στοιχείο της αιωνίου παράδοσης της Ορθοδοξίας , που πρέπει να το δέχονται και οι άντρες για να το έχουν οι γυναίκες τους.

    Αν όμως οι γυναίκες καταλάβουν ότι δεν αρέσει στους άντρες τους , τότε δεν θα το φορέσουν , επειδή η Εύα πλάστηκε για τον Αδάμ αλλά ίσως και να μιλάμε για την Ιεζάβελ μέσα στο ναό , με τις νυχάρες , τα μέικ απ , βαμμένα μαλλιά , αντρικά ρούχα και επίδειξη της 'θηλυκότητας' , εκεί που :

    ουκ ενι άρσεν και θήλυ ... αλλά καινή κτίσις.

    Αλλά η ευτυχώς ΔΕΝ κατάφερε ο σατανάς να τις ‘ψήσει’ όλες και όλους ( ότι είναι πρόοδος τα καραγκιοζιλίκια ) ,
    διότι η Εκκλησία του Χριστού μένει στους Αιώνες .
    Ζήτω η Ζώσα ορθόδοξη Αμερική !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=9A5QWoPNMlg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα, θα κάνουμε χιλιόμετρα για να βρούμε ιερέα. Προφητευμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποια παράδοση υπάρχει με τον εσταυρωμένο στην Αγία Τράπεζα; Πού το είδατε αυτό αδελφοί; Η θέση Του βρίσκεται στην κορυφή του τέμπλου (λυπηρά) και όπισθεν της Αγίας Τράπεζας ευρίσκεται ο Καθήμενος επί των Χερουβίμ! Προς τί ο αγώνας σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἡ Ἱερά Παράδοση!!!

      Περί του Σταυρού πίσω από την Αγία Τράπεζα [Ἡ ἄκρα ταπείνωσις τοῦ Ἐσταυρωμένου εἰς Ἱεράν Μητρόπολιν Περιστερίου] :

      http://www.analogion.gr/logos/ecclesia/312-stavros-iero

      Διαγραφή
    2. Καί ἐμπάσει περιπτώσει.
      Λύσαμε ὅλα τά φλέγοντα θέματα πού διαβρώνουν τήν Ὀρθοδοξία μας καί τήν Ἑλλάδα μας καί τό ἀγκάθι πού μᾶς ἀπέμεινε νά ταχτοποιήσουμε εἶναι ἡ ἀπομάκρυνση τοῦ Ἑσταυρωμένου ἀπό τήν Ἁγία Τράπεζα;

      Σέ τί ὠφελεῖ αὐτό μετά ἀπό αἰῶνες καί ἐν ἔτει 2024;

      Ἀκόμη καί Παράδοση νά μήν ἦταν, ποιός σώφρων Ὀρθόδοξος Χριστιανός θά μπεῖ στήν διαδικασία νά βγάζει τόν Ἐσταυρωμένο ἀπό τό Ἱερό, τήν στιγμή πού ἡ Νέα Ἐποχή, οἱ ἄθεοι πολιτικοί, οἱ θεομάχοι νόμοι καί γενικῶς τό ἀντίχριστο πνεῦμα τοῦ κόσμου καί οἱ διῶκτες τοῦ Χριστιανισμοῦ (βλέπε π.χ. λάθρο πού ἀπειλοῦν μέ κοράνια καί χατζάρες, πού βεβηλώνουν Ναούς κλπ) στήν πατρίδα μας καί σέ ὅλο τόν κόσμο, ἀλλά καί τά πάθη μας τόν πετᾶνε κάθε μέρα καί στιγμή ἀπό τίς ψυχές καί ζωές μας;

      Ἔλεος πιά!
      Ντροπή!

      Ὁ νορμάλ χριστιανός θέλει ὄπου καί νά γυρίζει τό κεφάλι του νά βλέπει τόν Ἐσταυρωμένο.
      Ἀλλά εἴπαμε. Ὁ νορμάλ.

      Διαγραφή
    3. Κοιτάξτε νά πετάξετε τήν αἵρεση, τίς ἀγαπολογίες, τόν Οἰκουμενισμό, τίς νεοεποχίτικες "καινοτομίες" ὅπως αὐτές πού ζήσαμε πχ μέ τά κουταλάκια στήν θεία μετάληψη, τίς μάσκες, τήν εἰκονομαχία, τούς γάμους καί τά βαφτίσια τῶν ὅμο... καί πολλά ἄλλα τέτοια καί σταματῆστε νά φαγώνεσθε μέ τήν θέα τοῦ Ἐσταυρωμένου!
      Οὔτε τά δαιμόνια δέν κάνουν ἔτσι.

      Διαγραφή
  6. Δηλαδή και έτσι να το πάρεις ανώνυμε 10.57 ,εάν παρω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και ο προηγούμενος είχε έναν Σταυρό μέσα , θα τον βγάλω γιατί δεν το προβλέπει ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)