TRANSLATOR

Σελίδες

Τρίτη 28 Απριλίου 2015

ΗΠΑ: Έγγραφο προς τους δασκάλους για την εξάλειψη των «στερεοτύπων»! "Τέρμα οι λέξεις «αγόρια» και «κορίτσια». Θα αποκαλείτε τους μαθητές «μωβ πιγκουίνους"! (καί βίντεο)

 
ΗΠΑ: 
Έγγραφο προς τους δασκάλους για την εξάλειψη των «στερεοτύπων»!
 "Τέρμα οι λέξεις «αγόρια» και «κορίτσια». 
Θα αποκαλείτε τους μαθητές «μωβ πιγκουίνους"!
(καί βίντεο) 
 Ἡ Νέα Ἐποχή ὁδηγεῖ ὄχι μόνο σέ ἀ-χρήματες κοινωνίες,
ἀλλά καί σέ ἄ-φυλες κοινωνίες!
Γιά ἄ-χριστες (ἀντίχριστες) κοινωνίες...δέν τό συζητᾶμε!


Λέει ο γιατρός : «Συγχαρητήρια κύριε, η σύζυγός σας μόλις γέννησε ένα υγιές μωρό»

Άντρας: «Ω, σας ευχαριστώ γιατρέ! Είναι αγόρι ή κορίτσι;»

Γιατρός: «Εμείς δεν χρησιμοποιούμε τέτοια φασιστική γλώσσα εδώ κύριε, η σύζυγός σας έχει γεννήσει ένα μωβ πιγκουίνο και θα έπρεπε να το γνωρίζετε!»

Άλλη μια συνηθισμένη ημέρα στο Προοδευτικό Χαλιφάτο της Πολιτικής Ορθότητας

Μια σχολική περιφέρεια στη Νεμπράσκα των ΗΠΑ απέστειλε στους εκπαιδευτικούς μέσης εκπαίδευσης ένα έγγραφο που τους συμβουλεύει να χρησιμοποιούν εκφράσεις για «φύλο χωρίς αποκλεισμούς», όπως «μωβ πιγκουίνοι», αντί για εκφράσεις «φύλου» όπως «αγόρια και κορίτσια».

«Αποφύγετε να ζητάτε από τα παιδιά να παραταχθούν ως αγόρια και ως κορίτσια ή να τους χωρίζετε με βάση το φύλο», λέει ένα έγγραφο κατάρτισης που συντάχθηκε από το Gender Spectrum και δόθηκε στο διδακτικό προσωπικό των Δημόσιων Σχολείων του Λίνκολν, σύμφωνα με το National Review.

«Αντ’ αυτού, χρησιμοποιείστε πράγματα “περίεργα, ακόμα και την ημερομηνία γέννησης” ή “τι θα επιλέγατε: skateboards ή ποδήλατα / γάλα ή χυμό / σκύλους ή γάτες / καλοκαίρι ή χειμώνα / να μιλάτε ή να ακούτε ”. Προσκαλέστε τους μαθητές να καταλήξουν οι ίδιοι σε επιλογές.
Τα έγγραφα καθοδηγούν επίσης τους εκπαιδευτικούς να μην χρησιμοποιούν φράσεις όπως "αγόρια και κορίτσια", "εσείς παιδιά" ("you guys"), "κυρίες και κύριοι
.

«Αντίθετα να λέτε πράγματα όπως, “καλώ όλους τους αναγνώστες” ή “έι, κατασκηνωτές” ή “θα μπορούσαν όλοι οι αθλητές να έρθουν εδώ”. Δημιουργήστε ονόματα στην τάξη και στη συνέχεια ζητήστε από όλους τους “μωβ πιγκουίνους” να συναντηθούν στο χαλί».

Επιπλέον, δηλώνει: «Βοηθήστε τους μαθητές να αναγνωρίσουν τη γλώσσα “όλα ή τίποτα”, βοηθώντας τους να κατανοήσουν τη διαφορά μεταξύ των προτύπων και των κανόνων. Διδάξτε τους φράσεις όπως “Αυτό μπορεί να ισχύει για μερικούς ανθρώπους, αλλά όχι όλους τους ανθρώπους” ή “συχνά, αλλά όχι πάντα” ή “πιο συχνά και λιγότερο συχνά”. Αποφύγετε τη χρήση της λέξης «κανονική» για να καθορίσετε συμπεριφορές».

Μετά από αντιρρήσεις που προβλήθηκαν, ο Έφορος Δημοσίων Σχολείων του Λίνκολν, Steve Joel, εξήγησε ότι το υλικό δόθηκε από μέλη της επιτροπής στο Irving Middle School, που κλήθηκαν να εξετάσουν ζητήματα αμεροληψίας που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τους μαθητές. Τα μέλη της επιτροπής έδωσαν το υλικό στο προσωπικό για συζήτηση και εξέταση και δεν το υιοθέτησαν ως πολιτική, είπε ο Joel.

Ο Joel είπε, επίσης, ότι οι υπεύθυνοι είναι αποφασισμένοι να κάνουν κάθε μαθητή να αισθάνεται άνετα. «Έχουμε 39.000 μαθητές. Θέλουμε κάθε ένας από αυτούς να είναι επιτυχής. Δεν θέλουμε κανένα παιδί ποτέ να αισθανθεί ότι δεν ανήκει στα σχολεία μας».

Ερωτηθείς αν ξέρει πόσοι μαθητές αυτοπροσδιορίζονται ως κάτι άλλο εκτός από αγόρι ή κορίτσι, ο Joel είπε, «Αυτά δεν είναι στοιχεία που συλλέγουμε συνήθως. Δεν ρωτάμε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)