“ΖΕΥΣ ΚΑΙ ΑΙΣΧΥΝΗ”
Μύθοι Αισώπου, μύθος 111
Ζεύς πλάσας ἀνθρώπους τάς μέν ἄλλας διαθέσεις εὐθύς αὐτοῖς ἐνέθηκε, μόνης δέ αἰσχύνης ἐπελάθετο. Διόπερ ἀμηχανῶν πόθεν αὐτήν εἰσαγάγῃ ἐκέλευσεν αὐτήν διά τοῦ ἀρχοῦ εἰσελθεῖν. Ἡ δέ τό μέν πρῶτον ἀντέλεγε καί ἀνηξιοπάθει, ἐπεί δέ σφόδρα αὐτῇ ἐπέκειτο, ἔφη ἀλλ᾽ἔγωγε ἐπί ταύταις ταῖς ὁμολογίαις εἴσειμι ὡς, ἄν ἑτερόν μοι ἐπεισέλθῃ, εὐθύς ἐξελεύσομαι. Ἀπό τούτου καί συνέβη πάντας τούς πόρνους ἀναισχύντους εἶναι.
Τούτῳ τῷ λόγῳ χρήσαιτο ἄν τις πρός ἄνδρα μάχλον.
(=όταν ο Δίας έπλασε τους ανθρώπους τοποθέτησε μέσα τους εξ’ αρχής διάφορες ψυχικές καταστάσεις, διαθέσεις και αισθήματα, ενώ μόνο την Αισχύνη (= Ντροπή) ξέχασε να εμβάλει στους ανθρώπους.
Γι’ αυτό απορώντας από πού να εισαγάγει (την προσωποποιημένη Ντροπή) τη διέταξε να εισέλθει από το ορθόν του ανθρώπου (= το ευθύ, το απευθυσμένο, τον πρωκτόν).
Ως ποινικό αδίκημα θα θεωρείται στη Γαλλία η κριτική στα εμβόλια mRNA, αυτό θα μπορούσε να κλείσει στη φυλακή, όποιους ενθαρρύνουν ανθρώπους να αρνούνται την κατάλληλη ιατρική περίθαλψη (σύμφωνα με την «επιστήμη»).
Όποιος συμβουλεύει τον κόσμο ενάντια στο mRNA ή άλλες «ιατρικές θεραπείες» που είναι «προφανώς κατάλληλες» για θεραπεία με βάση την τρέχουσα κατάσταση της ιατρικής γνώσης, μπορεί στο μέλλον να φυλακιστεί έως και τρία χρόνια ή να λάβει πρόστιμο έως και 45.000 ευρώ.
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Αναμφίβολα, ο παλαιός – ασκητικός Μοναχισμός, με την τέχνη του στις πνευματικές μάχες, είναι οδηγός μας στο δρόμο της σωτηρίας των ψυχών, της υπάρξεως∙ είναι βρύση πραγματική για τη δίψα της εν Χριστώ ελευθερίας και της αιώνιας ζωής.
Το βιβλίο «Λειμωνάριον το Παλαιόν» (Τα Μυρίπνοα άνθη του Παραδείσου – Διηγήματα των Οσίων Πατέρων) είναι ιδιαίτερα χρήσιμο «στην εποχή μας όπου παρατηρείται μια καθ’ υπερβολήν έξαρση του δαιμονικού και της μαγείας, της πλάνης και της αιρέσεως, της πανθρησκείας και της ειδωλολατρείας» (π. Μιχαήλ Καρδαμάκης – βιβλίο «Η σοφία λέγει» - Σελ. 10)∙ στην εποχή του οικουμενισμού προσθέτουμε εμείς.
Ἡ δικαιοσύνη καί ἡ ἐπιείκεια
εἶναι προτιμότερη ἀπό τήν προσήλωση
στόν τύπο τοῦ νόμου.