Ὁ συγκεκριμένος εἶναι ὁ Μπαφομέτ, ὁ τραγόμορφος διεμφυλικός Διάβολος μέ τό γυναικεῖο στῆθος! |
Ὁ συγκεκριμένος εἶναι ὁ Μπαφομέτ, ὁ τραγόμορφος διεμφυλικός Διάβολος μέ τό γυναικεῖο στῆθος! |
«Αλλοτρίας δε βοτάνης απέχεσθαι, ήτις εστίν αίρεσις»
(Ορθοδοξία, το φιλόϋλον πυρ και το φιλόθεν πυρ)
ΜΕΡΟΣ Ι΄
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Όταν ομολογούμε την Πίστη μας (Ορθοδοξία) στηριζόμαστε, αναπόφευκτα, και στις παραδοθείσες εμπειρίες – διδασκαλίες του Θεοφόρου Ιγνατίου, όπως:
Α) «της συμφωνίας της προς τους αγίους φρόντιζε» (Προς Ήρωνα – Διάκονο Αντιοχείας, Ι, 27).
Β) «”Η πίστις μία, και το βάπτισμα εν” και μία η Εκκλησία, ην ιδρύσαντο οι άγιοι απόστολοι από περάτω εως περάτων, εν τω αίματι του Χριστού, οικείοις ιδρώσι και πόνοις» (Προς Φιλαδελφείς IV, 9-12).
Γ) «Εγώ γαρ και μετά την ανάστασιν εν σαρκί αυτόν οίδα πιστεύω όντα» (Σμυρναίοις ΙΙΙ, 15-16).
Ολόκληρη η ζωή του Αγίου είναι ερμηνεία της Αγίας Γραφής, ως αποδέκτης της πνευματικής διαθήκης των Αγίων Αποστόλων. Δεν υποχώρησε στην πίεση των αιρέσεων, στην πίεση της εύκολης ζωής, στην πίεση του Μαρτυρίου.
Τόνισε με απόλυτη κατηγορηματικότητα:
"Ἐάν ὁ διάβολος δέν μπορέσει νά πείσει τόν ἄνθρωπο νά ἁμαρτήσει ἐμπράκτως, τοῦ φέρνει λογισμούς, ἐνθυμήσεις τῶν ἁμαρτιῶν του, ἀπογοήτευση, ἀπελπισία, ὅτι δέ θά μπορέσει να ξεφύγει ἀπό τήν ἁμαρτία, γιατί θέλει νά προκαλεῖ ταραχή καί σύγχυση, γιά νά μήν ἔχει ὁ ἄνθρωπος ποτέ χαρά, γαλήνη, εἰρήνη καί ἐλπίδα.
Τό μόνο φάρμακο σ’ αὐτή τήν περίπτωση εἶναι ἡ ἀδιάλειπτη προσευχή, ἡ ἐνθύμηση τοῦ θανάτου, τοῦ Θεοῦ, ἡ πίστη καί ἡ ἐλπίδα."
Ὅσιος Φιλόθεος Ζερβάκος
(Ἀπό τό βιβλίο: Διδαχές Πατρικές καί θαυμαστά γεγονότα σελ. 210)