Ἡ σεξουαλική διαπαιδαγώγηση τῶν νέων
Ἀναστάσιος Β. Ἀντωνόπουλος (συγγραφέας-ἐκπαιδευτικός)
2ο
Ψυχολογική καί Παιδαγωγική ἔννοια
τοῦ ἐνστίκτου καί τῆς ὁρμῆς
Ψυχολογική καί Παιδαγωγική ἔννοια
τοῦ ἐνστίκτου καί τῆς ὁρμῆς
Ὑπό τήν εὐλογία τοῦ Ἱερομονάχου Βασιλείου Λαυριώτου, Προηγουμένου, Ἅγιον Ὄρος Πάσχα 2012 |
Διαβάστε ἐδῶ τό: 1ο ,
Ψυχολογική καί Παιδαγωγική ἔννοια τοῦ ἐνστίκτου καί τῆς ὁρμῆς.
Ἄλλες ὁρμές συνδέονται μέ τήν λειτουργία καί ἀνάπτυξη τοῦ σωματικοῦ ὀργανισμοῦ (ὁρμή γιά τροφή, γιά νερό, γιά ξεκούραση, κ.λ.π.), ἐνῶ ἄλλες συνδεόνται μέ τίς ἀνώτερες πνευματικές λειτουργίες (ὁρμή γιά γνώση, γιά μίμηση, γιά ἰδιοκτηρία, κ.λ.π.) καί ἄλλες συνδέονται μέ τήν διατήρηση τοῦ εἴδους (γενετήσιακ ὁρμή κ.λ.π.).
Γενετήσια, λοιπόν, ὁρμή εἶναι ἡ εἰδική προσοχή τοῦ ἀτόμου γιά τό ἄλλο φύλλο, ἡ ὁποία ἐμφανίζεται καί εἶναι ἰσχυρότερη κατά τήν πλήρη ἐμφάνιση τῆς ἐφηβιβκῆς ἡλικίας, καί ὁδηγεῖ στήν παραγωγική ἐπαφή, μέ σκοπό τήν ἀπόκτηση παιδιῶν, γιά τήν διαιώνιση τοῦ εἴδους.