Ἵδρυση Τμήματος Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν στό Α.Π.Θ.
Μητρ. Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος
Δόξα
τω Θεώ! Επί τέλους ακούσαμε και μια φωνή, που μας εγέμισε με παρηγοριά!
Στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης πρόκειται να
συστήσουν καί ένα Τμήμα Ισλαμικών Σπουδών! Αλλά τί σχέση μπορεί νά έχει η
Θεολογία με το Μουσουλμανισμό και με το Ισλάμ;
Μπορεί
άραγε εκεί ψηλά στην αγιοτόκο Θεσσαλονίκη από τη Θεολογική Σχολή του
πανεπιστημίου της να διδάσκωνται και η Διδασκαλία του Ιησού Χριστού και η
Διδασκαλία του Μωάμεθ; Μέχρι σήμερα μαθαίναμε, ότι ένας είναι ο
αληθινός Θεός, ο Σωτήρ του κόσμου, ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός! Υπάρχει
άραγε και κάποιος άλλος Θεός; Ο Μωάμεθ είναι, λοιπόν, κι αυτός ΑΛΗΘΙΝΟΣ
Θεός; Χωράνε άραγε, Χριστός και Μωάμεθ, στον ίδιο θεολογικό διδακτικό
χώρο; Μπορεί στη μία αίθουσα ο Καθηγητής της Ορθοδόξου Θεολογίας να
διδάσκει την διδασκαλία του Ιησού Χριστού και δίπλα, στην άλλη αίθουσα,
ένας άλλος Καθηγητής να διδάσκει τη θεολογία του Μωάμεθ; Μπορεί στόν
ίδιο θεολογικό χώρο να ακούωνται δύο αντικρουόμενες διδασκαλίες; Ο
Χριστός μας διδάσκει τό "αγαπάτε αλλήλους", ακόμη καί τούς εχθρούς μας! Ο
Μωάμεθ, αντιθέτως, διδάσκει τό "σφάξτε τους απίστους"!
Επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω εδώ ένα μικρό απόσπασμα από τα "ιερά" βιβλία του Ισλάμ:
Μπουχαρί:Τ4Β52Α270-271
«Ο Προφήτης είπε: “Ποιος είναι ικανός να σκοτώσει τον Ασράφ;
[Επεξηγηματική σημείωση: ο Ασράφ ήταν ένας Εβραίος ποιητής που έγραψε
κάποια πράγματα εναντίον του Μωάμεθ.] Είπε πράγματα προσβλητικά εναντίον
του Αλλάχ και του Αποστόλου-του.” Ο Μασλάμα σηκώθηκε λέγοντας: “Ω
Απόστολε του Αλλάχ! Θα ήθελες να τον σκοτώσω εγώ;” Ο Προφήτης απάντησε:
“Ναι.” Ο Μασλάμα είπε: “Τότε επίτρεψέ μου να πω ότι θέλω [δηλ.,ένα
ψέμα].” Ο Μωάμεθ είπε: “Σου επιτρέπω.”»
Ταμπαρί 7:94
«Ο Ασράφ δεν υποψιάστηκε τίποτα το κακό, όταν ο Μασλάμα φώναξε:
“Χτυπήστε τον εχθρό του Αλλάχ!” Έτσι τον χτύπησαν, και τα σπαθιά-τους
έπεσαν πάνω-του. Ο Μασλάμα είπε: “Θυμήθηκα το μαχαίρι-μου και το άδραξα.
Το έμπηξα στο κάτω μέρος του σώματός του. Τον τρύπησα προς τα κάτω
μέχρι που έφτασα στα γεννητικά-του όργανα. Ο εχθρός του Αλλάχ έπεσε στο
έδαφος.”»
Ισχάκ:368
«Φέραμε το κεφάλι-του στον Μωάμεθ τη νύχτα, χαιρετήσαμε τον Προφήτη
καθώς προσευχόταν, και ρίξαμε το κεφάλι του Ασράφ μπροστά στα πόδια-του.
Ο Προφήτης δόξασε τον Αλλάχ που ο ποιητής είχε σκοτωθεί, και μας
συνεχάρη για την καλή δουλειά που κάναμε για τον Σκοπό του Αλλάχ. Η
επίθεσή μας εναντίον του εχθρού του Αλλάχ έσπειρε τον τρόμο μεταξύ των
Εβραίων, και δεν υπήρχε Εβραίος στη Μεδίνα που να μη φοβόταν για τη
ζωή-του.»
Ταμπαρί 7:97 «Το πρωί μετά το φόνο του Ασράφ, ο Προφήτης διέταξε: “Σκοτώστε όποιον Εβραίο μπορείτε.”»
Ισχάκ:369
«Τότε ο Μασ’ούντ όρμησε πάνω στον Σουναϋνά, έναν από τους Εβραίους
εμπόρους με τον οποίο η οικογένειά του είχε κοινωνικές κ’ εμπορικές
σχέσεις, και τον σκότωσε. Ο αδερφός του Μουσουλμάνου διαμαρτηρήθηκε
λέγοντας: “Γιατί τον σκότωσες; Αρκετό λίπος έχεις στην κοιλιά-σου από τη
φιλανθρωπία-του.” Ο Μασ’ούντ απάντησε: “Μά τον Αλλάχ, αν ο Μωάμεθ με
είχε διατάξει να σκοτώσω εσένα, αδερφέ-μου, θα σου είχα κόψει το
κεφάλι.” Οπότε ο αδερφός-του είπε: “Όποια θρησκεία μπορεί να σε βάλει να
κάνεις τέτοιο πράγμα είναι πραγματικά θαυμάσια!”»
Μπουχαρί:Τ4Β56Α826
«Ο Σαντ εξεμάνη και είπε (στον Ουμαΐγια): “Φύγε από κοντά-μου, γιατί
έχω ακούσει το Μωάμεθ να λέει οτι θα σε σκοτώσει.” Ο Ουμαΐγια είπε: “Θα
με σκοτώσει;” Ο Σαντ είπε: “Ναι.” Ο Ουμαΐγια είπε: “Μά τον Αλλάχ! Όταν ο
Μωάμεθ λέει κάτι, ποτέ δεν λέει ψέμματα.”»
Ταμπαρί 7:101 «Ζήτησαν από τον Προφήτη την άδεια να σκοτώσουν τον Σαλλάμ. Τους την έδωσε.»
Η
καλύτερη επαλήθευση στη προκειμένη περίπτωση με τα σημερινά δεδομένα
είναι τα φρικτά εγκλήματα των Τζιχαντιστών σε βάρος των χριστιανών!
Το
παράπονό μας είναι, ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία της Ελλάδος ΔΕΝ αντέδρασε
στον αταίριαστο αυτό θεολογικό γάμο! Ακόμη και Ιεράρχες της Βορείου
Ελλάδος εξεφράσθησαν "με κατανόηση" πάνω στο καυτό αυτό ζήτημα, δηλ.
αποδέχθηκαν την σύσταση του Τμήματος των Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική
Σχολή του Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης!!!!!!!!.
Οι
Θεολογικές μας Σχολές, λοιπόν, εκκοσμικεύονται ταχύτατα! Καθηγητές των
Σχολών αυτών προσπαθούν, άραγε, να μας δείξουν τον αληθινό εαυτό τους;
Αριστερόστροφοι μερικοί εξ αυτών είναι ήδη! Αλλά και άπιστοι; Θιασώτες
της πολυ-πολιτισμικότητος; Πρόδρομοι της παγκοσμιοποιήσεως; Θα τα
κάνουν, λοιπόν, όλα "έναν αχταρμά", όπως έλεγε και ο Μακαριστός
Χριστόδουλος; "Κύριε ελέησον!"
Την
ένοχη αυτή σιγή ημών των Ορθοδόξων Ιεραρχών, ευτυχώς, ήλθε να διακόψει η
παρέμβαση του Επιτίμου Προέδρου του Αρείου Πάγου κ. Βασ. Νικόπουλου. Με
παρρησία μας λέγει, ότι:
"η ίδρυση
τμήματος Ισλαμικών Σπουδών μέσα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της
Θεσσαλονίκης είναι ξεκάθαρα παράνομη και αντισυνταγματική"!
Αναδημοσιεύουμε
από το «pentapostagma.gr» τη σχετική είδηση και συγχαίρουμε μέσα από
την καρδιά μας τόσο τον κ. Πρόεδρο του Α.Π., όσο και τους παράγοντες του
ιστοτόπου.
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, 16 Μαρτίου 2015
Συνέντευξη στη Στέλλα Μεϊμάρη
Ο επίτιμος
πρόεδρος του Αρείου Πάγου, κ. Βασίλειος Νικόπουλος, μιλάει αποκλειστικά
στο «pentapostagma.gr» και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η ίδρυση
τμήματος Ισλαμικών Σπουδών μέσα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της
Θεσσαλονίκης είναι ξεκάθαρα παράνομη και αντισυνταγματική.
Αναλυτικά τα όσα μας δήλωσε ο κ.Νικόπουλος:
To θέμα της
ίδρυσης τμήματος μουσουλμανικών σπουδών μέσα στο Πανεπιστήμιο της
Θεσσαλονίκης έχει πολλές διαστάσεις και μια από αυτές είναι και η
συνταγματική. Εγώ έχω διατυπώσει πολλές φορές τη γνώμη μου και γραπτά,
καθώς και σε μια ειδική εκδήλωση που διεξήχθη στο Αριστοτέλειο
Πανεπιστήμιο.
Η ίδρυση
ενός τέτοιου τμήματος αντίκειται σε ρητές διατάξεις του Συντάγματος που
προβλέπουν ακριβώς τους σκοπούς στους οποίους αποβλέπει η παιδεία.
Συγκεκριμένα, λοιπόν, όπως διατυπώνεται στο Άρθρο 16, Παράγραφος 2, «η
παιδεία των Ελλήνων έχει ως βασική αποστολή την ανάπτυξη της
θρησκευτικής και εθνικής συνείδησης τους».
Παράλληλα,
μη ξεχνάμε ότι όλο το Σύνταγμα είναι θεσπισμένο και ψηφισμένο στο όνομα
«της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος». Το προοίμιο αυτό
αποτελεί την ανώτατη και υπέρτατη αρχή του Συντάγματος, με την οποία
πρέπει να τείνουν και να συμφωνούν όλες οι υπόλοιπες διατάξεις.
Επομένως, ως
θρησκευτική συνείδηση, θεωρείται η ορθόδοξη χριστιανική πίστη. Άρα η
παιδεία δεν μπορεί να έχει άλλους στόχους εκτός από την καλλιέργεια
αυτής της θρησκευτικής συνείδησης. Οποιαδήποτε διαφορετική διδασκαλία σε
όλες τις βαθμίδες της παιδείας αντίκεινται ξεκάθαρα στο Σύνταγμα.
Γι' αυτό και
τον τελευταίο καιρό γίνεται προσπάθεια, στα πλαίσια της ευρύτερης
αναθεώρησης του Συντάγματος, να φύγει το άρθρο 16, ώστε να μπορούν να
φτιάχνουν ανενόχλητοι ό,τι τμήματα θέλουν και να διδάσκουν ό,τι θέλουν.
Αυτή είναι η πρόθεση τους, αλλά κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό,
τουλάχιστον όχι πριν το 2020. Βέβαια και μετά δεν ξέρω αν θα τολμήσουν
να κάνουν εύκολα αναθεώρηση της συγκεκριμένης διάταξης…
Οπότε, αυτό
που με ρωτάτε, δηλαδή η ίδρυση τμήματος ισλαμικών σπουδών μέσα στο ΑΠΘ,
δεν μπορεί να γίνει, γιατί η διδασκαλία του μουσουλμανισμού αντίκειται
στο Σύνταγμα. Η ανεξιθρησκία είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό. Και ούτε
το Σύνταγμα καταστρατηγεί την ακαδημαϊκή ελευθερία, π.χ. στο μάθημα της
συγκριτικής θεολογίας μπορεί ο καθηγητής να μιλάει για το
μουσουλμανισμό, αλλά όχι να διδάσκεται κατεξοχήν ο μουσουλμανισμός μέσα
σε μια θεολογική σχολή που έχει ως κύριο θέμα την ανάδειξη της
θρησκευτικής συνείδησης των σπουδαστών της.
Από το προσωπικό ιστολόγιο του μητροπολίτου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου