Γράφει:
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερώνυμος σέ μία ἐφ' ὅλης τῆς ὕλης συνέντευξη πού παραχώρησε στόν δημοσιογράφο κ. Γιῶργο Παπαδάκη στήν ἐκπομπή του "Καλημέρα Ἑλλάδα", ἀνάμεσα στά ὅσα εἶπε καί στά ὅσα τοποθετήθηκε, ξεχωρίσαμε αὐτά πού ἀφοροῦν τό τρέχον θέμα τῆς νέας ψηφιακῆς ταυτότητας-κάρτας τοῦ πολίτη καί εἰσαγωγή τοῦ χαράγματος, κατά τόν Ἅγιο Παΐσιο καί τό τρέχον θέμα περί τοῦ ἐπικείμενου γάμου τῶν ὁμοφυλόφιλων.
Ἡ ἀλήθεια εἶναι πώς δέν περιμέναμε νά ἐκπλαγοῦμε εὐχάριστα. Ἔχουμε πλήρη ἐπίγνωση ὅτι διανύουμε καιρούς μεγάλης ἀποστασίας ἀπό κλῆρο καί λαό!
Ἐξάλλου, οἱ ἀνακοινώσεις τῆς Δ.Ι.Σ. γιά τά δύο αὐτά φλέγοντα ζητήματα εἶναι ἀποκαρδιωτικές καί δέν ἀφήνουν περιθώρια ἐλπίδος γιά πνευματική ἀνάνηψη τῶν ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν μας στήν πλειοψηφία τους. Θυμίζουμε:
Γιά τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες ἐδῶ:
Γιά τόν ἐπικείμενο γάμο τῶν ὁμοφυλόφιλων ἐδῶ:
Ἰδού τί εἶπε καί ὁ ἴδιος ὁ Ἀρχιεπίσκοπος προσωπικά στήν συνέντευξή του γιά τά δύο αὐτά καίρια θέματα:
"Ἡ τεκνοθεσία μέ ἐνοχλεῖ, ὄχι ἡ συμβίωση".
Δηλαδή Σεβασμιότατε ἡ πορνεία στήν συμβίωση σύν τήν ὁμοφυλοφιλική σχέση-ἁμαρτία "δέν σᾶς ἐνοχλεῖ"; Δέν θά ἔπρεπε ὁ ἀνώτερος ἐκκλησιαστικός ἡγέτης μίας Ὀρθόδοξης χῶρας καί τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος νά καταστήσει σαφές τόσο στόν λαό, ὅσο καί στούς ὁμοφυλόφιλους, ἀλλά καί σέ ὁποιονδήποτε ἄνθρωπο "συμβιώνει" ἔχοντας ἐλεύθερες σαρκικές σχέσεις, πώς αὐτά ἀποτελοῦν θανάσιμα ἁμαρτήματα καί νά τούς ἐγκαλέσει σέ μετάνοια; Ἄν ὁ ἀρχιφύλαξ (ἀρχι-ἐπίσκοπος) τῶν ψυχῶν "δέν ἐνοχλεῖται" ἀπό τήν ἐλεύθερη συμβίωση καί δή ὁμοφυλόφιλων, τότε ποιός πρέπει νά ἐνοχληθεῖ, νά κηρύξει τό ὀρθόν καί νά φυλάξει ἀπό τήν ἀπώλεια;...
"Εἶμαι ὑπέρ τῶν νέων ταυτοτήτων.
«καί ὁ ἐκκλησιαστικός χῶρος ἔχει τίς δικές του ὁμάδες.
(ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: τίς "παραθρησκευτικές", ὅπως μᾶς κατονόμασε καί ἡ ἀνακοίνωση τῆς Δ.Ι.Σ., σέρνοντας σέ αὐτόν τόν χαρακτηρισμό Ἁγίους καί ἁγιασμένους πατέρες καί γέροντες πού ἀποφάνθηκαν νά μήν παραλάβουμε τίς νέες ψηφιακές ταυτότητες! Δεῖτε τά συναφῆ ἄρθρα, στό τέλος τοῦ παρόντος ἄρθρου) Θά πρέπει νά ἀποφασισθεῖ αὐτό πού λέει τό σύνολο τῆς Ἐκκλησίας. (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ:
μέ τήν διαφορά πώς τό "σύνολο τῆς Ἐκκλησίας" δέν εἶναι τό σύνολο τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας, ἀλλά αὐτό πού θέλουν ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ καί οἱ Ἅγιοί Του, ἀκόμη κι ἕνας μόνο Χριστιανός, κληρικός ἤ λαϊκός, πού δογματίζει ὀρθά κι ἀντιστέκεται στό ἀντίχριστο φρόνημα αὐτοῦ τοῦ κόσμου! Ὅπως ἕνας Ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής π.χ. στήν ἐποχή του.) Αὐτός
πού δέν θέλει νά εἶναι στήν Ἐκκλησία ἔχει τό δικαίωμα νά ἀποσυρθεῖ. (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: στήν ἐκκλησία δέν θέλει πραγματικά νά εἶναι ὅποιος ἀκολουθεῖ τήν Πολιτεία καί ὄχι τόν Θεό, τό δικό Του θέλημα καί τούς Ἁγίους. Ὁπότε πρέπει πρῶτοι νά ἀποσυρθοῦν οἱ ἀποστάτες Ποιμένες πού ὁδηγοῦν τό ποίμνιο στούς λύκους καί στόν γκρεμό!) Θά
πρέπει νά λάβει ἡ Ἐκκλησία τά μέτρα της. Ποιός φυλάει αὐτό το κράτος; Ἡ Ἐκκλησία ἤ ἡ πολιτεία; (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: τίς ψυχές μας ποιός τίς φυλάει; Ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία, τό κράτος, ἤ ἡ Ἐκκλησία τοῦ Κυρίου;) Ποιός πρέπει να λάβει τά μέτρα ἄν αὐτό τό κράτος θά πρέπει νά ἐπιτρέπει στόν τάδε νά μπεῖ ἐδῶ μέσα; (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: οἱ Ἕλληνες πολίτες θά παραλάβουμε τσιπαρισμένες ταυτότητες γιά νά μήν μπαίνει ὁ κάθε "τάδε" λάθρο εἰσβολέας στή Πατρίδα μας; Τί λογική ἔχει αὐτό τό σκεπτικό; Ἄς δώσουν τέτοιες ταυτότητες στούς "τάδε" πού δέν εἶναι καί Χριστιανοί καί μάλιστα ἀπό τά σύνορα ἤ ἀπό ὅπου ἀλλοῦ εἰσβάλλουν στήν πατρίδα μας! Ἀντιθέτως, ὅμως, τό ἴδιο τό κράτος ἀνοίγει διάπλατα τά σύνορα καί τίς ἀγκάλες του στόν κάθε "τάδε" ἐπίβουλο νεαρῆς ἡλικίας καί δέν ἀποτελεῖ κώλυμα γιά αὐτό τοῦ ποιοί εἶναι αὐτοί οἱ "τάδε", πόσοι εἶναι, γιατί εἶναι νεαρῆς ἡλικίας καί θυμίζουν στρατό κι ἐπιλέγουν τήν μικρή καί φτωχή Ἑλλάδα;... Καί ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ἀνοίγει ἀδιακρίτως τά συσσίτια καί τίς τσέπες της στούς "τάδε", συνεργάζεται μέ Μ.Κ.Ο. καί δέν θυμᾶται σέ αὐτές τίς περιπτώσεις τά "ὅρια" καί "νά λαμβάνει μέτρα"!...) Θά πρέπει νά δοῦμε τά ὅρια μας. Τά ὅρια μας εἶναι ἡ συνεργασία μέ τό κράτος, δέν εἶναι νά ὑποδεικνύουμε ἐμεῖς στό κράτος τί θά κάνει, (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: Ἡ συνεργασία Σας μέ τό κράτος εἶναι ἀρίστη! Μέ τόν Κύριο καί τό ποίμνιό Του δέν εἶναι! ... Τά ὅρια στούς Χριστιανούς, εἰδικά σέ ἕναν ἐκκλησιαστικό ἡγέτη, τά θέτουν πρωτίστως οἱ ἐντολές τοῦ Κυρίου μας, ἡ ὀρθή Πίστη, τά ὀρθά δόγματα, ἀκόμη καί ἡ κοινή λογική πού μᾶλλον τείνει νά ἐκλείψει σέ τραγικό βαθμό! Παρεμπιπτόντως, οἱ μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ πού ἀποτελοῦν καί μία μικρή πληθυσμιακή μειοψηφία ὑποδεικνύουν στό κράτος ἐδῶ καί δεκαετίες νά τούς ἀπαλλάσσει ἀπό τήν στρατολόγηση γιά λόγους θρησκευτικῆς συνειδήσεως καί τό κράτος τούς ἀκούει καί τούς ἀπαλλάσσει. Ἄς κάνει τό κράτος τό ἴδιο καί γιά τούς Ὀρθόδοξους Χριστιανούς μέ τό θέμα τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων! Γιατί ἐπιλεκτικά δέν τό κάνει;...) ὅπως δέν εἶναι σωστό τό
κράτος νά ὑποδεικνύει τί θά κάνω ἐγώ στήν Ἐκκλησία (ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: ἡ Ἐκκλησία Σεβασμιότατε δέν ὑποδεικνύεται ἀπό τό "ἐγώ" τοῦ καθενός γιά τό τί πρέπει νά κάνει, ἀλλά ἀπό τήν κεφαλή της καί Κύριό της Ἰησοῦ Χριστό! Κι ὅταν
τόν κράτος κάνει τά δικά του καί τά τοῦ
διαβόλου, τότε ὁ Κύριός μας καί Κύριος τῆς Ἐκκλησίας
καί ὄχι Ἐσεῖς, μᾶς
λέγει τί νά κάνουμε· "Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις"!)».
Για δημόσιος υπάλληλος πήγαινε και του προέκυψε Αρχιεπισκοπος! Καμια σχέση με Τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό! Μετάνοια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα προηγούμενα χρόνια ,κριτήριο για να μπει καποιος στην Εκκλησία ,ηταν να φορά μάσκα. Τώρα θα το κάνουν να έχει πάρει την ταυτότητα , αλλά θα το ονομάσουν δικαιωμα αποχωρήσεως
ΑπάντησηΔιαγραφή