Οἱ Χριστιανοί στούς ἔσχατους χρόνους (3΄)
Μακαριστός Ἐπίσκοπος Καντιώτης
ΕΜΜΕΣΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ-ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ
(συγκλονιστική ἀποκάλυψη γιά τήν Ἐκκλησία
καί προφητεία!)
(συγκλονιστική ἀποκάλυψη γιά τήν Ἐκκλησία
καί προφητεία!)
Ἔμμεσος διωγμός εἶναι τά διατάγματα, πού βγάζουν συνεχῶς καί ἀκαταπαύστως, διά τῶν ὁποίων προσπαθοῦν νά ἐξευτελίσουν τήν Ἐκκλησία. Διατάσσουν καί ὁρίζουν ἄλλα πράγματα, τά ὁποῖα καταδικάζει ἡ Ἐκκλησία. Τά ἐγκωμιάζουν καί τά παρουσιάζουν ὡς ὡραῖα. (βλέπε τώρα "ἀντιρατστιστικό" νόμο-φίμωτρο, νομοθεσία ὑπέρ Θρησκευτικῶν Κοινοτήτων τῶν ἀλλοδόξων κλπ...). Ὡς ἐπί παραδείμγατι τόν γυμνισμό. Γυμνισμός δέν ὐπῆρχε ἐδῶ στήν Ἑλλάδα· ἀλλοῦ ἦταν. Ἐν τούτοις ὅμως, ὅταν πήγαμε ἐκεῖ στό ὑπουργεῖο νά διαμαρτυρηθοῦμε, εἶπαν ὅτι "Οἱ γυμνισταί εἶναι οἱ πλέον ἐνάρετοι ἄνθρωποι. Εἶναι ἠθικοί καί ἀνώτεροι. Ἔχουν ἀνώτερο εἶδος πολιτισμοῦ...". Τό μαῦρο ἔγινε ἄσπρο, καί τό ἄσπρο μαῦρο. Φθάσαμε, λοιπόν, σ' αὐτή τήν ἀμοραλιστική (χωρίς ἤθη) κοινωνία.
Ἡ ἐκκλησία μας σήμερον πολεμεῖται, πολεμεῖται ἐμμέσως. Πολεμεῖται ἐσωτερικῶς καί ἐξωτερικῶς. Πολομεῖται ἀπό ἀθέους καί ἀπίστους, πού ἔχουν κυριολεκτικῶς λύσσα. Δέν τό πίστευα· στήν Ἱεραρχία κάποιος δεσπότης, πού εἶναι πολύ μπασμένος σ' αὐτά τά θέματα καί σχετίζεται μέ διάφορα στρώματα τῆς κοινωνίας, μᾶς ἔλεγε πρό ἐτῶν, πρό πέντε ἐτῶν νομίζω· "Ἔχουν συνεδριάσει οἱ κεφαλές τῶν ἀθέων καί ἀπίστων καί ἔχουν ἕνα σύνθημα· "Γκρεμίστε τήν Ἐκκλησία". Θέλουν νά γκρεμίσουν τήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ καί χρησιμοποιοῦνε ὅλα τά μέσα".
Πολομεῖται ἠ Ἐκκλησία μας ἀπό ραδιοφώνου. Πολομεῖται ἀπό τηλεοράσεως. Πολομεῖται ἀπό τάς στήλας τῶν ἐφημερίδων. Πολεμεῖται ἀπό περιοδικά. Πολοεμεῖται ἀπό φωτογραφίες. Πολεμεῖται ἀπό διάφορα κέντρα νυκτερινά. Πολεμεῖται συνεχῶς καί ἀκαταπαύστως, καί προσπαθοῦν νά τή διαλύσουν τήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Βεβαίως ἡ Ἐκκλησία ἔχει ἱδρυτήν ὄχι ἄνθρωπον ἀλλά τόν Θεάνθρωπο, καί εἶναι γνωστό ὅτι "πύλαι ἅδου οὐ κατσχύσουσιν αὐτῆς" (Ματθ. 16, 18).
Ἡ Ἐκκλησία θά νικήσῃ διά τῆς συμβολῆς ὅλων μας. Καί ἐμεῖς ὡς στρατιῶται, ὡς πιστά τέκνα τῆς Ἐκκλησαίς, δέν πρέπει νά ἀδιαφορήσωμε γιά τήν κατάστασιν αὐτή, ἀλλά νά δείξωμε ζωηρόν ἐνδιαφέρον.
Καί σᾶς ἀναφέρω μερικές περιπτώσεις.
Σέ μία ἐπαρχία τῆς μητροπόλεώς μας ἔφθασε ἕνα κοπάδι χιλιαστῶν μέ τσουβάλια ἔντυπα.
Πᾶνε κάποιοι Χριστιανοί στίς ἀρχές καί λένε· -Ἦρθαν χιλιασταί, προστατεῦστε τήν πόλι. -Δέν μποροῦμε νά κάνουμε τίποτε, ἀπαντοῦν· ἔχουμε διαταγή νά μήν τούς πειράζουμε. Ἔχουμε δημοκρατία. Τό μόνο πού μποροῦμε νά κάνωμε-ἄκου, δηλαδή, γελοῖο πρᾶγμα-ἄν πετάξουνε χαρτιά στό δρόμο, θά τούς μηνύσωμε γιά τήν ρύπανση τῶν δρόμων!...
Ἄκου πράγματα. Ρυπαίνουν τίς ψυχές, σκορπίζουν δηλητήριο καί φαρμάκι στίς ψυχές, καί αὐτό δέν εἶναι τίποτε. Ἄν ρυπάνουν τούς δρόμους μέ τά χαρτικά, αὐτό εἶναι τό κακό! Αὐτό εἶναι ἔμμεσος διωγμός στήν Ἐκκλησία. Οἱ χιλιασταί εἶναι προνομιοῦχοι Ἕλληνες· εἶναι προστατευόμενοι τοῦ κράτους. Εἶναι ἐλεύθεροι ὄχι μόνο νά μοιράζουν τά φυλλάδιά τους, ὄχι μόνο νά ἔχουν τυπογραφεῖα, ὄχι μόνο νά περιοδεύουν ἐλευθέρως κάθε γωνιά τῆς Ἑλλάδος, ἀλλά ἀκόμα καί τό σπουδαῖο, ἀπαλλάσσονται τῆς ἐνόπλου στρατείας. Ὅλα τά παιδιά τῆς Ἑλλάδος στρατεύονται κάι εἶναι στόν Ἕβρο ποταμό, οἱ μόνοι πού δέν στρατεύονται σήμερα εἶναι οἱ χιλιασταί (Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ). Κατάλαβες; Τέτοια προνόμια δίνουν στούς ἐχθρούς τῆς Ἐκκλησίας. Τό λένε καί οἱ ἴδιοι οἱ χιλιασταί, ὅτι πουθενά δέν ἔχουμε τόση ἐλευθερία δράσεως ὅπως στήν Ἑλλάδα. Εἶναι δηλαδή ἠ πατρίδα μας ἕνα ἀμπέλι ξέφραγκο.
Καί ὅμως, ἐνῷ ἔχουν τόση ἐλευθερία δράσεως, πρέπει νά σᾶς πῶ μετά χαρᾶς ὅτι τό σχέδιό τους ἀπέτυχε. Δέν κατώρθωσαν τίποτα, τίποτα ἀπολύτως. Γιατί; Δυό-τρεῖς ἄνθρωποι τούς ἐνίκησαν ἐνήργησαν δραστηρίως. Ὁ δέ παπᾶς ἀνέβηκε στό καμπαναριό κάι χτυποῦσε πένθιμα τήν καμπάνα. ΟἹ ἄλλοι δύο τούς πῆραν ἀπό πίσω καί ἐνημέρωναν τόν κόσμο.
Ἡ πολεμική αὐτή τοῦ κράτους πρός τήν Ἐκκλησάι εἶναι ἔμμεσος· εἶναι διωγμός ὅλων ἐκείνων τῶν στοιχείων τά ὁποῖα ἀπαρτίζουν τήν Ὀρθοδοξία.
Δέν βλέπετε τώρα, πῶς τό κράτος ξευτελίζει τήν Ἐκκλησία; (Καί ποῦ νά ζοῦσες καί τώρα Μακαριστέ!...). Μαζευτήκανε ὅλοι οἱ δεσποτάδες καί εἴπανε ὁμοφώνως· Ὄχι στό αὐτόματο διαζύγιο! Λόγια, λόγια χωρίς ἀντίκρυσμα. Ἐγώ ἔβλεπα καί καταλάβαινα ποῦ θά πάῃ ἡ κατάστασις. Λοιπόν, φωνάζανε ὅλοι τους. Αὐτό τό διαζύγιο εἶναι ἀντιχριστιανικό, ἀντιχριστιανικό!...Οὐδείς ἐτόλμησε νά πῇ, ὅτι τό αὐτόματο διαζύγιο εἶναι χριστιανικό.
Ἦρθε κατόπιν τό συναινετικό διαζύγιο, ἀκόμα χειρότερο δηλαδή. Πάλι φωνές οἱ δεσποτάδες·
ἀντισυνταγματικό, ἀντσυνταγματικό τό συναινετικό!...Εἶναι ἀποφάσεις αὐτές, γραμμένες σέ ἐγκυκλίους, σέ φυλλάδια, σέ συλλαλητήρια στήν Ἑλλάδα, πού τό καταδικάζουν. Ὕστερα ἀπ' αὐτά ὅλα τά λόγια, ὕστερα ἀπό τίς φωνές αὐτές, τί κάνανε; Ἔρχεται ὁ εἰσαγγελέας, φέρνει τό αὐτόματο ἤ συναινετικό διαζύγιο, καί λέει· Δεσπότη ὑπόγραψε.
Καί ὐπογράφει ὁ δεσπότης ἀπό κάτω!
Ὑπάρχει ἐκκλησία; Ὄχι, νά μοῦ πῆτε ἄν ὐπάρχῃ ἐκκλησία πλέον. Τήν ὥρα πού ὑπογράφουν οἱ δεσποτάδες, ὑπογράφουν τήν καταδίκη τους. Πνευματική αὐτοκτονία εἶναι αὐτό. Καί γιά μᾶς δέ βλέπετε τί κάνουν;
Τά' χουμε γράψει καί τά' χετε διαβάσει. Δύο φύλλα ἐξέδωκα. Τό ἕνα λέει "Τί θά πράξετε;" καί τό ἄλλο μέ πασχαλινό θέμα, εἰς τά ὁποῖα φαίνονται ἐκεῖ εὐκρινῶς οἱ διαθέσεις τῶν κρατούντων, τῶν σημερινῶν κυβερνώντων, οἱ ὁποῖοι ζητοῦν νά ἐξευτελίσουν τελείως τήν Ἐκκλησία. Θέλουν νά τήν ὐποτάξουν, νά γίνῃ ἡ Ἐκκλησία κρατική. Ἤδη, εἶναι κρατική, ἀλλά θά γίνῃ ἀκόμα περισσότερο κρατική. Καί τήν νύχτα, κτά τίς 2 μέ 3 ἡ ὥρα μετά τά μεσάνυχτα, μαζευτήκανε αὐτοί καί ψηφίασανε τροπολογία, διά τῆς ὀποίας μόνο ἠ φωτοφαφία μας λείπει. Θέλουν νά μᾶς ἐκδιώξουν ἐκ τῆς ἕδρας μας γιά τό μεγάλο ἔγκλημα πού κάναμε· διότι τέλος πάντων, παρ' ὅλη τήν ἀτέλεια κάι ἁμαρτωλότητά μας, κρατοῦμε τήν Ὀρθοδοξία.
Λοιπόν, διωγμός ἐναντίον τῆς πίστεως, ἐναντίον τῶν πιστῶν, ἐναντίον τῶν δογμάτων, ἐναντίον τῆς ἠθικῆς, ἐναντίον ὄλων αὐτῶν. Δυστυχῶς δέν ὐπάρχει πνεῦμα ἀντιστάσεως καί ἀγωνιστικότητος, ἰδίως τῶν ἀρχιερέων καί τοῦ κλήρου!
Ἔκδοσις: Ἀνδρονίκη Π. Καπλάνογλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου