Για αυτό όταν η πολιτεία επιτάσσει ενάντια στις εντολές και το θέλημα του Θεού, οφείλει ο Χριστιανός να αρνείται σε αυτήν την υπακοή.Ἡ ὁποιαδήποτε ἀρχὴ καὶ ἐξουσία εἶναι ὁπωσδήποτε καλύτερη ἀπὸ τὴν ἀναρχία. Δὲν νομοθετοῦν βεβαίως οἱ κοσμικὲς πολιτεῖες σύμφωνα μὲ τὸ Εὐαγγέλιο τοῦ Χριστοῦ. Κάποτε μάλιστα καὶ αντινομοθετούν. Καθιερώνουν νόμους ἀπάνθρωπους ἤ καὶ ἀσεβεῖς. Γι'αυτό σε περίπτωση συγκρούσεως τῶν ἐντολῶν ἤ τῶν νόμων τῆς κοσμικῆς ἐξουσίας μὲ τοὺς νόμους ἤ τὰ θελήματα τοῦ Θεοῦ, ἐκεῖ ἀσφαλῶς ἡ πειθαρχία ἁρμόζει στὸ Θεό, ὄχι στὸ κράτος. Ἐκεῖ ἰσχύει ὁ ἀπαρέγκλιτος γιὰ τοὺς χριστιανοὺς κανόνας: «Πειθαρχείν δεῖ Θεῶ μᾶλλον ἤ ανθρώποις» (Πράξ. ε' 29).
Για αυτό όταν η πολιτεία επιτάσσει ενάντια στις εντολές και το θέλημα του Θεού, οφείλει ο Χριστιανός να αρνείται σε αυτήν την υπακοή.
ΑπάντησηΔιαγραφήἩ ὁποιαδήποτε ἀρχὴ καὶ ἐξουσία εἶναι ὁπωσδήποτε καλύτερη ἀπὸ τὴν ἀναρχία. Δὲν νομοθετοῦν βεβαίως οἱ κοσμικὲς πολιτεῖες σύμφωνα μὲ τὸ Εὐαγγέλιο τοῦ Χριστοῦ. Κάποτε μάλιστα καὶ αντινομοθετούν.
Καθιερώνουν νόμους ἀπάνθρωπους ἤ καὶ ἀσεβεῖς. Γι'αυτό σε περίπτωση συγκρούσεως τῶν ἐντολῶν ἤ τῶν νόμων τῆς κοσμικῆς ἐξουσίας μὲ τοὺς νόμους ἤ τὰ θελήματα τοῦ Θεοῦ, ἐκεῖ ἀσφαλῶς ἡ πειθαρχία ἁρμόζει στὸ Θεό, ὄχι στὸ κράτος. Ἐκεῖ ἰσχύει ὁ ἀπαρέγκλιτος γιὰ τοὺς χριστιανοὺς κανόνας: «Πειθαρχείν δεῖ Θεῶ μᾶλλον ἤ ανθρώποις» (Πράξ. ε' 29).