ANAKOINΩΣΗ ΤΥΠΟΥ:
Παναγιότατε Θεσσαλονίκης κ. Ἄνθιμε,
ἀφορίστε τόν κ. Ζουράρι!
Τέτοιοι "ἄνδρες" μᾶς κυβερνοῦν!
Χωρίς ἀνδρεία, κατά τοῦ ἀνδρισμοῦ!!!
Γι' αὐτό καί δέν ἔχουμε προκοπή στόν τόπο μας...
"Ἐκ τοῦ καρποῦ γιγνώσκεται τό δένδρον"
(Ματθ. ιβ' 33)
ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
«Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ»
ΜΑΡΚΟΥ τοῦ ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ 1,
600-66 ΜΕΘΩΝΗ – ΠΙΕΡΙΑΣ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΕΛΛΑΣ
e-mail: info@markoseugenikos.gr
Θεσσαλονίκη 01-02-2016
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
Παναγιώτατε,
αφορίστε τον βέβηλο Ζουράρι
Ο
αυτοαποκαλούμενος “ΕΑΜοβούλγαρος και κομμουνιστοσυμμορίτης” βουλευτής
Θεσσαλονίκης Κ. Ζουράρις (ΑΝΕΛ) όχι μόνον υπερψήφισε τον κιναιδονόμον (σύμφωνο
συμβίωσης), αλλά παρεκάλεσεν όλους τους βουλευτές να τον ψηφίσουν (“Αυγή”,
23/12/2015).
Δεν εδίστασεν ο εν λόγω, αν και χριστιανός, να καλέσει τους συναδέλφους του να σταματήσουν αυτή την βαρβαρότητα και να ψηφίσουν όλοι μαζί τον νόμο της αισχύνης.
Αντίθετα, ο μουσουλμάνος βουλευτής Ροδόπης Ιλχάν Αχμέτ (Ποτάμι) δεν εψήφισε τον σοδομικό νόμο, εξευτελίζοντας τον Ζουράρι λόγω ισλαμικών αξιών.
Η έπαρση όμως του νεορθοδόξου Ζουράρι ελέγχεται και από τον Αισχίνη ο οποίος, το έτος 346 π.Χ., εδιάβασε κατά την διάρκεια δίκης τον νόμον που απαγόρευσε στους κίναιδους να καταλάβουν δημόσια αξιώματα:
«Όποιος Αθηναίος πορνεύεται (είναι ομοφιλόφυλος) δεν έχει το δικαίωμα να εκλεγή ένας εκ των εννέα αρχόντων, ούτε να αναλάβη ιερατικόν αξίωμα, ούτε να γίνη συνήγορος σε δημόσια δίκη, ούτε να διορισθή σε οποιαδήποτε αρχήν, είτε εντός είτε εκτός των ορίων του δήμου, είτε αυτή ορίζεται δια κλήρου ή δι’εκλογής, ούτε να αποστέλλεται ως κήρυξ, ούτε να εκφέρη γνώμην, ούτε να μετέχη εις δημοσίας θρησκευτικάς τελετάς, ούτε να περιφέρεται εντός του χώρου της αγοράς που έχει καθαγιασθεί δια ραντισμού. Εάν κάποιος πράττη αυτά, ενώ έχη καταδικασθή επί εταιρήσει, ούτος να τιμωρήται δια θανάτου» (Αισχίνης, Κατά Τιμάρχου, 21).
Η βδελυρά πράξη
και ενέργεια του βουλευτή, που συχνά-πυκνά εμφανίζεται σε ναούς της
Θεσσαλονίκης, και ομιλεί ακόμη και σε συνέδρια που οργανώνει η Μητρόπολη,
επιφέρει την ποινή του αφορισμού και δίνει το δικαίωμα στον Παναγιώτατο να τον
αφορίσει παρέχοντάς του ευκαιρία μετανοίας.