Ἀκολουθεῖ βίντεο:
Ἀκολουθεῖ βίντεο:
«Αλλοτρίας δε βοτάνης απέχεσθαι, ήτις εστίν αίρεσις»
(Η Αποστολική Εκκλησία)
ΜΕΡΟΣ ΙΑ΄
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Αναμφίβολα, η ορθή πίστη (=Ορθοδοξία) είναι το θεμέλιο της σωτηρίας μας.
Δεν είναι τυχαίο, ότι στην αρχή της Δεσποτικής Νηστείας, στην Αγία Τεσσαρακοστή, εορτάζουμε τον θρίαμβο της Ορθοδοξίας απέναντι στη βιαιότητα των αιρέσεων.
Ναι μεν οι πολιτισμοί μεταβάλλονται μέσα στην Ιστορική διαδικασία, αλλά η Εκκλησία κάτω από την αλήθεια του Ευαγγελίου έχει αναδεχθεί την ευθύνη της σωτηριολογικής επιστεγάσεως των κοινωνιών, προς αγιασμό των δυνάμεών τους και ως στροφή προς Πολιτειολογία θεμελιωμένη στην αλήθεια του Χριστού.
Προς αποφυγή πνευματικών κρίσεων (=έλλειψις αληθινών πνευματικών ηγετών), ο Θεοφόρος Ιγνάτιος διατύπωσε οδηγία ορθή, θεόπνευστη, ως ποιμαντική φροντίδα της Εκκλησίας: «Σπουδάζετε ουν βεβαιωθήναι εν τοις δόγμασιν του Κυρίου και των Αποστόλων» (Τραλλιανοίς, ΧΙΙΙ, 8 – 9).
Στην τεράστια καταστροφή για την αγροτική παραγωγή της Ελλάδας, με
ολέθρια αποτελέσματα στη διατροφική επάρκεια της χώρας, αναφέρονται οι
καταγγελίες που έφτασαν και διερευνήθηκαν για ανεξέλεγκτη μετατροπή γης
υψηλής παραγωγικότητας σε φωτοβολταϊκά πάρκα.
Κάποιες από τις
καταγγελίες, με επίκεντρο τη Φθιώτιδα, κάνουν λόγο μάλιστα όχι απλώς για
υπέρβαση του ορίου παραχώρησης γης υψηλής παραγωγικότητας, που όρισε η
κυβέρνηση το 2022, αλλά ακόμη και για παράνομο χαρακτηρισμό αυτής της
γης σε «χαμηλής παραγωγικότητας», προκειμένου να στηθούν… πάρκα. Και οι
καταγγελίες δεν σταματούν εδώ, αφού μιλούν ακόμη και για επιχειρηματίες
που στήνουν πάνελ σε χωράφια, χωρίς να έχουν καν άδεια σύνδεσης με το
δίκτυο από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), που έχει πλέον
μετονομαστεί σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ).
Στήνουν, δηλαδή, άσκοπα φωτοβολταϊκά πάνελ, χωρίς ενεργειακό κέρδος, σε
γη όπου θα μπορούσαν να καλλιεργούνται αγροτικά προϊόντα.
«Μια ευρωπαϊκή κάρτα εμβολιασμού θα επιτρέψει τον ενημερωμένο εμβολιασμό, σύμφωνα με ειδικούς που εργάζονται στο έργο EUVABECO. Η Λετονία, η Ελλάδα, το Βέλγιο, η Γερμανία και η Πορτογαλία θα δοκιμάσουν το νέο εργαλείο από τον Σεπτέμβριο».
Αυτό αναφέρει το Vaccines Today, μια διαδικτυακή πλατφόρμα για την συζήτηση των εμβολίων και του εμβολιασμού. Τι θα ακολουθήσει;
π. Δημητρίου Μπόκου
Ο Χριστός ήλθε στα μέρη των Γεργεσηνών. Καθ’ οδόν συνάντησε δύο δαιμονισμένους σε φοβερή κατάσταση, λόγω της κατοχής τους από πλήθος πονηρών πνευμάτων. Οι δαίμονες ζήτησαν από τον Χριστό να τους επιτρέψει να μπουν σε μια αγέλη χοίρων και ο Κύριος το επέτρεψε. Με την είσοδο των δαιμόνων στους χοίρους, η αγέλη ολόκληρη όρμησε στο γκρεμό και πνίγηκε στη θάλασσα. Μπρος στο φαινόμενο αυτό, οι κάτοικοι ζήτησαν από τον Χριστό να φύγει από τη χώρα τους, φοβούμενοι χειρότερες συμφορές από την παρουσία του (Κυριακή Ε΄ Ματθαίου).
Οι ευαγγελιστές Μάρκος και Λουκάς αναφέρονται στο γεγονός, σημειώνοντας την (οπωσδήποτε δευτερεύουσα) λεπτομέρεια, πως επρόκειτο για έναν δαιμονιζόμενο. Αναφέρουν τον ένα από τους δύο, που φαίνεται πως ήταν χειρότερος από τον άλλο και τον έτρεμε όλη η περιοχή (αγ. Νικόλαος Βελιμίροβιτς). Ιδιαίτερη όμως σημασία έχει η περιγραφή και από τους τρεις ευαγγελιστές της φριχτής κατάστασης, στην οποία είχαν περιέλθει οι άνθρωποι αυτοί. Κατοικούσαν στα μνήματα, περιπλανιόντουσαν στις ερήμους και στα βουνά, έσπαγαν τις σιδερένιες αλυσίδες με τις οποίες προσπαθούσαν να τους περιορίσουν οι άνθρωποι, κυκλοφορούσαν χωρίς ενδύματα, κατέκοπταν το σώμα τους με πέτρες. Ήταν «χαλεποί λίαν». Ο φόβος και ο τρόμος των ανθρώπων. Κανένας δεν τολμούσε να κυκλοφορήσει στον δρόμο τους.
![]() | |||
Ἀκολουθεῖ βίντεο:
Ἀκολουθεῖ βίντεο:
ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ καὶ πάλι τὴν εὐκαιρία ὁ «Πάπας τῆς Ἀνατολῆς», προκειμένου νὰ ἐκφράσει καὶ φυσικὰ νὰ «διδάξει» καὶ νὰ προωθήσει τὰ πανθρησκειακά του ἐσώψυχα. Σὲ «βαρυσήμαντο» μήνυμά του στὸ 4ο Συνέδριο ὀφφικιούχων τοῦ Οἰκ. Θρόνου τόνισε ὅτι ἡ προάσπιση τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων «ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὴν στάσιν τῶν μεγάλων θρησκειῶν ἀπέναντί των»! «…φρονοῦμεν ὅτι ἡ πρόοδος εἰς τὴν ἐφαρμογήν των διέρχεται ἀπὸ τὴν ἀναγνώρισιν, τὴν ὀρθὴν κατανόησιν καὶ τὴν ἐφαρμογὴν τοῦ δικαιώματος τῆς ἐλευθερίας τῆς θρησκείας.
Η Τουρκία αρνείται την ύπαρξη των ελληνικών νησιών ως νομικές οντότητες (juridical islands), τη στιγμή που θεωρεί ότι αυτά βρίσκονται μέσα στο τουρκικό «γαλάζιο έδαφος». Θεωρεί ότι τα ελληνικά νησιά είναι κάτι σαν μεγάλες πλωτές εξέδρες που βρίσκονται μέσα στην τουρκική εθνική επικράτεια. Και αυτό σήμερα προσπαθεί να το επιβάλει δια των όπλων.
Άρθρο του Κωνσταντίνου Γρίβα
Η Τουρκία στην Κάσο αμφισβητεί, όχι ρητορικώς, αλλά δια των όπλων, όχι κάποια κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας, αλλά τον σκληρό πυρήνα της ελληνικής εθνικής κυριαρχίας. Αυτό το πράττει, καταρχάς, δια της ένοπλης παρουσίας της μέσα σε χώρο ελληνικής εθνικής κυριαρχίας, δηλαδή στα 12 ναυτικά μίλια των χωρικών υδάτων.
Ακόμη και αν η Ελλάδα δεν έχει προβεί στην (επιβεβλημένη από το διεθνές δίκαιο αλλά και τη διεθνή πρακτική) επέκταση των χωρικών της υδάτων, ο χώρος μεταξύ έξι και δώδεκα ναυτικών μιλίων δεν παύει να αποτελεί αναντίρρητο χώρο εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας. Επιπροσθέτως, η Τουρκία, δια της ένοπλης παρουσίας της και όχι απλώς δια ρητορικών διακηρύξεων, αμφισβητεί το δικαίωμα των ελληνικών νησιών να έχουν υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ.
Η απόφαση να μεταφέρει μία τρανς λαμπαδηδρόμος, ονόματι «Minima Geste» (ως το «καλλιτεχνικό» παρατσούκλι της), την Ολυμπιακή Φλόγα στους δρόμους του Παρισιού την ημέρα έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.
Η ανακοίνωση ότι θα συμμετάσχει στη λαμπαδηδρομία της Ολυμπιακής Φλόγας στο Παρίσι προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις.
"Ο προσωπικός αριθμός θα υπερκαλύπτει το Χριστιανικό όνομα γιατί μόνο με αυτόν θα αναγνωρίζεται από το σύστημα της ντόπιας, αλλά και της παγκόσμιας διακυβέρνησης, το άτομο που τον φέρει. Την πρώτη φορά, θα κληθείς να λάβεις τον αριθμό με το όνομά σου. Αν τον αποδεχτείς, θα γίνεσαι δεκτός στο εξής από το σύστημα μόνο σαν αριθμός. Πρόκειται δηλ. για αριθμο-βάπτισμα ανταγωνιστικό του Χριστιανικού βαπτίσματος, που θα γίνεται κι αυτό μία φορά στη ζωή του κάθε προσώπου και θα το υποτάσσει στο θηριώδες ηλεκτρονικό σύστημα της παγκοσμιοποίησης (Θηρίο)!"
Μοναχός Λεόντιος Διονυσιάτης
Ἀκολουθεῖ βίντεο:
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης
Όταν βρίσκεσαι πληγωμένος, επειδή έπεσες σε κάποιο αμάρτημα λόγω αδυναμίας σου ή καμιά φορά με τη θέλησή σου μη δειλιάσεις· ούτε να ταραχθείς γι’ αυτό, αλλά αφού επιστρέψεις αμέσως στον Θεό, μίλησε έτσι:
«Βλέπε, Κύριέ μου· έκανα τέτοια πράγματα, σαν τέτοιος που είμαι· ούτε ήταν δυνατό να περίμενες και τίποτε άλλο από εμένα τον τόσο κακοπροαίρετο και αδύνατο, παρά ξεπεσμό και γκρέμισμα».
Και ευχαρίστησέ τον και αγάπησέ τον περισσότερο παρά ποτέ, θαυμάζοντας την τόσο μεγάλη ευσπλαχνία του, διότι μολονότι λυπήθηκε από σένα, πάλι σου δίνει το δεξί του χέρι και σε βοηθάει, για να μη ξαναπέσεις στην αμαρτία· τελευταία, πες με μεγάλο θάρρος στη μεγάλη ευσπλαχνία του: «Εσύ, Κύριέ μου, συγχώρησέ με και μην επιτρέψεις στο εξής να ζω χωρισμένος από σένα, ούτε να απομακρυνθώ ποτέ, ούτε να σε λυπήσω πλέον».